סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ה' אוקטובר 03, 2024 6:21 pm

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 31 הודעות ]  עבור לעמוד 1, 2  הבא
מחבר הודעה
הודעהפורסם: ג' אוקטובר 18, 2011 2:44 am 
מחובר
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 23156
מיקום: OC
בלוג: הצג בלוג (0)
ונתחיל בבית הראשון

אולימפיאקוס: במשפט אחד: כבר לא הקבוצה העשירה מפעם, הפכה להיות מקבוצה עם חובות והמון שחקנים גדולים, לקבוצה שעדיין יהיו לה חובות אבל הרבה פחות שחקנים גדולים, ובכל זאת, יותר טוב ממה שהיה אפשר לצפות.
קומבואים: עצם העובדה שספאנוליס, ללא ספק אחד הווינרים הגדולים והסקוררים הטובים בכדורסל האירופאי פה, אומרת שהקבוצה עדיין לא מתה. גצ'בצ'יוס, רכז שכבר כמה שנים אומרים שיפרוץ ויהפוך להיות אחד הטובים באירופה, הוא החתמה יפה בהחלט. קאלין לוקאס הוא אולי לא זר ברמה של אולימפיאקוס בעבר, אבל הוא נתן קריירה יפה במישיגן סטייט. איכות בגארדים יש, עומק – לא ממש.
סווינגמנים: קצת פחות איכות. שני אמריקאים בדרג המאד בינוני באירופה, היינס שמגיע עם 12 נקודות אשתקד בממוצע בבמברג, ומאט האוורד שמגיע הישר מהמכללות. פרינטזיס לא רע ,אבל לא הרבה יותר מאשר שחקן רוטציה ככה ככה. פלקאנוס ופפניקולאו (אלא אם יפתיע ) אפילו קצת פחות. בהחלט לא איכותי.
גבוהים: פפדופולוס הוא ללא ספק אחד הסנטרים היותר לא יציבים, שלא לומר מאכזבים בקריירה שלהם. מה שלא אומר שהוא לא יכול לתת עונה מפלצתית אם הכל מתחבר ,אבל ספק אם זה יקרה. קסליי, אבל יותר ממנו פרו אנטיץ' זה יופי של צמד פאוורים. גלינדאייקיס הוא בסופו של דבר עציץ.
במקרה הטוב: גצ'בצ'יוס מבטיח ומקיים, ספאנוליס קולע בצררות. פפדופולוס גדול על כל הליגה. אולימפיאקוס מגיעה עד ההצלבה.
במקרה הרע: שום דבר לא מתחבר, פפדופולוס מאכזב כצפוי, ולאף אחד לא ברור מה הם חשבו כשהם הביאו שלושה זרים שלא עשו כלום בחיים – הולכים הביתה כבר אחרי סיבוב אחד.

קאחה: במשפט אחד: שלושה כוכבים גדולים, כמעט כלום חוץ מזה.
קומבואים: פבלו פריג'יוני כבר בצד המאד יורד של הקריירה. פאו ריבאס אולי לא, אבל אף פעם לא היה הרבה יותר מאשר שחקן הגנה טוב, ובסופו של דבר גארד בינוני. בראד אולסון הוא שוטר נהדר, אבל הוא היה חלש שנה שעברה ברמת היורוליג ובעיקר לא יציב, וספק אם יהיה יציב יותר השנה. הוורטל הצרפתי כנראה שווה רוטציה. הסיכום של המצבה הזאת, הוא ממש לא משהו.
סווינגמנים: רג'י וויליאמס היה נהדר שנה שעברה בגולדן סטייט, ובעיניי הוא תוספת מצוינת. סן אמטריו הוא אחד הסמול פורוורדים הטובים והקשוחים באירופה. ספק גדול אם דורסי הוא הרבה יותר מאשר שחקן רוטציה. שני כוכבים גדולים יש לקבוצה הזאת בעמדות 2 ו-3, אבל עומק – נאדה.
גבוהים: טלטוביץ' הוא כנראה הסקורר פורוורד הטוב באירופה. נשק עצום מכל בלטה על המגרש. מצד שני, האחים בייליציה זה לא משהו, נמניה הוא הטוב יותר וגם הוא היה שווה כולה 1.2 נקודות למשחק אשתקד. שרפין עשוי להיות טוב, ועשוי גם להיות נגר. מה שבטוח זה שבניגוד לשנים קודמות עם סקולה, ספליטר ובאראץ', השנה אין אף גבוה אמיתי איכותי באמת. ממש לא.
במקרה הטוב: שלושת הכוכבים הגדולים של הקבוצה קולעים בצרורות וסוחבים עד להצלבה.
במקרה הרע: כל השאר כל כך בינוני, שהקבוצה עוברת רק שלב אחד, וגם זה בקושי.

פנר-אולקר: במשפט אחד: לכאורה אחת ההבטחות הגדולות של השנה, אך הכצעקתה:
קומבואים: רוקו לני אוקיץ' הוא הכוכב הגדול. 13 נקודות שנה שעברה לשחקן שהכי מזכיר את קטש באירופה. אני מאד אוהב אותו. הבעיה היא שמלבדו, יש מעט. ג'רלס היה סתם שנה שעברה. אונן זה סבבה, אבל לא יותר מזה, וגם קצת מזדקן. ודמירל זה אפילו לא זה.
סווינגמנים: מרקו תומאס הקרואטי אף פעם לא יהיה הכוכב שחשבו שהוא יהיה, אבל פורוורד אירופאי איכותי, הוא בהחלט כן. סימן השאלה הגדול הוא בוגדנוביץ', אמנם היה מצוין בציבונה, אבל גם תומאס היה מצוין בכל מיני קבוצות מזרח אירופאיות, והקפיצה לרמות הגדולות ביותר היא חתיכת קפיצה. אולי ההימור ישתלם, אולי לא. בסך הכל צמד פורוורדים סביר בהחלט, אבל מחליפים אין להם ממש.
גבוהים: המון עומק ואיכות בשתי העמדות. בפאוור פורוורד יש את אמיר פרלדזיץ' שהיה טוב שנה שעברה בקבוצה, ואת ג'יימס גיסט שנתן עונה נחמדה מאד שנה שעברה בפרטיזן, בעיקר בהגנה (אבל גם 11 למשחק בהתקפה). בסנטר יש את וידמאר העולה, פקר היורד וסבאש הדורך במקום.
במקרה הטוב: אוקיץ' מנווט, בוגדנוביץ' מככב. וידמאר ממשיך להשתפר. יש הצלבה.
במקרה הרע: אין ספסל ואין עומק בעמדות 1-3. בוגדנוביץ' מאכזב. ובקושי יש שלב שני.

בילבאו: במשפט אחד: סמול פורוורדיה.
קומבואים: ראול לופז הוא אכזבה כבר שנים, ולא סביר שזה פתאום ישתנה. ג'וש פישר, אמנם הסתובב פה ושם בכל מיני קבוצות מעניינות, אבל עד היום לא ברור למה. מה כן? ארון ג'קסון עשוי להיות הסקורר המוביל של הקבוצה ובכלל שחקן מעניין. ובלומס היה מצוין באליפות אירופה, ואולי ימשיך גם ביורוליג, למרות שהוא לא ממש צעיר.
סווינגמנים: באניץ' ומומברו הם צמד סמול פורוורדים פשוט נהדר, אחד הצמדים הטובים באירופה, בטח כשמצרפים אליהם את וסליאידיס. גרימאו אולי נודניק, אבל בצד המאד יורד של הקריירה. זה בטוח.
גבוהים: ד'אור פישר זה יופי של החתמה, אחד הסקוררים הטובים ביבשת מעמדת הסנטר. אקסל הרוול הוא אולי שחקן קצת מגעיל, אבל הוא כן עשה דבר או שניים באירופה. סטבי'ץ ומברואידיס אמורים להיות מחליפים סבירים ברמות האלה.
במקרה הטוב: ארון ג'קסון סקורר גם ברמה האירופאית. שלושת הפוורוודים נהדרים ופישר קולע המון צ'אקות. הקבוצה נלחמת אך לא מצליחה להגיעה להצלבה.
במקרה הרע: מומברו זקן. הגארדים אף פעם לא באמת הוכיחו את עצמם, ועל פישר עושים כל הזמן דאבל טים. הקבוצה נעצרת בשלב הראשון.

קאנטו: במשפט אחד, באזילה הוא השחקן היחיד שחובב הכדורסל המצוי גם יכיר. קצת עצוב.
קומבואים: אז אולי באזילה הוא השחקן היחיד המוכר בקבוצה, אבל הוא יהיה השנה בן 37. לדעתי הוא כן יוביל וינווט, אבל יש גבול לכמה בחור בן 37 יכול באמת לסחוב. בולזונלה הוא שחקן שעשה דבר או שניים בליגה האיטלקית, ויהיה מעניין לראות אותו ביורוליג. סינסיאריני האיטלקי, ולייטי מאוהיו סטייט, כנראה לא יתרמו המון.
סווינגמנים: אין פה המון, מרקושווילי ומיצ'וב, שחוזרים לקבוצה אחרי ששיחקו בה גם אשתקד, אמורים להיות השחקנים הפותחים בעמדות 2 ו -3. ואולי אפילו יצליחו לעשות משהו פה ושם למרות שספק.
גבוהים: לפחות יש בקבוצה הזאת הרבה שחקנים ששיחקו בה גם שנה שעברה, יש יציבות. ליונר האמריקאי ואוטנר האוסטרי, שניהם שיחקו שנה שעברה בקבוצה והיו לא רעים, בכל זאת הפאוור הפותח יהיה כנראה סקיץ' מבודצ'נוסט. חוץ מהם, מרקונאטו עדיין משחק כדורסל, אבל הוא זקן נורא, ספק עד כמה הסנטר הנהדר של בנטון לשעבר, יכול באמת לתרום.
במקרה הטוב: הסוד הוא בהמשכיות, ולקבוצה הזאת יש את זה, אז היא אפורה, אבל איכשהו היא מצליחה להשתחל מעל אולימפיאקוס בדרך לשלב השני.
במקרה הרע: נו באמת? באזילה ומרקונאטו? מה אנחנו ב 1999? שיגידו תודה אם הם ישיגו 3 נצחונות.

