סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ה' אוקטובר 03, 2024 1:28 am

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 81 הודעות ]  עבור לעמוד 1, 2, 3, 4  הבא
מחבר הודעה
הודעהפורסם: ב' יולי 09, 2012 11:49 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 18768
בלוג: הצג בלוג (0)
מאחר ודווייט הווארד משגע את האן.בי.איי כבר מעל חצי שנה, אני חושב שבהחלט מגיע נושא נפרד למניה הכי חמה, מרתקת, מרגיזה של שוק ההעברות של האן.בי.איי בקיץ הזה ואולי הכי בהיסטוריה עם תחרות קשה מצד לברון (גועל נפש מסוג אחר).

אני חושב שבנושא הזה בהחלט כדאי גם לבדוק מה עובר לחבר'ה מאורלנדו במוח.

נכון להיום השמועה החמה ביותר מדברת על עסקת מרובעת בין המג'יק, הנטס, הקאבס והקליפרס.

הנטס כמובן יצאו עם החבילה המוצלחת מכולם - דווייט הווארד, אבל גם יספגו את החוזים של ג'ייסון ריצ'ארדסון (ופתאום ג'ראלד וואלאס הוא הפאוור הפותח), כריס דוהאן וארל קלארק. התמורה היא שתי עסקאות סיין אנד טרייד על ברוק לופז וכריס האמפריז והיפטרות ממטען מיותר בדמותם של שלדן וויליאמס, דמיון ג'יימס, סאנדייטה גיינס וארמון ג'ונסון ולא פחות משלוש בחירות דראפט.

הקאבס יזכו בכריס האמפריז-קארדשיאן (מתי בפעם האחרונה היה טרייד ששניים מהשחקנים היו ידועים יותר בזכות בנות הזוג שלהם כמו קים קארדשיאן וכמובן גברת שלדן וויליאמס, או יותר מר קנדיס פרקר), סאנדיטה גיינס וקיו ריץ' (האם זה אומר שגם הקיץ קיו ריץ' הולך לעשות סיבוב באיזה 5 קבוצות אן.בי.איי? האם זה אפשרי? מישהו יכול להפוך את זה לאפשרי????) ובחירת סיבוב ראשון מהנטס. מה שקליבלנד יתנו בחזרה זה את לוק וולטון.

הקליפרס נכנסים לעניין בכדי לקבל את מרשון ברוקס ולתת לאורלנדו בחירת סיבוב ראשון מוגנת לוטרי

המג'יק לעומת זאת ירוקנו חצי סגל - הווארד, ג'יי ריץ', קיו ריץ', דוהן, ארל קלארק. התמורה היא הסנטר שאלרגי לריב', ברוק לופז ו-3 בחירות סיבוב ראשון, שתיים מהנטס וההיא של הקליפרס.

אני רוצה להתרכז במה שהמג'יק עושים, שלא ברור לי בעליל. אני מבין שאם מפרקים את החבילה עם הווארד (ואין ממש ברירה), אז אפשר לבנות מחדש את הקבוצה. אבל נכון לטרייד המוצע המג'יק ישארו עם ג'אמיר נלסון שהולך לחתום על חוזה חדש, ג'יי ג'יי רדיק, ביג בייבי והכי גרוע, הידו טורקוגלו (11 מיליון דולרים, שאיכשהו המג'יק לא מצליחים להיפטר מהם). מהשחקנים שהם אמורים לקבל רק לברוק לופז יש ערך כלשהו (לגוסטבו איון יש ערך בויכוחי פורום מטופשים). בניה מחדש זה נחמד, אבל כמו שזה נראה, אם העסקה תצא לפועל המג'יק יחזיקו בהמון בחירות דראפט שאף אחת מהן לא אמורה אפילו להיות בלוטרי וסגל חלש, מהחלשים בליגה. לא זוכר ריקון סגל שכזה שקבוצת אן.בי.איי עשתה עם כל כך מעט ציפיה לעתיד הקרוב של ה-3 שנים הבאות. לאור ההיסטוריה העגומה של המג'יק, אני גם לא כל כך רואה את המג'יק הופכים למקום נחשק ע"י שחקנים חופשיים באשר הם.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יולי 10, 2012 12:08 am 
מנותק
Hall of Famer
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ה' יוני 19, 2008 12:53 am
הודעות: 12118
בלוג: הצג בלוג (0)
וואו! איך הנטס הצליחו לצאת מזה גם עם האוורד וגם עם 3 שחקנים תורמים לספסל - ריצרדסון, דוהון וקלארק, כשכל מה שהם מאבדים זה את לופז, המפריז, מרשון ברוקס ובחירות דראפט...
לברוקלין פתאום יש תשיעיה לא רעה בכלל: דווייט, דרון, ג'ו ג'ו, וואלאס, ג'יי ריצ', דוהון, אוונס, קלארק וטלטוביץ. כאשר כל אחד משלושת האחרונים יכול גם לפתוח בפאוור ולתת תרומה שונה (אוונס - ריבאונד, קלארק - אתלטיות, טלטוביץ - קליעה מבחוץ).
ועוד מילה לגבי הבוסני - הוא לא מהשחקנים האהודים עלי, אבל אי אפשר להתעלם מכך שהוא סקורר מצויין עם טווח אדיר ולמרות ההגנה המפוקפקת הוא שחקן מאוד קשוח ודי בד אס מאדרפאקר. יש לי הרגשה שהוא הולך להצליח בהרכב הזה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יולי 10, 2012 12:15 am 
מנותק
Senior

