סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ה' אוקטובר 10, 2024 10:27 pm

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 42 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2
מחבר הודעה
הודעהפורסם: ו' מרץ 09, 2012 8:01 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ו' מרץ 06, 2009 1:39 am
הודעות: 6798
בלוג: הצג בלוג (0)
וגם רמה אחרת לחלוטין. וויד בעונת השפל שלו מבחינת סקורינג השנה קולע יותר מריפ בשיאו...


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' מרץ 10, 2012 1:06 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 18776
בלוג: הצג בלוג (0)
זאת כותרת שממש מתאימה למה שחשבתי כשראיתי את אורלנדו גוברים על הבולס. לא מדובר כמובן על ריפ (אותו ראיתי רק על אזרחי, מפחיד בלי המסיכה) וגם לא על טריידים. המשחק המצויין של בוזר גרם לי למחשבות על מה שיקגו צריכים לעשות עם האיש ששם משחת נעליים על הראש שלו. התשובה שלי היא פשוטה מאד. סופרסאב בוזר. כמו ג'ינובילי בעבר, או ג'ייסון טרי (האם? ממוצעי פברואר ומרץ מרימים את ראשם המכוער). אני לא אומר שבוזר צריך להיות מקוצץ בדקות שלו, בכלל לא, אני חושב שבוזר הוא שחקן מאד אפקטיבי ועצם העובדה שהוא לא יכול להיות השחקן המוביל בקבוצה ושאסור לסמוך עליו כשמגיע הפלייאוף לא משנה זאת.

בוזר עדיין צריך לקבל את ה-30 דקות שהוא מקבל ואולי אפילו עוד כמה, אבל הוא לא צריך לפתוח בחמישיה של הבולס. אני חושב שההתקפה של הבולס כשרוז במגרש ממש לא מנצלת את היכולות של בוזר. בוזר הוא גו טו גאיי (אנחנו מדברים על 3/4 עונה ללא פלייאוף כמובן. כמו לברון במשך רק עם רבעים) הוא צריך את הכדור. הוא מחזיק קליעת חצי מרחק נהדרת (אפרופו גימל על שיפור הקליעה, חפש משחקים של בוזר בקליבלנד), אבל גם במשחק פוסט אפ אפקטיבי וכמובן שהוא שחקן פיק אנד רול יוצא מן הכלל. ההתקפה של שיקגו בראשות רוז לוקחת רק את האספקט הראשון וגם זה בתדירויות משתנות. אני לא אומר שההתקפה של שיקגו צריכה להשתנות בשביל בוזר, כי רוז באמת שחקן מיוחד, אני פשוט נזכר שעל הספסל של שיקגו יושב פאוור פורוורד איכותי שבלא מעט קבוצות בליגה הוא אפילו היה פותח (כמו ג'יי ג'יי היקסון, רק כנראה ההיפך).

טאג' גיבסון משתלב נהדר עם מה שהבולס עושים בהתקפה. הכדור בידיים של דרק רוז והגבוה לצד נואה צריך להיות מוכן למסירות שאותן הוא יסיים בחוזקה ליד הטבעת וכמובן הקליעה מחצי מרחק, כדי לרווח את הצבע. גיבסון יפתח את המשחק וייתן לרוז להשתלט על המשחק ללא מחשבות מי השחקנים שצריך להזין אותם בכדורים וכמה זריקות אני צריך לקחת. כשרוז ירד ורבע המחליפים יתחיל, בוזר ייכנס ויהיה העוגן של החמישיה השנייה. יש פה שני יתרונות גדולים. קודם כל בוזר יהפוך אוטומטי לגו טו גאיי של החמישיה הזאת ודבר שני, מאחר ובוזר ישחק נגד יריבים נחותים יותר האפקטיביות שלו רק תעלה. המשך רוטציית הדקות כמובן ינוהל כך שבוזר יקבל את הדקות שלו וגם יסיים משחקים, שם כבר לא כל כך חשוב כמה בוזר יתפקד כגו טו גאיי, אלא חשוב לשים את החמישיה שתיתן לך את הצ'אנס הטוב ביותר לנצח.

