סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ב' אוקטובר 07, 2024 9:27 am

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 269 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  הבא
מחבר הודעה
הודעהפורסם: ש' מרץ 17, 2012 2:56 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: א' מאי 24, 2009 7:36 pm
הודעות: 5697
בלוג: הצג בלוג (0)
הדרך הטובה ביותר ללייקרס לנצל את סשנז, לדעתי, היא לתת לו את המושכות מהספסל לדקות שקובי נח, לתת לבלייק ביטחון שנראה שחסר לו עם מקום בחמישייה, ושסשנז יריץ את החמישייה השנייה. האיכויות של סשנז לא ממש יכולות להתבטא כשקובי על מעלותיו ומגרעותיו הידועות לידו.

עוד משהו בנוגע לוואלאס ולכמה שהטרייד הזה מזעזע- לא ראיתי שהוזכר פה שלוואלאס בעצם יש אופציית שחקן לעונה הבאה, וכשכל הסימנים מראים שוויליאמס חותך הביתה לדאלאס בקיץ, ולהמון קבוצות יש קאפ ספייס, וחלקן קבוצות עם סגל בריא יותר מפארמר-ברוקס-פטרו-לופז. למה לג׳ראלד וואלאס לקחת 11.5 לעונה הבאה בקבוצה מחורבנת שהולכת לעונה מחורבנת כשהוא יוכל כנראה לקבל 7-8 מיליון ל3-4 שנים מקבוצה אחרת, טובה יותר?
לא שאם הוא ייבחר להישאר זה ישנה כל כך את גורלה של הנטס נטולת דרון וויליאמס, אבל זה תסריט הגיוני שיכול להפוך לקומדיה היסטרית- איך הנטס ויתרו על בחירה 3 של 2010 (פייבורס), בחירה 3 של 2011 (קנטר), ובחירות שכרגע נראות כ 6 ו 9 ( מגולדן סטייט) ב 2012, והכל כדי להשכיר את דרון וויליאמס וג׳ראלד וואלאס לתקופת מעבר מחורבנת עם 33 אחוזי ניצחון , ולהגיע לקיץ 2012 והמעבר המצופה לברוקלין במצב יותר גרוע משהייתה בו לפני שנתיים, מתחילה את עידן הברוקלין בבנייה מאפס, בלי כלום חוץ מהמון קאפ ספייס ורסטריקטד פרי אייג׳נט בדמות ברוק לופז.
מה שכנראה יהיה עוד יותר גרוע זה שבנטס לא יהיו מוכנים לקבל את התסריט הזה שגזרו על עצמם , יילחמו בו וייזרקו את הדולרים הפנויים על שחקנים חופשיים בינוניים , כמו שעשו בדטרויט עם בן וצ׳רלי. ואנחנו יודעים שלהנהלה הזו אין בעיה להעיף חוזים יפים וארוכים לשחקני שוליים, ע״ע פארמר ופטרו.
זה יהיה הסיפור הטראגיעל הפרנצ׳ייז שרגע אחד חלם על תהילה עם דרון את דוויט בברוקלין ארנה, ורגע אחרי ראה את דוויט עושה פארסה ושולח את הפרנצ׳ייז להפך הגמור מתהילה, לאיזור שרובו ככולו בכלל אוהד קבוצה אחרת, עם קבוצה גרועה ועתיד מפוקפק. 

_________________
אלון:
5 או 10 זה פשוט מדי. אני בעד שרוני יעשה חישוב של ממוצע כלשהו פר עמדה ונמצא מספר מעניין להכפיל אותו בוא נגיד pi או e. אח"כ כדי להוסיף אלמנט אקראי נבקש ממוק לחשוב על מספר נגיד 36D או 350CC ונראה כבר מה יצא.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' מרץ 17, 2012 6:11 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' דצמבר 01, 2006 2:49 pm
הודעות: 2527
בלוג: הצג בלוג (0)
עמוס, אין לי מושג מה יש לך מסשנז, אבל אתה כל הזמן מעוות את המציאות בכדי שתתאים לתיאוריה שלך לגביו.
בא נתחיל מזה שהוא לא שומר כזה מזעזע כמו שאתה מתאר אותו. הוא השתפר מאוד עם השנים והוא בסדר גמור. לא אנתוני קרטר או קייל לאורי, אבל בסדר.
ובא נמשיך מזה שאתה כל הזמן טוען שנתנו לו מפתחות לנהל קבוצה בזמן שזה אף פעם לא קרה. כל בר דעת ידע שהוא טוב מפלין (אגב, כרכז נטו הוא גם טוב מאירווינג) אבל פלין נבחר גבוה בדראפט וקיבל את הצ'אנס שלו לפני שרוביו יגיע. זו לא הייתה חלטה מקצועית.

