סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ש' אוקטובר 05, 2024 8:47 pm

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 35 הודעות ]  עבור לעמוד 1, 2  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: משחקי כאילו
הודעהפורסם: ו' יוני 01, 2012 12:05 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 18772
בלוג: הצג בלוג (0)
אתמול בלילה דיוויד סטרן ערך את הגרלת הלוטרי וגם ניצח אותה באותה נשימה. בעבר, כשסלניוז היה אתר חי ובועט היינו אנו מצוות האן.בי.איי מתרגשים ומתחילים לאסוף חומר על המועמדים לבחירה בדראפט ומכינים פרוייקט בנושא. מאחר והימים היפים הללו חלפו וגם ההיכרות שלי עם שחקני המכללות ירדה והרצון שלי לקרוא על הקבוצות לפני הדראפט גם הוא נפל, אז נעשה משהו אחר, לא מקצועי כמו פעם, אבל אני מקווה שמעניין. אני אשחק בכאילו – כאילו מישהו זרק לידי את המפתחות של הניו אורלינס הורנטס (רכב דרום קוריאני עם המניות כלפי מעלה), הפיניקס סאנס (גולף, אוטו עם עבר מגניב והווה קצת פחות) והבובקאטס (חיפושית טרנטה מודל 76 שבעשר השנים האחרונות שימשה עציץ) ומפיל עלי את המשימה לבחור את העתיד של המועדון.

1. ניו אורלינס הורנטס
בלוטרי דראפט למשחק הכשרונות של האולסטאר שאק הראה בדיוק איך תהליך הבחירה מספר 1 של הדראפט הנוכחי צריך להיות.
בבחירה מספר 1 ניו אורלינס בוח... אנתוני דיוויס.

בכדי למצוא מועמד מספר 1 שגם היה כל כך קונצנזוס לבחירה הראשונה וגם היה צפוי להיות כוכב על בליגה צריך ללכת רחוק, רחוק מאד, עד 1997 שבה נבחר טים דאנקן וגם בבחירה הזאת היו כאלו שחשבו (כותב שורות מטופש זה) שהספארס צריכים להעביר אותו בטרייד כי יש להם סנטר מעולה בשם דיוויד רובינסון. היו בחירות קונצנזוס כמו בלייק גריפין או ג'ון וול, אבל הן היו בעיקר מחזור חלש ואף אחד מהם למשל לא היה נבחר במקום הראשון של 2008. את גרג אודן היו בוחרים בערך 29 ג'י.אמים בזמנו (רק איינג' טען בפומבי שהוא היה לוקח את דוראנט, אבל הוא אמר את זה אצל מעריץ דוראנט מספר 1 בעולם, סימונס), אבל אם היו שואלים אותם מי יהיה השחקן הטוב ביותר שיצא מהדראפט, אני מניח שהמחלוקת הייתה רבה הרבה יותר. אפילו ב-2003 היו כאלו שטענו שדארקו הולך להיות שחקן מיוחד יותר מלברון ולכן הוא צריך להיבחר ראשון (מעטים ושוטים ובוודאי לא כותב שורות מטופש זה). החד גבה הולך להיות הבחירה הכי ברורה בערך אי פעם ובהחלט ניתן להגיד שההורנטס זכו בכל הג'קפוט.

אנתוני דיוויס

2. שארלוט בובקאטס
מה יהיה עם מייקל ג'ורדן, אפילו הגרלת לוטרי הוא לא יכול לנהל. הבובקאטס מחזיקים בסגל הכי גרוע בליגה (האן.בי.איי? היורוליג? הישראלית? א'? ב'? כל התשובות נכונות?) ולמעט דיוויס אין אף שחקן בדראפט הזה שהולך לשנות מועדון. ההתלבטות תהיה בין שני שחקנים שונים בתכונות אבל עם אופי דומה מאד. ווינרים, בחורים טובים ושחקני נשמה. אף אחד מהם לא מספיק טוב בכדי להיות פרנצ'ייז פלייר, כל אחד מהם עם סימני שאלה גדולים. אני אלך על האיש עם התקרה היותר גבוהה לטעמי.

תומאס רובינסון

3. וושינגטון וויזארדס
בעונה שעברה הוויזארדס סוף סוף עשו את מה שצריך, ניקוי אורוות כמעט טוטאלי, כשאנדריי בלאץ' הוא השריד האחרון למחשבה שהתבנית של הפורטלנד ג'ייל בלייזרס היא משהו שצריך לשחזר. כמו שכתבתי בבחירה של הבובלע'ך, יש שני שחקנים שבאופי שלהם מסמלים את כל מה שחיובי עבור שחקן אן.בי.איי. רובינסון נלקח, אז קיד גילכריסט הוא האיש שאמור לעזור ליוצא קנטאקי אחר להרים את הוויזארדס מהקרשים ומעמדת הביזאריות למכובדות.

מייקל קיד גילכריסט

4. קליבלנד קאבס
לא נראה שהקאבס יזכו באליפות לפני לברון, אבל עם בחירות דראפט גבוהות תהליך השיקום יכול להיות יותר קצר ממה שחשבו. רכז ופרנצ'ייז פלייר הם השיגו בדראפט הקודם. גם במצבת הגבוהים המצב לא כזה רע עם ורז'או ובחירה מספר 4 מהעונה שעברה תומפסון. אנתוני פרקר ואלונזו גי הרכיבו את צמד הסווינגמנים הגרוע בליגה וזאת העמדה שהקאבס ימלאו. ההתלבטות היא בין בראדלי בייל לבין האריסון בארנס. שני שחקנים מוכשרים עד מאד שהגשימו פחות ממה שציפו מהם בקולג'. אני חושב שהקאבס יחפשו את האכזבה היותר קטנה, או שמא יותר קצרה (רק עונה אחת) ולכן...