לא כל קבוצה יכולה לעשות את התרגיל הזה עם הסופרסאב. צריך סיטואציות נכונות. צריך שחקן דומיננטי התקפית, אך לא מספיק טוב בשביל להוביל קבוצה, צריך סופרסטאר אחר שיכול לשלוט במשחקים גם עם חמישיה לא הכי מוכשרת התקפית וכמובן שצריך מחליף איכותי בעמדה. בפעם האחרונה שבדקתי בשיקגו עומדים היטב בכל אותם סיטואציות ועוד קצת.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' מרץ 10, 2012 1:48 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 1:36 pm
הודעות: 1281
מיקום: חולון
בלוג: הצג בלוג (0)
הצעה מעניינת, אבל אני לא רואה את ת'יבודו הולך עליה. אחד הדברים העקרוניים בניהול ההיררכיה של ת'יבודו זה תיאום. כמעט תמיד הוא משחק עם גיבסון ואשיק ביחד, או עם נואה ובוזר ביחד. לפעמים - אם נואה נקלע לבעיית עבירות, ת'יבודו מחליף את שני הגבוהים.
אגב, אני חושב שזה עובד טוב. בוזר ליד נואה יותר אפקטיבי מאשר ליד אשיק. כמובן שאפשר לטעון שזה בגלל שאשיק הוא רב-נגר, אבל מדובר גם בתיאום כמעט מוחלט בין בוזר לנואה. השניים מתמסרים נהדר (אולי צמד הגבוהים עם מירב המסירות ביניהם בליגה), מפרגנים אחד לשני, מחליפים עמדות בהתקפה (אבל לא יוצרים פקק בצבע), שולטים בריב' (בוזר ואשיק זה ציוות לא טוב לכדורים חוזרים).
חוץ מזה, שיקגו היא קבוצה של רוז, ולכן צריך לראות מה טוב לרוז ולא מה טוב לבוזר*: גיבסון, בניגוד לבוזר, חי הרבה יותר באזור הטבעת, וזה דבר שיפריע לרוז (עד שהוא יפתח קליעה יציבה מבחוץ). גיבסון הוא גם שחקן של אנרגיות, וזה שחקן קלאסי לספסל.
לסיום - מה גורם לך לחשוב שבוזר יעלה טוב מהספסל (ובטח לקחת סיכון בשינוי סגנון כשאנחנו כבר חודש וחצי לפני הפלייאוף)? מאז עונת הרוקי שלו, בוזר עלה רק 14 פעמים מהספסל. במשחקים הללו הוא עשה 9.4 נק' ו-6.9 ריב' (23 דקות בממוצע). טאג' גיבסון עושה מספרים כאלה בחודש האחרון, למרות שמשחק פחות (והוא כמובן עושה עבודה הרבה יותר טובה בהגנה).

* אני לא חשוב שבוזר ישפר את הנתונים שלו אם יעלה מהספסל, בטח לא באופן השווה לפגיעה של פקק בצבע עבור החדירות של רוז.

_________________
http://youtu.be/q8G2PBRKqq8 - ארבע דקות מהמשחטה הכי גדולה בישראל


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' מרץ 10, 2012 11:23 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 18776
בלוג: הצג בלוג (0)
אמיר, הממוצע הנמוך של בוזר מהספסל הוא בעיקר בגלל שזאת הייתה התקופה שהוא חזר מפציעות ולכן היה לו ממוצע נמוך. הוא גם שיחק מעט דקות. אני לא אומר לחתוך לו בדקות, בכלל לא. אני אומר לעשות שיפט בדקות. מה שגרם לי לחשוב על זה בכלל זה היה התפקוד של בוזר במשחק מול אורלנדו עם החמישיה השנייה. זה היה בוזר של יוטה, בוזר שמשתלט על המשחק התקפית, בוזר עם ביטחון, בוזר שעושה המון דברים ולא רק את הקליעה מחצי מרחק, אתה יודע, בוזר שהבולס שילמו כל כך הרבה עליו.

