סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ו' אוקטובר 04, 2024 2:23 am

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש נושא זה נעול, אינך יכול לערוך הודעות או לבצע תגובות עתידיות.  [ 2049 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 82  הבא
מחבר הודעה
הודעהפורסם: ו' מאי 25, 2012 7:50 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ש' דצמבר 02, 2006 4:18 pm
הודעות: 49443
בלוג: הצג בלוג (6)
דרך אגב, רק אני שמתי לב לזה?
כשפדרמן נשאל על מאריץ' ועל שאראס, הוא חייך ואמר שהוא לא יכול להגיד דבר על שחקנים שעוד משחקים בקבוצותיהם הקודמות.
האם ייתכן שהוא שכח שהקבוצה של שרמדיני גם היא עדיין משחקת?

_________________
אנחנו מגש היהודים שעליו לך ניתנה מדינת הכסף.
...הכרזה זו, במושב מועצת המדינה הזמנית (מגילת העצמאות)

ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את קרתגו ולבטל את חץ הפוזשן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' מאי 25, 2012 11:15 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ש' מרץ 17, 2007 4:56 pm
הודעות: 3974
מיקום: פתח תקווה סיטי
בלוג: הצג בלוג (0)
shachaf78 כתב:
אני זוכר את מכבי עם וויצ'יץ', לא בדיוק שחקן אתלטי ומהיר בצורה משמעותית ממאריץ', מפסידה משחק אחד לאורך כל העונה בליגה בעונת האדריאטית הקודמת. כשאתה עדיף על היריבות שלך בהרבה הן אלו שצריכות להתאים את עצמן אליך ולא להפך.


מכבי הפסידה ארבע פעמים+גמר,אבל העיקר שהזיכרון בסדר...

_________________
מה התועלת?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' מאי 25, 2012 11:17 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ו' מרץ 06, 2009 1:39 am
הודעות: 6798
בלוג: הצג בלוג (0)
אתה מדבר על הליגה הישראלית או על האדריאטית? כי בליגה מכבי הפסידה פעם אחת, במלחה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' מאי 26, 2012 1:13 am 
מנותק
Hall of Famer
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ה' יוני 19, 2008 12:53 am
הודעות: 12120
בלוג: הצג בלוג (0)
בא לי לעשות קצת סדר (אני מתייחס לשמות שרצים פה בפורום ושראיתי מספיק בשביל להעריך):
בהערכה שמכבי מסתפקת בליגה הישראלית וביורוליג בעונה הבאה לדעתי לא צריך סגל של יותר מ-10 מקסימום 11 שחקנים בכירים (+ שחקני אימונים כמו שטיין ואולי לתת צאנס לשחקן צעיר כמו הררי).
קודם כל, אפשר להגיד שעמדה 3 סגורה עם סמית' ופניני.
בגארדים לדעתי צריך קומבינציה של ארבעה מבין: אוחיון, לנגפורד, פרקינס, קיצ'ן, הלפרין ולנסברג.
אוחיון אאל"ט חתום לעונה הבאה או שיש אופציה עליו וברור שצריך להשאירו. לאחר החודשיים האחרונים ובמיוחד הסדרה מול פנא והפיינל פור, אני אפילו כבר לא בטוח שחייבים להביא רכז מוביל כמו ג'קסון שעלול לדחוק את יוגב עמוק לספסל.
את לנגפורד לדעתי חובה להשאיר. הוא אמנם לא ספקטקולרי אבל הוא פשוט SG מהמובילים באירופה שנמצא בשיאו. הוא בין הסקוררים הטובים ביבשת (מאז שפארמר עזב הוא ירד מדאבל פיגרס רק פעמיים), חודר פנטסטי וקלע אוטומטי מחצי מרחק, לא מגן גדול אבל מתאמץ בהגנה (וסוחט מצויין של עבירות תוקף) ועוזר בריבאונד. כל עוד הוא לא צריך לרכז הוא פשוט טוב.
לגבי פרקינס, היתרונות ידועים - ריבאונדר ושחקן הגנה פנטסטי, יכול לשחק אוף דה בול ולא חייב לקלוע כדי להשפיע על המשחק ובעיקר מכיר את המערכת ואיתו בלאט יוכל לחזור להגנת הלחץ הקטלנית של העונה שעברה, אבל גם החסרונות - קלע בינוני, לפעמים תוקע את ההתקפה עם כדרורים מיותרים, הליכות עם הראש בקיר ואיבודים, אבל בשורה התחתונה היתרונות עולים על החסרונות, במיוחד שהוא יוכל לשחק לצד כל אחד מהגארדים האחרים.
בגזרת הגארד הישראלי, מצד אחד יש את הלפרין - שקול, קולע ומוסר טוב שיכול לרווח את המשחק ובא אחרי עונה שבא הוביל קבוצה טובה ובעיקר נראה לי שהוא כבר התבגר ויודע מה הוא כן ומה לא. כל עוד הקהל לא יצפה שהוא ייקח את המשחק עליו בדקות מכריעות הוא הגארד הישראלי הטוב והמנוסה ביותר. החסרונות הם כמובן העובדה שהוא יקר, מערכת היחסים הבעייתית שלו עם הקהל הצהוב והאם הוא יהיה מוכן לעלות מהספסל או לראות את יותם והזרים מקבלים יותר דקות. מצד שני יש את לנסברג - הסקורר הישראלי המוביל בליגה, צעיר ואתלטי ובעל פוטנציאל גדול (וזול יותר מיותם), אבל לא ברור כמה הוא יצליח במערכת לחוצה כמו מכבי לאחר שנתיים בהן בעיקר הפסיד בקבוצה הכי אנדראציברית בארץ.
קיצ'ן יכול להיות אופציה זולה במידה וקית' עוזב. הראה השנה הרבה פוטנציאל (רק בן 26), גארד גבוה ואתלטי, ריבאונדר מצוין וקלע לא רע בכלל (58, 36, 76 מהשדה, 3 ועונשין), אך כמו תמיד אי אפשר לדעת אם המעבר מקבוצה ישראלית מחוץ למכבי לרמות הגבוהות יהיה מוצלח (האם יהיה פארגו או סימונס) ואפילו כגארד המוביל של ראשון הוא קלע העונה פחות מ-15 למשחק ב-34 דקות וקו אחורי שלו עם פרקינס וסמית' למשל עלול להתקשות מאוד להשיג נקודות מול הגנות חזקות. עדיין הייתי מעדיף אותו על פני שחקנים יקרים ואוברייטד כמו דרו ניקולס או דייויד לוגאן.
את בורשטיין, עם כל ההערכה שלי אליו, צריך לשחרר אחר כבוד. הייתי שמח לראות אותו לפני פרישה מוביל קבוצה ישראלית אחרת להצלחות (מאיר טפירו סטייל). חזרה שלו לבני השרון תעשה לו ולקבוצה טוב.


