סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ג' אוקטובר 01, 2024 4:38 pm

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 14 הודעות ] 
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: מנצחים ומפסידים
הודעהפורסם: ו' יוני 29, 2012 11:31 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 18768
בלוג: הצג בלוג (0)
תם לו דראפט 2012 והמוטיב בשבילי לא היה עומק או איכות, כפי שפומפם בתקשורת, אלא הרבה יותר בינוניות. והבינוניות הזאת מסבירה את אחד הדראפטים היותר מפתיעים שהיו לנו בשנים האחרונות, כשאתרי המוק השונים לא ממש קלטו את מה הקבוצות הולכות לעשות. מהבחינה הזאת הוא די מזכיר לי את דראפט 2006 וכולנו תקווה שהתוצרת של הדראפט הנוכחי לא תהיה דומה.

בכל מקרה אעשה רשימה קצרה של מנצחים ומפסידים לטעמי בדראפט

ההורנטס הם בבירור המנצחים של הדראפט. גם מי שלא מאמין עד הסוף באנתוני דיוויס לא יכול שלא להסכים לאפשרות שהדראפט הזה בשמו המלא, הדראפט של אנתוני דיוויס יהיה בעתיד בשורה אחת עם הדראפטים של דאנקן (מישהו באמת זוכר איזו עונה זאת? 1997, 1996, 1894?) לברון (שעם כל העומק, למעשה זכה להיקרא עדיין דראפט 2003) ושאק. הבחירה המעניינת היא בחירה מספר 10. המחשבה הקונבנציונלית אמרה שההורנטס צריכים לקחת רכז. המחשבה הקונבנציונלית ממש לא אמרה קנדל מרשל הרכז היחידי שנשאר. אז ההורנטס הלכו על הכישרון הכי גדלו שהאמינו בו בתוספת ערך מוסף שאולי אוסטין ריברס בכל זאת צפה במשחק או שניים בחיים שלו של רכז טהור, נניח שם אקראי, דוק ריברס. סביר להניח שהעונה ג'ק ימשיך למלא את תפקיד הרכז הפותח של ניו אורלינס וריברס יהיה המחליף של 2 עמדות הגארד, ותעודת ביטוח כלשהי למקרה שבסוף העונה אריק גורדון ימלט על נפשו. מבחינת פוטנציאל נטו, ריברס עוד יכול להפוך לכוכב באן.בי.איי.

מספר 2 מבין המנצחים הם הקינגס. אני די משוכנע שהם לא התכוונו לכך וכבר בנו על הכישרון של האריסון בארנס וכמובן האופי שישתלב היטב באין אופי בסאקטאון. אבל כתוצאה מהפטיש הלא ברור של הקאבס, הקינגס קיבלו את השחקן שהכי מתאים להם בדראפט הזה, שלא קוראים לו חדגבה. עם קאזינס יש לקינגס קו קדמי מהפיזיים בליגה ושתי משאבות ריב'. לצד קאזינס, רובינסון יוכל לפתח את המשחק ההתקפי שלו לאיטו.

כשמנהלים סיכונים יש רגעים שבהם הסיכון שאסור לגעת בו הופך לסיכוי שאי אפשר שלא לחטוף. אנדרה דראמונד בבחירה מספר 9 היה בדיוק האיש שעד בחירה מספר 5 היו צריכים לירות בג'י.אם שלוקח את הסיכון, אבל לאקי ג'ו אולי שוב פעם יצליח לשלוף קבוצה מוצלחת לגמרי במקרה כמו ב-2004, כשראשיד נפל לידיים שלו היישר מהשמיים וממחלקת מקרי הראש הקשים. לדראמונד יש כלים פיזיים מופרעים שגרמו לאנשים להשוות אותו לדווייט הווארד, אבל גם אם לא מדובר בביאה הפיזית השנייה של הווארד, עדיין מדובר בביגמן עם מימדים מצויינים ואתלטיות ברמה הגבוהה ביותר. זה שווה משהו והמינימום של המשהו הזה זה דיאנדרה ג'ורדן. דומארס לקח הימור ששווה לקחת ואפילו חייבים (כמו ההימור על בן גורדון וצ'רלי וי מלפני שני קייצים, רק ההיפך).