אני לא מסכים למה שאתה אומר על גיבסון. בעיני גיבסון הוא שחקן עם קליעה טובה מחצי מרחק ובכלל לא סותם לרוז את הצבע. זאת הייתה אחת הסיבות המרכזיות שהצעתי את ההצעה הזאת.

זה נכון שנואה ובוזר מתואמים התקפית טוב מאד, אבל כמה זה כבר בא לידי ביטוי כשרוז שולט בכדור כל כך הרבה? זאת בדיוק הנק' שלי. בוזר לצד רוז ממצה חלק לא גדול מהפוטנציאל ההתקפי שלו, וזה בסדר, כי כמו שאמרת הקבוצה היא של רוז. לכן המחשבה צריכה להיות איך למקסם את האפקטיביות של בוזר, השחקן ההתקפי מספר 2 בקבוצה. דרך אגב, גם שיקגו עשתה משהו דומה, כשג'קסון תמיד העלה עם החמישיה השנייה את סקוטי פיפן גם כדי שישמש עוגן ויתרון ברבעי המחליפים וגם בכדי לתת לו לפרוח יותר התקפית ובתפקיד מרכזי יותר. ההבדל בין סקוטי לבוזר שפיפן שיחק יותר דקות ולא היה לו מחליף אמיתי (קוקוץ' לרוב שיחק בעמדה מספר 4), אז ג'קסון פשוט נתן לו לשחק עם המחליפים וגם לפתוח במשחק.

בכל מקרה יהיו לרוז הרבה מאד דקות עם בוזר, אבל ב-13 הדקות שרוז נח, זאת תהיה הקבוצה של בוזר.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' מרץ 10, 2012 12:00 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 18397
בלוג: הצג בלוג (0)
אני לא יודע כמה הרעיון הזה טוב. הקליעה מחצי מרחק של גיבסון לא יציבה ולא באותה רמה כמו זו של בוזר למרות שהוא מספר שעבד עליה במהלך הקיץ (כמו כן גיבסון ואשיק מתואמים היטב בהגנה ונועלים את הצבע מול היחידה השנייה של הקבוצות היריבות). בכל מקרה, אין סיכוי שת'יבודו הולך עם הרעיון הזה. הוא לא נוהג להכניס שינויים במהלך השנה. בוזר תלוי בבן אדם בלבד בסגל של הבולס - ריפ המילטון. האיש ידע להפעיל את בוזר היטב בפיק אנד רול. ריפ נפצע שוב ושוב ובוזר חזר לתפקוד חלקי. חבל כי בוזר השנה, בניגוד לשנה שעברה, בפורמה. מצד שני, על רוז אתה יכול לסמוך בפלייאוף (ובעונה הסדירה מול יריבות חזקות) ואילו על בוזר אתה יכול לסמוך שייעלם כך שתפקידו המשני של בוזר בהתקפה הוא לא דבר נורא כל כך. אולי זה יקרה בעונה הבאה, בכפוף לפתרון של הבולס לשאלת החתימה מחדש של טאג' ואשיק.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' מרץ 10, 2012 1:58 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ו' מרץ 06, 2009 1:39 am
הודעות: 6798
בלוג: הצג בלוג (0)
הממממ, הזכירו פה את מאנו והג'ט, אבל שניהם שחקנים שונים לחלוטין מבוזר. טרי הוא ווליום שוטר שאין הבדל גדול בין הזריקות שהוא מקבל כשהוא עולה מהספסל או בחמישייה. מאנו הוא ALL AROUND ובלא מעט פעמים מנהל את המשחק של הספרס. במובן מסויים פופוביץ' מעלה אותו מהספסל על מנת שהוא לא ידרוך על האצבעות של פארקר. בוזר הוא גבוה שצריך לקבל את הכדור במקומות מאוד מסויימים על מנת להיות אפקטיבי, ואני לא בטוח שכשהוא יעלה עם הסקנד יוניט הוא יוכל לקבל את הכדור במקומות האלה. הוא לא לאמאר אודום שיכול לקבל את הכדור על קו השלוש ולעשות שתיים או שלוש הקפצות ולהגיע לטבעת.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' מרץ 10, 2012 9:28 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 18776
בלוג: הצג בלוג (0)
קודם כל, אני לא חושב שבוזר צריך לקבל כדורים רק במקומות מסויימים, אני חושב שבוזר מאד רבגוני בהתקפה, יכול לעשות כמעט כל דבר ששחקן גבוה צריך לעשות. גם היחידה השנייה משחקת כדורסל ולא סתם גארדים שמעיפים כדורים לטבעת, אתה יודע. בנוסף המשחק מול אורלנדו גרם למחשבה שזה תפקיד שבוזר יכול לעשות היטב. הוא השתלט לחלוטין על המשחק, בדקות של החמישיות השניות. אני לא חושב שפופ העלה את מאנו מהספסל כי הוא ידרוך על האצבעות של פרקר. הוא העלה אותו מהספסל בגלל שתי סיבות. מאנו מצטייר כשחקן של פול אנרגיה בכל שניה שהוא על המגרש ולכן מספר הדקות שלו מוגבל. פופביץ' רצה ליצור יחידה שנייה חזקה מאד שתהווה יתרון על היריבות, עם עוגן התקפי ברמה הגבוהה ביותר. מאנו לא יכול לקבל 35 דקות ומעלה, לכן הוא עלה עם היחידה השנייה.