הצטרף: ו' מרץ 06, 2009 1:39 am
הודעות: 6798
בלוג: הצג בלוג (0)
וקליפרס לוקחים שחקן לא רע בכלל באחת העמדות החלשות שלהם על הדרך.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יולי 10, 2012 12:19 am 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ו' דצמבר 01, 2006 9:03 pm
הודעות: 9584
בלוג: הצג בלוג (0)
איך מה שקליבלנד עושים מתיישב עם חוקי העברות של הליגה? הם נותנים את וולטון (לא מבעלי החוזים הגבוהים) תמורת 3 שחקנים ובחירת דראפט?

_________________
All Your Dreams Are Made, When You're Chained To The Mirror And The Razor Blade


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יולי 10, 2012 12:48 am 
מנותק
Senior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:11 pm
הודעות: 8253
בלוג: הצג בלוג (1)
קליבלנד מתחת לתקרת השכר. כל עוד הטרייד שומר אותם מתחת לתקרה הגבלות משכורת הטריידים לא חלות עליהם.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יולי 10, 2012 12:55 am 
מנותק
Junior

הצטרף: א' יוני 01, 2008 1:58 am
הודעות: 3365
מיקום: אולפן ערוץ הספורט,3 בלילה
בלוג: הצג בלוג (0)
אני לא מצליח להבין מה לעזעזל הולך. לפי מיטב הבנתי ברוקלין לוקחים על עצמם משכורות באיזה 90 מיליון דולר, איך זה אמור לעבוד?

ויותר מזעזע מזה, מה לעזעזל המג'יק עושים? הם נותנים לא רק את דוויאט אלה גם חוזים טובים אחרים כמו ריצ'רדסון וארל קלארק ובתמורה לכל זה מקבלים את ברוק פאקינג לופז ושלוש בחירות דראפט נמוכות? זה לא הגיוני אפילו. זה לא ברמה של טרייד רע, זה פשוט לא הגיוני. יש לפחות 15 קבוצות בליגה שיתנו הרבה יותר מזה בשביל דוויאט וארל קלארק לבד. משהו לא מסתדר.

_________________
רסקה : "צביקה האם זה לא בעייתי ששחקנים ששיחקו נגד מכבי היה מושקעים כספית אצל מוני פאנן באותו זמן ?!"
צביקה שרף : "לא".
מכביזם, כל מילה מיותרת.

גיא פניני, קפטן מכבי, לשחקן הפועל : "אתה נאצי, שיהיה סרטן בראש לך ולאבא שלך".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יולי 10, 2012 2:33 am 
מנותק
Junior

הצטרף: א' מאי 24, 2009 7:36 pm
הודעות: 5697
בלוג: הצג בלוג (0)
לא רוצה להגיד למישהו מה לעשות, אבל ההודעות פה לגמרי מתאימות לנושא האחר, שעוסק בשלל נושאי השיחה המגוונים שמעלה הטרייד הזה, ועמוס ציין שהוא פותח את התר׳ד הנ״ל בכדי לעסוק בנושא ספציפי יותר, לכן לדעתי כל התגובות, למעט הסיום של שימי, מתאימות הרבה יותר לנושא האחר.