נערך לאחרונה על ידי sir charles בתאריך ש' מאי 26, 2012 1:33 am, נערך פעם אחת בסך הכל.

חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' מאי 26, 2012 1:27 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 23159
מיקום: OC
בלוג: הצג בלוג (0)
תובנה - פרקינס הוא רונדו האירופאי.

_________________
תודה לאלוהי הבירה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' מאי 26, 2012 1:29 am 
מנותק
Senior

הצטרף: ו' מרץ 06, 2009 1:39 am
הודעות: 6798
בלוג: הצג בלוג (0)
יש כמה סיבות שאני לא מעוניין לראות את פרקינס חוזר למכבי. אחת מהן כנראה ירדה(פדרמן ירד אתמול שהוא ירד מהעץ של המיליון דולר לעונה). האחרות עדיין תקפות. דייויד בלו בסבירות גבוהה מאוד עוזב, מה שאומר שרמת הקליעה מבחוץ במכבי אמורה לרדת דרסטית(אלא אם נבארו או טלטוביץ' יבואו וזה כנראה לא יקרה). פרקינס קלע רע מאוד מבחוץ, אפילו בהשוואה ללאנגפורד(25.4% מבישים משחקן ששיחק ליד סופו והדאבל טימים הבלתי פוסקים שהוא קיבל בעונה הראשונה שלו). מעבר לזה הוא מחזיק בכדור בצורה מוגזמת ומנהל משחק לא טוב. ראינו השנה שמה שעשה את ההבדל בין אולימפיאקוס לצסק''א זה איכות קבלת ההחלטות תחת לחץ(תאודוסיץ' לעומת ספאנוליס). בעיה שלישית היא שהוא לא ממש סקורר ומול הגנות יורוליג הוא די מתקשה לתת תפוקה בתחום הזה.