ATT, ברור שזה לא יקרה, סתם העליתי רעיון על כך. התפקיד המשני של בוזר הוא לא דבר נורא כל כך, כי שיקגו נמצאת איפה שהיא נמצאת, אבל אם אפשר אז למה לא למקסם את התפקיד של בוזר. אני חושב שזה גם ישפר את הבולס והדבר הטוב ביותר, זה עדיין לא יגרום לשיקגו להיות תלויה בבוזר ויוריד מהחלק של רוז.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מרץ 11, 2012 1:45 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 1:36 pm
הודעות: 1281
מיקום: חולון
בלוג: הצג בלוג (0)
עמוס, אתה צודק חלקית. אמנם היו שתי דקות מצויינות, בהן בוזר קלע 8 נק' (מארבעה אס' של לוקאס, אגב), אבל חוץ מזה כל הנקודות שלו (18) היו עם שחקני החמישייה. רוז מסר לו ארבעה אסיסטים, וזה היה יותר אלמלא כמה החטאות ממצבים טובים (דווקא את המסובכות הוא צלף). אגב, גם במשחק הקודם מול ראיין אנדרסון בוזר היה טוב. כנראה יש לו מצ'-אפ טוב מול אנדרסון. אתה צודק בהערה שלך לגבי הסטט' של בוזר מהספסל, אבל מה לעשות - זו העדות היחידה לעלייה שלו מהספסל, וזה נתון בעל משמעות בפני עצמו. לא כל שחקן עולה טוב מהספסל - מה גורם לך לחשוב שבוזר יעשה את זה? אני הייתי חושש ששחקן כמוהו ייעלב מהחלטה כזו ויפגע בתלכיד הקבוצתי ובדבק המדהים שמאחד את הקבוצה הזו. שיקגו זו קבוצה לא מוכשרת. היא אובראצ'יברית בזכות תיאום נהדר ופרגון במשחק ההגנה וההתקפה. יש לא מעט דברים רגישים שאתה מעמיד בסכנה בבחירה הזו, ואני לא חושב שהסיכוי שווה את הסיכון במקרה הזה.