בראדלי בייל

5. סקרמנטו קינגס
הקינגס (עם קאזינס בסביבה, אף אחד כבר לא מעז לקרוא להם קווינס) תמיד חיפשו בבחירות שלהם אפסייד ואף פעם גם לא נבהלו מדגלים אדומים (או שחורים לחלוטין – בוגי קאזינס מוסר ד"ש) ולכן האריסון בארנס גם ממלא צורך וגם הוא הכישרון הטוב ביותר שנשאר על הלוח.

האריסון בארנס

6. פורטלנד טרייל בלייזרס
אז איך נראה עכשיו הטרייד שהביא את וואלאס לניו ג'רזי, רק בשביל שהברוקלין נטס יראו גם את דרון וויליאמס עושה ויברח וגם ישארו ללא בחירת דראפט גבוהה. אבל עזבו את ג'יי-זי והחבר'ה ובואו נתמקד במקוללים מפורטלנד. אישית הייתי הולך לפינה מיואש ומעביר את הבחירה הזאת לכל הרוחות. אבל מאחר ואנחנו מוותרים על אופציית הטריידים במשחק הזה, אז אין ברירה ללכת על הכישרון הגדול ביותר שנשאר (תרתי משמע). הוא ילדותי, הוא לא מתאמץ, הוא השיג סטט' חלשות והקבוצה שלו נתנה עונה חלשה עוד יותר. לפחות הוא לא הראה נטייה להיפצע.

אנדרה דראמונד

7. גולדן סטייט
כישרון יש באוקלנד, קבוצה הרבה פחות. גם רכז לא ממש קיים מעבר לגשר הזהב ובתור הג'י.אם של הווריירס הייתי מנער את הראש מכל העשן המתקתק שאופף אותי והולך על האיש שיכול ללמוד מאחד המוסרים הגדולים ביותר בהיסטוריה שבמקרה גם מאמן את הקבוצה שלי. הוא צריך לחשוב מסירה קודם (לסטפן קארי) ואח"כ מסירה (שוב קארי) עוד מסירה (קארי ואם הוא לא פנוי אז דיוויד לי) ולבסוף מסירה (גם דורל רייט מחזיק בידית חביבה מהשלוש). אני לא מת עליו, אני בכלל לא משוכנע שהוא יכול להיות רכז באן.בי.איי, אבל רמת הכישרון לא מספיק שווה ואם המהלך כן ישתלם, אז יש לי בובה של בק קורט

קנדל מרשל

8. טורונטו ראפטורס
אני מעריך שהליטאי הצעיר שהם בחרו בדראפט הקודם (גם בת'רד הזה אני מסרב לרשום את השם המסובך) יגיע הקיץ אל הראפס ולכן עם האיטריה האיטלקית הקו הקדמי של הראפטורס די מסודר. רק שתי קבוצות קלעו פחות מאשר הראפטורס בעונה שעברה ולכן אני אלך על הסקורר הכי טוב בנמצא ולמרות שהוא מאד מזכיר בתכונות הקומבו שלו את בייליס שכבר נמצא אצלי, היי הוא עדיין לא נכשל.

דמיאן לילארד

9. דטרויט פיסטונס
הקו הקדמי של דטרויט מכיל עדיין את בן וואלאס בתפקיד משמעותי ואפילו גרוע מכך את מקסייל בחמישיה. בדטרויט גם מעריכים אנשים שעובדים קשה וחסונים. גרג מונרו הוא שחקן הגנה טוב, וריבאונד נהדר. אני אזווג אותו עם שחקן התקפה מוכשר יותר. אמנם האתלטיות והאורך הם סימני שאלה מאד מאד גדולים, אבל הוא אחד משחקני הפנים עם היכולת ההתקפית היותר טובה שיש בדראפט הזה ועם זה אני אלך.

ג'ארד סאלינג'ר

10. ניו אורלינס הורנטס
פעם שנייה שהסטרנס נזקקים לשירותיי. אחרי שבחרתי את הדבר הבטוח ביותר בדראפט הזה, אני אלך הפוך לחלוטין ואקח את האפסייד הכי בולט שיש עם סימני השאלה הגדולים. הוא גם בקו הקדמי. בניגוד לדיוויס מדובר בשחקן רך. אם האופטימיים ביותר מדברים על טים דאנקן או קווין גארנט במקרה של דיוויס, הרי למרקוס אלדריג' הוא הבסט קייס סצנריו של האיש שאמור לשחק לצד דיוויס

פרי ג'ונס השלישי

11. פורטלנד טרייל בלייזרס
בסיבוב השני של פורטלנד בלוטרי אני אלך על הטקטיקה של השחקן המוכשר ביותר שנשאר. מי שקרא בעבר את ההודעה שלי על בחירה מספר 11 יודע שזאת בדיוק הסיבה מדוע יש נפילות כל כך גדולות בבחירה הזאת, אבל אני אקח את הסיכון הזה. את האמת ג'רמי לאמב מדגדג לי באצבעות, אבל אז נזכרתי שבבחירה מספר 6 לקחתי את המאכזב מספר 1 מיוקון, דראמונד. זה הרבה להתגרות במזל ולקחת את המאכזב מספר 2 מאותה קבוצה. אז אני אקח גארד אחר, שהושווה בתכונות שלו לדוויין וייד וזה בהחלט לא דבר רע.

דיון ווטרס

12. מילווקי באקס
ביל סימונס העביר את לפיד הבאקס לידיי האמונות ואני אשתדל ללכת בעקבות תוכנית העבודה שלו – לך עם ההיגיון. הבאקס חסרים בעיקר סנטימטרים (כוונה שיכולים לשחק גם, אף אחד לא הרשה לך להוריד את טרנינג האימונים קוואמי), אני מאמין בשחקן המדובר שנתן קריירה נהדרת במכללות וגם הראה יכולת לא רעה בכלל באזור הטבעת. הוא קצת רזה, הוא קצת חסר בקפיצים, אבל יש לו סייז וכישרון ולכן אני אלך על הדבר ההגיוני שנשאר ואקח יכולת מוכחת בקולג'ים.