נאנסי: במשפט אחד: כל עוד יש שביתה, יש באטום.
קומבואים: בסך הכל, עם קנת' גראנט שקלע 9 נקודות למשחק אשתקד בקבוצה, לינהן האמריקאי הגמד (1.75 מ') והמזדקן ובעיקר עם אמאגו, אחד השמות המוכרים יותר בקבוצה, יש להם עומק מסוים. שחקן הרוטציה האחרון כאן, יהיה ככל הנראה ג'מאל שולר.
סווינגמנים: נו, באטום. אלא מה. נהדר שנה שעברה בפורטלנד, וכרגע הכוכב הבלתי מעורער של הקבוצה הצרפתית. סאמינק שממשיך שנה שניה בקבוצה, ונורמן שמגיע מאורליאן הם צמד פורוורדים צרפתי סביר, שזה כנראה לא המון.
גבוהים: אקינגבלה הניגרי (אשתקד, 10 נק. בנאנסי) הוא הגבוה היחיד שאולי מתאים לרמות האלה, כל השאר הם כלום ושום דבר.
במקרה הטוב: באטום סוחב את הקבוצה לבד, עד השלב השני.
במקרה הרע: חוץ מבאטום באמת שאין כלום.

תחזית אישית:
1. פנר-אולקר
2. אולימפיאקוס
3. קאחה
4. בילבאו
5. נאנסי
6. קאנטו

_________________
תודה לאלוהי הבירה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אוקטובר 18, 2011 3:45 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 8:10 pm
הודעות: 3982
בלוג: הצג בלוג (0)
פוסט מעניין ומפורט.

מסכים שפנרבחצ'ה מסתמנת כקבוצה החזקה בבית. בכלל, הם היו קבוצה טובה מאוד כבר בעונה שעברה שפספסה את רבע הגמר בצורה אכזרית למדי. הם התחזקו בקיץ בעמדות הבעייתיות יחסית (ג'יימס גיסט ב4 וג'רלס כרכז מחליף שגם יעלה ליד אוקיץ' לפעמים). טורצ'אן נפצע וזאת מכה רצינית מאוד עבורם. מצד שני קיבלו גם חיזוק עם בוגדנוביץ' המצוין וכמובן שחקנים שנשארו ואמורים להמשיך להשתפר (פרלדזיץ' הפוינט-פורוורד המצוין).

חמישייה צפויה: אוקיץ', בוגדנוביץ'/אונאן, פרלדזיץ', גיסט וסאבאש.

קאחה לבוראל לדעתי יסיימו במקום השני. לא צריך להפריז בחשיבות העוזבים. בכל שנה כמעט קאחה מאבדת שחקן כזה או אחר והם בדרך-כלל יוצאים מזה. מרסליניו ללא ספק הוא האבידה העיקרית. אין הרבה רכזים ברמתו באירופה. באראץ' לעומת זאת - לא נורא. שחקן טוב ומוכשר שהתפתח תחת איוונוביץ' לאחד הסנטרים הטובים באירופה אבל יש תחליפים. קווין סראפין הצעיר בנתיים נראה טוב בהכנה, עד שיפצע כמובן. בייליצה אמור לעשות עוד צעד (וחצי) קדימה ברוטציה. הוא ה3-4 המחליף שלהם השנה. אולסון בהכנה נראה כמו הרכז לעת מצוא, שחקן טוב שגם הוא כבר מכיר את השיטה. כמובן טלטוביץ' וסן אמטריו עדיין שם. ואיוונוביץ'. הם יהיו קבוצה חזקה, לא הייתי פוסל גם רבע גמר כמו בשנה שעברה.

אולימפיאקוס ובילבאו ישלימו את תמונת העולות מהבית לדעתי, לא בלי פייט. בילבאו קבוצה טובה וקשוחה שיכולה להצליח ביורוליג. אולימפיאקוס עדיין מחזיקה כמה שחקנים מעניינים מאוד. לא יודע איך גצ'ביצ'יוס יהיה בעונת בכורה מחוץ לליטא אבל דווקא אני (אחד הסנגורים הגדולים שלו, גם כאן בפורום) חייב להודות שהוא עדיין טעון הוכחה כרכז. בנתיים משחק בעיקר בעמדה 2. צריך לזכור שנופה מסגל הנבחרת לאליפות בקיץ (ולא שהם היו עמוסים מאוד בעמדה שלו). קסלי לדעתי יפרוץ השנה שם ויהפוך לאחד ממספרי 4 הטובים ביורוליג. קלעי שלוש פנטסטי ואמור לקבל השנה דקות וביטחון מאיבקוביץ'.

_________________
Whether he is a sinner or not, I do not know.
All I know is that once I was blind, and now I can see.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אוקטובר 18, 2011 7:05 am 
מחובר
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 23156
מיקום: OC
בלוג: הצג בלוג (0)
ונמשיך עם בית ב', שהוא דווקא איכותי יחסית, בטח יחסית לבית א', ולמעשה בעיניי יש בו שלוש קבוצות גדולות:

פנתנייאקוס: במשפט אחד: האלופה לא באמת נחלשה.
קומבואים: דיאמנטידיס, מי אם לא הוא. שנה שעברה השחקן הטוב באירופה, ובכלל מהשמנת של השמנת כבר כמעט עשור. עושה הכל על המגרש, ווינר עצום. לצידו ניק קלאת'ס עוד קומבו גבוה שהיה טוב בסוף השנה שעברה ורק ישתפר השנה. שאראס חוזר למקום שבו הוא לקח אליפות לפני כמה שנים, למרות שהוא כבר בן 36 אוטוטו. מעניין כמה דקות הוא יקבל על חשבון הרכזים הגבוהים. לוגאן הוא שחקן שאני שונא, וסטריק שוטר מוחלט, וגם שנמוך על פני ניקולס, אבל הוא יעשה נזק פה ושם. וקירציס הוא שחקן לא צעיר, שלא עשה כלום באירופה, אבל כבר מסתובב שנים ביוון עם ממוצעים של דאבל פיגר.
סווינגמנים: לא שיש לי משהו נגד קאמיקוגלו, ובטח ובטח שלא נגד פרפוגולו, שהוא שחקן רוטציה סביר מאד בקבוצה הטובה ביותר באירופה, אשתקד. אבל תכל'ס, הכוכב היחיד בעמדות האלה הוא רומיין סאטו, הסופר קשוח. היה יכול להיות מקום לשיפור.
גבוהים: באטיסט אולי לא צעיר, אבל העובדה היא שגם שנה שעברה הוא היה אחד הסנטרים הטובים בליגה אם לא הטוב שבהם. המחליף שלו, מאריץ' ירצה לשכוח את הפציעה ולחזור לכושר המעולה שלו מפרטיזן. סטיבן סמית' אקס נהריה וצרצריס יקבלו כמובן דקות לא מועטות.
במקרה הטוב: באק טו באק
במקרה הרע: שנה שעברה צסק"א המזדקנת אכלה אותה כשתוך שנה כל הכוכבים שלה פתאום דעכו לגמרי. השנה פאו המזדקנת אוכלת אותה כשגם באטיסט וגם דיאמנטידיס פתאום מפסיקים לשחק כדורסל. לעלות שלב אחד היא תעלה, יותר מזה? לא ממש.

צסקא מוסקבה: במשפט אחד: מהפכה בקבוצה, האם הגלגול החדש יהיה מוצלח כמו הקודם?
קומבואים: כן יציב, לא יציב. תאודושיץ' הוא מהמוכשרים והמלהיבים שברכזי אירופה, וזה נהדר. באותה צסקא הולדן הפך משחקן בעייתי לאחד מהגדולים בדורו, תאודושיץ' עשוי לעשות את אותו הדבר. הבעיה היא עם האחרים. גורדון הוא שחקן מגעיל. שבד, בסופו של דבר, הוא לא רע והוא גם התחיל את העונה יפה, אבל הוא בהחלט לא מוכח. חוץ מהם, נאדה.
סווינגמנים: האמת היא שגם פה, מה שהולך הוא יחסית בינוני. שישקאוסקס כבר הרבה מעבר לשיא, גם אם סביר להניח שהוא עדיין סמול איכותי למדי. המלפפון הצהוב מחייה, צריך להיות סוג של סאטו בקבוצה הזאת, אבל לא בטוח שיהיה, ובטח שלא מוכח. למעשה, הטוב מכולם הוא בכלל חרייאפה שהוא לא רע, אבל אף פעם לא יהיה כוכב יורוליג אמיתי. פונקראשוב וקורבנוב משלימים צמד פורוורדים סתמי למדי.
גבוהים: נקודת החוזק האמיתית של הקבוצה. מילא קירילנקו, שיש סיכוי סביר בהחלט שיהיה השחקן הטוב באירופה העונה, כל עוד הוא בקבוצה. אבל גם ננאד קרסטיץ' שהוא בהחלט שחקן שעשה דבר או שניים בנ.ב.א דאריוש לברינוביץ' המגוון. וורונטוסביץ' ששנה שעברה עם 10 נק' למשחק היה אחד מהטובים בקבוצה, אבל השנה כשיש את קירילנקו לפניו, ספק כמה דקות הוא יראה. וכמובן צמד המגדלים בסנטר, סשה קאון בעיקר אבל גם דמיטרי סוקולוב, שני שחקנים מוכחים בהחלט. למרות הכל, זה נראה כאילו שיש כאן קצת יותר מדי עומק.
במקרה הטוב: צסקא טוחנת יריבה אחרי יריבה. קירילנקו מוביל את הקבוצה עד אליפות אירופה מתוקה.
במקרה הרע: כולם רצים מול הקבוצה ומשחקים נגדה סמול בול. הגבוהים של הקבוצה מאבדים את הכיוון ותאודוסיץ' בלגניסט כמו שרק הוא יודע. סיבוב שני בעונה בזיונית שניה ברציפות.