ולנושא-
אני חושב שהכל מתקשר לאמצע העונה שעברה. הווארד חתם עם המג׳יק על האופציה לעונה נוספת, בעיצומו של סבב שיחות טריידים עם חצי מהליגה, והכפשות על דוויט מצד חצי מהטוויטר.
לא פורסם רשמית אך נפרסו מספיק רמיזות לכך שאורלנדו והווארד ישבו וסיכמו על עסקה שמשתלמת לשני הצדדים ולמה שהם באמת רצו באותו הרגע- דוויט פתאום נתקף אשמה כלפי האוהדים וחשק בריצת פלייאוף אחרונה באורלנדו (שלמרבה האירוניה, לא התרחשה בגלל שנפצע), המג׳יק גם הם רצו ריצה אחרונה לפלייאוף לפני שבונים מחדש אבל לא רצו שדוויט יצא לחופשי בקיץ, וכך נרקמה לה העסקה - דוויט חותם לעונה נוספת במג׳יק, המג׳יק נותנים לו טרייד בקיץ לאן שהוא מבקש.

וכך מסתיים לו הסיבוב בטרנד הנוכחי, של הסופרסטארים בקבוצות קטנות שדורשים טרייד מקבוצתם החלשה והנידחת כאן ועכשיו ולא מוכנים לחכות לסוף החוזה. הטרנד הזה הגיע רגע אחרי שהקודמים להם, לברון, בוש, אמארה, סיימו חוזה והלכו להם לייצר קבוצות כוכבים בשווקים גדולים. אחריהם הגיע הטרנד שלנו, כשבזה אחר זה דרון וויליאמס, כרמלו, כריסטופול ודוויט הווארד לא היו מוכנים לעשות מעשה הקודמים ולחכות בחוסר סיכוי להתחרות עד סוף החוזה, ואנסו בזה אחר זה את קבוצותיהם להעבירם, מי יותר (דוויט) ומי פחות (כריס שעשה את זה בצורה השקטה ביותר הניתנת, ודרון שיותר משהוא דרש לעזוב, הוא דאג להראות שבבוא היום הוא ייצא לשוק החופשי, אז יוטה מיהרה לעשות טרייד כדי למקסם את שוויו, הרבה לפני שמתחיל פסטיבל עזיבה כמו אצל השותפים לטרנד, במהלך שהפתיע את כולם, כולל את דרון עצמו.)

ואורלנדו, כמובן, יוצאת בסופו של יום כמפסידה הגדולה מהטרנד. הטרנד הזה, קצת כמו שציינתי לגבי יוטה, הוא גם טרנד מבחינת הקבוצות עצמן, לא רק השחקנים. גם הן הבינו ולמדו ממקרה קליבלנד, טורונטו ופיניקס, שנתנו לכוכבים שלהן ללכת ולהשאיר אותן בלי כלום. כך יצא שיוטה שלחה את דרון שנה וחצי לפני תום החוזה, ברגע שהבינה שהוא לא נשאר שם בלונג טרם, כרמלו נשלח חצי עונה לפני כשכולם עדיין פחדו מהcba החדש, כריס נשלח שנה לפני התום כדי למקסם שווי, ודוויט ואורלנדו נכנסו למערבולת שדים.

כמה אורלנדו היא המפסידה הגדולה מהטרנד? הכי גדולה. כולל כולם. כולל השחקנים, כולל הסוכנים.
כולם קיבלו את מה שהם רצו, ורק אורלנדו קיבלה זבל. דנבר יצאה עם שלל צעירים, יוטה יצאה עם פרוספקט ובחירות דראפט גבוהות, ההורנטס יצאו עם פרוספקט אולסטאר ובחירה גבוהה, כל השחקנים הולכים לאן שהם רצו, ואורלנדו?
היא נתקעת עם סנטר עם בריאות מפוקפקת שלא לוקח ריבאונדים ולא ממש עושה הגנה וכנראה 4 בחירות דראפט במרוצת השנים, שכולן צפויות להיות במעמקי ה20. בקיצור, זבל. זה מה שאורלנדו קיבלה.

ואני אפילו לא כל כך בטוח שהם הולכים להיות מספיק גרועים בשביל לקבל מספיק כדורי פינג פונג בלוטרי, מצרך כל כך דרוש לקבוצה במעמדה וברצון הבנייה של אורלנדו.
עם ג׳אמיר, רדיק, הידו, לופז, יש שם מספיק כישרון התקפי כדי לנצח קצת משחקים בעונה הרגילה ולסיים באיזור המקום ה20 בליגה.