לגבי הקליעה של גיבסון: זו התחושה שלי. הוא לא קולע ביציבות את הזריקות מחצי מרחק. למעשה, הנקודה היחידה שממנה אפשר לומר שהוא קולע סביר היא ליד הבייסליין, אבל גם שם הוא צריך להיות לבד (ושוב - לא יציב). בוזר קולע גם עם לחץ של שומר ועם יד בפרצוף. בוזר גם מסוגל להוריד כדרור ולקלוע בחצי פייד-אוואי. הוא עושה דברים שגיבסון לא יכול, וזה תמיד הכרחי כדי לרווח את ההגנות ולאפשר לרוז לחדור יותר בקלות לסל.
אגב, בדקתי את הנתונים כדי לבדוק אם התחושה שלי מדויקת:
טאג' גיבסון זורק כ-6 פעמים בממוצע למשחק. 2.5 מאזור הטבעת (מדייק ב-67.4%), 1.2 זר' מ3-9 פיט (47.7%), 0.6 זר' ב10-15 פיט (34.8%) ו-1.7 מ16-23 פיט (29%). אגב, כמעט כל הסלים שלו מהטווחים הרחוקים נולדים כתוצאה ממשחק קבוצתי (כל הסלים שלו מטווח 10-15 פיט באו אחרי אסיסט).
קרלוס בוזר, לצורך ההשוואה, זורק הכי הרבה מטווח 16-23 פיט (4.7 פעמים במשחק). הוא קולע משם ב-44%. הוא גם פחות תלוי בחברים לידו, למרות שהוא אולי נמען האסיסטים מספר אחת של דריק רוז.
נתוני חלוקת הזריקות והקליעות של גיבסון ובוזר מראים כמה דברים משמעותיים: 1. בוזר חי רחוק מהטבעת, גיבסון חי קרוב לטבעת / 2. בוזר יוצר לעצמו מצבים, ולכן הלחץ מרוז יורד בהתקפות מסוימות / 3. גם בהתקפות שבהן גיבסון מתרחק מה"צבע", ההגנות מתכווצות מולו בגלל קליעה לא טובה. בניגוד אליו, לבוזר יוצאים.

אני חושב שטום ת'יבודו עושה שימוש נפלא בחברי הסגל כדי להתאים אותו ליכולות של דריק רוז. מצד שני, רוז מראה העונה קבלת החלטות מצויינת, ניהול משחק חכם וראיית משחק טובה. אין לו דרך לנצל את זה אם הוא משחק ליד צמד נגרים כמו נואה וגיבסון.
אני אוהב את כיוון החשיבה הזה, אבל חושב שההצעה הנקודתית תפגע בשיקגו.

_________________
http://youtu.be/q8G2PBRKqq8 - ארבע דקות מהמשחטה הכי גדולה בישראל


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מרץ 11, 2012 2:06 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 18776
בלוג: הצג בלוג (0)
אני חושב שריפ משנה את המשוואה. עם ריפ, דנג לצד רוז יש מספיק כוח אש בכדי להתגבר על הקו הקדמי הלא מוכשר התקפית. חוץ מזה, גם ככה הבולס לא משתמשים יותר מדי בבוזר בהתקפה. אני לא זוכר כמה זמן בדיוק בוזר היה עם החמישיה השניה אבל אני משוכנע לחלוטין שזה לא היה 30% (10 דקות, הוא שיחק 35 דקות ואם אני זוכר נכון, במחצית הראשונה ת'יבודו הלך עם הרוטציה הרגילה של גיבסון ואשיק) כפי שאחוז הנק' שלו עם החמישיה השנייה מסך הנק' הכולל.