טיילר זלר

13. פיניקס סאנס
אם סטיב נאש נשאר, זאת בכלל לא שאלה, כי נאש הפך שחקנים כמו ראג'ה בל לקלעי עולם. אבל גם ללא נאש, הכישרון גדול מדי בכדי לוותר עליו. התקווה היא שעם המקצוענות שנאש הוריש כתרבות במועדון ועם שחקנים כמו ג'ארד דאדלי שאימצו אותה גם הוא ידבק בה.

ג'רמי לאמב

14. יוסטון רוקטס
קצת דהז'וו. ב-2011 הרוקטס בחרו במקום ה-14 וגם ב-2010 אתרא מזלם והם איכשהו החמיצו את הפלייאוף. השנתיים האחרונות הניבו את פטריק פטרסון ומרקוס מוריס, אף אחד לא הצלחה גדולה. השאלה מה נשתנה הלילה הזה. את האמת, זאת בחירה על פי הרגשה ולכן לא כדאי ממש לקחת אותה ברצינות, אבל הרוקטס לטעמי חסרים קפיצים צעירים וגבוהים. לפי מה שנראה הוא הקפיצי שבהם וגם השיג סטט' נאות מאד בעונה שעברה

ארנט מולטרי

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחקי כאילו
הודעהפורסם: ו' יוני 01, 2012 12:29 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 7:38 pm
הודעות: 15720
מיקום: עמוק באדמה
בלוג: הצג בלוג (0)
אחלה פוסט.
שני שחקנים שאני לגמרי לא בטוח לגביהם הם בראד ביל וסלינג'ר.
נתחיל באחרון - סלינג'ר היה שחקן נהדר בקולג'ים, אבל הוא מועד לפציעות ומי שתקח אותו חייבת להיות מודעת לזה. האמת שהקבוצה היחידה שנראית חסינה נכון להיום לעסק הזה זו פיניקס. בלי קשר, אני לא רואה אותו כ"כ משתלב עם גרג מונרו בפרונט קורט. אלו שני שחקנים מאוד כבדים ולא כ"כ אתלטיים...
בראד ביל - לא'דע איך לאכול את השחקן הזה. יש לו פריים טוב, נתן עונה לא רעה בפלורידה וגם טורניר מכללות טוב, אבל כאן זה בערך נגמר. לפי דראפטנט הוא 6-4, לפי קדפמ הוא 6-3. המדידות יהיו קריטיות עבורו לדעתי. ב-10 שנים האחרונות, שני הסקנד גארדים היחידים בגובה של 6-4 ומטה שנבחרו בטופ5 היו... או ג'יי מאיו ובן גורדון. גורדון נתן כמה עונות יפות בשיקגו ובדטרויט הוא נותן עונות מצוינות גם כן (אם לשאול את פקיד הבנק שלו). מאיו לא ממש מימש את הפוטנציאל שדיברו עליו כשיצא מהתיכון.

_________________
nothing really matters

אין לי ראש למילים ארוכות וביבלברוקס מן מילה ארוכה שכזאת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחקי כאילו
הודעהפורסם: ו' יוני 01, 2012 12:56 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 18772
בלוג: הצג בלוג (0)
דוויין וייד הוא בגובה 6-4. אריק גורדון אמנם לא הלך בטופ 5, אבל הוא נבחר במקום השביעי ובגובה של 6-3.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחקי כאילו
הודעהפורסם: ו' יוני 01, 2012 3:25 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 7:38 pm
הודעות: 15720
מיקום: עמוק באדמה
בלוג: הצג בלוג (0)
האמת שזה תלוי איך אתה סופר. וייד עם נעליים (פלטורמה של אינץ', שזה די סביר, לפי מדידת הדראפט קומביין) קרוב יותר ל-6-5.
אריק גורדון אכן 6-3 אבל לא בטופ5.

אם אתה מתעקש על שוטינג גארדס ממקומות נמוכים יותר, נקח את הטופ10, 10 שנים אחרונות.
2011 - ארגויאבלי אפשר לדבר על קמבה ווקר וג'ימר, שנתנו עונות רוקי רעות מאוד.
2010 - השחקן הנמוך ביותר היה ג'ון וול (6-4) והוא בכלל רכז. טרנר 6-7, פול ג'ורג' נבחר כסמול פורוורד והוא 6-9
2009 - הארדן 6-5, טייריק 6-5, סטפן קארי 6-3 הגיע על תקן פוינט סקורר וגם אם מבחינתך הוא קלעי, באן בי איי הוא משחק עד עכשיו בעמדת הרכז, דרוזן 6-7
2008 - מאיו 6-4, אריק גורדון 6-3
2007 - לא היו שוטינג גארדס. קווין דוראנט שיחק בעמדה לעונה אחת אצל פי ג'יי קרליסימו עד שהבינו ברוב חוכמתם שהוא משחק מחוץ לעמדה שלו.
2006 - ברנדון רוי 6-6. אפשר לעשות קייס לשוטינג גארד לאדם מוריסון (6-8) או לרנדי פוי (6-3). אני יודע כמה אתה אוהב את פוי וכולנו יודעים מה הוא עשה ב-6 שנים האחרונות
2005 - וובסטר 6-7
2004 - בן גורדון 6-3, ג'וש צ'ילדרס 6-7, איגואדלה 6-7
2003 - לברון ג'יימס 6-8, וייד כאמור גבולי בין 6-4 ל-6-5
2002 - דחואן ואגנר 6-2

בקיצור, לא מעורר תקווה יותר מדי. אם כבר זה רק מדגיש את הכשלון של ג'רמי לאמב בעונה האחרונה.

_________________
nothing really matters

אין לי ראש למילים ארוכות וביבלברוקס מן מילה ארוכה שכזאת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחקי כאילו
הודעהפורסם: ו' יוני 01, 2012 2:43 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:05 pm
הודעות: 2830
בלוג: הצג בלוג (0)
עמוס, תודה. תענוג לקרוא.

