סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ו' אוקטובר 04, 2024 12:32 pm

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 2 הודעות ] 
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: הבית הצפון מערבי
הודעהפורסם: א' דצמבר 25, 2011 8:19 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 18771
בלוג: הצג בלוג (0)
ולסיום הבית עם הכי מעט אליפויות באן.בי.איי, מה שלאו דווקא מרמז על מה שיקרה העונה.

יוטה ג'אז

ברוכים הבאים - אנס קנטר (רוקי, 3), אלק בורקס (רוקי, 12), ג'וש הווארד

שלום שלום - ממו אוקור, רוני פרייס

מאמן - טיירון קורבין

הדרך אל האושר - ילדים זה שמחה וילדים זה מה שיש ליוטה, מבחירת הדראפט הגבוהה השנה, אנס קנטר, דרך בחירה מספר 3 מהעונה שעברה, דריק פייבורס ועוד כשרונות צעירים

מקום לדאגה - 23-31 היה המאזן של הג'אז כשג'רי סלואן החליט שנמאס לו. את העונה הקבוצה סיימה במאזן 43-39, שזה למאותגרי המתמיטיקה 20-8 ללא הקבוע היחידי באן.בי.איי במשך שנים רבות.

השאלה של הפגרה - האם הג'אז מנסים למחוק את העבר. אחרי שאוקור הועבר וקירילנקו עדיין מחפש מקום חדש, כל החמישיה שסחבה את הג'אז לגמר מערב ונראתה בדרכה למעלה כבר לא הולכת לישון בשמונה וחצי בסולט לייק סיטי.

חמישיה צפויה - דווין האריס, ראג'ה בל, סי.ג'יי מיילס, פול מילסאפ, אל ג'פרסון

שורה תחתונה - הג'אז מתעוררים לסיטואציה שלא הייתה אפילו על הרדאר של המועדון במשך זמן רב - בניה מחדש

דנבר נאגטס

ברוכים הבאים - אנדרה מילר, קורי ברוואר, רודי פרננדז, קנת' פאריד (רוקי, 22) ו...מייקל ראפין

שלום שלום (סין סין) - ווילסון צ'נדלר, ג'י.אר. סמית', קניון מרטין, ריי פלטון, גארי פורבס

מאמן - ג'ורג' קארל

הדרך אל האושר - אם לא הולך עם כוכבי על (מלו), הנאגטס מנסים את הדרך השניה עם ימבה שחקני אן.בי.איי לגיטימיים, 12 במספר. בעונת שביתה, זה הזמן הטוב ביותר לכך.

מקום לדאגה - כשהנאגטס יגיעו למשחק צמוד, הם יפנו לטיי לאוסון או אולי ארון אפללו ואפילו ננה או דנילו גלינרי. בלתי מספיק זה הציון פה.

השאלה של הפגרה - זה אמנם שולי,אבל האם דנבר בחרה בסיבוב השני את השחקן עם השם הכי מסובך אי פעם - צ'אקווידבר מאודבום או משהו.

חמישיה צפויה - לאוסון, אפללו, גלינארי, אל הרינגטון, ננה

שורה תחתונה - האוויר הדליל במייל היי ישיג לא מעט ניצחונות בעיקר כשהיריבות יגיעו אחרי בק טו בק, כל הדרך אל הפלייאוף, אולי עם יתרון ביתיות.

פורטלנד טרייל בלייזרס

ברוכים הבאים - ג'מאל קרופורד, נולן סמית' (רוקי, 21), ריי פלטון, קרייג סמית', סבא קורט תומאס

שלום שלום - ברנדון רוי (פרש)

מאמן - נייט מקמילן

הדרך אל האושר - אם במזרח דיברנו על כל אותן קבוצות עם רגליים קפיציות ורוטציה עמוקה, אז הבלייזרס בהחלט נופלים תחת הקטגוריה הנ"ל

מקום לדאגה - ברנדון רוי פרש, גרג אודן חתם על חוזה חדש ובאותו שבוע נודע שהמצב הבריאותי שלו לא איי איי איי ולא ידוע אם ישחק העונה.

השאלה של הפגרה - האם יש איזה שבט אינדיאני שגילה שהאולם של הבלייזרס יושב על בית קברות עתיק שלו? אפילו הקליפרס כבר לא מקוללים.