אני מסכים שיש חשש ששחקן שרגיל לעלות בחמישיה לא יקבל את הירידה לספסל, אבל אפשר למכור לו את זה בצורה טובה. מספר הדקות לא הולך לרדת, אתה אמור לסיים משחקים (אי אפשר להבטיח כמובן דברים כאלו), אבל בדקות שתבלה עם החמישיה השניה ללא רוז (במילא מדובר ב-13 דקות בעונה הרגילה, פחות בפלייאוף) אתה הולך להיות מרכז ההתקפה. הסטט' שלך תעלה, התפקיד שלך יהיה אפילו יותר חשוב מעכשיו, אתה בפירוש השחקן מספר 2 שלי בהתקפה. אני חושב שאפשר לגרום לשחקן להיות מחוייב גם בצורה הזאת.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מרץ 11, 2012 2:47 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 1:36 pm
הודעות: 1281
מיקום: חולון
בלוג: הצג בלוג (0)
קודם כל, אין ספק שריפ משנה את המשוואה. העניין הוא שגם בהרכב מלא, אסור לשיקגו לסגור את הצבע לרוז (גם נואה נמצא הרבה בצבע). חוץ מזה, כמו שכתבתי בהודעה הראשונה שלי - הציוות ההגנתי של אשיק ובוזר לא טוב, והטיקט של המחליפים של שיקגו הוא הגנה. תוסיף לזה את העובדה שהשומר החלש ביותר (חוץ מבוזר) הוא קורבר, ותגיע לספסל שלא שומר טוב. בדיוק ההיפך ממה שת'יבודו רוצה (ועובד כל-כך טוב).

באשר לשאלה שלך: קצת בעייתי לכמת את זה, בגלל שת'יבודו עשה "בלגן" יחסית לרוטציה הברורה שלו בדרך-כלל. היו הרבה דקות עם שני מחליפים ושלושה שחקני חמישייה, אבל לצורך הדיון אפשר לומר שהחלוקה היא 26-27 דקות עם החמישייה לעומת 8-9 עם הספסל. העניין הוא שאת שמונה הנקודות שעשה עם הספסל הוא קלע בשתי דקות בלבד. אני חושב שאתה נותן יותר מדי קרדיט ל"זון" נקודתי של שחקן. לא פעם ראשונה (או אחרונה) שבוזר נותן סדרה של צליפות מבחוץ. בדקות הללו הוא עשה את הדברים הרגילים שהוא עושה. הפעם הצליח לו. אני אסביר למה לדעתי הוא עובד טוב יותר עם החמישייה - קודם כל כמו שכתבתי הוא השחקן שמקבל הכי הרבה אסיסטים מדריק רוז. חוץ מזה, וזה בא לידי ביטוי גם נגד אורלנדו, הוא חלק מחמישייה מאוד מגובשת, מתואמת ומאומנת של הבולס (נגד המג'יק הוא גם קיבל שני אס' מברואר ועוד אחד מדנג - לעומת שחקן ספסל אחד שנתן לו אסיסט מהספסל, ג'ון לוקאס). על התיאום עם נואה כתבת בעצמך.
אני גם לא חושב שתצליח למכור לבוזר שכדאי לו לרדת לספסל. ת'יבודו הוא מאמן סכמתי, יש לו סגנון מאוד מסוים. הוא ממעט להחליף שחקנים ברבע הראשון. אם כבר, שינוי כזה ברוטציה יגרור שינוי לרעתו של בוזר בהיררכיה, כי אם הרכב של גיבסון&נואה יעבוד טוב בהתקפה (סיכוי סביר אם רוז, המילטון ודנג בריאים), אין צורך בבוזר. בוזר, אגב, מקבל מספיק זריקות (כמעט כמו בג'אז), והזריקות שלו הרבה יותר נוחות מאלה בג'אז, בדיוק בגלל מה שאתה כתבת. מהסיבה הזו הוא מצליח להחביא את הירידה ביכולת במדי הבולס. אני חושב ששינוי קונספט רק יפגע בבוזר (אחוזי הקליעה שלו ירדו בלי ספק) ובשיקגו (בשני הצדדים של המגרש). אני מסכים שת'יבודו היה יכול לנצל את בוזר יותר, אבל זה כבר לא רלוונטי לחמישייה או ספסל. השאלה כאן היא האם זה נכון לשיטה ולסגנון הכדורסל של ת'יבודו. בעניין הזה, התשובה שלי לא חד משמעית.