הפעם היחידה שסשנז קיבל צ'אנס להיות רכז ראשון הייתה בחודש הפריצה שלו בסוף העונה במילווקי. אף אחד מאז לא באמת בנה עליו. הוא שחקן חסר מזל וגם הסיטואציה הזו היא חסרת מזל מבחינתו.
דאנטוני רצה אותו בקיץ ואם הוא היה נופל אצלו הוא לא היה יורד מ10 אסיסטים ללילה. אבל לא היה לו מזל.
הוא שוב מוצא את עצמו מאחורי בחירת לוטרי שבאה להיות הפנים של הפרנצ'ייז.
וגם המעבר האחרון ללייקרס הוא הכי גרוע שהוא יכול היה לקוות לו. קובי ומייק בראון לא רוצים רכז, הם רוצים שחקן שיכול לחלוק את הכדור, להחזיק בו תחת לחץ ולקלוע כשהוא פנוי. זה לא סשנז.
סשנז הוא מוסר בחסד וחודר נהדר. קלעי הוא לא היה ולא יהיה.
מהבחינה הזו אני מסכים עם צ'ונסי, עדיף שהוא יעלה מהספסל וסטיב בלייק יפתח בהרכב לצד קובי ויקלע את הזריקה הפנויה.
סשנז יוכל לעלות עם ההרכב השני ואם ההרכב הזה יכלול אתלטים כמו איינגה, היל ובארנס, הם יוכלו לרוץ ולשנות קצב.

אבל שוב, מבחינת סשנז זו שוב סיטואציה חסרת מזל כי הוא לא יהיה האיש שייתן אימפקט לקבוצה הזו.
חבל מבחינתו שלא יצא לו (כנראה אף פעם) להראות את מרכלתו כרכז ראשון בקבוצה שצריכה אחד כזה (פורטלנד, פילי, אטלנטה, יוטה, ניו אורלינס...)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' מרץ 17, 2012 7:54 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' ינואר 12, 2012 10:30 pm
הודעות: 1490
בלוג: הצג בלוג (0)
נתחיל מזה שלא משנה עד כמה הוא טוב סשנז זה שידרוג על פישר.
דבר שני לא הבנתי איך הלייקרס קיבלו בלי לתת כשהם נתנו שני בחירות דראפט סיבוב ראשון (נכון שיהיו מאוחרות, אבל בכל זאת סיבוב ראשון ועוד בדראפט עמוס)
חוצמזה שהם קיבלו 2 שחקנים שהם לא בדיוק הטופ של הטופ בליגה...


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' מרץ 17, 2012 8:24 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 15506
מיקום: במרתף
בלוג: הצג בלוג (0)
בחירת סוף סיבוב ראשון לא שווה הרבה, כמעט בכל דראפט תמיד אפשר להשיג בחירות במקומות ה-20+ למכירה לכל המרבה במחיר ולרוב אפילו לא צריך לוותר על שחקנים בשביל זה, מספיק לתת קצת כסף. כמובן שתמיד אפשר להשיג שחקנים תורמים בסוף הסיבוב הראשון, אבל הרבה פעמים קבוצות יעדיפו בחירה בתחילת הסיבוב השני שלא מאלצת אותן לתת חוזה מובטח לשחקן שהסיכוי שלו להצליח נמוך יחסית.