מלאגה: במשפט אחד: כרגיל, קבוצה אפורה, אבל היו עונות שבהן זה לא הפריע לה.
קומבואים: בסך הכל, המון שחקנים יציבים בקבוצה שבה המשכיות היא שם המשחק. סאול בלנקו שהיה מצוין שנה שעברה, ברני רודריגז הותיק וג'רלד פיץ' ימשיכו להיות עמוד התווך בעמדות הגארד. רולאנד עשוי להיות הסקורר המוביל של הקבוצה. וואלטרס הלטבי והמנוסה יהיה לכל הפחות תוספת חביבה בעמדות הגארד. שום דבר מבריק, אבל המון יציבות ועומק.
סווינגמנים: טרמל דארדן צריך להיות אחד הכוכבים הגדולים של הקבוצה, ולו משום שאין לה הרבה בעמדות האלה, שנה שעברה עם 17 למשחק בנאנסי. פריץ' שחוזר מהשאלה בבנטון גם אמור לקבל דקות איכות. ובכל מקרה, סביר להניח שהקבוצה תשחק המון סמול בול עם רודריגז או רולאנד כ-3, כי אין להם יותר מזה.
גבוהים: פרילנד היה שנה שעברה אחד הגבוהים הטובים באירופה, ורק אמור להשתפר השנה. יופי של פאוור. גרבאחוסה אולי זקן ודועך, אבל הוא חוזר לכור מכורתו, אז אולי זה ייתן לו עוד עונה טובה אחת. סיננוביץ' הענק (2.22) יהיה הסנטר הפותח, ויחליף אותו זוריץ' שאמנם לא מוכח ברמות האלה, אבל עשה כמה דברים במזרח אירופה.
במקרה הטוב: יציבות זה שם המשחק, בטח כשרולאנד ודארדן נותנים נקודות ופרילנד מוביל. הצלבה.
במקרה הרע: הכל כל כך מריח בינוניות שהם נאלצים לומר שלום לליגה כבר אחרי סיבוב אחד.

ז'לגיריס קובנה: במשפט אחד: המון כשרון, בקבוצה שעשויה להיות הפתעת העונה.
קומבואים: אחד מהקווים האחוריים הטובים בליגה. לא פחות. טיי לאוסון מגיע כשחקן חמישיה בקבוצה סבירה בנ.ב.א ועשוי להיות חתיכת שיחוק, דחואן קולינס שפתח את העונה מצוין מסתובב המון שנים באירופה והוא רכז אמיתי ויציב. מרקו פופוביץ' הוא עדיין אחד המפציצנים הגדולים ביותר באירופה. ואילו קלנייטיס ודליננקייטיס ממשיכים שנה שניה בקבוצה אחרי שגם אשתקד היו טובים בהחלט. יופי של בק קורט
סווינגמנים: אם לאוסון הוא השם החם בבק-קורט, אז סוני ווימס הוא השם החם בין הסווינגמנים. סקורר נהדר שיכול להפציץ המון באירופה. ינקונאס הקשוח ישחק מן הסתם הרבה יותר ב 4 מאשר ב-3 אבל זה גם יופי. הבעיה היא שחוץ מהם כל מה שיש זה קצת קלימביצ'יוס, כך שסביר להניח שגם הקבוצה הזאת תשחק הרבה בהרכבים נמוכים עם קלנייטיס למשל ב-3.
גבוהים: קשיחות זה שם המשחק, חוץ מינקונאס שהוזכר כבר. יש פה את ראקוביץ' שנתן עונה סבירה בסיינה אשתקד ואת יבטוקאס הישן והטוב. מה שכן, עומק אין פה ממש.
במקרה הטוב: ז'לגיריס מודל 99 חוזר שנית עם ווימס בתפקיד בואי ולאוסון בתפקיד אדני. הקבוצה המלהיבה משחקת יופי את משחק הגארדים שלה ומגיעה עד הפיינל פור.
במקרה הרע: כולם טוחנים אותה. יבטוקאס יותר מדי ישן, אין בשר מתחת לסל. ויש רק סיבוב שני.

באמברג: במשפט אחד: מה קורה כשמחברים שלושה זרים לשעבר בליגה הישראלית? לא בטוח שהמון.
קומבואים: בעיניי קבוצה שסומכת על סוליסט כמו ג'וליוס ג'נקינס להיות הסקורר המוביל שלה, לא יכולה להיותק קבוצה טובה במיוחד. אולי סקורר מחונן, אבל יש סיבה שבגללה שאף קבוצה גדולה לא פזלה לעברו. גם ברייאן רוברטס, אקס גליל, ימשיך לקלוע בצרורות בקבוצה. גאבל, סטאקי ואולי גם קצת טאדה יהיו הספסל.
סווינגמנים: פי.ג'יי טאקר, עוד שחקן שיכול לשחק ב 4, ותכל'ס שיחוק לא קטן של הקבוצה. נמוך קצת, אבל סופר חזק, אתלטי ובכלל שחקן כמו שגברים צריכים להיות. יופי של דבר. סופוט הסרבי ימשיך לתת תרומה יפה (שנה שעברה עם 10 למשחק) גם ממרומי גיל 34. קייסי ג'ייקובסון אף פעם לא יהיה הכוכב האירופאי שחשבו שיהיה, אבל ייתן הרבה דקות סבירות.
גבוהים: מרקוס סלוטר, לשעבר בהפועל ירושלים, יקפוץ כאן גבוה. טיבור פלייס החביב יהיה מן הסתם הסנטר המוביל ואילו טאקר מן הסתם ישחק הרבה דקות ב-4.
במקרה הטוב: טאקר מוכיח שהוא יכול גם ברמה האירופאית. וכשההגנות מתמקדות עליו, רוברטס וג'נקינס מטווחים כל הדרך עד הסיבוב השני.
במקרה הרע: אין בשר מתחת לסל, הקבוצה זקנה מדי ומבולגנת מדי בשביל לעשות משהו. אין סיבוב שני.

ק"ק זאגרב: שון מיי, הגבוה השמן, הוא באמת הדבר הכי טוב שיכולתם למצוא באמריקה?
קומבואים: מולאמרוביץ', שם שהיה גדול בשנות התשעים בעיקר, עדיין פה בשנת 2012, מי היה מאמין. בכל מקרה בגיל 37-8 ספק אם יעשה משהו. חוץ ממנו, דיאנטה גארט הובא מאוהיו סטייט וגם באביץ' עדיין בקבוצה, אבל מי שצריך לקחת את המושכות בעמדות הגארד, הוא מי שפעם היה אחד השחקנים האהובים עלי באירופה, סשו אוז'בולט האלגנטי שלעולם לא יהיה טוב, כפי שהיה לפני שנפצע.
סווינגמנים: אז רנצ'ץ' הוא סקורר לא רע, אבל תכל'ס, חוץ ממנו, אין לקבוצה הרבה אופציות. או לשחק עם גבוה ב-3 או עם אוזבולט (או אפילו מולאמרוביץ') ב-3. בקיצור, לא משהו.
גבוהים: מריו קאסון הוא בהחלט סנטר שעשה כמה דברים נחמדים באירופה, גם אם לעולם לא יתעלה מעל רמת האטריה עם איזשהו כשרון, בטח לא בגיל 31. ושון מיי הוא סימן שאלה רציני, יוצא צפון קרוליינה הוא ללא ספק פאוור מוכשר מאד, אבל גם בעייתי מאד. בשיאו, הוא יכול לשלוט באירופה, אבל ספק גדול אם השיא שלו לא הגיע לפני 4 שנים. שנה שעברה שיחק קצת בפנר, ולא עשה רושם מיוחד, אבל לכו תדעו. יש לו את הנתונים ואת הכשרון. צמד הזרים, ג'וש הייטוולט (אשתקד ברומא) ופפה דיאסה (אשתקד במכללות) ישלימו פרונט קורט סביר.
במקרה הטוב: אוז'בולט מזכיר את ימיו מפעם, הבשר מתחת לסל מספיק מול חלק מהקבוצות הרזות של הבית. יש סיבוב שני.
במקרה הרע: עם זרים ברמת הבקעה, ועם שני כוכבים שהם גם פצועים כרוניים אי אפשר לעבור סיבוב.