_________________
ציפה דריפה אלמדלסי כתב:
בסה"כ מדובר, כבר כמה שנים, בג'יי.אר סמית לעניים. שזה לא רע לקונטנדרית


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחקי כאילו
הודעהפורסם: ו' יוני 01, 2012 5:14 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ו' מרץ 06, 2009 1:39 am
הודעות: 6798
בלוג: הצג בלוג (0)
רק שאלה לגבי הבחירה של ההורנטס. ג'ונס הוא לא 4 כמו דייויס? לא קצת בעייתי? לא עדיף להורנטס לקחת רכז? כי אני לא כזה מחזיק מג'ארט ג'ק.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחקי כאילו
הודעהפורסם: ו' יוני 01, 2012 5:39 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 18772
בלוג: הצג בלוג (0)
אני חושב שדיוויס יכול לשחק בעמדת הסנטר. בנוסף אני אקח דוגמא מהספארס ב-97, כשדאנקן שהיה אך ורק סנטר בקולג', נבחר לשחק לצד דיוויד רובינסון, גם הוא סנטר בלבד. הספארס גרמו לכישרון הזה לעבוד ביחד. קודם תשיג את הכישרון, אח"כ תראה מה אפשר לעשות איתו.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחקי כאילו
הודעהפורסם: ו' יוני 01, 2012 6:13 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ו' מרץ 06, 2009 1:39 am
הודעות: 6798
בלוג: הצג בלוג (0)
זה לא מה שההוקס חשבו כשהם בחרו את מרווין וויליאמס? בכל מקרה הפריים של דייויס כרגע נראה טיפה רזה אפילו ל-4.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחקי כאילו
הודעהפורסם: ו' יוני 01, 2012 6:30 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 18772
בלוג: הצג בלוג (0)
סביר להניח שזה מה שההוקס חשבו. הבעיה העיקרית הייתה שההוקס לא היו בכיוון של הערכת הכישרון של מרווין וויליאמס. לא המחשבה מאחורי הבחירה הייתה הבעיה אלא הערכת הכישרון. אם וויליאמס היה הופך למה שההוקס חשבו שהוא יהפך, כלומר איום אינסייד/אאוטסייד מהטובים בליגה, סקורר ברמה הגבוהה ביותר, מעין כרמלו, רק עם קפיצים יותר טובים אפילו, אז הבחירה אולי לא הייתה נחשבת כמדהימה, לאור זה שדרון וויליאמס וכריס פול היו פנויים, אבל לא היה מדובר על טעות היסטרית.

אם נלך לפוטבול, אז הדטרויט ליונס בחרו בין 2003 ל-2005 3 רסיברים בטופ 10. ב-2007 הליונס בחרו במקום השני ושוב לקחו רסיבר את קלווין ג'ונסון. האם הליונס היו צריכים לוותר עליו בגלל הדראפטים שעברו? כנראה שלא, כי ג'ונסון כיום נחשב לרסיבר הטוב בליגה.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחקי כאילו
הודעהפורסם: ו' יוני 01, 2012 6:56 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' אוגוסט 12, 2008 12:34 am
הודעות: 4587
בלוג: הצג בלוג (0)
המון סימני שאלה מציפים אותי בנוגע להתאקלמות של קנדל מארשל בליגה של הגדולים.
אנחנו לא רואים כל יום שחקן שמוסר 10 אס' למשחק במכללה גדולה כמו צפון קרוליינה, ולכן הוא הופך לפרופסקט שמאוד מעניין אותי.
שחרור הכדור שלו בזריקה הוא מאוד לא נקי, מעט מסורבל אפילו הייתי אומר. לא הייתי מקטלג את זה כבעיה אקוטית מכיוון והוא אינו שחקן שקולע 'אוף דה דרביל', אלא יותר כזה שקולע כשהוא פנוי ושהאחוזים שלו עולים כשהכדור יוצא מבפנים, אליו.
עמוס נגע בזה, הוא לא אתלטי מספיק, לדעתי גם הוא לא זריז מספיק בשביל לבצע את החצאי חדירות האלו שהוא כל-כך אוהב מהן ליצור בעבור שחקנים אחרים.
נחכה לתוצאות המדידות הרשמיות בשביל להבין איפה הוא עומד ביחס לשחקנים אחרים בליגה באותה עמדה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחקי כאילו
הודעהפורסם: ש' יוני 02, 2012 8:34 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 12:09 pm
הודעות: 9636
בלוג: הצג בלוג (0)
מאדים כתב:
עמוס, תודה. תענוג לקרוא.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחקי כאילו
הודעהפורסם: ב' יוני 04, 2012 9:14 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 18772
בלוג: הצג בלוג (0)
היום ראיתי באתר של אי.אס.פי.אן כתבה מצולמת עם הצמד של יוקון, אנדרה דראמונד וג'רמי לאמב. אחרי הכתבה הזאת הבנתי קצת יותר טוב את העונה של ההאסקיז. נתחיל מלאמב. הוא נשאל על ידי פורד לאיזה שחקן אן.בי.איי הוא חושב שהמשחק שלו דומה. אז לאמב החל להגיד שהוא הושווה לריפ המילטון ולריי אלן, שני יוצאי קונטיקט, אבל אז הוא אמר שהוא רואה ג'אמל קרופורד במשחק שלו ואם יש מישהו שהוא יכול לראות את עצמו בו זה קרופורד. אני חושב שזה דגל אדום עבור קבוצת אן.בי.איי שמועמד דראפט מסתכל על עצמו כדומה לאחד השחקנים האגואיסטיים עם קבלת ההחלטות הנמוכה שיש.

כשדראמונד, 2.10, אתלטי, פיזי וחזק להזכירכם, שאמור לחיות מתחת לטבעת, נשאל מה הן היכולות שלו, הוא טרח לציין שהוא מסוגל לקלוע מבחוץ ולעבור את השחקן שלו בכדרור. אתה צריך להיות אנדרו ביינום ואתה חושב שאתה יכול להיות קווין דוראנט?