_________________
כורסה נוחה זה התחלה של סוף


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' מרץ 17, 2012 8:34 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 4:51 pm
הודעות: 5736
בלוג: הצג בלוג (0)
אני לא חושב שעכשיו אוהדי הלייקרס חושבים שLA פייבוריטים להגיע לגמר הNBA או לקחת אליפות, על הנייר הם עדיין 2 דרגות מתחת למיאמי וחצי דרגה מתחת לOKC והבולס - קבוצות יותר מחוברות ושלמות. פשוט פישר ובלייק כבר באמת שחקני פח, ועכשיו יש סיכוי סביר שרכזי המערב: ווסטברוק פול פארקר לואסון קונלי (וגם הג'ט קרקס אותנו שנה שעברה...) לא ישתוללו עלינו בפלייאוף. לקבל רכז פותח לגיטימי שיכול להזיז רגליים מול רכזי המערב, לחדור ולמסור -שילוב שהרבה זמן לא היה ליד קובי- זה שדרוג עצום על פישר, אבל סשנס לא אמור לתת יותר מ8-9 נק' ו3-4 אסיסטים למשחק. הרול של ג'ורדן היל הוא 10 דקות טובות כשביינום נח, התקרה שלו העונה זה התפקיד של אשיק בבולס.

rony כתב:
רן, זה בדיוק מה שאמרתי, עם המזל של הלייקרס הוא עוד יעשה את זה ויהפוך לשחקן תורם, אבל זה לא מובן מאליו בעיני, חסרות דוגמאות לשחקנים שהיה צריך להיות להם ברור לאיזה מקום הם באים בהיררכיה ועדיין הצליחו איכשהו לחרב אותה?

1. תראה לי דוגמא לדבר כזה בקבוצה גדולה. 2. סשנס שחקן תורם בכל סטנדרט מהרגע שנחת בליגה. ואין שום קשר למזל, אם כך מה תגיד על המזל של הסלטיקס, עם רונדו, פרקינס, גלן דיוויס וטוני אלן? שחקנים משתדרגים כשמגיעים ללייקרס (אריזה שאנון בראון גאסול ועוד... ) בגלל ההילה מסביב למועדון, בגלל קובי והנוכחות שהיתה עם פיל ג'קסון, ההיררכיה הברורה והדרישות הגבוהות, המסורת הגדולה-הקבוצה הגדולה של הליגה. אותו סיפור עם הסלטיקס. בדיוק בגלל זה באס מימש את הפוטנציאל העונה, וגלן דייויס על הפנים באורלנדו.

_________________
" if you want to have fun, like I did with Bill Walton, play with LeBron. but if you want to win and win and win, it's Kobe"
LARRY LEGEND


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' מרץ 17, 2012 8:43 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 4:51 pm
הודעות: 5736
בלוג: הצג בלוג (0)
chaiel49 כתב:
דבר שני לא הבנתי איך הלייקרס קיבלו בלי לתת כשהם נתנו שני בחירות דראפט סיבוב ראשון (נכון שיהיו מאוחרות, אבל בכל זאת סיבוב ראשון ועוד בדראפט עמוס)

הלייקרס עשו טרייד => הטרייד לא הוגן, תתרגל.
ג'ורדן היל תמורת בחירת סיבוב ראשון בדראפט חזק זה לבטח הוגן, ואת סשנס הקאבס לא צריכים, אם הוא היה עובר לקבוצה אחרת תמורת דראפט זה היה עוד טרייד רגיל...

_________________
" if you want to have fun, like I did with Bill Walton, play with LeBron. but if you want to win and win and win, it's Kobe"
LARRY LEGEND


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' מרץ 17, 2012 9:39 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 7:38 pm
הודעות: 15720
מיקום: עמוק באדמה
בלוג: הצג בלוג (0)
FLASH כתב:
ג'ורדן היל תמורת בחירת סיבוב ראשון בדראפט חזק זה לבטח הוגן


ובדראפט חלש? אין טעם לדבר על "דראפט חזק" עבור אזור הבחירה של הלייקרס (25 כרגע) כי בסביבות הבחירה הזאת, אין כוכבים על הלוח (ייתכן שיהיו, אבל בדיעבד). מה שכן, חלק מהשמות שיהיו על הלוח בהחלט בעלי כשרון להיות שחקני רוטציה לגיטימיים, ואת זה אפשר להשיג בכל דראפט (ע"ע ב-3 שנים האחרונות דוגמאות מייצגות - קנת פאריד, מרשון ברוקס, נוריס קול, ג'ימי באטלר, גרייביס ואסקז, רודריג בובואה, טאז' גיבסון, טוני דגלאס, ניקולה באטום, ג'ורג' היל).