_________________
http://youtu.be/q8G2PBRKqq8 - ארבע דקות מהמשחטה הכי גדולה בישראל


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מרץ 11, 2012 3:06 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 18776
בלוג: הצג בלוג (0)
זה שהטיקט של מחליפי שיקגו הוא הגנה, לא אומר שאי אפשר לתלוש אותו ולהפוך אותו לקצת שונה עם בוזר במרכז. בפעם הרביעית, אני לא חושב שגיבסון סותם לרוז את הצבע וגם אם אתה לא מסכים, לא חושב שאפשר להמשיך להתדיין על כך.

בדקות שבהן בוזר פרח זה לא היה רק הזריקות מבחוץ, הוא לקח גם כדור אחד לטבעת, הוא לקח פוסט אפ עם פיידאוויי. לא בטוח שהכול היה עם המחליפים, אבל הכול היה אחרי שהוא תפס אש וקיבל כדורים על בסיס קבוע בהתקפה. בוזר בהתקפה לצד רוז, הוא פשוט שחקן חד גוני, ג'אמפרים מחצי מרחק זה כמעט הנשק היחידי. הארסנל של בוזר כולל הרבה יותר, חבל לא לנצל את זה. זה לא חשוב אם גיבסון ונואה יעבוד טוב ברבע הראשון, השילוב של בוזר עדיין יותר טוב. אין שום סיבה לא להמשיך לתת לבוזר את ה-30 דקות. פשוט במקום ה-15 דקות ברבע הראשון ובאמצע השלישי, תן לו אותן ברבע השני של המחליפים ובסוף השלישי תחילת הרביעי. שאר ה-15 דקות יהיו עם החמישיה המובילה, כולל סיום המשחקים.

צריך להבדיל בין השנתיים האחרונות שלו ביוטה, לבין השנתיים לפני כן, אחרי שווילאמס השתלט על הקבוצה. בשנתיים האלו הוא לקח יותר זריקות (15.6 ו-16) והוא קלע גם באחוזים יותר טובים מאלו שהוא קולע בשיקגו. כמו שרשמתי בהתחלה, בוזר הוא שחקן פיק אנד רול יוצא מן הכלל, בשיקגו מדי פעם יש פיק אנד פייד ולא יותר מכך. לגבי המכירה לבוזר את הירידה לספסל? הניחוש שלך שווה לניחוש שלי. אני חושב שזה משהו ששווה לשיקגו לעשות, אתה חושב שלא. למרבה שמחתי לא ממש נדע את התשובה ושיקגו תישאר עם הבעיות הידועות שלה.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מרץ 11, 2012 3:23 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 1:36 pm
הודעות: 1281
מיקום: חולון
בלוג: הצג בלוג (0)
עם המחליפים הוא פשוט קלע ג'אמפרים מבחוץ אחרי אסיסטים של לוקאס, זה מה שהיה. עם החמישייה הוא קלע פעם אחת מבפנים אחרי מהלך אישי, ליי אפ מאסיסט של דנג ודאנק מאסיסט של רוז.

גם אני מיציתי את הדיון חמישייה/ספסל. אני שותף לשמחתך שלא נדע את התשובה, ושיקגו תישאר עם הבעיות הידועות שלה לצד היתרונות הידועים שלה.