נורטון כתב:
תובנה - פרקינס הוא רונדו האירופאי.

כי אין לו קליעה? הלוואי על פרקינס חצי מהאינטילגנציה ויכולת המסירה של רונדו. בשיאו אני חושב שפרקינס הזכיר לי יותר את בארון דייויס(בגרסה האכפתית שלו) עם הגנה הרבה הרבה יותר טובה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' מאי 26, 2012 1:32 am 
מנותק
Hall of Famer
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ה' יוני 19, 2008 12:53 am
הודעות: 12120
בלוג: הצג בלוג (0)
בקו הקדמי המצב הרבה יותר מסובך. היחיד שבטוח בקבוצה הוא ליאור אליהו. אותו צריכים להשלים 4 נוספים.
קודם כל, דיוויד בלו, שעזיבה שלו תפגע קשות ביכולת הקליעה מבחוץ ובתפוקה ההתקפית מהספסל ונקווה שבקרוב נדע אם הוא כבר החליט לפרוש כדי שמכבי תוכל להתארגן בהתאם.
שרמדיני – גבוה ומוכשר, הראה התקדמות אדירה בשנתיים האחרונות ורק לאחרונה חגג יומולדת 23. קולע נהדר מהשדה ומהעונשין (56% ו-84% - ירד בטופ 16 מ-67% מ-2 ל-46% ועלה מ-76% מהקו ל-93% בכמעט 7 הליכות לקו). גם שחקן חכם שלמרות גובהו יודע למצוא את התפרים בהגנה עם תנועה טובה. מצד שני שחקן קצת רך (נחסם השנה יותר משחסם) ולא מגן גדול, אבל עדיין צעיר שיוכל עוד להתחזק (לא מראה רכות ליאור אליהואית ולא מתבייש להטביע) וה-2.16 שלו עוזרים לחסום זריקות.
מאריץ' – שחקן חמישיית היורוליג של 2009/10 בקושי שיחק בשתי העונות האחרונות בפאו (שיאי עונה של 13 נק' ו-11 ריב' אותם השיג במשחק על המקום השלישי בפיינל פור שהסתיים לא מכבר...). יהיה בן 28 באוקטובר ולא ברור אם יצליח להוריד את החלודה שהצטברה ופצעי הלחץ בישבן ולחזור להיות אותו הסנטר מפרטיזן. יכול להיות מפלצת בפוסט ובריבאונד שמוציא קוים קדמיים שלמים בעבירות (סחט 7 עבירות למשחק ב-09/10 כולל 10 בסדרה ההיא מול מכבי). מצד שני הוא מאוד מכני וצפוי בתנועות שלו ועלול להיות איבוד ועבירת תוקף שמחכים לקרות. בנוסף הוא גם בכלל לא מהווה מטריה אווירית עם כל הגודל שלו (16 חסימות קריירה ב-48 משחקי יורוליג כולל שיא של 2 במשחק זה לא מרשים בלשון המעטה לשחקן בגובה 2.11). בשורה התחתונה, עם כל הרצון להשתוות בכוח לצסקא וברצלונה, אני לא בטוח שליינאפ של שני כבדים כמו הגרוזיני והאוסטרלי/סרבי אידאלי לקבוצה של בלאט.
ג'יימס – יתרון גדול בליגת הגמדים שלנו בה הוא חוסם כל דבר שנזרק לכיוון הטבעת, שולט בריבאונד ומסוגל לצאת החוצה לשחקנים נמוכים. הראה גם דקות יפות בסדרה מול פאו, אבל הוא כבר לא יהפך ליותר מסיבי ואין לו שום מוב בהתקפה (בקושי ניסה לזרוק מחצי מרחק או מ-3 השנה). נושא החוזה שיש לו לעונה הבאה גם בעייתי – מצד אחד אולי שווה לתת לו צ'אנס כגבוה חמישי במיוחד מול קבוצות לא כבדות (עדיין החוסם הכי טוב של מכבי) ומצד שני כנראה שמדרגת המס שלו תעלה בעונה הבאה אז לא בטוח כמה ישתלם להשאירו.