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחקי כאילו
הודעהפורסם: ב' יוני 04, 2012 9:27 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 10014
בלוג: הצג בלוג (0)
הדברים של דראמונד רק גורמים לי להעריך עוד יותר את דייויס.
הרי בתיכונים דייויס היה הרבה יותר מגוון והרבה יותר "גארד" מדראמונד ועדיין במכללות הוא עשה רק את מה שנדרש לעשות ולא ניסה להוכיח לאף אחד שהוא דוראנט הבא אלא רק לעשות את מה שצריך בשביל שהקבוצה תנצח- שבמקרה שלו זה היה בעיקר נוכחות חסימה מתחת לסל ולסיים מתפרצות.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחקי כאילו
הודעהפורסם: ב' יוני 04, 2012 9:32 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 1:36 pm
הודעות: 1281
מיקום: חולון
בלוג: הצג בלוג (0)
יש לשיקגו בחירה בדראפט הקרוב?

מה הסיכוי שאנתוני דייוויס יוכל לשחק PF בליגה?

_________________
http://youtu.be/q8G2PBRKqq8 - ארבע דקות מהמשחטה הכי גדולה בישראל


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחקי כאילו
הודעהפורסם: ו' יוני 08, 2012 4:06 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' ינואר 21, 2010 9:48 pm
הודעות: 2797
מיקום: אילון
בלוג: הצג בלוג (0)
התרשמות שלי מכמה שחקנים:

את דמיאן לילארד אני כרגע הכי אוהב בשביל פורטלנד וגם מעריך שייבחר אם נשמור על הבחירה השישית. בייל הוא כאילו השוטינג גארד המוביל ועשה פריצה יפה במוקים בחודש האחרון אבל לילארד הוא הסקורר הכי טוב בדראפט לדעתי ואני גם אוהב את ג'רמי לאמב שלמרות שלא ידע להגיד שחקן אחד בפורטלנד בריאיון אתמול הוא שחקן עם יכולות שאני לא פוסל בחירה שלו. אנדרה דראמונד (סנטר) הוא עוד שחקן שייפול אני חושב, יותר מדי פוטנציאל ונתונים פיזיים בשביל ממש ליפול.
תומאס רובינסון הוא גם הבחירה שלי למקום שני, אני גם מחבב את גילכריסט - מישהו אמר שהוא סוג של באטייה למרותת שאולי יותר טוב. לא לגמרי מבין למה בארנס כל כך גבוה בהתחשב בסטטיסטיקה לפחות. הבעיה שאם גם הוא וגם דראמונד יתדרדרו יכול להיות שלא יהיה לילארד בבחירה שישית.
סאלינג'ר הוא מקרה מעניין. מבחינה סטטיסטית אין לו כמעט תחרות אבל כאילו לא מתלהבים ממנו (אנשים שראו אותו משחק אני מניח) וכל הזמן הדיבור שהוא לא באמת בטופ. יכול להיות סוג של פאריד מהשנה שעברה למרות שבמקרה שלו המספרים גם היו בקבוצה רצינית (אבל פחות מטורפים משל פאריד). קנדל מרשל הוא שחקן מעניין מאוד. רכז של כל כך הרבה אסיסטים יש בו משהו גם אם הקבוצה לא התעלתה. השאלה אם הוא אנדרה מילר או ראז'ון רונדו, כנראה לא זה ולא זה אבל משהו ביניהם זה דבר מאוד סבבה בסוף העשירייה הראשונה/תחילת השניה.
פרי ג'ונס הוא כאילו אנדראצ'יבר אבל רואים עליו שיש לו אתלטיות וגם איזשהו פוטנציאל ממש לא מבוטלים. גם יכול להיות גניבה בצד התחתון של הלוטו..
שמת את דיון וויטרס לפורטלנד ב-11 ואני גם שמעתי שהוא קיבל הבטחה ממישהו ואני מקווה שזה לא פורטלנד.. אם שחקן כמו לאמב שאצלך נבחר 13 עדיין זמין אני לוקח אותו קודם.
עוד שחקן שאני כל הזמן שומע עליו שמרשים אבל עוד לא נכנסתי לפרופיל שלו זה מו הארקלס שהוא אולי המטפס הכי מרשים בימים האחרונים. שחקן שאני אוהב את השם שלו אבל כנראה לא מספיק טוב ל-11 (ולא יהיה זמין בסיבוב השני) - Fab Melo. טוני רוטן היה נראה לי כמו גניבה אפשרית אבל הדיווחים הם שאין לו יד בצורה קיצונית. עכשיו הסתכלתי בNBADraft.net והוא בסיבוב השני.

השחקנים לפי סדר כתיבתם:
לילארד
בייל
לאמב
דראמונד
תומאס רובינסון
גילכריסט
בארנס
סאלינג'ר
קנדל מרשל
פרי ג'ונס
דיון ווייטרס
מו הארקלס
פאב מלו
טוני רוטן

יחד עם איך קוראים לו הבחירה הראשונה (אנת'וני דיוויס) זה חצי סיבוב ראשון.

_________________
קיופיפלו על שם קיינטל וודס, סקוטי פיפן, לו ריד ולו יהי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחקי כאילו
הודעהפורסם: ו' יוני 08, 2012 7:24 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 1:33 pm
הודעות: 18403
בלוג: הצג בלוג (0)
אמיר שפירא כתב:
יש לשיקגו בחירה בדראפט הקרוב?

מה הסיכוי שאנתוני דייוויס יוכל לשחק PF בליגה?


שיקגו בוחרת 29.

לדעתי, דיוויס ישחק מלכתחילה פאוור בNBA.

_________________
"לגבי הפועל תל אביב, קבע בית הדין כי התנהגות האוהדים כלפי רגב פנאן והקריאות לעבר שמעון מזרחי מהוות עבירה של התנהגות בלתי ספורטיבית של קהל אוהדים, למרות שהן בגדר המותר".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחקי כאילו
הודעהפורסם: ו' יוני 08, 2012 8:28 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ש' יוני 02, 2012 3:14 pm
הודעות: 610
בלוג: הצג בלוג (0)
קודם כל באמת פוסט מעולה!