תחזית:
1. צסקא מוסקבה
2. פאו
3. ז'לגיריס
4. מלאגה
5. באמברג
6. זאגרב

_________________
תודה לאלוהי הבירה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אוקטובר 18, 2011 8:11 am 
מחובר
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 23156
מיקום: OC
בלוג: הצג בלוג (0)
בית ג': בעיניי, בלי שום ספק הבית הטוב ביותר ביורוליג, ובהפרש ענק. יש כאן לא פחות מחמש קבוצות שהן פשוט טובות ויכולות בסיטואציה מסוימת לראות את עצמן כמועמדות לגיטימיות לפיינל פור. לבית א' יש רק אחת כזו, בבית ב' שלוש. כאן, לפחות ארבע, כאמור ואולי חמש.

ריאל מדריד: במשפט אחד: יש להם את הכלים לחזור ולהיות הקבוצה הטובה בספרד, לפחות.
קומבואים: ג'ייסי קארול מגיע מעונות מצוינות לאחרונה באיטליה וספרד ואמור להיות רכז טוב. סרחיו אף פעם לא יהיה מה שאינה חשבה שהוא יהיה. אבל האיש המרכזי בעמדות 1-2 הוא כמובן סרחיו יול, בעיניי קצת אפור, אבל ללא ספק מאד יעיל. שנה שעברה עם 11 נקודות למשחק, וגם השנה אפשר יהיה לסמוך עליו.
סווינגמנים: רודי פרננדז הוא השם הגדול של הקבוצה, גם אם הוא לא הביאה השניה של ג'ינובילי, אין ספק שבאירופה הוא סופר סופר סטאר. קרלוס סוארז ומרטינאס פוצ'יוס יחלקו בעיקר את עמדה 3, לא ככוכבים גדולים, אלא כשחקנים משלימים, אפורים וסבירים.
גבוהים: גם אם נוביצקי לא מגיע יש שם המון. בפאוור פורוורד, מירוטיץ' שהיה מצוין אשתקד יהיה שחקן החמישייה על פני וליצ'קוביץ' שספק אם באמת ימצא את עצמו אי פעם בריאל, ועל פני פליפה רייס שעשוי בכלל להיות הסקורר הטוב מבין השלושה. בסנטר, טומיץ' היה טוב מאד שנה שעברה, ורק ימשיך לפתח את מגוון התנועות הגדול שלו השנה.
במקרה הטוב: הבשר מתחת לסל והגארדים הטובים מביאים אותם לפיינל פור. רודי מביא את הגביע.
במקרה הרע: הבית הזה פשוט קשה מדי, איכשהו הם מתברברים עד המקום החמישי.

מכבי ת"א: במשפט אחד: האם האובדן של המפתחות בקו האחורי מהעונה שעברה יהיה קריטי עבור העונה הזו של מכבי? או האם בלאט הוא הוא שם המשחק.
קומבואים: כל עוד ג'ורדן פארמר בקבוצה, אז יש איכות רצינית בפוינט וכנראה מישהו שיהיה אחד הפוינטים הטובים ביבשת. פפלוקאס אולי בצד המאד יורד של הקריירה, אבל עדיין אמור להיות פוינט גארד מחליף ברמה הגבוהה ביותר. ג'ון שייר משתפר מעט ולדעתי ייכנס לרוטציה כקלעי שלשות מדופלם, ויוגב אוחיון לכל הפחות יהיה טוב יותר מאשר דרור חג'ג'.
סווינגמנים: דווין סמית' בינתיים מצוין, ועשוי להיות שיחוק, או לכל הפחות סמול סביר עם ידית נפץ. גיא פניני הוא עדיין שחקן הגנה נהדר, גם ברמות האלה, ובעיקר אדם שמעצבן את היריבות וקולע מצוין מהשלוש. בלו, ישחק מן הסתם הרבה בעמדה 3, וגם הוא ייתן בשר ויקלע הרבה, ואילו בורשטיין בעיקר ידעך לו.
גבוהים: בעיניי ליאור אליהו הוא אחד הפאוורים הטובים באירופה, בטח בצד ההתקפי, למרות ששנה שעברה הוא השתפר גם בהגנה. הרבה פעמים הוא פשוט בלתי עציר באירופה. שחורצי וודאי בלתי עציר הרבה פעמים, ויחד עם שון ג'יימס שזה משהו שלא היה שנה שעברה וייתן המון חסימות, ריבאונדים והגנה יש פה יופי של קו קדמי. מצ'באן ו/או הנדריקס ישלימו קו קדמי מהטובים באירופה.
במקרה הטוב: הכל מתחבר מאחורה, לנגפורד (או שאנון בראון) בכל זאת מובאים, ופארמר+סמית'+לנגפורד/בראון משכיחים את השלישייה מהשנה שעברה. אליפות אירופה.
במקרה הרע: כאמור, בית מתוסבך. ואיכשהו הכל לא מסתדר. איכשהו בלאט מסתבך ואפילו לא מעביר אותם שלב (למרות שאם שלב אחד יעבור, אין לי ספק שגם השלב השני יעבור, כי מה לעשות, הוא יהיה קל יותר מבית המוות הזה).

פרטיזן בלגרד: במשפט אחד: הכבשה השחורה של הבית, כבר הוכיחה מספיק בשנים האחרונות, והשנה יש לה מספיק כשרון בשביל להמשיך ולהוכיח.
קומבואים: אייסי לואו, הוא ללא ספק השם הגדול, והוא עשוי להיות שחקן מלהיב מאד באירופה, גם אם תכל'ס הוא לא עשה כלום בנ.ב.א . קצ'מן המנוסה והטוב יצלוף. בוזיץ' המנוסה והקצת פחות טוב, יצלוף קצת פחות.
סווינגמנים: אחד מהשלושה, לוצ'יץ', מילוסלייביץ' ובעיקר בוגדנוביץ' עשוי לפרוץ השנה, לכו תדעו, יכול להיות שאחד מהשלושה (וסביר להניח שהאחרון) עוד יהיה אחד מהכוכבים הגדולים של אירופה בשנים הקרובות.
גבוהים: שחקן ברמה של פקוביץ', כנראה אחד הסנטרים האירופאיים הטובים ביותר בעולם, זה לא דבר של מה בכך, גם אם יתכן וזאת תהיה שהות קצרה. ראדוליצ'ה כמובן הוא כשרון רציני מאד, שעוד עשוי להיות סנטר אדיר באירופה, גם אם הוא מתחיל מעט לפספס את הרכבת. קאטיץ' היעיל יהיה ככל הנראה הפאוור פורוורד הפותח.
במקרה הטוב: יש כשרון, אייסי לואו מוכיח שאירופה והנ.ב.א זה שני דברים שונים לגמרי. פקוביץ' הוא הסנטר הטוב באירופה, והקבוצה משתחלת לפיינל פור.
במקרה הרע: אף אחד מהסמול פורוורדים לא פורץ. אייסי לואו זה סתם ופקוביץ' עוד שלושה שבועות באמריקה. כך שמול כל התותחיות של הבית, הקבוצה אוספת בדיוק 2 נצחונות בסיבוב הראשון.

אפס אנדולו: הרבה כסף נשפך מתחת לסל, השאלה היא אם זה יספיק כשהבק-קורט כל כך בינוני.
קומבואים: כאילו באמת? אילייבסקי שמשחק לרוחב כבר עשור, וטונצ'רי שהוא סתם לגמרי? זה הדבר הכי טוב שיכולתם למצוא בעמדות הגארד? לא חראם?
סווינגמנים: וויאצ'יץ' זה כבר משהו אחר. שחקן שאני מאד מאד אוהב. ידית נפץ, עשוי להיות מנהיג, גבוה מספיק בשביל לקלוע מעל כל שומר באירופה, פוטנציאל לשחקן על ברמה האירופאית. סבאנוביץ' וקינזי הם שני סמול פורוורדים נהדרים. הראשון היה טוב אשתקד בולנסיה עם 12 נק' למשחק, השני היה סקורר סביר אפילו בנ.ב.א. הבעיה היא שפרט לשלושה האלה, אין שם כלום.
גבוהים: אין קבוצה באירופה עם כל כך הרבה בשר מתחת לסל. באראץ' היה שנה שעברה אחד הסנטרים הטובים ביורוליג, והוא פשוט יופי של החתמה. באטיסטה הוא אחד מהגבוהים הסקוררים הטובים ביותר באירופה. וקוקו, זה גם לא רע בכלל, בטח כסנטר שלישי. פשוט עומס רציני בבשר, וכבר ראינו שזה אחד הדברים שהכי חסרים באירופה. איליאסובה המוכשר יודע לעשות המון דברים ויהיה הפאוור הפותח. גונלום ייתן קצת קשיחות מהספסל.
במקרה הטוב: וויאצ'יץ' קולע בצרורות, ואף אחד כולל צסקא לא מצליח לחדור את הגבוהים שלהם, יש פיינל פור.
במקרה הרע: שוב, בתי מסובך, קשה, יותר מדי קבוצות טובות. אז אמנם נאבקים על ארבע המקומות הראשונים, אבל בסוף הולכים הביתה.