הטרייד עצמו סביר לדעתי.הקו הקדמי הוא עדיין גאסול את ביינום שמשחקים 36-37 דקות למשחק, ואולי זה ירד קצת עם ההגעה שלו כדי לתת להם קצת יותר מנוחה לקראת הפלייאוף. כלומר, סה"כ לגבוהים המחליפים של הלייקרס יהיה, נניח, 28 דקות משחק, מתוכן מרפי ישחק סביבות 15 דקות, וגם מק'פוסי יקבל כמה פירורים מדי פעם. כלומר, היל הוא שחקן של סביבות 10-15 דקות משחק.

_________________
nothing really matters

אין לי ראש למילים ארוכות וביבלברוקס מן מילה ארוכה שכזאת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מרץ 18, 2012 1:18 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 18391
בלוג: הצג בלוג (0)
עודד וולפסון כתב:
עמוס, למיטב ידעתי אי אפשר להשתמש באמנסטי על שחקן שלא היה במועדון בתקופה שנחתם ה-CBA החדש, משמע - בא-ביי ראשרד לואיס בקיץ, למרות שאני יכול לראות אותם משחררים בסיטואציה מסויימת דווקא את הסרטן הגדול בלאטץ' (חוזה של 8 מיליון ממוצע לעוד 3 עונות מהקיץ, ומחפשים מישהו שירצה לעשות בנייה מחדש ויסכים לקחת את ראשרד או אפילו סוחבים עוד עונה עם החוזה המופרך הזה, ומכוונים את סיום הבנייה לעונת 13/14

סה"כ אם לנקות את החוזה של בלאטץ', הם יכנסו ל-13/14 עם 32 מיליון דולר נכון לעכשיו, כשחתומים בקבוצה וול, קרופורד, בוקר, סינגלטון, ננה, וסלי וסרפין. להוסיף על זה לפחות עוד 3 רוקיז משני הדראפטים הקרובים, ואפשר לדבר על בסיס מעניין מאוד כבר בעתיד הקרוב, לקבוצה שנראתה ללא דרך וכיוון!


אני לא מבין את ההתלהבות ממה שוושינגטון עשתה. לכל קבוצה יש אפשרות להשתפר דרך הדראפט ובוודאי לקבוצות גרועות כמו וושינגטון. הם רק הוסיפו למסגרת התקציב שלהם בעסקה הנוכחית. אם מסתכלים על העסקאות במקום להסתכל על העתיד שאולי יהיה טוב ואולי לא, הם עשו שתי עסקאות מזעזעות.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מרץ 18, 2012 2:59 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ש' דצמבר 16, 2006 12:33 pm
הודעות: 3976
בלוג: הצג בלוג (0)
Mook - אם קובי ומייק בראון לא היו רוצים רכז, אז לא היה נסגר טרייד על כריס פול בקיץ. אבל עובדה שכן. חוץ מזה אני חושב שממש הגזמת עם ה'מעבר הכי גרוע שרמון סשנס יכל לקוות לו'.
הבנאדם הצטרף לקבוצה עם מחסור רציני ברכז שאמורה להתמודד על אליפות - סיטואציה נהדרת לשחקן שעד לפני כמה ימים היה בק-אפ בקבוצת לוטרי.
ברור לי שהאידיאל אליו התכוונת הוא לקבל טוטאלית את המפתחות בקבוצת פלייאוף אבל א' אני מאמין שגם בלייקרס יתנו לו חופש להתבטא ו-ב' בכל קבוצות הפלייאוף יש רכזים טובים חוץ מבלייקרס.
אפשר להגיד שסשנס בקליבר של מייק קונלי, ג'ף טיג, דארן קוליסון, ג'רמי לין, ג'ירו הולידיי וג'אמיר נלסון, ואולי גם יתרום יותר מג'ייסון קיד קשישא או מריו צ'למרס, אבל אין סיבה שה-GMים ירוצו להפוך את הקבוצה בשביל שדרוג מינורי אם בכלל.
למען האמת גם בקבוצות שלא ב-1-8 (בלי יוצא מן הכלל) יש רכז פותח חביב, אז אני לא רואה את סשנס משתלט על קבוצה עד שיוכיח כמה דברים בלייקרס. בכל מקרה אני חושב שכדאי לו להיות רכז פותח בלייקרס מאשר ביוטה לצורך העניין.