אני באמת חושב שג'רד סאלינגר יגרום להרבה GM לצאת דפוקים בדיעבד. הוא הראה את כל היכולות שלו בשנתיים האחרונות ואנשים מתעקשים להתעלם מכך עם טיעונים לא רלוונטים לפי דעתי על הגובה וחוסר האתלטיות שלו.
סאלינגר אמנם 6-9, אבל עם מוטת ידיים של 7-1, הוא שחקן פוסט ברמה הגבוהה היותר, לא זוכר שחקן רוקי כל כך מלוטש כבר הרבה זמן, בנוסף הוא שיפר לחלוטין את הקליעה שלו מחצי מרחק עד לשלשה (האחוזים שלו העונה: 51% מהשדה, 40% משלוש, 76% מהעונשין), והוא ריבאונדר ענק ברמת המכללות (היכולת שהכי "מובטחת" שיעבור גם ל-NBA).

אני חושב שבמקרה הכי הכי גרוע שלו הוא גרסה הרבה יותר טובה וכשרונית של פול מילסאפ, במקרה הטוב אני אגיד שהוא מוכשר התקפית מקווין לאב הרוקי.

עוד שחקנים שלא מוערכים מספיק לדעתי וכנראה ייבחרו נמך מדי:
ג'ון הנסן מנורת' קרלויינה - הנסון שאמור להיות קומבו פורוורד משוכלל מחזיק בנתונים מפחידים לספיישליסט הגנתי (6-11 עם מוטת ידיים של 7-5), הוא ריבאונדר מצויין (10 למשחק ב-2 העונות) וחוסם מעולה (3 למשחק). התקפית הוא לא מבריק אבל קלע 13 נקודות באחוזים טובים מאוד, ויש לו פוטנציאל. החסרון הגדול שלו הוא שהוא רזה בטירוף. אבל זה לא משהו שאי אפשר לתקן, וגם אם לא יעלה במאסה יש מספיק דוגמאות לשחקני הגנה שהסתדרו מצויין ככה - טיישון פרינס וקירלנקו למשל...

טוני רוטן - אני פשוט רואה אותו וחושב על רונדו. הוא פריק אתלטי ברמות הגבוהות ביותר עם ראיית משחק מרשימה, אבל מדברים על אופי בעייתי שמצטרפים לקבלת החלטות לקוייה וחסרון מוחלט של טכניקה בזריקה. חושב במקרה הגרוע הוא יכול להיות בליגה המון זמן כסטופר הגנתי (טוני אלן, אימאן שומפרט) ובמקרה הטוב, אם יתחבור לו הברגים ויגיע לקבוצה ומאמן הנכון, יכול להיות רכז מאוד מעניין המון זמן.
אני אישית מת שיגיע להיט. חושב שבק קורט של רוטן-ווייד-לברון זה פשוט מגניב מדי כדי לא לנסות. מצד שני לברון עוד לא היה צריך להתמודד עם הד קייס רציני בקריירה שלו. אם לא ייבחר עד הבחירה של מיאמי (ואומרים שהוא כרגע צפוי להדרדר לסיבוב השני) אני מקווה שריילי יילך על זה.

רוייס ווייט - הנה הנתונים: גובה-6-8, משקל-260, מוטת ידיים-7-0. שחקן מאוד מאוד מעניין, סחב לגמרי לבדו את איווה סטייט לטורניר המכללות והדהים את קונטיקט בסיבוב הראשון.
ווייט הוא שחקן נדיר בכדורסל של היום. שחקן גבוה שמשלב Basketball IQ גבוה עם אגרסיביות. סוג של שילוב של טורקגלו והאסלם.
באיווה סטייט כל ההתקפות עברו דרכו, והוא הוביל את הקבוצה בנקודות (13.4), ריבאונדים (9.3) ואסיסטים (5). שחקן עם המון פוטנציאל שצפוי להיבחר לקראת סוף הסיבוב הראשון. החסרון העיקרי שלו הוא יכולת הקליעה. בנוסף הוא סובל מהפרעת חרדה ופחד מטיסות, דבר שכנראה יפחיד המון קבוצות.
אגב, שווה לשמוע את הבחור מתראיין (יוטיוב), הוא בחור מאוד מאוד אינטליגנט, עם סיפור חיים מעניין. יש לו כמה ראיונות מרתקים.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחקי כאילו
הודעהפורסם: ו' יוני 08, 2012 9:13 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ו' מרץ 06, 2009 1:39 am
הודעות: 6798
בלוג: הצג בלוג (0)
אני בספק מאוד אם מיאמי צריכים רכז(מה שהם צריכים כבר שנתיים זה ס-נ-ט-ר, לא גמדי כמו אנתוני או מתפרק כמו ביג זי). נכון שהדימיון ניצת עם נאש נניח מריץ פאסט ברייק עם לברון ו-וויד בכנפיים(זה מן הסתם יהפוך את ההיט לקבוצה הרבה יותר אהודה) אבל השניים האלה מנהלים למעשה ביחד את המשחק של ההיט. במקרה הכי אופטימלי אז מישהו כמו צ'ונסי יכל להתאים להם. רכז חכם שמבין את המשחק אבל כזה שיכול לעשות קאץ' אנד שוט ולא חייב כדור ביד כדי להיות אפקטיבי.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחקי כאילו
הודעהפורסם: ו' יוני 08, 2012 9:55 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' אוגוסט 12, 2008 12:34 am
הודעות: 4587
בלוג: הצג בלוג (0)
Super Mario כתב:
קודם כל באמת פוסט מעולה!