ארמאני מילאנו: במשפט אחד: הם קנו את כל מה שטוב באירופה, ארמאני בהחלט נוצצת.
קומבואים: עומאר קוק בשנים האחרונות הוא אחד מהמוסרים הטובים בליגה האירופאית ובכלל. רכז אמיתי, גם אם לא סקורר גדול (למרות שמדי פעם הוא יודע לעשות את זה), סוג של הביאה השניה של קוטה. דרו ניקולאס שמגיע מפאו, הוא בכלל סקורר מצוין והחתמה אדירה. ג'יאקטי הוא לא מחליף ראוי לאף אחד מהם.
סווינגמנים: גאלינרי הוא בלי שום ספק השם הגדול. קלעי סקורר מצוין, וכשרון גדול שיודע לעשות הכל על המגרש, בטח במגרש פתוח. מנצ'ינלי הוא כמו גאלינרי מבחינת הגוף אבל עם הרבה פחות כשרון, מה שלא ימנע ממנו לתת דקות איכות מהספסל. היירסטון לעומת זאת, הוא סקורר איכותי שעשה דברים יפים בסיינה, וגם יעשה דברים יפים השנה במילאנו.
גבוהים: בורוסיס אמנם צריך להוכיח שהוא יודע לשחק גם כשהוא נקי, אבל בכל זאת, כבר שנים הוא אחד מהסנטרים הטובים באירופה בלי שם ספק. וכשיש לו מחליף ברמה גבוהה כמו רדוסביץ' הקרואטי, אז בכלל. פוטסיס הסופר מוכשר הוא האיליאסובה של הקבוצה הזאת, רק בעיניי מוכשר יותר (אבל בעייתי לא פחות). בהחלט יופי של דבר.
במקרה הטוב: קבוצה של כוכבים, גלקטיקוס אמיתיים, פיינל פור זו רק ההתחלה, כי בסוף יש גם אליפות אירופה.
במקרה הרע: שמיכה קצת קצרה. בורוסיס לא מסוגל לשחק בלי חומרים. גאלינרי הוא רכיכה, הקבוצה מסתפקת בקרב נאה אך לא מוצלח על המקום הרביעי בבית.

שארלרואה: במשפט אחד: היא לא הקבוצה הכי חלשה ביורוליג, אבל בבית הזה, היא תשמח גם אם היא תסיים עם נצחון בודד.
קומבואים: דמונד מאלט הוא ככל הנראה הכוכב הגדול והשחקן הטוב בקבוצה. שנה שעברה עם 13 למשחק. פרט אליו, כריס היל יתרום לצידו לא מעט, וג'סטין המילטון יתרום, אבל הרבה פחות. חוץ מהשלושה האלה, לא נראה לי שיש על מה לבנות.
סווינגמנים: למרות שהוא נולד בדיוק באותו יום בו אני נולדתי, אני לא אוהב את ג'ירי וולש, ואף פעם לא אהבתי אותו, אבל הוא ככל הנראה יפתח, בעמדה 2 או 3. ברויילס שממשיך בקבוצה וכיילב גרין ייתנו מן הסתם תרומה דומה פחות או יותר. בואו נגיד ששרלרואה תשמח לקבל 15 נקודות משניהם ביחד. שנגליה הגאורגי אמור להיות מוכשר יחסית, ואולי אפילו יפרוץ.
גבוהים: עם כל הכבוד, אנדרה רידיק זקן מאד (יהיה בן 39 העונה) ואף פעם לא היה יותר מאשר נגר סביר. בגהין בן ה 31 קלע שנה שעברה נקודה וחצי למשחק. קבוצות בבית הזה יטחנו את שרלרואה ללא הרף.
במקרה הטוב: 2 נצחונוות.
במקרה הרע: 0 נצחונות.

תחזית:
1. מכבי ת"א
2. מילאנו
3. ריאל מדריד
4. אפס אנדולו
5. פרטיזן
6. שרלרואה

נ.ב. מה שבעיקר עצוב, הוא שבעיניי, אפס היא אולי רק הרביעית בבית הזה, והיא עדיין טובה יותר לדעתי מאשר פנר-אולקר שהיא בתחזית שלי הראשונה בבית א'.

_________________
תודה לאלוהי הבירה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אוקטובר 18, 2011 10:23 am 
מחובר
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 23156
מיקום: OC
בלוג: הצג בלוג (0)
בית ד': בית לא מאוזן. לצד כמה מהקבוצות הטובות ביורוליג, מופיעות בו גם כמה מהחלשות ביותר. ובכל זאת, השמות הגדולים מעוררים לא מעט עניין. ועדיין, לא יתכן שיש בית שיש בו רק שלוש קבוצות נורמליות. עם כל הכבוד ליורוליג.

ברצלונה: במשפט אחד: אולי בכל זאת, שוב, אליפות אירופה?
קומבואים: מרסלינו הווארטס הוא חתיכת שיחוק, אולי הפוינט הטבעי הטוב ביותר היום ביבשת, יופי של נכס. הבעיה היא שהוא בערך הפוינט היחיד, סאדה הוא פוינט מחליף בינוני במקרה הטוב, עם כל הכבוד. לא לרמה. מסוג הרכב הפוינט גארדים שמכבי דאשתקד היתה אוכלת בלי מלח.
סווינגמנים: לא בטוח שנבארו הוא ה 2 הטוב באירופה, מה שכן די בטוח זה שהוא הסקורר הטוב מביניהם, ואחד מהשחקנים האירופאיים היחידים שאפשר לקרוא להם בלי בושה – סופרסטאר. פיט מיקל בריא זו כמובן תוספת חשובה, למרות שספק אם הוא יחזור למה שהיה פעם. אבל אידסון הוא התוספת החשובה ביותר, שחקן אדיר, ומהבודדים שיכולים לשחק בכל שלוש עמדות הקו האחורי באותה רמה. ג'ו אינגלס הוא לא שחקן רע, אבל כמו שנה שעברה הוא יסתפק בפירורים בלבד.
גבוהים: קוסטה פרוביץ', נ'דונג (המזדקן משהו), ואסקז ובעיקר לורבק מרכיבים קו קדמי גבוה, יעיל וחזק. אם אם לא ממש מבריק (חוץ מלורבק, וגם זה לא תמיד). סי.ג'יי וואלאס שהסתובב סביב הדאבל פיגר בעונות האחרונות בבנטון ובגראן קנרייה הוא סוג אחר של שחקן, אבל לא סביר שיקבל הרבה יותר מפירורים.
במקרה הטוב: הווארטס ינווט את הרכב הכוכבים הזה עד לאליפות אירופה.
במקרה הרע: בסופו של דבר, אם נהיה הוגנים, מדובר בקו קדמי גדול אבל אפור ובקבוצה עם פוינט גארד אחד, גדול ככל שיהיה. איכשהו הקבוצה מפסידה בסיבוב השני ומפספסת את ההצלבה.
.
סיינה: במשפט אחד: האם מקאלב ימשיך להיות הסנסציה מאליפות אירופה, או הפצוע משנה שעברה?
קומבואים: בו מקאלב, בו מקאלב, בו מקאלב. תותח על, וכמה שאני לא סובל אותו, הוא עשה דברים גדולים, גם בפרטיזן לפני שנתיים, וגם ובעיקר במקדוניה באליפות אירופה האחרונה. לא בדיוק רכז, אבל סקורר מחונן, וכן יודע לנהל משחק, קצת. ניקוס זיסיס זה יפה מאד כמחליף. וגם אראדורי זה סביר בהחלט עם 5 למשחק שנה שעברה.
סווינגמנים: קאוקינס זה עדיין טוב, שנה שעברה עם 12 בממוצע למשחק, אבל זה גם בהחלט מזדקן. עוד מעט בן 35, הילד. מי שמקווים שייצור מעמדות הסווינגמן, הוא בעיקר דחואן סאמרס, שישחק 3-4 באירופה, אבל ספק אם מספיק טוב לרמות האלה. מוס בעוד עונה בקבוצה ובמידה מסוימת גם קרארטו המבוגר יהיו המחליפים.
גבוהים: דייויד אנדרסן שחזר לקבוצה בה עשה דברים מאד יפים בקריירה בעבר, אמור להיות הכוכב המרכזי בעמדות 4-5, והלוואי ויהיה טוב כפי שהיה. שחקן שאני מאד אוהב. לברינוביץ' עדיין פה, ועדיין יטווח מהשלוש. סטונרוק הדוחה למדי, והמזדקן למדי, ותומאס רס, יהיו המחליפים.
במקרה הטוב: לקאוקינס יש עוד עונה אחת טובה בקנה. מקאלב מוכיח שהוא יכול גם ביורוליג. אנדרסן תותח, הקבוצה בהצלבה.
במקרה הרע: מקאלב דווקא לא יכול. סאמרס לא ברמה. אנדרסן בדיכאון מהעונות בנ.ב.א ,והקבוצה כולה פשוט זקנה. רק סיבוב שני

אוניקס קזאן: במשפט אחד: זקנים או מנוסים? רק הזמן יגיד.
קומובואים: צמד זקנים ששיאם מאחוריהם, וכשחושבים על זה גם השיא לא היה משהו מיוחד מדי. טרל לידיי בן ה 33, קלע שנה שעברה 16 נק' למשחק במדי קזאן ביורוקאפ, אבל כאן זה לא יורוקאפ. לין גריר בן ה 32, פעם היה סקורר עצום במיוחד באירופה, אבל שנה שעברה רק 5 נקודות במדי פנר למשחק. פרט אליהם יש גם את סמוליינקו בן ה 34. לא משמעותי.
סווינגמנים: כן, הקבוצה זקנה גם פה. דומרקאנט, עוד אחד מהשחקנים האלה שאף פעם לא אהבתי. יהיה בן 32 העונה, והוא ללא ספק סקורר מוכח, גם אם לא גדול באמת, ברמה האירופאית. קלי מקארתי הנהדר כבר בן 36. פשוטין בן 37, והוא על תקן של לא יותר מאשר זקן פוסטר. זמאניסקי הוותיק (בן 34) קצת יותר משמעותי ממנו, אבל גם לא באמת
גבוהים: אז קודם כל, השחקן היחיד באירופה שמסוגל לשים גוף על שחורצי, ותכל'ס, שחקן שאני די אוהב, נת'ן ג'אואי ישחק פה בסנטר, ולדעתי זה שיחוק לא קטן. מייק ווילקרסון וורמיינקו, אמורים להתמודד כשווים למדי על עמדת הפאוור הפותח. וכסנטר מחליף, סברשנקו התפלץ עדיין משחק באירופה, והגנה ככל הנראה הוא עדיין לא שכח.
במקרה הטוב: יין רק משביח עם השנים, מקארתי נותן את עונת היורוליג האחת שהוא תמיד רצה לתת, הקבוצה בהצלבה.
במקרה הרע: מתפרקים, לא עומדים על הרגליים, נפצעים תמידית. וג'אוואי הוא לא באמת שחורצי. לא עולים סיבוב.