דני איינג' איכשהו תמיד מצליח למצוא את הזבל שאחרים לא מזהים שלמעשה זה סוג של זהב. לפעמים זה הצליח מאד כמו עם אל ג'פרסון בבחירה 15 (אחרי רוברט סוויפט, בסי טלפייר וכמובן לוק ג'קסון האלמותי) או טוני אלן בבחירה מספר 25. לפעמים זה מצליח לא רע כמו דלונטה שנבחר מקום אחד לפני טוני אלן, אבל לעד ייזכר בגלל דברים אחרים שקשורים חלקים לכדורסל או בכלל לא (זה לא רק האמא, אלא גם הנסיעה עם שני שוטגאנים טעונים באופנוע היא בלתי נשכחת) ולפעמים לא ממש הצליח כמו עם ג'ראלד גרין. בכל מקרה גם סאלינג'ר וגם פאב מלו הם שני שחקנים עם אופציה לא רעה בכלל בכלל להצלחה בליגה הזאת. האחד יכול להיכנס על הטיקט של ביג בייבי, כאנדרסייזד ביגמן מלוטש התקפית ואילו השני יהיה מן הסתם גרג סטייסמה משודרג.

האחרונים שמצטיירים כמנצחים הם אוק סיטי עם פרי ג'ונס השלישי. הסיבות להתלהבות ידועות וברורות. ג'ונס הוא כישרון טופ פייב. אבל חייבים לנקוט במידת הזהירות. בדר"כ כששחקן כל כך מוכשר נופל כל כך עמוק, הסיבה היא רלוונטית וגם מכרעת. לא חסרים דוגמאות של שחקנים שנפלו עמוק בדראפט וכולם היו בטוחים שמי שלקח אותם עשה את הגניבה של החיים. מאצ'יי לאמפה נפל מבחירת לוטרי אפילו טופ 6 עד לבחירה הראשונה בסיבוב השני ולאוהדי הניקס עד היום יש טראומה משחקנים זרים (סתם, הטראומה על שמו של פרדריק וייס, אבל מקרים כמו לאמפה לא ממש עוזרים). כשמיני בחרה את לוריין וודס בסיבוב השני, הקונספירציה הייתה שבגלל שלמיני נשללו זכויות הדראפט, אז הקבוצות ויתרו לה על שחקן שהיה אמור ללכת בסיבוב הראשון, כדי שהטי וולבס לא יצאו בידיים ריקות. ובכן הם יצאו בידיים ריקות. גם דחואן בלייר, כשחושבים על זה ועל הפלייאוף האחרון הוא לא גניבה מדהימה ועדיין אנחנו לא יודעים כמה עונות תחזיק הברך ללא סחוס. אם עוד 2 עונות דומות לעונות שנתן עד כה הוא יאלץ לפרוש, האם גם אז נאמר שהספארס שדדו את הקופה? אני באמת לא זוכר כישרון ענק שנפל כל כך הרבה בדראפט (זה לא פירס שצנח עד המקום העשירי וזהו) שגם הצליח, אז נא לצנן את ההתלהבות לגבי החמישיה המפלצתית של אוק סיטי. לג'ונס יש בעיות בברך שהורידו אותו למטה וכמובן בעיות אופי לא פשוטות ומשחק שכתוצאה מכך די חדגוני. אם האסימון יפול אז אוק סיטי שוב בחרו בדראפט בצורה מבריקה, אבל האסימון הזה קל עד מאד.