חמישיה צפויה - ריי פלטון, ווס מתיוז, ג'ראלד וואלאס, למרקוס אלדריג', מרקוס קמבי

שורה תחתונה - רוב הקבוצות באן.בי.איי לא היו מסוגלות להתרומם מהמכות שהבלייזרס חטפו בקיץ. העומק של הבלייזרס אפשר לקבוצה להמשיך להיות קבוצת פלייאוף, אבל איפה זה ואיפה מועמדת מובילה לאליפות כפי שחזו להם אחרי דראפט 2007

מינסוטה טי-וולבס

ברוכים הבאים - ריקי רוביו, דרק וויליאמס (רוקי, 2), ג'יי ג'יי בראה, בראד מילר

שלום שלום - בסי טלפייר, התקפת המשולש

מאמן - ריק אדלמן

הדרך אל האושר - דיוויד קאהן הוא האיש הכי מצחיק שמתעסק באן.בי.איי, כן יותר מביל סימונס (סתם הצחיק אותי התגובה של הולינג'ר לחוזה של בראה -I know some of you saw this Kahn-tract and now Kahn't Kahn-tain your laughter), אבל בלית ברירה כנראה הוא אסף לא מעט כישרון בקבוצה הזאת ועם ההחלטה הכי טובה שלו (אולי היחידה) הוא גם לקח את אחד המאמנים הטובים בעסק כדי להוציא משהו מהכישרון הנ"ל

מקום לדאגה - ג'וני פלין, רמון סשנס, לוק רידנהאוור, בסי טלפייר ועכשיו גם ריקי רוביו וג'יי ג'יי בריאה. בשתי עונות קאהן מצא 6 פתרונות שונים לעמדת הרכז ולמען האמת, אף אחד מהם לא עבד/יעבוד. זאת היד המכוונת שמנענעת את עריסת הכדורסל של מיניסוטה.

השאלה של הפגרה - איך דיוויד קאהן לא חטף את קוואמי בראון ואז בראיון לברקלי הוא היה מספר שקוואמי מזכיר לו ביכולת הריב' את האציל עצמו?

חמישיה צפויה - רידנהאוור, ווס ג'ונסון, ביזלי, לאב, דארקו

שורה תחתונה - עם כל הצחוק וההומור, כישרון יש במיני ובעונה דחוסה רגליים אתלטיות ואנרגטיות שוות איזה 5 ניצחונות מינ'. הטי-וולבס לא ידגדגו שום פלייאוף, אבל יהיו יותר מכובדים ממה שמצפים.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר

ברוכים הבאים -

שלום שלום -

מאמן - סקוטי ברוקס

הדרך אל האושר - מלך הסלים של הליגה לשנים רבות, אחד מהגארדים עם אפקט התפוצצות הטובים באן.בי.איי, גבוהים קשוחים והגנתיים וספסל תורם. זה נשמע כמו מתכון נהדר למועמדת רצינית לתואר

מקום לדאגה - באן.בי.איי כיום צמד התקפי, גם מהמעלה הראשונה לא אמור להספיק. הת'אנדר תלויים בג'יימס הארדן כצלע התקפית שלישית ותלות בשחקן שעוד לא הוכיח עד כמה הוא יכול לא מבשרת טובות.

השאלה של הפגרה - איך בפגרה עם כל כך הרבה הזדמנויות ומקום תחת תקרת השכר, הג'י.אם שיודע לנצל חולשות של היריבים טוב מכולם ישב בשקט ולא עשה דבר?

חמישיה צפויה - ווסטברוק, ספולושה (לפחות עד אמצע העונה, אז נדע אם הארדן באמת עשה את קפיצת המדרגה), דוראנט, איבקה, פרקינס

שורה תחתונה - הבחירה הטרנדית לצאת מהמערב אל גמר האן.בי.איי.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הבית הצפון מערבי
הודעהפורסם: ב' דצמבר 26, 2011 12:03 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' ינואר 21, 2010 9:48 pm
הודעות: 2797
מיקום: אילון
בלוג: הצג בלוג (0)
אוקיי, זה הבית שחיכיתי לו...

יוטה ג'אז - קבוצה שתיתן עונה נחמדה. יש להם גבוהים חזקים, את היווארד ב3 ודווין האריס ב- 1. שוטינג גארד זה סוג של ראז'ה בל וסי ג'יי מיילס אבל אפילו זו לא קטסטרופה. סך הכל אני יכול להבין למה נפגשו עם הבלייזרס ל2 משחקי קדם העונה של הקבוצות כי יש איזשהו דמיון בעומק ובכישרון היחסי בהרבה עמדות בלי מישהו מאוד גדול, כמו דרון וברנדון.