אם הייתי אוהד של אורלנדו, הייתי דורש שאוטיס סמית׳ יקבל צו הרחקה מהעיר. האמת שאם הייתי אוטיס סמית׳ בכלל לא הייתי מתקרב לעיר בכל מקרה.
עזבו מה הוא עשה במהלך השנים בעבודתו הגרועה לצוות לדוויט חבורה מתאימה לריצת פלייאוף ועד שהצליח פירק אותה שבועיים אחרי שהגיעה לגמר, תראו מה הוא עשה לאורלנדו מהפרסה הזאת עם הווארד-
דחה הצעות מצויינות שהיו על שולחנו באמצע העונה שעברה, כשחצי ליגה הייתה מוכנה להציע עליו,
למען ריצת פלייאוף שלא התרחשה, (וגם כך הייתה לונג שוט מגוחך מלכתחילה) והביא אותם לקבל את השאריות של הנטס,
שחקן שהיה רשום עליו בתחילת העונה שעברה שהנטס כבר החליטו בדעתם לא להאריך לו חוזה בבוא היום, עוד לפני שנפצע שוב מאז, וכמה בחירות דראפט באיזור שאפשר לעיתים לקנות בכסף,
כסף שהמיליארדר הקשיש המקומי שחולם על אליפות באורלנדו מעולם לא חשש להוציא. אוטיס סמית׳ כנראה ריסק לו את הסיכוי להגשים את חלומו בחייו.. ומה שהוא עשה לו בשנים האחרונות עם הקבוצה ודאי לא עזר להאריך את שנותיו.

 

_________________
אלון:
5 או 10 זה פשוט מדי. אני בעד שרוני יעשה חישוב של ממוצע כלשהו פר עמדה ונמצא מספר מעניין להכפיל אותו בוא נגיד pi או e. אח"כ כדי להוסיף אלמנט אקראי נבקש ממוק לחשוב על מספר נגיד 36D או 350CC ונראה כבר מה יצא.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יולי 10, 2012 8:26 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 18768
בלוג: הצג בלוג (0)
אני פתחתי את הנושא בשביל לעסוק בעסקת הווארד על כל גווניה. ובכל מקרה, אין פה משטרת התרכזות בנושא המרכזי של הת'רד, כך שלא אכפת.

אה, ומסכים לחלוטין עם מה שכתבת.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יולי 10, 2012 8:29 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 8:50 pm
הודעות: 30390
בלוג: הצג בלוג (14)
הטרייד הוא סופי ומוגדר שמועה רק למען הנימוס?

_________________
"ונניח שזה נכון - מי ידע מזה?" שמעון מזרחי על פרשת הפיצה
"המזל של מכבי הוא שחסכנו מהם להפסיד מול ירושלים בגמר" (מוטי אמסלם)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יולי 10, 2012 8:34 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 18768
בלוג: הצג בלוג (0)
לא סופי. שמועות מדברות על כך שקליבלנד בדרך החוצה מהעסקה וקבוצה אחרת תתפוס את מקומה.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יולי 10, 2012 9:10 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 6:35 pm
הודעות: 6114
בלוג: הצג בלוג (0)
sir charles כתב:
וואו! איך הנטס הצליחו לצאת מזה גם עם האוורד וגם עם 3 שחקנים תורמים לספסל - ריצרדסון, דוהון וקלארק, כשכל מה שהם מאבדים זה את לופז, המפריז, מרשון ברוקס ובחירות דראפט...
לברוקלין פתאום יש תשיעיה לא רעה בכלל: דווייט, דרון, ג'ו ג'ו, וואלאס, ג'יי ריצ', דוהון, אוונס, קלארק וטלטוביץ. כאשר כל אחד משלושת האחרונים יכול גם לפתוח בפאוור ולתת תרומה שונה (אוונס - ריבאונד, קלארק - אתלטיות, טלטוביץ - קליעה מבחוץ).
ועוד מילה לגבי הבוסני - הוא לא מהשחקנים האהודים עלי, אבל אי אפשר להתעלם מכך שהוא סקורר מצויין עם טווח אדיר ולמרות ההגנה המפוקפקת הוא שחקן מאוד קשוח ודי בד אס מאדרפאקר. יש לי הרגשה שהוא הולך להצליח בהרכב הזה.


מילא טלטוביץ', שהוא סקורר מוכח וכנראה נוחת ליד הסנטר שהכי מתאים לסגנון המשחק שלו בליגה, על מה ולמה האורגזמה מארל קלארק??