ומהמנצחים אל אלו שבמקרה הטוב הורמה גבה (יחידה כמובן) לגבי הבחירה שלהם ובראש בראשונה ניתן לציין את הקאבס ששוב הפתיעו בבחירה מספר 4 ולקחו שחקן שהיה אמור להיבחר בסוף העשיריה הראשונה. לצד ההתלהבות של אושיות פורום מהשחקן, חשוב לציין שווטרס עדיין היה רק שחקן ספסל של 25 דקות בסירקיוז, שהוא נודע כשחקן בעייתי ושעם כל ההשוואות לדוויין ווייד, הוא רק מזכיר אותו, הוא לא קרוב אליו ברמת הכישרון והאתלטיות. לי קשה להיזכר בשוטינג גארד נמוך ללא קליעה מבחוץ שגם הצליח ממש למעט ווייד, אתם יודעים הייתה סיבה שווייד נבחר במקום ה-5 בדראפט שלו. הבחירה השניה של הקאבס דווקא מוצאת חן בעיני. אני חושב שטיילר זלר בהחלט יכול לשחק בליגה, אפילו בתור סנטר פותח (ובניגוד למה שמישהו בנושא הדראפט כתב, בהחלט שיש לו עמדה, מאד מוגדרת ויחידה). הבחירה השלישית שלהם עם קנינגהאם היא סטרץ' לא ברור גם כן. לפחות אף אחד לא נלקח בעמדה של עומרי שלנו, גם זאת נחמה.

לא ברור גם מה מילווקי בדיוק מנסה לעשות. אקפה אודו, לארי סנדרס, סם דלאמבר כולם אתלטים ארוכים ודקים עם יכולת חסימה, אך ללא משחק התקפי כלשהו. זאת כמובן הסיבה לבחור בשחקן האוברייטד בעיני בדראפט, ג'ון הנסון, שהוא אתלט ארוך ודק עם יכולת חסימה ללא משחק התקפי כלשהו.

ובפינת הביזאר אפשר לציין את אינדי שלקחו את מיילס פלומלי, שאם הפייסרס לא היו שולפים אותו רוב הסיכויים שלא היה נבחר בכלל בדראפט.

שחקני סיבוב שני שמוצאים חן בעיני - הראשון הוא הנבחר הראשון בסיבוב השני, ג'ף טיילור סווינגמן אתלטי שלדעתי יצליח בליגה. בבחירות 34, 35 נבחרו שני שחקנים שלמרות שהם שונים, הם מביאים דבר אחד דומה וזה נשמה וזה גם מה שישאיר את ג'יי קראודר ואת דריימונד גרין לדעתי בליגה. הנבחר האחרון שאדבר עליו הוא נבחר הסיבוב השני של דנבר. הנאגטס עשו דבר חכם מאד. הם לקחו בדראפט את קווינסי מילר ואת אוון פרנטיר. הנק' היא שהם לקחו את פרנטיר, פוטנציאל גבול סיבוב ראשון בסיבוב הראשון ואילו את מילר המוכשר ממנו, שגם היה בחלק מהזמן לפני הדראפט מועמד לאמצע הסיבוב הראשון בסיבוב השני. כך הם יוכלו לחסוך כסף של סיבוב ראשון, כשפרנטיר ישאר באירופה ואילו להנות משחקן עם פוטנצ' סיבוב ראשון בדמותו של קווינסי מילר, שיכול להיות הגניבה הגדולה ביותר בדראפט הזה, יותר מחברו לביילור, פרי ג'ונס.

ולסיום, הדראפט של יוסטון. סביר להניח שחלק, או כל השחקנים שנבחרו לא ישארו במדים של יוסטון, אבל ג'רמי לאמב, טרנס ג'ונס ורויס ווייט הם בין שלושת השחקנים הכי מעניינים בדראפט ולכל אחד מהם יש סיכוי להפוך לגניבת דראפט נאה ביותר ובמקרה של לאמב, אפילו סופרסטאר.A

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: מנצחים ומפסידים
הודעהפורסם: ו' יוני 29, 2012 12:13 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 8:50 pm
הודעות: 30390
בלוג: הצג בלוג (14)
אפשר לקחת את אי ההתייחסות לבחירה של מיאמי כהתייחסות לבחירה של מיאמי?