דנבר - שאלה מה הם יעשו עם רודי. דנבר זו בכל זאת הקבוצה של ננה וכריס אנדרסן, אולי רוטציית הסנטר הטובה בליגה. אין להם כבר את כרמלו אבל יש להם את ה3ים שהניקס העבירו להם תמורתו, את אנדרה מילר שהוא מנייה מאוד בטוחה אבל עם איזושהי קללת-תקרה (סיבוב ראשון) שהוא או כן או לא ינער. אם מסתכלים עליהם עמדה אחרי עמדה אז יש להם את מילר ולוסון, אחרי זה את רודי ואפללו, את גלינארי וצ'אנדלר, את הארינגטון וקנת' פאריד (החיסרון של קניון הופך את העמדה הזו לנקודת תורפה) וסימן הקריאה הוא ננה את כריס אנדרסן. זו קבוצה שהיא בין 9 ל- 10 עומק ושוב - כמו עם יוטה ופורטלנד ודרון וברנדון - בלי כרמלו אנתוני על תקן הסופרסטאר ההתקפי אבל עם הרבה כישרון על הרבה עמדות.

פורטלנד טרייל בלייזרס - ריימונד פלטון, מת'יוס, באטום, וואלאס, אולדרידג', קמבי יפתח אבל ישחק קצת דקות מהשאר, ג'מאל קרופורד כאינסטנט אופנס מהספסל, מאחוריהם נולאן סמית' וארמון ג'ונסון ב1, אליוט וויליאמס ב- 2: שחקנים שהם אולי העתיד של הקבוצה, גם כריס ג'ונסון, הסנטר מהNBDL. קורט תומאס וקרייג סמית' מביאים ניסיון ועוצמה לעמדות הגבוהים, לוק באביט כנראה יישב עם גרג אודן ברשימת הלא-פעילים.

מינסוטה טימברוולבס - בת'רד של ההימורים הימרתי על המאמן של הבובקאטס כמאמן הקבוצה המפתיעה של השנה (ולכן, אולי, מאמן השנה) פשוט כי הטימברוולבס לא יפתיעו אותי. שחקנים חזקים ביותר, רוביו ודריק וויליאמס מצטרפים לקווין לאב, ג'יי ג'יי באראה למייקל ביזלי. החמישייה של הטימברוולבס תהיה אולי כמו שעמוס כתב אבל אלה החמישייה החזקה ביותר שלהם. השאר לא רעים, הם רול פליירס סבירים לגמרי. והשילוב ביניהם הופך את הוולבס, לטעמי, מועמדת לפלייאוף.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר - כל כך הרבה נאמר. בוא ניתן לה טיפול פורטלנד, פחות חשובים אבל אני כבר מכיר כמעט את כל העסק: ווסטברוק ומיינור נותנים את אחד מרוטציות הפוינט-גארד הטובות בעולם, ספולושה אולי פותח אבל ג'יימס הארדן ("באבא סיז") הוא השוטינג גארד החשוב, אחר כך יש את דוראנט שלא באמת צריך מחליף, הוא יכול לשחק משחק שלם של סווישים משלושת-רבעי-מרחק-עד-שלשה, סרז' איבקה הוא הביג מן המשמעותי, קרסטיץ' הוחלף בפרקינס למרות שזה עלה בג'ף גרין ואולי באפשרות של דוראנט לנוח. איבקה ופרקינס הם הגבוהים המשמעותיים, חוץ מהם ניק קוליסון ואולי עוד מישהו (או שחסר עוד מישהו). אולי גם צריך איזשהו מחליף לדוראנט, בטח יש מישהו ואולי זו פשוט קומבינציה של הארדן וספולושה ביחד. ווסטברוק, מיינור, הארדן, דוראנט, איבקה ופרקינס זה שישה שחקנים מהלבל הגבוה ביותר. אולי חסר עוד איזה שחקן אחד (פורוורד פלוס) שהוא יותר מספולושה או קוליסון שייתן להם עוד פלקסיביליטי. לפי מה שהבנתי הם לא החתימו אף אחד? אולי היו צריכים בכל זאת.

_________________
קיופיפלו על שם קיינטל וודס, סקוטי פיפן, לו ריד ולו יהי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 2 הודעות ] 

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: ראובן ו 34 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.