מצבאן – הסרבי נתן עונה יפה כשחקן מרכזי בפרטיזן וכנראה שהוא יתפתח לשחקן אירופאי טוב אבל לא בטוח שזה יהיה במכבי. יכול להוות תחליף מצוין לבלו עם יכולת הקליעה מבחוץ שלו, אבל אמור להרוויח לפי השמועות מיליון $ בעונה הבאה וזהו ללא ספק סכום מוגזם שמכבי לא תסכים להוציא. וכמובן שלהפקיד את עמדה 4 בידי שני מגנים כה לא מוצלחים כמו מילאן וליאור זה לא דבר שהייתי רוצה לראות.
פה נכנס למשוואה מר הנדריקס – מצד אחד היה הזר שהכי הרשים אותי בחצי הראשון של העונה. פועל שחור מהמעלה הראשונה שהראה שיפור בכל התחומים (במיוחד מרשימה העלייה באחוזים מהקו מ-54 בעונה שעברה ל-78 העונה) והיה המגן הכי טוב של מכבי בקו הקדמי. מצד שני נראה כמו הצל של עצמו מאז הסדרה מול פאו ולא הוכיח שיש לו איזשהו גו טו מוב בהתקפה מלבד דאנקים וסבסוב מזדמן על הבייס ליין. התקשה רוב הזמן מול סנטרים גדולים (וגם בעיקר מול מי שאמור להיות המודל שלו – באטיסט). בשורה התחתונה, הייתי מחתים מחדש עבור חוזה לא מוגזם (700-800K מקס.) במיוחד בגלל שהוא יכול לשחק בשתי עמדות הפנים והוא שחקן ההגנה היחיד היותר מסביר מכל אלו שהוזכרו.
אלכס טיוס – הרשים אותי מאוד כל העונה וגם בגמר מול מכבי (16 נק' ב-7 מ-10 ו-9 ריב' כולל 5 בהתקפה) עם האקסקלוסיביות שלו. רק בן 24 ועשוי לקבל אזרחות ישראלית ולדעתי יכול לשחק גם בעמדה 4 בזכות האתלטיות למרות שהוא די נגר (50% מהקו העונה), אבל האמת שלא הייתי רוצה לראות את אשדוד מאבדת נכס כמוהו. מכבי יכולים לחכות עוד עונה במקרה שלו.
שמות נוספים שהוזכרו פה: לורנס רוברטס – שחקן חכם שעושה קצת מהכל. שומר טוב וקלע נחמד ל-3 (46% בעונה האחרונה) אבל קלע לא אמין בסה"כ (בארבע העונות האחרונות זרק כמעט 3 שלשות למשחק ב-39% נאים, אבל גם 39% מזוויעים מה-2 ו-63% לא מרשימים מהקו) ולא הרשים יותר מדי בעונתיים האחרונות בוילנה ואפס פילזן.
פופס מנסה בונסו – שחקן שכבר כמה עונות מוזכר כמלפפון צהוב. אתלט בלתי רגיל, ריבאונדר אדיר, חוסם ומטביען סדרתי (למי שזוכר את תבוסת הנבחרת לאנגלים ומי שלא נא לצפות במהלכים 3 ו-5 בלינק http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 8wuKZs5taM). נתן השנה 18.5 ו-11.8 בבשיקטש העשירה (לצד ידיד המחלקה קרלוס ארויו), אלופת היורוליג, סליחה, היורוקאפ, אופס היורוצ'אלנג' :mi_ga_et: ... בכלל עם כל ההייפ סביבו, לא ממש כיכב ברמות הבאמת גבוהות. בין 2006 ל-2009 הופיע ב-12 משחקים לא משמעותיים בדאלאס, המשיך ל-26 משחקים ב-NBDL (18.4, 11, ו-1.6 חס') עם הפסקות באמצע לחלטורות בבנטון ובדלונה, משם חזר ל-NBA (42 מש' בשנתיים בס"א, טורונטו ויוסטון - 3.5 נק' וריב'). ביורוליג הוא שיחק בדיוק 11 משחקים - 2 משחקים בבדלונה ב-08 כולל מדד 37 בהפסד ב-14 הפרש מול רומא, וקדנציה נטולת דקות ולא מרשימה בצסק"א – משחק אחד טוב מול ז'לגיריס (19 ו-8) ועוד 47 דקות משותפות בשמונת האחרים ובסה"כ 4 נק' ו-1.3 ריב'. מצד שני, די חיסל את היורוצ'אלנג' העונה (ראשון בריב', דאבל דאבלים וזריקות מהקו, שני ב-% מהשדה, קליעות מ-2 ומהקו ורביעי בנק' למשחק, MVP של הפיינל פור כולל דאבל דאבל מפלצתי של 26 + 20 בגמר) ואולי הגיע הזמן שיקבל את הבמה ביורוליג.