_________________
"ונניח שזה נכון - מי ידע מזה?" שמעון מזרחי על פרשת הפיצה
"המזל של מכבי הוא שחסכנו מהם להפסיד מול ירושלים בגמר" (מוטי אמסלם)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: מנצחים ומפסידים
הודעהפורסם: ו' יוני 29, 2012 12:56 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 7:38 pm
הודעות: 15720
מיקום: עמוק באדמה
בלוג: הצג בלוג (0)
עמוס לב כתב:
ובפינת הביזאר אפשר לציין את אינדי שלקחו את מיילס פלומלי, שאם הפייסרס לא היו שולפים אותו רוב הסיכויים שלא היה נבחר בכלל בדראפט.


המממ... גבוה לבן שאינדי בוחרת בדראפט... נשמע כמו מתנת פרידה ללארי בירד.

ההשוואות בין סלינג'ר לביג בייבי לא מדויקות בעיניי. גלן דיוויס אמנם ירד ביכולת השנה, אבל בגדול הראה יכולת לקלוע ג'אמפרים, ויכולת מסוימת (אך מוגבלת) להוריד כדור לרצפה ולהגיע עד לטבעת. אצל סלינג'ר זה או משחק פוסט (הרבה יותר טוב מדיוויס), או ג'אמפ שוט מחצי מרחק, אבל בלי היכולת להוריד כדור לרצפה.

עוד דוגמאות לשחקנים שנפלו בדראפט שאני זוכר (לכאן ולכאן) - רשארד לואיס ומרקוס ויליאמס הרכז של יוקון. לואיס נבחר בסיבוב השני וזכורה התמונה שלו בוכה בגרין רום. עשה קריירה יפה למדי.
ויליאמס הראה המון פוטנציאל ביוקון, אבל בעיות התנהגות (גניבת מחשבים או משהו בסגנון) העיבו על הבחור, ואם אני זוכר נכון, בפעם האחרונה שראיתי הוא שיחק בסין.

_________________
nothing really matters

אין לי ראש למילים ארוכות וביבלברוקס מן מילה ארוכה שכזאת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: מנצחים ומפסידים
הודעהפורסם: ו' יוני 29, 2012 1:41 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ש' יוני 02, 2012 3:14 pm
הודעות: 610
בלוג: הצג בלוג (0)
חמישיה של ווסטברוק-הארדן-דוראנט-ג'ונס-איבאקה? פאק... לא חושב שראינו חמישיה אתלטית כזו בהסטוריה, שמורכב אגב מ-3 שחקנים 6-11)
פספוס של מיאמי לפי דעתי.

אבל אני מבין את ההגיון של ריילי. הוא לא רצה לבחור שחקן בסיבוב הראשון כי אז אתה מתחייב לשכר שלו ל-3 השנים הקרובות, ומיאמי הססה להתחייב לחוזה כזה. היא מעדיפה עכשיו שחקן שיכול לתרום היום.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: מנצחים ומפסידים
הודעהפורסם: ו' יוני 29, 2012 2:38 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' דצמבר 06, 2006 10:48 pm
הודעות: 1743
בלוג: הצג בלוג (0)
אחלה פוסט עמוס.

לגבי מילווקי, גם ככה יש להם בק קורט מחריד של מונטה וג'נינגס. גם אם הם מביאים שחקן פוסט אפ, אני בספק אם הוא מקבל מספר דו סיפרתי של כדורים לאורך כל העונה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: מנצחים ומפסידים
הודעהפורסם: ו' יוני 29, 2012 3:01 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 6:21 pm
הודעות: 3560
בלוג: הצג בלוג (0)
לא כל כך הבנתי למה קליבלנד, הקבוצה עם הסמולים הכי גרועים בליגה, לא לקחה את בארנס. החל ממחר יהיו די הרבה שוטינג גארדס בליגה, יהיה אפשר לעשות טרייד על אחד מהם (דרוזן? קווין מרטין?). למה לא לבחור שחקן בעמדה שהכי חסרה לך, ועוד לבחור שחקן די נמוך שישלים קו אחורי של גמדים. יכול להיות שווייטרס יגדל להיות מיני ווייד ויעשה מההודעה שלי צחוק, אבל אם לא זה נראה כמו בחירה גבוהה מדי בהתחשב במה שעוד היה על הלוח.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: מנצחים ומפסידים
הודעהפורסם: ו' יוני 29, 2012 3:05 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ש' יוני 02, 2012 3:14 pm
הודעות: 610
בלוג: הצג בלוג (0)
זה לא שיש לקאבס שוטינג גארדס טובים בהרכב. שתי העמדות היו נחוצות, וגם אחרי הדארפט, עדיין הרבה יותר קל למצוא סמול פורוורד סביר\טוב בפרי אייג'נסי או טרייד...