_________________
"If LeBron is King, Kobe must be God."


נערך לאחרונה על ידי מאסטר בתאריך א' מרץ 18, 2012 9:28 am, נערך פעם אחת בסך הכל.

חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מרץ 18, 2012 9:17 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ו' דצמבר 01, 2006 9:03 pm
הודעות: 9587
בלוג: הצג בלוג (0)
במשחק הראשון מאז הטרייד של הלייקרס:

סטיב בלייק פתח בחמישיה, והחזיר עם 0 נק' ב28 דקות. פשוט עלוב (+6 אס' על 0 איב' לפחות). וזה מול לוק רידנאור.
סשנס עלה מהספסל ל-20 דק' וסיים עם 7 נק', 5 אס' ו-4 ריב'.

_________________
All Your Dreams Are Made, When You're Chained To The Mirror And The Razor Blade


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מרץ 18, 2012 9:38 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ש' דצמבר 16, 2006 12:33 pm
הודעות: 3976
בלוג: הצג בלוג (0)
זו לא פעם ראשונה שבלייק נותן 0 נקודות על 20-25 דקות... נראה שהבנאדם קצת איבד את זה העונה, ובמשחקי חוץ הוא בכלל דנידין.
במקום קופצ'אק הייתי נותן לו איזה ווייק-אפ קול עם החתמה של ארינאס לספסל, שיכול להשלים את החתיכה החסרה בפאזל (ג'ייסון טרי\מו וויליאמס TYPE)
סקנד יוניט הכולל את ארינאס-גודלוק-בארנס-היל-ביינום, כשגם מרפי ובלייק יכולים להשתלב אם יראו טיפ-טיפה יציבות, זה מבחינתי הצעד האחרון בדרך לקונטנדרס.

_________________
"If LeBron is King, Kobe must be God."


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מרץ 18, 2012 10:18 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ש' אוגוסט 04, 2007 12:57 pm
הודעות: 5221
בלוג: הצג בלוג (0)
אגב טרייד של הלייקרס, דרק פישר לא הגיע עדיין ליוסטון. מקהייל אמר שהם לא יודעים איפה הוא, אם היו יודעים הוא היה עולה לשחק. הם בכל מקרה צפויים לקנות את החוזה שלו ולשחרר אותו בהקדם, אבל ככל הנראה לא במטרה שיחזור ללייקרס

_________________
נערך יותר מפעם אחת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מרץ 18, 2012 11:16 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ו' דצמבר 01, 2006 9:03 pm
הודעות: 9587
בלוג: הצג בלוג (0)
וקובי בינתיים מגיב לטרייד יחסית באיפוק.
http://basketball.realgm.com/wiretap/21 ... _Difficult

_________________
All Your Dreams Are Made, When You're Chained To The Mirror And The Razor Blade


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מרץ 18, 2012 1:19 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 1:33 pm
הודעות: 18403
בלוג: הצג בלוג (0)
picknroll כתב:
אגב טרייד של הלייקרס, דרק פישר לא הגיע עדיין ליוסטון. מקהייל אמר שהם לא יודעים איפה הוא, אם היו יודעים הוא היה עולה לשחק. הם בכל מקרה צפויים לקנות את החוזה שלו ולשחרר אותו בהקדם, אבל ככל הנראה לא במטרה שיחזור ללייקרס


פישר לא יכול לחזור ללייקרס העונה.