טוני רוטן - אני פשוט רואה אותו וחושב על רונדו. הוא פריק אתלטי ברמות הגבוהות ביותר עם ראיית משחק מרשימה, אבל מדברים על אופי בעייתי שמצטרפים לקבלת החלטות לקוייה וחסרון מוחלט של טכניקה בזריקה. חושב במקרה הגרוע הוא יכול להיות בליגה המון זמן כסטופר הגנתי (טוני אלן, אימאן שומפרט) ובמקרה הטוב, אם יתחבור לו הברגים ויגיע לקבוצה ומאמן הנכון, יכול להיות רכז מאוד מעניין המון זמן.
אני אישית מת שיגיע להיט. חושב שבק קורט של רוטן-ווייד-לברון זה פשוט מגניב מדי כדי לא לנסות. מצד שני לברון עוד לא היה צריך להתמודד עם הד קייס רציני בקריירה שלו. אם לא ייבחר עד הבחירה של מיאמי (ואומרים שהוא כרגע צפוי להדרדר לסיבוב השני) אני מקווה שריילי יילך על זה.



כיף היה לקרוא את הדברים שלך ובעיקר אתה הלהט שבו אתה כותב אותם.
דבר אחר שלא כל-כך הבנתי, כי אני באמת לא מכיר את כל השחקנים שהכרת לעומק, הזכרת את הדימיון בין רוטן לרונדו וציינת כי מדברים על "קבלת החלטות לקויה". איך הוא מזכיר לך את רונדו, שמדובר באחד משלושת הרכזים, לדעתי, עם קבלת ההחלטות הטובה בליגה?
מבחינה חיצונית הכוונה שלך הייתה?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחקי כאילו
הודעהפורסם: ו' יוני 08, 2012 11:06 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: א' מאי 24, 2009 7:36 pm
הודעות: 5697
בלוג: הצג בלוג (0)
כן, קודם כל תודה לעמוס ומריו על הכתיבה הנהדרת.

קצת חדשות-

-בובקאטס כנראה מחפשים טריידים, ומה שגורם לספקולציות זו הזמנה של טיילר זלר לאימונים בשארלוט. הם בוודאי לא חושבים לבחור אותו בבחירה השנייה, אז או שהם שוקלים להחליף את הבחירה השנייה על חבילה שכוללת בחירה נמוכה יותר, או שהם מחפשים להחליף מישהו מהסגל הקיים תמורת בחירה באיזור העשר.

-בטורונטו גם הצהירו שהם מוכנים לדבר על טריידים עם הבחירה השמינית שלהם, ובגולדן סטייט אומרים שהם מחפשים להחליף את הבחירה השביעית שלהם יחד עם עוד חלק מהבחירות שהם מחזיקים לשנתיים הקרובות תמורת סמול פורוורד ותיק, מהרשימה של גריינג׳ר, גאי, איגי, דנג, ג׳וש סמית׳.
על ההורנטס מספרים שהם מחפשים לכרוך את הבחירה העשירית שלהם בחבילת טרייד עם אוקאפור או אריזה במטרה להיפטר מהחוזים שלהם.

-בקליבלנד מדווחים שבקבוצה מאוד מאוד חמים על האריסון בארנס וכנראה שייקחו אותו אם יישאר בבחירה הרביעית שלהם.

- וויט העלה חששות, כפי שצויין, אבל מדווחים שהוא הרשים מאוד בראיונות שלו עם הקבוצות, דיבר בפתיחות על בעיותיו בעבר וכנראה הפריך קצת מהחששות. מי שמרשים מאוד באימונים עד עכשיו זה דמיאן לילארד.

-דיון וויטרס ביטל את כל האימונים שלו ואת ההגעה למדידות, מה שאומר שהוא קיבל הבטחה מקבוצה שהוא רוצה לשחק בה שהיא הולכת לבחור בו. מבחינתו של וויטרס, הוא מוריד את השווי שלו בעיני קבוצות אחרות, ואתה עושה את זה רק אם יש לך הבטחה ודאית מקבוצה שאתה ממש רוצה לשחק בה.

-החדשה המעניינת של היום- האריסון בארנס נפגש עם הבולס, ואם תיבודו יושב איתו זה לא בגלל שמשעמם לו או שהוא רוצה להבין לעומק את נפשו של הבחור שישחק נגדו כמה משחקים בעונה הבאה, זה בגלל שהם לכל הפחות שוקלים לעשות טרייד שיביא להם בחירה גבוהה.  

_________________
אלון:
5 או 10 זה פשוט מדי. אני בעד שרוני יעשה חישוב של ממוצע כלשהו פר עמדה ונמצא מספר מעניין להכפיל אותו בוא נגיד pi או e. אח"כ כדי להוסיף אלמנט אקראי נבקש ממוק לחשוב על מספר נגיד 36D או 350CC ונראה כבר מה יצא.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחקי כאילו
הודעהפורסם: ו' יוני 08, 2012 11:20 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' ינואר 21, 2010 9:48 pm
הודעות: 2797
מיקום: אילון
בלוג: הצג בלוג (0)
מסקנה שלי מהשעות האחרונות:

אנדרה דראמונד מאוד מזכיר לי באסט מלפני כ- 15 שנה (?!) בשם ג'ונתן בנדר.

_________________
קיופיפלו על שם קיינטל וודס, סקוטי פיפן, לו ריד ולו יהי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחקי כאילו
הודעהפורסם: ש' יוני 09, 2012 2:51 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ש' יוני 02, 2012 3:14 pm
הודעות: 610
בלוג: הצג בלוג (0)
יואב כתב:
Super Mario כתב:
קודם כל באמת פוסט מעולה!


טוני רוטן - אני פשוט רואה אותו וחושב על רונדו. הוא פריק אתלטי ברמות הגבוהות ביותר עם ראיית משחק מרשימה, אבל מדברים על אופי בעייתי שמצטרפים לקבלת החלטות לקוייה וחסרון מוחלט של טכניקה בזריקה. חושב במקרה הגרוע הוא יכול להיות בליגה המון זמן כסטופר הגנתי (טוני אלן, אימאן שומפרט) ובמקרה הטוב, אם יתחבור לו הברגים ויגיע לקבוצה ומאמן הנכון, יכול להיות רכז מאוד מעניין המון זמן.
אני אישית מת שיגיע להיט. חושב שבק קורט של רוטן-ווייד-לברון זה פשוט מגניב מדי כדי לא לנסות. מצד שני לברון עוד לא היה צריך להתמודד עם הד קייס רציני בקריירה שלו. אם לא ייבחר עד הבחירה של מיאמי (ואומרים שהוא כרגע צפוי להדרדר לסיבוב השני) אני מקווה שריילי יילך על זה.