אני מודה שלא כזה קריטי להתאים את הקבוצה לליגה, אבל חשוב שהקו הקדמי יהיה מספיק מגוון – צריך לפחות שחקן הגנה נורמלי אחד, מטריה אווירית, אופציית לואו פוסט ומישהו שקולע מבחוץ, השאלה איזה שילוב יהיה האופטימלי...
ד"א אפרופו הקליעה מבחוץ – אחת המטרות של הרפתקת האדריאטית לא היתה גם למצוא פרוספקטים מבטיחים? אם בלו עוזב ומצבאן יקר מדי אולי שווה להביא איזה יוגוסלבי צעיר וגבוה שיודע לקלוע (שמעתי שהם גדלים שם על העצים). גם לאון ראדושביץ הצעיר שנתן עונה מאכזבת במילאנו הוא בעל פוטנציאל (לא ממש קלעי 3 אבל קלע טוב מחצי מרחק).
טוב סליחה על החפירה :ze_va_et: לילה טוב


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' מאי 26, 2012 1:50 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 23159
מיקום: OC
בלוג: הצג בלוג (0)
shachaf78 כתב:
יש כמה סיבות שאני לא מעוניין לראות את פרקינס חוזר למכבי. אחת מהן כנראה ירדה(פדרמן ירד אתמול שהוא ירד מהעץ של המיליון דולר לעונה). האחרות עדיין תקפות. דייויד בלו בסבירות גבוהה מאוד עוזב, מה שאומר שרמת הקליעה מבחוץ במכבי אמורה לרדת דרסטית(אלא אם נבארו או טלטוביץ' יבואו וזה כנראה לא יקרה). פרקינס קלע רע מאוד מבחוץ, אפילו בהשוואה ללאנגפורד(25.4% מבישים משחקן ששיחק ליד סופו והדאבל טימים הבלתי פוסקים שהוא קיבל בעונה הראשונה שלו). מעבר לזה הוא מחזיק בכדור בצורה מוגזמת ומנהל משחק לא טוב. ראינו השנה שמה שעשה את ההבדל בין אולימפיאקוס לצסק''א זה איכות קבלת ההחלטות תחת לחץ(תאודוסיץ' לעומת ספאנוליס). בעיה שלישית היא שהוא לא ממש סקורר ומול הגנות יורוליג הוא די מתקשה לתת תפוקה בתחום הזה.

נורטון כתב:
תובנה - פרקינס הוא רונדו האירופאי.

כי אין לו קליעה? הלוואי על פרקינס חצי מהאינטילגנציה ויכולת המסירה של רונדו. בשיאו אני חושב שפרקינס הזכיר לי יותר את בארון דייויס(בגרסה האכפתית שלו) עם הגנה הרבה הרבה יותר טובה.


כי אין לו קליעה בדיוק כמו לרונדו, כי הוא בולדוג בהגנה עם ידיים ארוכות (הייתי אומר שפרקינס באירופה טוב מרונדו בארה"ב מהבחינה הזו), כי גם הוא פוינט גארד ריבאונדר מעולה (שניהם למעשה הטובים ביבשות שלהם). ושניהם מוסרים טובים (כן, גם פרקינס) אם כי כאן אני מסכים שההשוואה לא לגמרי מדויקת כי בעוד רונדו הוא מוסר פנומנלי בכל רמה, הרי שפרקינס הוא מוסר טוב ולא יותר, ברמה האירופאית.

_________________
תודה לאלוהי הבירה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' מאי 26, 2012 1:55 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 23159
מיקום: OC
בלוג: הצג בלוג (0)
צ'ארלס אתה צודק ,אבל בהנחה שמאריץ' ושרמדיני ואליהו כבר חתומים, מה שצריך הוא סוג של בלו (ואולי לצד ג'יימס\תיוס כגבוה חמישי). לא הרבה שחקנים ברשימה שלך הם כאלה (אולי מצ'באן קצת)

_________________
תודה לאלוהי הבירה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' מאי 26, 2012 2:09 am 
מנותק
Senior