_________________
"אין לו את הקליעה מבחוץ, הוא לא יציב מחצי מרחק, פוסט אפ לא קיים. אולי לזה דשון סטיבנסון התכוון כשהוא אמר אוברייטד.
ההתקפה שלו די פרימיטיבית."
מאסטר

"האבחנה שהספרס טועים כשהם נותנים ללברון לזרוק-קשקוש של אחד שלא ראה 100% מהסדרה"
פלאש


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יולי 10, 2012 9:19 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ה' נובמבר 06, 2008 11:36 pm
הודעות: 11189
מיקום: TX
בלוג: הצג בלוג (0)
עודד וולפסון כתב:
sir charles כתב:
וואו! איך הנטס הצליחו לצאת מזה גם עם האוורד וגם עם 3 שחקנים תורמים לספסל - ריצרדסון, דוהון וקלארק, כשכל מה שהם מאבדים זה את לופז, המפריז, מרשון ברוקס ובחירות דראפט...
לברוקלין פתאום יש תשיעיה לא רעה בכלל: דווייט, דרון, ג'ו ג'ו, וואלאס, ג'יי ריצ', דוהון, אוונס, קלארק וטלטוביץ. כאשר כל אחד משלושת האחרונים יכול גם לפתוח בפאוור ולתת תרומה שונה (אוונס - ריבאונד, קלארק - אתלטיות, טלטוביץ - קליעה מבחוץ).
ועוד מילה לגבי הבוסני - הוא לא מהשחקנים האהודים עלי, אבל אי אפשר להתעלם מכך שהוא סקורר מצויין עם טווח אדיר ולמרות ההגנה המפוקפקת הוא שחקן מאוד קשוח ודי בד אס מאדרפאקר. יש לי הרגשה שהוא הולך להצליח בהרכב הזה.


מילא טלטוביץ', שהוא סקורר מוכח וכנראה נוחת ליד הסנטר שהכי מתאים לסגנון המשחק שלו בליגה, על מה ולמה האורגזמה מארל קלארק??

סקורר מוכח באירופה. נחכה לראות מה יביא ברמות האלו למרות שיש לו יד אדירה ואין ספק שיש לו סיכוי לתת ממוצעים יפים בNBA, משהו כמו 10-14 נקודות בכיף.
ארל קלרק? גבוה, אתלטי, יש לו פוטנציאל. לא ראיתי מישהו מתלהב יתר על המידה

זה רק אני או שהתופעה המגעילה הזאת של כוכבים שדורשים טריידים (עכשיו גם קווין לאב מדבר על זה) ליצור מגה קבוצות?
אשכרה נהיה צ'מפיונס ליג של 4-5 מגה קבוצות והשאר מדבר.
פאק, כאילו יואינג ודיייד רובינסון לא דרשו טריידים אחרי שנים לא מוצלחות.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יולי 10, 2012 9:46 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 6:35 pm
הודעות: 6114
בלוג: הצג בלוג (0)
לא סתם הבאתי את ההודעה של סיר צ'ארלס
הוא מזכיר שם פעמיים את קלארק. בפעם הראשון כשחקן תורם מהספסל, שזה כנראה לא איך שהייתי מגדיר אותו אם היו שואלים אותי לגביו (סביר להניח שהייתי מגדיר אותו יותר כפילר שלא הראה כלום עד היום בליגה, והולך למשבצת הגבוה החמישי במקרה הטוב בברוקלין)
בפעם השנייה הוא מגדיל לעשות, ומצמיד לו את הטייטל "מועמד לפתוח בעמדת הפאואר", שזאת כבר בכלל בדיחה עצובה...

_________________
"אין לו את הקליעה מבחוץ, הוא לא יציב מחצי מרחק, פוסט אפ לא קיים. אולי לזה דשון סטיבנסון התכוון כשהוא אמר אוברייטד.
ההתקפה שלו די פרימיטיבית."
מאסטר

"האבחנה שהספרס טועים כשהם נותנים ללברון לזרוק-קשקוש של אחד שלא ראה 100% מהסדרה"
פלאש


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יולי 10, 2012 10:30 am 
מנותק
Hall of Famer
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ה' יוני 19, 2008 12:53 am
הודעות: 12118
בלוג: הצג בלוג (0)
עודד וולפסון כתב:
לא סתם הבאתי את ההודעה של סיר צ'ארלס
הוא מזכיר שם פעמיים את קלארק. בפעם הראשון כשחקן תורם מהספסל, שזה כנראה לא איך שהייתי מגדיר אותו אם היו שואלים אותי לגביו (סביר להניח שהייתי מגדיר אותו יותר כפילר שלא הראה כלום עד היום בליגה, והולך למשבצת הגבוה החמישי במקרה הטוב בברוקלין)
בפעם השנייה הוא מגדיל לעשות, ומצמיד לו את הטייטל "מועמד לפתוח בעמדת הפאואר", שזאת כבר בכלל בדיחה עצובה...