אני אחד שחושב שוויטרס יהיה שחקן הרבה יותר טוב מבארנס.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: מנצחים ומפסידים
הודעהפורסם: ו' יוני 29, 2012 3:11 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' דצמבר 06, 2006 10:48 pm
הודעות: 1743
בלוג: הצג בלוג (0)
בארנס, אגב, משלים שלישיית צלפים בגולדן סטייט ביחד עם קרי ותומפסון. שלושה שחקנים שקולעים מעל ל 40 אחוז לשלוש. אם הברכיים של קרי ובוגוט יסחבו, עשוי להיות שמח העונה אצל הלוחמים.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: מנצחים ומפסידים
הודעהפורסם: ו' יוני 29, 2012 3:15 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ש' יוני 02, 2012 3:14 pm
הודעות: 610
בלוג: הצג בלוג (0)
אני לא חושב שבארנס הוא שחקן של 40% משלוש. לפי מה שהבנתי את רוב הנקודות שלו הוא עושה מחצי מרחק.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: מנצחים ומפסידים
הודעהפורסם: ו' יוני 29, 2012 3:23 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 1:33 pm
הודעות: 18403
בלוג: הצג בלוג (0)
עמוס לב כתב:
ומהמנצחים אל אלו שבמקרה הטוב הורמה גבה (יחידה כמובן) לגבי הבחירה שלהם ובראש בראשונה ניתן לציין את הקאבס ששוב הפתיעו בבחירה מספר 4 ולקחו שחקן שהיה אמור להיבחר בסוף העשיריה הראשונה. לצד ההתלהבות של אושיות פורום מהשחקן, חשוב לציין שווטרס עדיין היה רק שחקן ספסל של 25 דקות בסירקיוז, שהוא נודע כשחקן בעייתי ושעם כל ההשוואות לדוויין ווייד, הוא רק מזכיר אותו, הוא לא קרוב אליו ברמת הכישרון והאתלטיות. לי קשה להיזכר בשוטינג גארד נמוך ללא קליעה מבחוץ שגם הצליח ממש למעט ווייד, אתם יודעים הייתה סיבה שווייד נבחר במקום ה-5 בדראפט שלו. הבחירה השניה של הקאבס דווקא מוצאת חן בעיני. אני חושב שטיילר זלר בהחלט יכול לשחק בליגה, אפילו בתור סנטר פותח (ובניגוד למה שמישהו בנושא הדראפט כתב, בהחלט שיש לו עמדה, מאד מוגדרת ויחידה). הבחירה השלישית שלהם עם קנינגהאם היא סטרץ' לא ברור גם כן. לפחות אף אחד לא נלקח בעמדה של עומרי שלנו, גם זאת נחמה.

לא ברור גם מה מילווקי בדיוק מנסה לעשות. אקפה אודו, לארי סנדרס, סם דלאמבר כולם אתלטים ארוכים ודקים עם יכולת חסימה, אך ללא משחק התקפי כלשהו. זאת כמובן הסיבה לבחור בשחקן האוברייטד בעיני בדראפט, ג'ון הנסון, שהוא אתלט ארוך ודק עם יכולת חסימה ללא משחק התקפי כלשהו.