הצטרף: ו' מרץ 06, 2009 1:39 am
הודעות: 6798
בלוג: הצג בלוג (0)
על הסיפור של מטריה אווירית של מאריץ' הייתי חולק. בשנה האחרונה שלו במכללת נאברסקה מאריץ' רשם ממוצע של 1.7 חסימות למשחק. בסדרה של מכבי מול פרטיזן ראינו את האימפקט שלו בחלק ההגנתי. אלן אנדרסון, כמו שעשה בטופ 16, עבר בצעד ראשון את השומרים שלו. להבדיל מריאל עם טומיץ' הרך וסיינה עם אזה, שם הוא נתקל בסייז של מאריץ' שפשוט הפריע לו לסיים מהלכים בקלילות. אנדרסון שאין לו מיד ריינג' גיים גדול פשוט נכנס בקירות של מאריץ' וסלאבקו וראנש פעם אחרי פעם בתקווה להוציא זריקות עונשין ולקלוע. זה לא ממש הצליח לו. אפשר להזכיר כאן גם שחקן עם תדמית נגרית למדי(שדי נכונה בסופו של דבר), אלכסיי סברסנקו ששיחק אצל מסינה וקיבל המון דקות בהשוואה לרמת הכישרון שלו לעומת המתחרה שלו בעמדה(דייויד אנדרסן, אחד הסקוררים הטובים ביורוליג בעמדות הפנים). ב-2007 אותו סברסנקו העמיד ממוצע של 0.6 חסימות למשחק. לא הכי מרשים(נדמה לי זהה לניקולה וויצ'יץ' באותה עונה). עונה קודם לכן שהייתה הכי טובה שלו מבחינת חסימות הוא העמיד ממוצע של חסימה למשחק. ועדיין באותו גמר בפראג סברסנקו הרג את ניקולה וויצ'יץ' ובאסטון והיה בורג חשוב מאוד בקבוצה ההיא של צסק''א בגלל היכולת ההגנתית שלו לשנות זריקות בפנים. אז לא, מאריץ' הוא בהחלט לא סברסנקו מבחינת היכולות ההגנתיות שלו, אבל לא מדובר פה ברכיכה כמו לאמפה או בשחקן שמאוד קשה לו לנוע כמו סופו. לפעמים פיזיות, מיקום נכון וסייז עדיפים על קפיציות. אני חושב שהוא יותר מאיים לגארד או לגבוה שמשחק מולו מאשר ריצ'ארד הנדריקס.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' מאי 26, 2012 2:31 am 
מנותק
Senior

הצטרף: ה' דצמבר 30, 2010 6:58 pm
הודעות: 8511
בלוג: הצג בלוג (0)
די לא ברור לי כל הסיפורים על טיוס. לאשדוד יש אופציה עליו. דיי ברור שבמידה והוא יקבל דרכון הם ינצלו אותה כשבמידה ולא הוא לא מעניין את מכבי (עד שיקבל אזרחות). ככה או ככה, הוא כנראה לא ממש אמור להיות אופציה בשביל מכבי כרגע, אלא אם כן הוא יקבל אזרחות (דבר שלא נראה באזור מכיוון שלא הוזמן לנבחרת) ואשדוד תרצה למכור אותו למכבי, ואם מכבי כבר צריכה לשלם לו באייאווט ועוד שכר לא קטן של ישראלי, אז הוא לא כזה זול... וזה כשהוא משחק 10-15 דקות גג בקבוצה עם הרכב שחקנים של 2 סנטרים זרים, ליאור אליהו וזר בעמדה 4 (כמו שכמה אנשים ממכבי לדעתי כבר אמרו שיהיה במידה ובלו לא נשאר) שסביר שיהיה בסגנון של 4 עם קליעה מבחוץ דבר שהוא דיי חובה בכדורסל האירופי היום. ככה או ככה לא רואה איפה יש לטיוס מקום במכבי כל כך השנה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' מאי 26, 2012 4:03 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 18388
בלוג: הצג בלוג (0)
כיף לקרוא את הסיכומים. עשה לי קצת סדר בכל הבלגאן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' מאי 26, 2012 12:06 pm 
מנותק
Hall of Famer
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ה' יוני 19, 2008 12:53 am
הודעות: 12120
בלוג: הצג בלוג (0)
אני מת לדעת מי הדביל שמחליט על אורך החוזים במכבי. נותנים לג'יימס חוזה בן 3 שנים ואז נזכרים שבעונה הבאה מדרגת המס משתנה ופתאום לא כ"כ משתלם להחזיק בו. גם החוזה של מצבאן צריך להילמד בפקולטות למשפטים (WTF הוא אמור להרוויח מיליון $ בשנה הבאה)... שלא לדבר על החוזים הארוכים לאליהו, בורשטיין ופוט. איך פדרמן עשה את ההון שלו?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' מאי 26, 2012 2:08 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ש' מרץ 17, 2007 4:56 pm
הודעות: 3974
מיקום: פתח תקווה סיטי
בלוג: הצג בלוג (0)
shachaf78 כתב:
אתה מדבר על הליגה הישראלית או על האדריאטית? כי בליגה מכבי הפסידה פעם אחת, במלחה.