פרוקום: במשפט אחד: צמד ואולי אפילו שלישייה מעניינת מהנ.ב.א יתנו את החותם לטוב או לרע.
קומבואים: לא משהו. לאפייט לא הותיר חותם בקבוצה שבה תמיד רכזים אמריקאיים מתירים חותם (פרטיזן). בלסינגיים הגמד, היה זר סתמי למדי גם בתקופתו בארץ. וזמוסקי הוא לא יותר מאשר שחקן ספסל שולי.
סווינגמנים: אין ספק שדווין בראון הוא שחקן עם עבר עשיר ויפה בנ.ב.א, אבל בגיל 33, ספק אם הוא יכול להיות שחקן מוביל באמת באירופה. הבעיה היא שחוץ ממנו, אין שם באמת כלום חוץ מחבורה של שחקנים שלא עשו כלום בחיים. זר בשם קיובלר, שמאז שעזב את המכללות ב 2004, לא עשה כלום. ועוד כל מיני סווירין ודמיטרייב שהם לא משמעותיים בשום קונסטלציה.
גבוהים: אלונזו ג'י, לא בדיוק גבוה, אבל כנראה כן פאוור. 198 שמגיעים מהנ.ב.א ועשויים להיות הכוכב הגדול של הקבוצה. לגבי סנטר, ולנצ'יונאס אולי לא הגיע לטופ 24 של הליגה האירופאית, אבל מוטיונאס, עוד נבחר דראפט גבוה (20), דווקא כן. שנה שעברה עם 11+6 בבנטון, אמור להיות מעניין מאד גם השנה. שני האדמים, לאפטה וחריצ'ניוק יתנו בעיקר דקות ואקום מהספסל.
במקרה הטוב: מוטיונאס עד כדי כך טוב. ג'י ודווין בראון הם צמד שחקני נ.ב.א אמיתיים והקבוצה בסיבוב השני.
במקרה הרע: מוטיונאס הוא לא ולנצ'יונאס. דווין בראון זקן. הקבוצה בלי ספסל ועומק. אין סיבוב שני.

אולימפיה לובליאנה: במשפט אחד: קבוצה חלשה באמת, אבל לפחות יש בה ישראלי.
קומבואים: אז בן וודסייד הוא בכל זאת שחקן של 14 נקודות ו 6 אס' למשחק, גם אם זה בליגה הצרפתית, זה אמור להספיק בשביל להיות פוינט נורמלי פותח. סאלין הפיני אמור להשתפר קצת השנה, וצ'אפין אף פעם לא יהיה שחקן גדול, אבל הוא כן שחקן יורוליג לגיטימי.
סווינגמנים: דיון תומפסון ואולי בעיקר דני גרין, אמורים להוביל את הסקוררים של הקבוצה מעמדות 3 (ואולי גם קצת 4). יאגודניק בן ה 37 קלע שנה שעברה 10 למשחק, ויתכן ועדיין יש לו בשביל מה לשחק. דייויס ברטנאס הלטבי אמור להיות יחסית מוכשר, ויתרום מן הסתם את הדקות שלו.
גבוהים: רות'בארט!! למרות שספק אם האטריה יצליח דווקא ביורוליג ודווקא על עמדות בהן ללובליאנה דווקא יש מה להציע. וכשאני אומר שיש להם מה להציע, אני מתכוון בעיקר לדאמיר מרקוטה ולרטקו ווארדה (שנה שעברה, 13 למשחק בפרוקום). עם קצת מזל, רות'בארט יהיה הסנטר המחליף הראשון, שזה גם כן לא רע בסך הכל.
במקרה הטוב: מחדשים את ימיהם הגדולים, ועולים גם אם בקושי, לסיבוב השני, בעיקר בגלל צמד הפורוורדים האמריקאי שמתגלה כשיחוק.
במקרה הרע: נו באמת, רות'בארט כשחקן יורוליג? אולי תביאו את עמית תמיר? הקבוצה הגרועה בבית.

גלטסראיי: במשפט אחד: בבית כל כך חלש, היא עוד עשויה למצוא את עצמה באחד משני המקומות הראשונים.
קומבואים: לאקוביץ' הוא נכס, ברור שהוא בחלק היורד של הקריירה, בכל זאת, בן 33. אבל האיש היה פעם סופרסטאר אמיתי, בעיקר בפאו . יהיה מאד מעניין לראות אם עכשיו, כשהוא מקבל את המושכות של קבוצת יורוליג מהדרג השני, הוא יכול לשחזר את זה. חוץ ממנו? לוקאס יכול לקלוע ביורוליג, כפי שהוכיח לפני שנתיים, וארסלן הוא מחליף סביר ברמות האלה.
סווינגמנים: ג'וש שיפ, הנחמד ממשיך עונה שניה בקבוצה. פרסטון שומפרט הוותיק יפתח ככל הנראה בעמדה 3, וגם הוא ממשיך זו העונה השניה בקבוצה. אוזר, שחקן חדש, הוא טורקי שבשלוש השנים האחרונות קלע בדאבל פיגר בבשיקטאש, ואמור להיות משמעותי בעמדות 3-4 גם ביורוליג. בוקר, אסיק וטופלגלו יקבלו פירורים ויתנו תרומה מועטה. מן הסתם.
גבוהים: סונגיילה וזאזא פצ'וליה יפתחו מן הסתם בעמדות 4 ו 5, וזה יפה מאד. בהנחה שסונגיילה עדיין לא פצוע מדי, מדובר בשני שחקנים שבהחלט עשו דברים יפים גם בנ.ב.א, ואין סיבה שלא ישחזרו את זה באירופה, בהחלט גבוהים ברמה גבוהה. אם זה לא מספיק יש את לושקה אנדריץ' שכגבוה שלישי אמור להיות מצוין (שנה שעברה, 10 למשחק בגלטסראיי), ואת הכשרון הצעיר סרטאץ' סאנלי שבטח יקבל דקות פה ושם.
במקרה הטוב: ללאקוביץ' עדיין יש את זה, הוא עדיין מסוגל להוביל קבוצה להצלבה.
במקרה הרע: לאקוביץ' מזמן שכח, צמד הפורוורדים האמריקאי סתם בינוני, ופצ'וליה הוא בעיקר גרוזיני. סיבוב ראשון בלבד.

תחזית:
1. ברצלונה
2. סיינה
3. גלסטראיי
4. קזאן
5. פרוקום
6. לובליאנה

_________________
תודה לאלוהי הבירה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אוקטובר 18, 2011 10:30 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 12:16 pm
הודעות: 2321
בלוג: הצג בלוג (0)
אחלה סקירה, סחתיין על ההשקעה, רק שתי הערות קטנות:
- קאסון איטריה? הוא חתיכת שור בר, אחד מהסנטרים הכי מאסיביים באירופה (אלא אם הוא הוריד המון משקל מאז שראיתי אותו לאחרונה).
- קינזי שיחק קומבו ב NBA, אולי באירופה הוא יותר 2 אבל ממש לא סווינגמן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אוקטובר 18, 2011 11:18 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 12:01 pm
הודעות: 5559
בלוג: הצג בלוג (0)
בוא נתחיל מהסוף, מהבית של מכבי.

קודם כל, כתפיסה, אני נותן סוג של דיסקאונט לקבוצה "חדשה". זה לא רק עניין של חוסר ודאות, זה גם עניין של הסתגלות. ראינו את זה בעבר. לקבוצות חדשות לוקח זמן, לפעמים אפילו יותר מעונה. קשה לאפיין מה זה חדש - כי גם מכבי "חדשה", אבל עדין בהבט הזה מכבי במצב טוב בהרבה מאפס ומילאנו (ונמצאת קצת אחרי ריאל).

עוד ברמה כללית, השביתה לא תפסה את הקבוצות עם התחתונים למטה, אלא להפך, עם התחתונה למעלה, עליהם גטקעס, מכנסיים וחרמונית - ועל זה הן עוד הוסיפו. זה די בולט באפס ומילאנו. אפס הביאה שחקן שהיה בחמישיה השניה של היורוליג בעונה שעברה (והיה צריך להיות בראשונה), סבאנוביץ' כמובן, ואז הביאה מעליו את את איליאסובה. מילאנו עשתה אותו דבר עם גלינארי מעל פוציס (אני לא מאמין שנראה הרבה דקות של גלינארי 3).

מכבי היא דוגמא קצת הפוכה כי אפילו עם פארמר היא קצת חסרה בגארדים. בכל אופן, כגישה, זה מאוד בולט שהקבוצות האחרות לא חשבו על השביתה, זה מייצר בעיות עם היררכיות ותפיסות. לא שאירופה זרה לשחקנים כמו רודי, גלינארי, קירילנקו וכו' - אבל עדין זה משהו קצת שונה. ראינו את זה אפילו עם כספי בנבחרת אחרי עונה אחת (והנבחרת דווקא נראתה טוב עם כספי).