שחקני סיבוב שני שמוצאים חן בעיני - הראשון הוא הנבחר הראשון בסיבוב השני, ג'ף טיילור סווינגמן אתלטי שלדעתי יצליח בליגה. בבחירות 34, 35 נבחרו שני שחקנים שלמרות שהם שונים, הם מביאים דבר אחד דומה וזה נשמה וזה גם מה שישאיר את ג'יי קראודר ואת דריימונד גרין לדעתי בליגה. הנבחר האחרון שאדבר עליו הוא נבחר הסיבוב השני של דנבר. הנאגטס עשו דבר חכם מאד. הם לקחו בדראפט את קווינסי מילר ואת אוון פרנטיר. הנק' היא שהם לקחו את פרנטיר, פוטנציאל גבול סיבוב ראשון בסיבוב הראשון ואילו את מילר המוכשר ממנו, שגם היה בחלק מהזמן לפני הדראפט מועמד לאמצע הסיבוב הראשון בסיבוב השני. כך הם יוכלו לחסוך כסף של סיבוב ראשון, כשפרנטיר ישאר באירופה ואילו להנות משחקן עם פוטנצ' סיבוב ראשון בדמותו של קווינסי מילר, שיכול להיות הגניבה הגדולה ביותר בדראפט הזה, יותר מחברו לביילור, פרי ג'ונס.

ולסיום, הדראפט של יוסטון. סביר להניח שחלק, או כל השחקנים שנבחרו לא ישארו במדים של יוסטון, אבל ג'רמי לאמב, טרנס ג'ונס ורויס ווייט הם בין שלושת השחקנים הכי מעניינים בדראפט ולכל אחד מהם יש סיכוי להפוך לגניבת דראפט נאה ביותר ובמקרה של לאמב, אפילו סופרסטאר.A


לגבי דיון וויטרס, כראש מחנה המתלהבים מהבחור, גם אני לא אמרתי בשום שלב שהוא מועמד טבעי לטופ 5 או משהו כזה. מה שכן אמרתי, שלקחת אותו מחוץ ללוטרי זו גניבה, וכשהוא כבר נבחר בפועל רביעי-ברור שאני מבסוט בשבילו. אני לא מתייחס לקטע של "שחקן ספסל" (ברור שזה עניין טקטי ספציפי של סיראקיוז והוא לא היה השחקן השישי בטיבו בקבוצה), אני כן מתייחס שלצד מה שאתה מציין שאין לויטרס (ואני לא מסכים איתך לגבי היד-הוא לא קלע אוטומטי, אבל הוא בהחלט הלך והשתפר בתחום הזה ואני מאמין שעוד ישתפר), יש לו תכונות נהדרות כמו הרבה כח פיזי, חוצפה חיובית, הגנה מצוינת, יכולת חדירה ואפילו הובלת כדור ומסירה שלפעמים מפתיעה באיכותה. שוני נוסף בינו לבין ווייד, שהפעם הולך לטובתו, זה שהוא יוצא לליגה בן 20 וכשעוד ברור שיש לו הרבה לאן להתפתח ומה להוציא מעצמו. לא יודע אם הוא יהיה סופרסטאר או אפילו אולסטאר, אבל הוא שחקן מגניב שיכול לתת הרבה ערך לקבוצה שלו.

לגבי טיילר זלר, נכון שבמכללה הוא היה רק סנטר, אבל לקראת הדראפט כבר דיברו על PF ולא בגלל שהוא הו-כה-מוכשר, אלא כי הוא חלש פיזית ולא ממש יכול לקחת מישהו בפוסט אפ בליגה. אני רואה גבוה אפרפר ורכרוכי למדי, אולי בקו הקדמי העלוב של הקאבס הוא יצליח לעשות משהו, אבל אני לא באמת מאמין בו. לגבי קאנינגהאם-הוא הועבר לדאלאס במסגרת הטרייד שהביא לקאבס את זלר, כך שהוא לא רלוונטי לדיון.

וסתם הערה לשונית-ולא שאני איזה פרנקופיל, אבל רקע נתנייתי בכל זאת יש לי-הצרפתי החדש של דנבר נקרא פורנייה ולא פרנטיר.

_________________
"לגבי הפועל תל אביב, קבע בית הדין כי התנהגות האוהדים כלפי רגב פנאן והקריאות לעבר שמעון מזרחי מהוות עבירה של התנהגות בלתי ספורטיבית של קהל אוהדים, למרות שהן בגדר המותר".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: מנצחים ומפסידים
הודעהפורסם: ו' יוני 29, 2012 4:36 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: א' יוני 01, 2008 1:58 am
הודעות: 3365
מיקום: אולפן ערוץ הספורט,3 בלילה
בלוג: הצג בלוג (0)
מיילס פלומלי הראה אתלטיות די מפלצתית במדידות ובאימונים ולכן הפייסרס מאמינים שהוא יכול להיות סנטר סביר+בליגה. אמנם כבר יש להם את היברט אבל הוא לא משחק המון דקות.