אם תקרא שוב, תראה שרשמתי שבמידה והנטס לא יפתחו עם וואלאס ב-4 אז קלארק הוא אחד מבין השלושה שיכולים לפתוח. ממש לא הגעתי לאורגזמה מהבחור, אבל הוא רק בן 24, ארוך ואתלטי ואני חושב שיש לו פוטנציאל טוב (בטח יותר מאוונס). הוא לא הראה עד היום הרבה אבל גם לא קיבל ממש הזדמנויות. שמתי עליו עין עוד מימיו בלואיוויל, אני חושב שיש בו משהו ויכול להיות שאני טועה. אם נחיה גם נראה.

אני עם סטריאני בנוגע לתופעה המגעילה. בדיוק רציתי לרשום על ההודעה של לאב אבל הקדמת אותי. זה כמו בשכונה שאף אחד מהפחות טובים לא רוצה להיות ראש קבוצה אלא להיבחר לקבוצה של מישהו יותר טוב. הגזים לגמרי הבחור. למה כמה שנים אתה כבר בליגה שמגיע לך משהו? בשנות ה-80 היו כל מיני אינגלישים ומונקריפים שלא הפריע להם להיות השחקנים הטובים בקבוצות שלהם. היום כל פישר רוצה לשחק בקבוצת אולסטרים. וזה בלי קשר לכך שמיני בונים קבוצה חביבה (לאב, רוביו, באטום, דרק וויליאמס, פקוביץ, באדינגר) ומנסים להשתפר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יולי 10, 2012 10:53 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 23155
מיקום: OC
בלוג: הצג בלוג (0)
לא חושב שזו תופעה מגעילה בכלל. לדעתי זה כמעט קונצנזוס שיש יותר מדי קבוצות בליגה. השחקנים נלחמים כנגד העניין הזה ברגליים.

_________________
תודה לאלוהי הבירה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יולי 10, 2012 11:02 am 
מנותק
Hall of Famer
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ה' יוני 19, 2008 12:53 am
הודעות: 12118
בלוג: הצג בלוג (0)
אבל כל עוד לא מעיפים קבוצות מהליגה זו תופעה מגעילה כי אנחנו נשארים עם 5-6 מגה קבוצות, ויותר מדי קבוצות בינוניות וקבוצות יורוליג.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יולי 10, 2012 11:13 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 23155
מיקום: OC
בלוג: הצג בלוג (0)
אישית, אני מעדיף את זה ככה. לא רוצה לראות איזו דטרויט 04 לוקחת אליפות, או את הנטס של תחילת שנות ה 00 כקונטנדריות.

_________________
תודה לאלוהי הבירה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יולי 10, 2012 11:14 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ה' נובמבר 06, 2008 11:36 pm
הודעות: 11189
מיקום: TX
בלוג: הצג בלוג (0)
sir charles כתב:
עודד וולפסון כתב:
אני עם סטריאני בנוגע לתופעה המגעילה. בדיוק רציתי לרשום על ההודעה של לאב אבל הקדמת אותי. זה כמו בשכונה שאף אחד מהפחות טובים לא רוצה להיות ראש קבוצה אלא להיבחר לקבוצה של מישהו יותר טוב. הגזים לגמרי הבחור. למה כמה שנים אתה כבר בליגה שמגיע לך משהו? בשנות ה-80 היו כל מיני אינגלישים ומונקריפים שלא הפריע להם להיות השחקנים הטובים בקבוצות שלהם. היום כל פישר רוצה לשחק בקבוצת אולסטרים. וזה בלי קשר לכך שמיני בונים קבוצה חביבה (לאב, רוביו, באטום, דרק וויליאמס, פקוביץ, באדינגר) ומנסים להשתפר.