כיף היה לקרוא את הדברים שלך ובעיקר אתה הלהט שבו אתה כותב אותם.
דבר אחר שלא כל-כך הבנתי, כי אני באמת לא מכיר את כל השחקנים שהכרת לעומק, הזכרת את הדימיון בין רוטן לרונדו וציינת כי מדברים על "קבלת החלטות לקויה". איך הוא מזכיר לך את רונדו, שמדובר באחד משלושת הרכזים, לדעתי, עם קבלת ההחלטות הטובה בליגה?
מבחינה חיצונית הכוונה שלך הייתה?

תודה קודם כל.

הוא מזכיר לי את רונדו בעיקר באתלטיות ובאורך. גם רוטן וגם רונדו גארדים עם מוטת ידיים של פורוורד מה שהופך אותם (בנוסף לאתלטיות) לשומרים עם פוטנציאל בלתי מוגבל כמעט.
בנוגע לקבלת ההחלטות - רונדו רכז עלית ב-NBA, אחד הטובים מבחינת ניהול משחק (לדעתי הכי טוב) וזה תחום שהוא מאוד שיפר במהלך השנים. ועדיין רואים אותו עושה המון טעויות והמון החלטות פזיזות. אי אפשר לצפות אחרת משחקן עם כל כך הרבה כשרון אתלטי ושכלי, לא תמיד כל חבריו לקבוצה נמצאים באותו הדף איחו.
רוטן עוד ילד ואני לא יודע אם יוכל אי פעם להגיע לרמה של רונדו מבחינת ניהול משחק (לא ראיתי אותו מספיק כדי לקבוע אם יש לו את הבנת המשחק ברמה הזו - הכי גבוהה), אבל השילוב של האתלטיות, מבנה הגוף וראיית המשחק בהחלט נותן סיבה לאופטימיות. בטח אם יפול עד סוף הסיבוב הראשון.

שחף - אין ספק שמיאמי צריכים סנטר יותר מרכז, אבל בשביל זה יש להם 5 מיליון דולר להציע לקמבי\אודן\קיימן... בפרי איג'נסי. אני חושב שהבק-קורט של רוטן-ווייד-רונדו הוא השילוב הכי גדול בהסטוריה של אתלטיות + חכמת משחק. כל השחקנים יכולים לשמור על עמדות 1-3, כולם חזקים וזריזים. זה פשוט חלום של מאמן הגנתי.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחקי כאילו
הודעהפורסם: ש' יוני 09, 2012 9:55 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 15501
מיקום: במרתף
בלוג: הצג בלוג (0)
פורסמו תוצאות המדידות:

http://www.draftexpress.com/nba-pre-dra ... os=0&sort=

לגבי בראדלי בייל שעלה כאן לדיון, לפי המדידות הוא 6-3.25 בלי נעליים ו-6-4.75 עם. זה חצי אינץ' נמוך מווייד בלי נעליים, בול כמו מאיו ואינץ' ורבע גבוה מגורדון.

_________________
כורסה נוחה זה התחלה של סוף


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחקי כאילו
הודעהפורסם: ש' יוני 09, 2012 10:09 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 10014
בלוג: הצג בלוג (0)
לא מבין מאיפה ההשוואה בין רוטן לרונדו. זה קצת נשמע לי כמו wishfull-thinking, אלא אם כן באמת יצא לך לראות אותו כל העונה ואתה חושב שכל הסקאוטים טועים.
כרגע הדמיון היחיד בין שניהם הוא שהם גארדים עם קליעה גרועה וזהו. רוטן לא עושה רושם של שחקן הגנה יוצא דופן במכללות ונשמע כאילו אתה מתבסס רק על הנתונים הפיזיים שלו שהם נחמדים. אגב, לשניהם אולי בערך אותה מוטת ידיים אבל רונדו נמוך באיזה 3-4 אינץ'.
התיאורים של רוטן מדברים על שחקן מאוד דומה לטייריק אוונס, שחקן שמעדיף לעשות נקודות ומשתמש בעיקר ביכולת חדירה לסל (ובעיקר משמאל), שחקן עם קבלת החלטות בעייתית משהו ולא באמת רכז אמיתי.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחקי כאילו
הודעהפורסם: ש' יוני 09, 2012 10:45 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: א' יוני 21, 2009 10:09 am
הודעות: 196
בלוג: הצג בלוג (0)
אמיר שפירא כתב:
יש לשיקגו בחירה בדראפט הקרוב?


כמו שנדב ענה כבר - הבולס מחזיקים בבחירה ה-29 בדראפט. כרגע עושה רושם שהבולס יקחו גארד בבחירה הזאת, השחקנים שערכו אימון עם הבולס בשבוע האחרון: דורון לאמב (קנטקי), ג'ון ג'נקינס (וונדרבילט), טו הולווויי (קסביאר), טוני וורוטן (וושינגטון), ג'קובן בראון (טקסס) וג'ארד קאנינגהאם (אורגון סטייט). אורלנדו ג'ונסון (סנטה ברברה) אמור לערוך אימון עם הבולס בשבוע הבא וייתכן שגם וויל בארטון (ממפיס) יצטרף אליו.

כאמור הבולס דיברו גם עם האריסון בארנס אבל עושה רושם כרגע שהדרך היחידה של הבולס לקבל בחירת לוטרי גבוהה היא להעביר את דנג בטרייד (אלא אם כן יש קבוצה מספיק מטומטמת בשביל לקחת את בוזר) ולא נראה שהם ימהרו לעשות את זה (תאכלס, זה סיכון כי ספק אם בארנס יהיה בסופו של דבר יותר טוב מדנג)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 35 הודעות ]  עבור לעמוד 1, 2  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: em28, uriel17, נורטון, רלפי ו 30 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.