חשבתי שדיברת על האדריאטית,my bad... :ps_ih:

_________________
מה התועלת?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' מאי 26, 2012 6:35 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ו' מרץ 27, 2009 8:16 am
הודעות: 155
בלוג: הצג בלוג (0)
sir charles כתב:
אני מת לדעת מי הדביל שמחליט על אורך החוזים במכבי. נותנים לג'יימס חוזה בן 3 שנים ואז נזכרים שבעונה הבאה מדרגת המס משתנה ופתאום לא כ"כ משתלם להחזיק בו. גם החוזה של מצבאן צריך להילמד בפקולטות למשפטים (WTF הוא אמור להרוויח מיליון $ בשנה הבאה)... שלא לדבר על החוזים הארוכים לאליהו, בורשטיין ופוט. איך פדרמן עשה את ההון שלו?

ג'ף פוט גם הוחתם בזמנו ל-3 שנים, כנ"ל מוריליו דה רוסה שהתיימרו להיות תגליות מעולם אחר(באמת מעולם אחר...).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' מאי 26, 2012 8:07 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 18388
בלוג: הצג בלוג (0)
ומצד שני נתנו חוזה של שנה אחת למוריס :)

לא פשוט לתמרן בין הרצון ליצור המשכיות לבין הרצון לשמור על גמישות כלכלית ולא להיתקע עם חוזים רעים, בייחוד כאשר חלק נכבד מהשחקנים הזרים שמגיעים לכאן, כולל כמה שהצליחו, הם על תקן הימור גדול.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' מאי 28, 2012 12:56 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ו' ינואר 04, 2008 3:10 am
הודעות: 659
בלוג: הצג בלוג (0)
אין ספק שמכבי צריכה לבנות גאנר שימשיך איתה כמה שנים(2+)
כי גם אם בלו ימשוך את השנה הזו בשנה הבאה יהיה חלל גדול.
מכבי השנה חוץ ממנו לא תיפקדה משם , הייתה תקופה שסמית לא פגע, פניני לא היה /פגע.

צריך מישהו אוטומט רוצח כמו קארול.

_________________
שגב הנגר החובב.
אחחח איזה שחקן נשמה

יוגב הנגר החובב.
אחחח איזה שחקן נשמה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' מאי 28, 2012 5:43 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ו' מרץ 27, 2009 8:16 am
הודעות: 155
בלוג: הצג בלוג (0)
ירון25 כתב:
אין ספק שמכבי צריכה לבנות גאנר שימשיך איתה כמה שנים(2+)
כי גם אם בלו ימשוך את השנה הזו בשנה הבאה יהיה חלל גדול.
מכבי השנה חוץ ממנו לא תיפקדה משם , הייתה תקופה שסמית לא פגע, פניני לא היה /פגע.

צריך מישהו אוטומט רוצח כמו קארול.

שחקנים עם יד כמו של קארול אין באירופה, מאז ארדוגאן אני לא זוכר שחקן עם יד כזאת, ברצינות(למעט נאברו), ובכלל, במכבי בד"כ לא מביאים שחקנים כאלה, הניסוי האחרון היה עם קירק פני, והוא לא צלח.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' מאי 28, 2012 7:01 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' מרץ 24, 2011 12:08 pm
הודעות: 5540
בלוג: הצג בלוג (0)
נראה לי היה ניסוי מתקדם יותר עם יאסייטיס של ספאחיה.