ההיט בחרו את ארנט מולטרי ושלחו אותו לפילי תמורת הבחירה מס' 45 ובחירת סיבוב ראשון עתידית. אני לומד מזה שג'רוויס ורנדו אכן בדרך למעבר המתבקש מהפועל לאלופת הNBA. כנראה לא האמינו שארנט יותר טוב ממנו. בבחירה ה45 לקחו איזה whiteboy שמתקרא ג'סטין המילטון שמעולם לא שמעתי עליו קודם אבל ברורים מגלים שהוא סנטר נייד עם סייז וגאמפר נקי ברמה נוביצקיאית ( :roll: ). אין לי מושג אם הוא ישאר בסגל או ישלח לארופה. דקסטר פיטמן אגב, מוחתם גם לעונה הבאה וריילי אומר שהוא מצפה לשיפור משמעותי. 8)

_________________
רסקה : "צביקה האם זה לא בעייתי ששחקנים ששיחקו נגד מכבי היה מושקעים כספית אצל מוני פאנן באותו זמן ?!"
צביקה שרף : "לא".
מכביזם, כל מילה מיותרת.

גיא פניני, קפטן מכבי, לשחקן הפועל : "אתה נאצי, שיהיה סרטן בראש לך ולאבא שלך".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: מנצחים ומפסידים
הודעהפורסם: ו' יוני 29, 2012 4:52 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 12:09 pm
הודעות: 9632
בלוג: הצג בלוג (0)
עמוס, אין לי הרבה מה לכתוב, רק תודה.
עשיתי עכשיו הפסקה של איזה חצי שעה מהעריכה, ועזרת לי להעביר אותה בסבבה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: מנצחים ומפסידים
הודעהפורסם: ו' יוני 29, 2012 5:00 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 18768
בלוג: הצג בלוג (0)
לואיס היה אמור להיבחר איפשהו באמצע הסיבוב הראשון, לא בחירת לוטרי גבוהה. הוא קיבל הזמנה לחדר הירוק, אבל ביחד עם עוד איזה 20 מועמדים.

אני לא יודע מי זה אלו שדיברו, אני לא חושב שיש סיבה כלשהי שזלר לא יהיה סנטר ואפילו פותח. בוודאי שזה לא יקרה בעונה הראשונה וגם לא בשניה, אבל מה שיש לזלר קשה לקחת ממנו. וזה דבר ראשון מהירות מצויינת לסייז שלו. הוא רץ נהדר את המגרש. בנוסף הוא מחזיק ביד חביבה מחצי מרחק ויכולת טכנית נאה והתמצאות ליד הטבעת. בוודאי שזלר סימן שאלה גדול לגבי מקום בחמישיה, אבל אין לי ספק שהוא יכול להפוך לשחקן תורם.

לגבי פלומלי, זה רק מראה כמה המבחנים הללו משגעים את מקבלי ההחלטות. פלומלי הוא לא איזה סחורה לא מוכרת שיכול להיות שתפרוץ פתאום והמבדקים רק מחזקים את התקווה. 4 שנות אכזבה בדיוק צריכים להספיק לכל מי שבוחר בפלומלי לדעת שהחסם העליון שלו הוא ריאן הולינס.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: מנצחים ומפסידים
הודעהפורסם: ו' יוני 29, 2012 5:19 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:05 pm
הודעות: 2830
בלוג: הצג בלוג (0)
מה שערן אמר.

_________________
ציפה דריפה אלמדלסי כתב:
בסה"כ מדובר, כבר כמה שנים, בג'יי.אר סמית לעניים. שזה לא רע לקונטנדרית


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 14 הודעות ] 

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot], shmueliki, עופר האדום ו 10 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.