בהחלט הזוי. לפני שנתיים מי ידע מי זה קווין לאב. הבן אדם הביא עונה מפלצתית אחת וכבר תופס תחת. יאללה תנסה כמה עונות כמו KG ואז תבכה ותעבור קבוצה.
הקבוצה בכיוון חיובי, עם רוביו,פקוביץ' ועוד שחקנים.
גועל נפש


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יולי 10, 2012 1:46 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: א' מאי 24, 2009 7:36 pm
הודעות: 5697
בלוג: הצג בלוג (0)
אף פעם לא הבנתי אנשים ששומעים חצי מילה וישר מזדעקים ומוציאים תסכוליהם, ואני חייב לחשוב שלא קראתם מה היה עם קווין לאב, כי בין זה למילים שהורעפו כאן אין שום קשר, לא גועל ולא נפש.
אמר שהוא רוצה להישאר במינסוטה ואוהב להיות במינסוטה ולא סתם הוא חתם ללונג טרם,ושהוא מאוד אוהב את צוות האימון וחבריו לקבוצה, אבל שהקבוצה חייבת להתחיל להשתפר, חייבת ללכת על הפלייאוף השנה, זה מה שהוא אמר.
ואם היה אומר את זה קצת אחרת היינו צריכים לחשוד במחוייבות שלו. הוא היום אחד מהגבוהים הבכירים בליגה עם קייס חזק לפאוור הטוב בליגה, סופר תחרותי, חלק מהדרים טים הנוכחית ונמצא כבר מספיק זמן בליגה כדי להתחיל להתבאס מכך שהוא עדיין לא יודע מה זה פלייאוף.
לא אמר שהוא רוצה לעזוב לקבוצה אחרת כדי לשחק ליד אולסטארים, לא אמר שהוא חושק באיזה שוק גדול. בסך הכל רוצה מה שכל שחרן גדול רוצה, שהקבוצה שלו תעמיד אותו במצב שהוא יכול לנצח.
אם הוא לא היה מראה רצון לנצח, בטח אחרי 4 עונות שהקבוצה שלו רואה כמעט את כל הליגה מלמטה, אני הייתי מעלה שאלות על המחוייבות שלו, האם קיים שם הרצון להיות חלק מהגדולים או שמא מדובר בבחור שאוהב את הכסף שנכנס לו לחשבון יותר מאשר אוהב לנצח משחקי כדורסל.
ואחרי הראיון האחרון, אם אני אוהד מינסוטה, אני דווקא מבסוט מאוד לשמוע שכל שיחות הפלייאוף בין חבריו לנבחרת הדליקו את הפרנצ׳ייז פלייר שלי, fired him up לקראת העונה הקרובה, שהוא מדבר על כמה הוא נחוש להצליח כבר בעונה הקרובה, כמה הוא רוצה להגיע לפלייאוף סוף סוף.

וזה היה חתיכת אוף טופיק, אפילו עמוס יסכים.. 

_________________
אלון:
5 או 10 זה פשוט מדי. אני בעד שרוני יעשה חישוב של ממוצע כלשהו פר עמדה ונמצא מספר מעניין להכפיל אותו בוא נגיד pi או e. אח"כ כדי להוסיף אלמנט אקראי נבקש ממוק לחשוב על מספר נגיד 36D או 350CC ונראה כבר מה יצא.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יולי 10, 2012 5:07 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: א' יוני 01, 2008 1:58 am
הודעות: 3365
מיקום: אולפן ערוץ הספורט,3 בלילה
בלוג: הצג בלוג (0)
תמונה


אם אני המג'יק, אני מעדיף לתת לדוויאט ללכת בסוף השנה תמורת כלום (שגם זה לא יהיה מדוייק כי הם יקבלו נכסים תמורת S&T) מאשר לעשות הטרייד עם הנטס, שהוא ללא ספק הטרייד הכי חד צדדי, מגעיל, מטורף, ודוחה שועלים בתולדות הליגה (יותר מהטרייד של גאסול ללייקרס. כן, עד כדי כך. גאסול לליקרס זה שיא ההגינות לעומת מה שמתבשל פה).

אורלנדו אמורים לתת את דוויאט, השחקן מס' 2 בליגה והסנטר הכי טוב משמעותית, בשיאו, בנוסף לשני חוזים נחמדים כמו ארל קלארק וג'ייסון ריצ'ארדסון (תשוו לעומת מה שטרי או קרופורד קיבלו) פלוס שני חוזים סבירים (דוהאן רכז מחליף לגיטימי וקוינטון ריצ'ארדסון בחוזה קטן).