Shiver כתב:
וקובי בינתיים מגיב לטרייד יחסית באיפוק.
http://basketball.realgm.com/wiretap/21 ... _Difficult


סחתיין על קובי. גם קיבל אחלה טרייד וגם מגיב באיפוק, האיש קדוש.

_________________
"לגבי הפועל תל אביב, קבע בית הדין כי התנהגות האוהדים כלפי רגב פנאן והקריאות לעבר שמעון מזרחי מהוות עבירה של התנהגות בלתי ספורטיבית של קהל אוהדים, למרות שהן בגדר המותר".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מרץ 18, 2012 7:32 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' ינואר 12, 2012 10:30 pm
הודעות: 1490
בלוג: הצג בלוג (0)
למה לעשות לפישר ביי אאוט? אתמול מול הקליפרס הוא היה יכול לעזור להם...
דגאגיץ' היה סחוט בסיום והמחליף שלו, פורטסון, שיחק דקה בלבד (אגב, הוא היה בקליפרס השנה ואפחד שיחק מעט כשפול היה פצוע)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' מרץ 19, 2012 8:21 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ש' אוגוסט 04, 2007 12:57 pm
הודעות: 5221
בלוג: הצג בלוג (0)
כי פישר בעל זכויות אצל מקהייל כנראה. הוא לא רצה לשחק ביוסטון. זה שהוא לא יכול לחזור ללייקרס העונה- זה הcba החדש?

_________________
נערך יותר מפעם אחת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' מרץ 19, 2012 9:10 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 18774
בלוג: הצג בלוג (0)
לא, זה חוק מרבורי שקיים כבר כמה שנים. יש תקופת צינון לשחקן שהועבר לקבוצה חדשה ורוצה לחזור לקבוצה הישנה שלו.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' מרץ 19, 2012 9:11 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' ספטמבר 20, 2007 10:22 pm
הודעות: 2707
בלוג: הצג בלוג (0)
התקופה הזאת זה לא חודש? ככה אני זוכר שהיה עם אילגאוסקס בקליבלנד.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' מרץ 19, 2012 10:04 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ש' דצמבר 16, 2006 12:33 pm
הודעות: 3976
בלוג: הצג בלוג (0)
העניין שאחרי ה-23.3 אי אפשר לרשום שחקנים לפלייאוף אם אני זוכר נכון, אז חזרה אפשרית של פישר לא רלוונטית בגלל תקופת הצינון.

_________________
"If LeBron is King, Kobe must be God."


נערך לאחרונה על ידי מאסטר בתאריך ב' מרץ 19, 2012 11:06 am, נערך פעם אחת בסך הכל.

חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' מרץ 19, 2012 10:06 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 12:16 pm
הודעות: 2321
בלוג: הצג בלוג (0)
עמוס לב כתב:
לא, זה חוק מרבורי שקיים כבר כמה שנים. יש תקופת צינון לשחקן שהועבר לקבוצה חדשה ורוצה לחזור לקבוצה הישנה שלו.


זה חוק גארי פייטון, לא?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' מרץ 19, 2012 12:10 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 1:33 pm
הודעות: 18403
בלוג: הצג בלוג (0)
וילסון צ'נדלר חוזר לדנבר. שחקן טוב, אבל לא יושב קצת על המשבצת של גלינארי? במיוחד כשברואר נותן תפוקה סבירה מהספסל.

_________________
"לגבי הפועל תל אביב, קבע בית הדין כי התנהגות האוהדים כלפי רגב פנאן והקריאות לעבר שמעון מזרחי מהוות עבירה של התנהגות בלתי ספורטיבית של קהל אוהדים, למרות שהן בגדר המותר".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' מרץ 19, 2012 1:39 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ש' דצמבר 16, 2006 12:33 pm
הודעות: 3976
בלוג: הצג בלוג (0)
בדנבר יש לא מעט כישרון בקו האחורי (לאוסון-אפללו-גלינארי, מילר-פרננדז-ברואר, + ווילסון צ'נדלר) ותמיד אפשר להעביר אחד מהרשימה עבור גבוה כלשהו.
זה עדיף מאשר לתת לצ'נדלר ללכת בחינם ולמען האמת הוא לא פחות טוב מגלינארי לדעתי, מקסימום יכול להשתלב כשחקן 6.