מבחינת מיקומים - אני חושב שמילאנו ואפס ישלמו על ענייני חיבור (אפס גם על ענייני מאמן) בכמה הפסדים מיותרים. בכל זאת, מכבי נוסעת לכמה מקומות מאוד קשים - וזה כולל את מילאנו בעיני. אני רואה אותה גומרת שניה לריאל מדריד בבית הזה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אוקטובר 18, 2011 12:07 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 1:33 pm
הודעות: 18403
בלוג: הצג בלוג (0)
כל הכבוד על הסקירה ארוכה, שאני יכול להקדיש לה את הזמן בחלקים אז בינתיים שתי הערות קטנות לגבי בית A:

לפנר-אולקר יש את ת'אבו ספולושה שלא הוזכר, תוספת כח משמעותית.

ג'ואי דורסי הוכנס משום מה לסווינגמנים של קאחה לבורל, מדובר בשחקן פנים לכל דבר ועניין. הוא, אגב, פצוע וככל הנראה לא יהיה כשיר למשחק הפתיחה של הקבוצה מחר ביורוליג. זה חוסר מזל של לבורל שהתחיל עוד מהפציעה של לאמפה, ונזכיר שהקבוצה חטפה כאפה רצינית מאד במחזור האחרון בספרד כשהובסה ב20 הפרש ע"י סראגוסה. יהיה מעניין מחר באיסטנבול.

_________________
"לגבי הפועל תל אביב, קבע בית הדין כי התנהגות האוהדים כלפי רגב פנאן והקריאות לעבר שמעון מזרחי מהוות עבירה של התנהגות בלתי ספורטיבית של קהל אוהדים, למרות שהן בגדר המותר".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אוקטובר 18, 2011 3:22 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ש' מרץ 17, 2007 4:56 pm
הודעות: 3974
מיקום: פתח תקווה סיטי
בלוג: הצג בלוג (0)
קודם כל,סקירה מצויינת,הערה לגבי סיינה שאני חייב להסתייג ממנה: במקרה הטוב הצלבה?
בו מקאלב היה השחקן הטוב בשלב הראשון באירופה וסיינה הייתה הקבוצה באירופה ואז הוא נפצע ועדיין היא הגיעה לפיינל פור,השנה עם הצירוף של אנדרסן שמכסה את הנקודה הבעייתית אצלם לאורך השנים שזה נגר מתחת לסל(אזה)המקרה הטוב אצלם צריך להיות זכייה בגביע.

ואגב סיינה,איפה מרקו יאריץ'?

_________________
מה התועלת?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אוקטובר 18, 2011 4:16 pm 
מנותק
Junior
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ה' אפריל 16, 2009 11:17 pm
הודעות: 3650
בלוג: הצג בלוג (2)
ת'אבו ספולושה לא הוזכר מסיבה טובה מאוד, כי הוא לא רשום בכלל בקבוצה כרגע, וגם לא שיחק בליגה במשחק האחרון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אוקטובר 18, 2011 4:34 pm 
מחובר
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 23156
מיקום: OC
בלוג: הצג בלוג (0)
חוץ מזה, שגם באירופה הוא יהיה נגר.

לא, סתם. באירופה הוא אכן יהיה תוספת כוח, (גם אם יהיה לו קשה להגיע אפילו לדאבל פיגר בממוצע למשחק) אבל הוא אכן לא רשום באתר הבית של היורוליג.

_________________
תודה לאלוהי הבירה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אוקטובר 18, 2011 5:26 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 1:33 pm
הודעות: 18403
בלוג: הצג בלוג (0)
ידידיי, זה נדמה לי, או שמדובר פה בת'רד שמתיימר להסתכל קדימה אל מעמקי ואף עד סוף העונה? כי כך היה נדמה לי. לו היה כתוב "מחזור ראשון ביורוליג", אפשר שלא הייתי מדבר על ספולושה.

אבל אם בת'רד שנתי עסקינן, אז וואלה, אחד משחקני ההגנה הכי טובים בעולם הוא בכל זאת תוספת כח משמעותית שצריכים לתזכר. אפילו אם "גם באירופה לא יגיע לדאבל פיגר" (ואני מקווה ששמת לב שיצאת פה קצת זונת סטטיסטיקה, נורטון ידידי).

_________________
"לגבי הפועל תל אביב, קבע בית הדין כי התנהגות האוהדים כלפי רגב פנאן והקריאות לעבר שמעון מזרחי מהוות עבירה של התנהגות בלתי ספורטיבית של קהל אוהדים, למרות שהן בגדר המותר".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אוקטובר 18, 2011 5:38 pm 
מחובר
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 23156
מיקום: OC
בלוג: הצג בלוג (0)
זה נכון, ברור שלספולושה יהיה אימפקט מובהק. אני לרגע לא אומר שלא. אכן מדובר בשחקן הגנה נהדר (אם כי לטעמי, מעט אוברייטד) שיתרום הרבה לכל קבוצה שבה ישחק.

אבל שוב, הסיבה שלא הזכרתי אותו, היא בגלל שלא ראיתי את השם שלו באתר היורוליג. אחרת ברור שהייתי מזכיר.

_________________
תודה לאלוהי הבירה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אוקטובר 18, 2011 8:27 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 8:10 pm
הודעות: 3982
בלוג: הצג בלוג (0)
על הכיפאק, המשך הסקירה יסודי ומעניין בהתאם. אפשר לדבר על כמה מגמות שמסתמנות כבר עכשיו:

1. פאו להערכתי לא ישיגו בק טו בק. קודם כל היה כבר מי שדיבר על הקושי העצום להשיג את זה בכדורסל האירופי (ממגוון סיבות). דבר שני הם דווקא כן נחלשו. לא באופן מובהק ולא בצורה שאמורה לדרדר אותם מחוץ לטופ16 אבל נחלשו. פוטסיס וניקולאס היו שחקני מפתח וכרגע המחליפים שלהם (בעיקר לוגאן) זה לא אותה הרמה. אני לא יודע אם נראה ירידה אצל דיאמנטידיס ובטיסט השנה (אצל בטיסט מדברים על "ירידה" בלתי נראית כבר כמה שנים), מה שבטוח זה שקבוצה של אוברדוביץ', שניזונה במידה רבה מעמדת האנדרדוג (למרות שהיא קבוצה של 15-20 מיליון יורו) לא יכולה להרוויח מהמעמד הזה של אלופת אירופה. ראינו את זה גם בעבר.

2. ה"בעיה" (הלוואי עלינו) של קזלאוסקאס בעמדות הגארד נפתרה, לפחות לפי המחזור הראשון. שישקאוסקאס פותח ב2, צריך להזכיר שהוא חביב המאמן ולא היה סיכוי אמיתי שיאבד מקום ודומיננטיות ברוטציה. בפורוורד הוא פותח עם חריאפה וקירילנקו, מה שהופך את הליינאפ של צסק"א לגבוה ואתלטי במיוחד. שניהם, בעיקר קירילינקו בהחלט מסוגלים לשמור על מספרי 3 באירופה. מי שהיה האס של משחק הפתיחה בקובנה הוא אלכסיי שבד שעלה מהספסל ונתן 19 נקודות באחוזים מצוינים. פונקראשוב הרכז המחליף אבל כל עוד תיאודוסיץ' ממשיך בכושר טוב, הוא לא יראה המון דקות ביורוליג. סמי מיה וגם ג'אמונט גורדון כרגע מחוץ לרוטציה.

3. ברצלונה היא ללא עוררין הקבוצה המוכשרת באירופה. פייבוריטית ברורה לתואר גם השנה.

4. הבסט קייס סצנריו של סיינה הוא ללא ספק גביע. כבר בעונה שעברה הם היו בטופ4 האירופי (ולא עניין של הגרלה או מזל, כמו ריאל למשל). בקיץ הם רק התחזקו. אני מעריך שנראה אותם שוב בפיינלפור השנה.

5. הבית של מכבי - החזק והשיוויוני מכולם כנראה. אני עם זיו - קבוצות חדשות בדרך-כלל צריכות לשלם שכר לימוד מסוים. מילאנו מאוד מוכשרת אבל ספק אם נראה אותה ממקסמת את היכולות כבר השנה או לפחות בסיבוב הראשון. אפס פילזן לדעתי לא עוברים שלב. הם קבוצה טובה עם כמה שחקנים מצוינים (סבאנוביץ' בעיקר) אבל מאמן רוקי וכמה סימני שאלה גדולים מאוד. רכז, למשל. פרטיזן בלגרד כהרגלה תהיה קבוצה סופר מסוכנת, פקוביץ' ואיי.סי לואו תוספות קריטיות ואם מכבי תשחרר לשם את מצ'באן זאת הופכת להיות יריבה ישירה על מקומות 1-3.