תמורת הזכות (!) לקבל את ברוק לופז חתום על חוזה מקסימום (זה הדיבור), שלושה שחקני פח, ושלוש בחירות דראפט נמוכות, אפילו לא לוטרי.

אין לי מילים.

_________________
רסקה : "צביקה האם זה לא בעייתי ששחקנים ששיחקו נגד מכבי היה מושקעים כספית אצל מוני פאנן באותו זמן ?!"
צביקה שרף : "לא".
מכביזם, כל מילה מיותרת.

גיא פניני, קפטן מכבי, לשחקן הפועל : "אתה נאצי, שיהיה סרטן בראש לך ולאבא שלך".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יולי 10, 2012 5:20 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 15501
מיקום: במרתף
בלוג: הצג בלוג (0)
שימי, רק הערה-אין מצב שדווייט השחקן מס' 2 בליגה, המקסימום שאפשר לתת לו זה 3 (אחרי לברון ודוראנט), כשבהחלט אפשר גם לטעון שהוא מתנדנד על גבול הטופ 5. חוץ מזה, אני מסכים לגמרי שהטרייד כמו שהוא נראה כרגע נראה זוועתי מבחינת אורלנדו, אבל בוא נחכה עד שהוא יושלם כדי לקבל את כל הפרטים.

_________________
כורסה נוחה זה התחלה של סוף


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יולי 10, 2012 5:36 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: א' יוני 01, 2008 1:58 am
הודעות: 3365
מיקום: אולפן ערוץ הספורט,3 בלילה
בלוג: הצג בלוג (0)
מתנדנד על גבול החמש?! מי בדיוק הם שלושת השחקנים שעדיפים עליו?

_________________
רסקה : "צביקה האם זה לא בעייתי ששחקנים ששיחקו נגד מכבי היה מושקעים כספית אצל מוני פאנן באותו זמן ?!"
צביקה שרף : "לא".
מכביזם, כל מילה מיותרת.

גיא פניני, קפטן מכבי, לשחקן הפועל : "אתה נאצי, שיהיה סרטן בראש לך ולאבא שלך".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יולי 10, 2012 5:55 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 15501
מיקום: במרתף
בלוג: הצג בלוג (0)
לברון ודוראנט בלי שום צל של ספק ובעיני גם פול עדיף עליו. מכאן והלאה זה כבר נהיה יותר נזיל, אבל אני בהחלט יכול לראות אנשים שיעדיפו עליו כרגע את קובי. קח גם בחשבון שהפציעה שלו בגב יכולה להיות יותר ממשהו חולף, נכון לעכשיו אפילו לא בטוח שהוא יתחיל את העונה הבאה בזמן.

_________________
כורסה נוחה זה התחלה של סוף


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יולי 10, 2012 6:06 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 4:51 pm
הודעות: 5734
בלוג: הצג בלוג (0)
זה קל- לברון דוראנט וקובי.
גם לרוז (שעשה כמה דברים מרשימים בשנים האחרונות) וייד ופול יש קייס מולו לדעתי.

_________________
" if you want to have fun, like I did with Bill Walton, play with LeBron. but if you want to win and win and win, it's Kobe"
LARRY LEGEND


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יולי 10, 2012 6:20 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:26 pm
הודעות: 4633
בלוג: הצג בלוג (0)
אני פה לגמרי עם נורטון בנושא קבוצות ה"אול סטאר" שנבנות.
תנו לי כל עונה גמר מזרח כמו השנה (3 אולסטארים בבוסטון ו3 אולסטארים במיאמי) וגמר מזרח (ה3 מאוקלהומה נגד ה2 וחצי מהספרס), ובוודאי גמר כמו השנה , מאשר איזה נטס /סיקסרס/קליבלנד 2007 בגמר המזרח/NBA.

השחקנים לא צריכים להתאים את עצמם לליגה אלא הליגה לשחקנים... בליגה עם 30 אולסטארים (ובערך 4-5 סופרסטארים) אין מקום ל30 קבוצות ברמה טובה... יש מקום ל7-8 קבוצות ברמה גבוה מאוד, 4-6 קבוצות טובות וכל השאר פח.

את מי זה מענין שבשנות ה80 שחקנים אכלו קש והובילו קבוצות לשום כלום? למה האוורד (בתור דוגמא) צריך לחכות לגיל 30 פלוס כדי ללכת לקבוצה שהוא מרגיש בה שהוא יכול לקחת אליפות?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 81 הודעות ]  עבור לעמוד 1, 2, 3, 4  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot], uriel17 ו 15 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.