למרות שלדעתי הציון שלו, לא היה נכשל כמו פני.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' מאי 28, 2012 7:40 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ו' מרץ 06, 2009 1:39 am
הודעות: 6798
בלוג: הצג בלוג (0)
יאסיטיס דווקא היה לא רע, רק שהוא נתקע בקבוצה שהרכז שלה היה וויל ביינום ובאופן כללי לא הייתה שופעת בשחקנים שיכולים ליצור מהקו האחורי. לשחקן שאין לו את היכולת לעשות את זה בעצמו זה די בעייתי.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' מאי 28, 2012 8:00 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 18770
בלוג: הצג בלוג (0)
ולפני כן היה הניסוי עם לונצ'אר שכשל לחלוטין. איך שהוא אני לא זוכר את מכבי משחקת תרגילים קלאסיים לקלעים בעקביות. ספוט אפ שוטרים יכולים להצליח, אבל לא קלעים שנעים על חסימות.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' מאי 28, 2012 8:24 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ו' מרץ 06, 2009 1:39 am
הודעות: 6798
בלוג: הצג בלוג (0)
בשנים של פיני גרשון בקבוצה מכבי לא הביאה אף שחקן חוץ מפני שעונה לקריטריון של קלע שנע על חסימות. בין השאר כי סגנון המשחק של הקבוצה היה בעיקר פיק אנד רולים ומשחק פנימה , וגם כי גרשון מאמין מאוד קטן בשלשות כסגנון משחק. רוב הקבוצות שמשחקות פיק אנד רול כסגנון משחק לא מריצות הרבה תרגילי קלעים, אלא אם כן יש לך את נבארו בקבוצה. פני נכנס למשבצת שדי קשה להצליח בה כי פיני העדיף את דרק שארפ על שחקן בלי ניסיון יורוליג בכלל ומעבר לדקות של בורשטיין על הספסל וקצת דקות של סולומון כמות הדקות שהייתה לו לחלק הספיקה לגארד אחד מהספסל בדיוק. בשנים שאחר כך הגיע יאסיטיס שכאמור נתקע עם וויל ביינום בתור הרכז של הקבוצה וזהו בערך. השנה היה ניסיון בתחילת העונה לשחק עם דווין סמית' תרגילי קלעים. הניסיון הזה די כשל ובלאט ירד ממנו מהר כי לסמית' אין שחרור כדור מהיד של קלעי והאחוזים שלו גם ככה לא משהו. בלו כן קיבל מידי פעם חסימות לזריקות מחצי מרחק אבל לא על בסיס קבוע, בעיקר כי בלו הוא פורוורד ופורוורדים הם הרבה פחות זריזים מגארדים.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' מאי 28, 2012 8:52 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' מרץ 01, 2012 1:01 am
הודעות: 1271
בלוג: הצג בלוג (0)
למען החבר ג׳ייסי קארול אני חייב לציין שהוא הרבה יותר מספוט אפ שוטר... הרבה יותר. הבחור זריז כשד, יודע לקלוע מכל טווח וזוית ומסיים מתפרצות בצורה פנטסטית והוא למעשה שחקן הרבה יותר שלם ומגוון מהתדמית שנוצרה לו. לטעמי הוא אחד הגארדים המובילים באירופה מבחינת סט יכולותק

_________________
"אני יכול לספר לך מה קרה אבל אז אני אצטרך לשקר..."


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' מאי 28, 2012 8:53 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ג' אוגוסט 12, 2008 7:36 pm
הודעות: 655
בלוג: הצג בלוג (0)
לא הבנתי מה הבעיה עם החוזה של מאצ'באן ?

השאלה היא מי המטומטם שהולך לוותר עליו ולא מי עשה את אחד הצעדים היותר נבונים של מכבי בשנים האחרונות והחתים אותו.

נראה לי ברור לגמרי אחרי העונה שהוא נתן ביורוליג שהוא יהפוך בעונה הבאה לאחד ממספרי ה-4 הטובים ביבשת , השאלה היא איפה בדיוק ההתלבטות.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' מאי 28, 2012 9:17 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 9:19 pm
הודעות: 2092
בלוג: הצג בלוג (0)
באופן פשוט - אם בלאט יצטרך לבחור בין האפשרות לשים מליון דולר על מצ'באן לבין מליון דולר על הנדריקס - התשובה ברורה אני מניח.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש נושא זה נעול, אינך יכול לערוך הודעות או לבצע תגובות עתידיות.  [ 2049 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 82  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: B.a.c, Google [Bot], Lakic, Majestic-12 [Bot] ו 7 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.