_________________
Whether he is a sinner or not, I do not know.
All I know is that once I was blind, and now I can see.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אוקטובר 18, 2011 9:17 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ו' מרץ 06, 2009 1:39 am
הודעות: 6798
בלוג: הצג בלוג (0)
שישקא נראה לא משהו בפרמיירה של צסק''א. אם הוא ימשיך ככה צסק''א תהיה בעיה כי קירילנקו בסופו של דבר לא שחקן יוצר באחד על אחד(לא מול הרמות הגבוהות של אירופה) וגם לא תאודוסיץ'. על שבד לא הייתי בונה שימשיך את התצוגות האלה מול קבוצות יותר רציניות. לגבי פרטיזן צריך להגיד שמילאן גבוה מוכשר אבל לא כזה שיעשה הבדל כזה עצום, מה גם שיקח לו זמן להשתלב שם. אם מכבי תביא את לאנגפורד במקומו ותחזק את לטעמי נקודת החולשה היחידה בסגל(אפשר לחיות גם בלי סבן פוטר שמרביץ בפנים, בוודאי עם מוטת הידיים המפלצתית של שון ג'יימס) היא תהיה אחת הפייבוריטיות להגיע לפיינל פור, כי במקרה שלה יש גם מאמן מוכח ואחד הטובים באירופה, דבר שאי אפשר להגיד על ריאל או אפס פילזן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' אוקטובר 19, 2011 3:41 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 21969
בלוג: הצג בלוג (0)
תיאודוסיץ' לא שחקן יוצר ?!?!
אולי הרכז היוצר ( לעצמו ולאחרים ) הטוב באירופה . מסוגל לתקוע שלשה מכלום , ולשים שחקנים בקרש סל לאחר תנועות מגוונות .

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' אוקטובר 19, 2011 4:14 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 8:10 pm
הודעות: 3982
בלוג: הצג בלוג (0)
מסכים שלא צריך להסתנוור מהמשחק של שבד. ימשיך לעלות מהספסל ובימים שהוא לא קולע באחוזים כאלה (מרבית הימים מן הסתם) הוא ישחק פחות. צריך אבל להגיד שבכל זאת מדובר בשחקן סופר מוכשר שכבר הוכיח שהוא מתאים לשחק בקבוצה כמו צסק"א.

לגבי היעדר שחקן יוצר כבר שמוליק הקדים אותי. אם תיאודוסיץ' לא שחקן יוצר באירופה אז אני לא יודע מי כן. אולי הליגה המקומית קצת בלבלה אותנו, אבל המשחק של צסק"א (ובאופן כללי של קבוצות יורוליג בכירות) פחות בנוי על אלמנטים של אחד על אחד. לפי ההיגיון הזה שחקן כמו דיאמנטידיס (מטובי הפיקנ'רולרים ביבשת) הוא גם לא שחקן יוצר כי אין לו אחד על אחד מדהים.

שישקאוסקאס וקירילנקו, למרות שהם באופי לא סקוררים, שניהם שחקני התקפה מצוינים ומתאימים מאוד לשחק ליד רכז כמו תיאודוסיץ'. יכולת הסיום של שניהם מעולה ולגבי השישקבב - הוא תמיד פותח כך את העונה. נדבר עוד חודש-חודשיים (או יותר טוב, באפריל-מאי).

לגבי מכבי - היא כבר עכשיו מועמדת לפיינל-פור. אם היא תגיע לשם או לא זה תלוי במיליון פרמטרים שלא כולם קשורים לקבוצה. אני חושב שלהחתים חיזוק עכשיו (כשעדיין לא ברור מה קורה עם פרמאר ואם אתה צריך שחקן בעמדה 1 או 2) זאת טעות. מכבי רצה טוב ויכולה להתמודד יפה ביורוליג (סיבוב ראשון) בהרכב הזה.

מילאן מצ'באן לדעתי עוד יפתיע אותך, אם זה מה שאתה חושב. הוא כבר היום שחקן שיכול לתת אימפקט גדול מאוד לקבוצה שתתן לו דקות (בעמדה הטבעית שלו). אני חושב שבפרטיזן הוא שחקן של דאבל פיגרס ביורוליג.

_________________
Whether he is a sinner or not, I do not know.
All I know is that once I was blind, and now I can see.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' אוקטובר 19, 2011 5:04 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 38843
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
השאלה הכי גדולה על צסקא היא מה יקרה כשהבחור יחזור לNBA...הקבוצה ממש בנויה עליו
לא בטוח שצסקא היו מנצחים את קובנה בלעדיו ואני לא מתכוון לשבד


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' אוקטובר 19, 2011 5:38 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 1:33 pm
הודעות: 18403
בלוג: הצג בלוג (0)
לא מאמין שקירילנקו יחזור לNBA העונה. למיטב ידיעתי הוא פרי אייג'נט והחוזה שלו בצסק"א מאפשר לו יציאה לחוזה בליגה אם וכאשר יציעו לו, אבל אני חושב שבכל מקרה הוא יעדיף לסיים את המלאכה שלכבודה בא וינסה להביא את אליפות היורוליג למוסקבה.

_________________
"לגבי הפועל תל אביב, קבע בית הדין כי התנהגות האוהדים כלפי רגב פנאן והקריאות לעבר שמעון מזרחי מהוות עבירה של התנהגות בלתי ספורטיבית של קהל אוהדים, למרות שהן בגדר המותר".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' אוקטובר 19, 2011 5:44 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 4:01 pm
הודעות: 2263
בלוג: הצג בלוג (0)
לא רואה מצב שקירילנקו נשאר בצסק''א כשהשביתה תסתיים. אני מאמין שנראה יותר מקבוצת NBA אחת שתציע לו חוזה, ומה שישאר לו זה רק לבחור אצל מי לשחק.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' אוקטובר 19, 2011 6:23 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 8:10 pm
הודעות: 3982
בלוג: הצג בלוג (0)
סביר מאוד להניח שקירילנקו יחזור לNBA כשתסתיים השביתה (עוד לא שמעתי על שחקן שמוכן לוותר על כמה מיליוני דולרים, סתם כך). יש בהחלט מי שיציע לו חוזה נאה מאוד.

אבל, אוריאל - אני חושב שאתה מפריז בחולשה של צסק"א בלעדיו. נכון, האימפקט שלו על הכדורסל האירופי אדיר. בעיניי, שני רק לפאו גאסול (אם וכאשר). אבל גם בלעדיו צסק"א קבוצה מאוד חזקה, עם מאמן מצוין ומספיק כלים כדי ללכת עד הפיינל-פור. קירילנקו הגיע, צריך לזכור, לקבוצה שהיתה כבר סגורה מבחינת רוטציה. זה לא הסיטואציה של מכבי (שבלי פרמאר צריכה להתחיל לחשוב על מחליפים).

_________________
Whether he is a sinner or not, I do not know.
All I know is that once I was blind, and now I can see.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' אוקטובר 19, 2011 10:48 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 38843
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
מה שראיתי מז'לגריס לא מצדיק את הפיטורים של הזורו, מה גם שההוא שיבוא במקומו נחנק ביורובסקט אבל בליטא אוהבים לפטר מאמנים
אם היו מחכים קצת היו יכולים לקבל את המאמן של ריטאס
http://www.sport5.co.il/articles.aspx?F ... 27&Lang=he


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' אוקטובר 20, 2011 12:44 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' ינואר 21, 2010 9:48 pm
הודעות: 2797
מיקום: אילון
בלוג: הצג בלוג (0)
אני רוצה להצטרף לתשבוחות.
קראתי בינתיים רק על הבית הראשון אבל אני רואה שיש פה גם את שאר הבתים ולפי הבית הראשון הסיכום הוא ממצה ומעניין. בלי ספק ת'רד שאנשים כמוני שפחות מכירים/מבינים ביורוליג יכולים להשתמש בו לקראת העונה הנוכחית ובמיוחד כששחקנים כמו רודי/באטום נוכחים.

_________________
קיופיפלו על שם קיינטל וודס, סקוטי פיפן, לו ריד ולו יהי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' אוקטובר 20, 2011 1:33 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 38843
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
דייבי ג'ונס כתב:
סביר מאוד להניח שקירילנקו יחזור לNBA כשתסתיים השביתה (עוד לא שמעתי על שחקן שמוכן לוותר על כמה מיליוני דולרים, סתם כך). יש בהחלט מי שיציע לו חוזה נאה מאוד.

אבל, אוריאל - אני חושב שאתה מפריז בחולשה של צסק"א בלעדיו. נכון, האימפקט שלו על הכדורסל האירופי אדיר. בעיניי, שני רק לפאו גאסול (אם וכאשר). אבל גם בלעדיו צסק"א קבוצה מאוד חזקה, עם מאמן מצוין ומספיק כלים כדי ללכת עד הפיינל-פור. קירילנקו הגיע, צריך לזכור, לקבוצה שהיתה כבר סגורה מבחינת רוטציה. זה לא הסיטואציה של מכבי (שבלי פרמאר צריכה להתחיל לחשוב על מחליפים).


אין ספק שצסקא אחת הטבות ביורוליג גם בלי קירי, מה שאני מנסה להגיד שהוא כל כך משמעותי ומרגיל את השחקנים לדליקטס הזה שהוא על המגרש, ככה שכשהוא יעזוב, הם יצטרכו ממש לשנות את שיטת המשחק ולא שתם לשחק עם המחליף שלו


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' אוקטובר 20, 2011 2:00 pm 
מנותק
Junior
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ה' אפריל 16, 2009 11:17 pm
הודעות: 3650
בלוג: הצג בלוג (2)
uriel17 כתב:
מה שראיתי מז'לגריס לא מצדיק את הפיטורים של הזורו, מה גם שההוא שיבוא במקומו נחנק ביורובסקט אבל בליטא אוהבים לפטר מאמנים
אם היו מחכים קצת היו יכולים לקבל את המאמן של ריטאס
http://www.sport5.co.il/articles.aspx?F ... 27&Lang=he


קשה להאמין, אבל אני שמעתי את זה מכמה אוהדים ליטאים, בז'לגיריס מראש מקבלים מבעלים פיסת נייר עם דקות של כל שחקן, וככה משחקים.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 31 הודעות ]  עבור לעמוד 1, 2  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot], נורטון ו 25 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.