_________________
"If LeBron is King, Kobe must be God."


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' מרץ 19, 2012 2:00 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: א' מאי 24, 2009 7:36 pm
הודעות: 5697
בלוג: הצג בלוג (0)
לדנבר יש עכשיו 3 שחקנים נהדרים על עמדות 2-3, שחתומים לשנים קדימה עם אפללו ב 7.5 מיליון, צ׳נדלר איזור ה 9 מיליון, גאלינרי 10, קורי ברואר בחוזה קטן לשנה הבאה ואפילו אופצייה על פרננדז במידה ויחליט להישאר בליגה.
ההנהלה של דנבר הראתה במהלך השנים יצירתיות, שם לא משחקים no balls league, הטריידים על בילאפס, כרמלו, ננה הם חלק מהראיות. אי לכך- אין לי ספק שבדנבר כבר עכשיו מתחילים לחשוב על טרייד לקיץ של אחד מהשלושה, אפללו-צ׳נדלר-גאלו, על פאוור פורוורד. יש להם עכשיו חבורת שחקנים צעירה מאוד ומבטיחה מאוד- לאוסון,אפללו,צ׳נדלר,גאלו,ברואר,פאריד,מגי. תחליף את אחד מהשלושה על מילסאפ מיוטה, קבוצה שעמוסה בקו הקדמי וזועקת לעזרה באחורי, ויש לך חמישייה אדירה, צעירה, ועוד את ברואר, פאריד, הרינגטון ואנדרסן על הספסל, ועוד בחירת דראפט בקיץ, ועם כל זה, אחרי שייתנו בקיץ למגי את ה 10 מיליון שלו, יעמיד אותם באיזור התקרה, מיליון שניים לפה או לשם, עם אפשרות להביא עוד שחקן על המיד לבל. כוח חדש במערב ?

_________________
אלון:
5 או 10 זה פשוט מדי. אני בעד שרוני יעשה חישוב של ממוצע כלשהו פר עמדה ונמצא מספר מעניין להכפיל אותו בוא נגיד pi או e. אח"כ כדי להוסיף אלמנט אקראי נבקש ממוק לחשוב על מספר נגיד 36D או 350CC ונראה כבר מה יצא.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' מרץ 19, 2012 2:34 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' אוקטובר 23, 2008 12:45 pm
הודעות: 3099
בלוג: הצג בלוג (0)
מילסאפ על אחד מהשלושה? אתה בטח צוחק, זה לא אותו איזור חיוג בכלל. יש עומס ביוטה, אבל לא מוותרים על אבן פינה כמוהו. מקסימום יוותרו על פייבורס\קאנטר תמורת אחד מהשלושה, שגם אפללו לא נראה לי ברמה הזו.

_________________
צריך להילחם בפיינל פור כאילו אין שריון ולהילחם בשריון כאילו אין פיינל פור.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' מרץ 19, 2012 3:03 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: א' מאי 24, 2009 7:36 pm
הודעות: 5697
בלוג: הצג בלוג (0)
זה לא חייב להיות מילסאפ, אבל נראה לי שגאלו עם בחירת דראפט יביא לדנבר את הבחור, למרות שהאיטלקי הוא לבטח האופציה האחרונה של דנבר לטרייד. גם ג׳וש סמית מתאים, ולאור חוסר ההתעניינות הממשית בו אחרי שכבר הצהיר על רצון לעזוב והחוסר של אטלנטה בשנים האחרונות בסמול פורוורד, אני חושב שצ׳נדלר עם 2 בחירות משיג להם אותו.

_________________
אלון:
5 או 10 זה פשוט מדי. אני בעד שרוני יעשה חישוב של ממוצע כלשהו פר עמדה ונמצא מספר מעניין להכפיל אותו בוא נגיד pi או e. אח"כ כדי להוסיף אלמנט אקראי נבקש ממוק לחשוב על מספר נגיד 36D או 350CC ונראה כבר מה יצא.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 269 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot], idpwf1 ו 14 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.