charlie5 כתב:
ראובן כתב:
אני לא חושב שיש כזה הבדל ברמה בין 4 ו-5 יחידות (לפחות כפי שאני למדתי אותם) ואני ממילא גם מאמין גדול בכך שכשאתה קובע רמת לימוד, התלמיד מתאים אותה לעצמו, לטוב ולרע. כמובן ש-5 יחידות הרבה יותר מעניין ומאתגר. למי שזה לא מדבר אליו בכלל באמת יש את השלוש יחידות.
וההבדל? כמו שציינתי, הבדל של 15 נקודות בבונוס (שוב, כפי שזה היה לפני עשרים שנה, אבל אני לא חושב שזה השתנה).
החומר אולי קצת חופף,אבל הרמה שונה.
ב5 יחידות נדרשת יצירתיות מה שאי אפשר להגיד על 4 יחידות.
בקיצור, 5 יחידות זו הרמה שהיא גם מעניינת יותר וגם מתגמלת יותר. לרגע לא הכחשתי שב-5 יחידות הרמה היא לא יותר גבוהה, אבל במילון שלי רמה יותר גבוהה זה יתרון, לא חיסרון. בכל אופן, היכרתי די והותר אנשים שעשו את הטעות הזו ולמדו ארבע יחידות ואו שיצאו מזה חובבים קטנים מאוד של מתמטיקה (ואז מה הטעם ללמוד את זה) או שיכלו להשיג הרבה יותר וסתם פספסו את לימודי המתמטיקה בתיכון. וגם, 15 נקודות בממוצע זה משהו שלא הולך ברגל.