_________________
http://youtu.be/q8G2PBRKqq8 - ארבע דקות מהמשחטה הכי גדולה בישראל


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מרץ 11, 2012 5:53 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 18397
בלוג: הצג בלוג (0)
בוזר פשוט בכושר נהדר כרגע. הכל הולך לו. הוא לא מזכיר את הבוזר שאני ראיתי בעונה שעברה. מחויב גם בהגנה, מאוד בתוך המשחק. אם הוא לא ייפצע ויביא את היכולת וההתלהבות הזו לפלייאוף, שיקאגו יכולה להגיע רחוק.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מרץ 11, 2012 8:22 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 23183
מיקום: OC
בלוג: הצג בלוג (0)
הוא לעולם לא הביא את היכולת הזו לפלייאוף, גם בעונות טובות מאלה (או כאלה)

_________________
תודה לאלוהי הבירה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' מרץ 13, 2012 12:51 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' דצמבר 01, 2006 2:49 pm
הודעות: 2527
בלוג: הצג בלוג (0)
לא ברור לי הת'רד הזה וכל הצעות הטרייד המוזרות.

שיקאגו היא הקבוצה הטובה בליגה עד היום בעיניי. ישנן שלוש קבוצות מובדלות משאר הליגה. כקבוצה, עם יד של מאמן, עם סכימות התקפיות ברורות והגנה מתואמת היטב. לטעמי הבולס היא הכי טובה בליגה.

למה לשנות משהו שעובד ועובד יופי?

ובפעם האלף, אני חושב שכל מי שמזלזל בבוזר פשוט לא מבין את התפקיד שלו בבולס של תיבידו.

בוזר הוא עדיין פאוור הפיק אנד רול הכי טוב בליגה. שיקאגו פשוט לא משחקת פיק אנד רול! בוזר לא אשם.
תיבידו רוצה את הפאוור שלו חג על קשת חצי המרחק וזורק ג'אמפ שוטס. וזה בדיוק מה שבוזר עושה. האמפריז שהועלה כאן, בוודאי שאינו מסוגל למלא את הפקיד ואפילו מילסאפ שהוא שחקן מגוון ומוכשר מבוזר, בפרמטר הזה של המשחק, כיום, הוא פחות טוב.
שחקנים שיתאימו לשיטה של תיבידו הם אולדריג' הבלתי מכיר או ווסט שלא יעשה כל הבדל.
לכן, אני לא מוצא סיבה לשנות. בנוסף, בוזר הוא אמנם שומר נוראי אבל הוא אחד הדיפנסיב ריבאונדר מהטובים בליגה.

אני חושב שלבולס יש חמישייה טובה ומאוזנת וספסל משלים לא רע בכלל. לא רואה שום סיבה לנענע את הספינה המאוד מוצלחת הזו.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' מרץ 13, 2012 12:57 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 18776
בלוג: הצג בלוג (0)
דווקא בגלל שאני לא מזלזל בבוזר אני מעלה את ההצעה שלי.

המשהו שעובד ועובד יופי, עובד בעונה הרגילה. בפלייאוף זה יותר בעייתי וזה לא היה רק מול מיאמי. אני ממש לא חושב שעם השיטה שהבולס משחקים כיום הם יכולים לנצח את מיאמי. אני חושב שבשביל זה הם צריך לשנות קצת את המשוואה.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' מרץ 13, 2012 1:02 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' דצמבר 01, 2006 2:49 pm
הודעות: 2527
בלוג: הצג בלוג (0)
אני חושב שתיבידו הרוויח את הפרוגטיבה לנסות את הדרך שלו.

הבולס שלו בעונה שעברה הייתה הקבוצה המפתיעה של הליגה והשנה היא אחת משלושת הפאוור האוס המובהקים של הליגה.

זכותו ללכת בדרך שלו ולהוכיח אותה. בינתיים זה עובד טוב מאוד.

הבולס של תיבידו היא לא פיניקס של דאנטוני, מילווקי של ג'ורג' קארל או מיני של פליפ. קבוצות ששיחקו ביחד לאורך שנים והוכיחו בפלייאוף שהעונה הסדירה לא מספיקה.

תיבידו והבולס עדיין לא שם. לא חושב שזה הזמן לנענע את הספינה. זה הזמן (של ראשי הבולס) לתת אמון במאמן שלהם ובדרך שלו.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 42 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: uriel17 ו 9 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.