סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו א' ספטמבר 22, 2024 1:16 pm

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 19 הודעות ] 
מחבר הודעה
הודעהפורסם: ב' אוקטובר 08, 2012 12:47 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 18754
בלוג: הצג בלוג (0)
עונה חדשה בליגת העל בפתח (וכן, שימי, אני יודע, ליגה עלובה, אלופה ידועה מראש, מיץ של הזבל או בלשון הגר"א שלך מוציאים שם רע לחלטורה) והחלטתי לעבור על כל קבוצות הליגה ולעשות להן מעין פריוויו לקראת העונה החדשה, שכולנו נחכים ונדע מה הולך להיות (מכבי אלופה, כן? רק רציתי לראות שכולם בהקשבה). כמובן אשמח יותר מהכול אם לא רק תקראו את מה שאני כותב או שתשבחו זאת, אלא שיתפתח דיון ער. עבור קבוצות שמשחקות גם באירופה, נאזכר את הציפיות והסיכויים במפעל השני. נתחיל כמובן מהקבוצה שבגללה בכלל יש זכות קיום לכדורסל הישראלי (קצת פרובוקציה. איפה הימים שירון ארבל קרא להפועל ת"א בכתבה "אלטרנטיבה שפויה" והפורום התפוצץ כמעט מרוב תגובות נזעמות) - האלופה הניצחית מכבי תל אביב

הגיעו בשמחה - ריקי היקמן, דיוויד לוגן, ניק קנר מדלי, גיורגי שרמדיני, סילבן לנדסברג, מלקולם תומאס, מורן רוט

עזבו בששון - סופו שחורציאניטיס, תיאו פפלוקאס, קית' לנגפורד, ריצ'י הנדריקס, דיוויד בלו, ג'ון שאייר

חמישיה צפויה - אוחיון, לוגאן, דווין סמית', אליהו, מלקולם תומאס

זאת עונת מעבר אצל מכבי. מהצוות שהיה הבסיס של מכבי בשנתיים האחרונות נותרו ליאור אליהו, יוגב ופניני. אני חושב שזאת הייתה הפגרה הכי קשה שעברה על מכבי, עם סאגת יוגב, שחקנים שמכבי רצתה וברחו ולמרות ההצהרות של הצוות המקצועי (ולא, שני הגולדן בויז, אני לא מדבר עליכם), בהחלט נעשו פשרות ברכש. מבחינת הליגה מכבי עדיין גדולה על הליגה. אולי העונה אין שחקנים ברמה אחרת, אבל העומק, האיכות הכוללת וכמובן המאמן אמורים לתת יתרון גדול על שאר הליגה והעונה אפילו אין את הפיינל פור השנוא מהכול.

באירופה המצב פחות מרנין. מישהו מהרכש יצטרך להראות שהוא ברמה אירופאית גבוהה, דבר שאף אחד מהשחקנים שילבשו צהוב לא הראה, או הראה שלא. המסלול השני, שהוא אופציונלי אפילו יותר, הוא שוב ניסים של דיוויד בלאט, שידהים את אירופה בסגנון משחק לא מוכר, שישב כמו כפפה על הסגל העמוק.

על פיו ישק דבר - יוגב אוחיון הוא לא השחקן הכי טוב של מכבי תל אביב, הוא בוודאי לא השחקן עם ההכנה הטובה ביותר לליגה, אבל הפונקציה שהוא ממלא היא קריטית ואין אף שחקן אחר בסגל (הנוכחי???) שממלא אותה. השחקן שיוצר לשחקנים האחרים.

בסימן שאלה? שני הגארדים האמריקאים החדשים של מכבי נראים מאד בינונים וזאת בלשון עדינה, בוודאי כשמשווים אותם לאיש שהם אמורים להחליף, קית' לנגפורד. האם אחד מהם יפתיע ויהפוך ליוצר הנק' שכל כך חסר במכבי? האם אחד מהם בכלל יצליח לשרוד את העונה, שלא לדבר על שניהם?

הבאנקר - שלוש גויאבות למשחק לפחות שיכנסו, שני מהלכים התקפיים שישאירו אותך בפה פעור איך הכדור נכנס, מהלך אתלטי אחד שיגרום לך למרוט שערות איך האיש לא באן.בי.איי ו-18.7 פאשלות הגנתיות שיתנו תשובה טובה - ליאור אליהו.

ובקליפת אגוז - הקסם של בלאט צריך לעבוד שעות נוספות בכדי שאפשר יהיה לסמן וי על עוד עונה בסטנדרט הצהוב.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אוקטובר 08, 2012 12:55 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 8:50 pm
הודעות: 30390
בלוג: הצג בלוג (14)
עמוס, אם אתה רוצה פרובוקציות, אז למה לא לדבוק בקלף המנצח ולטעון שהפועל תל אביב היא אלטרנטיבה שפויה?

ואם כבר העלית את זה, באמת מישהו דאג לכנות ככה קבוצה של שאול אייזנברג? ואו.

ולנושא... -

1. מדהים איך קית' לנגפורד הפך לכזה קונצנזוס, שמידת הנעליים שלו היא המדד שכל מחליף צריך להימדד בו. שווה לנסות לחפש את מה שנאמר עליו אחרי ההפסד הביתי של מכבי להפועל של קטש. אני חושב שזה גם נותן המחשה לא רעה לכמה הערכות פרי סיזן הן בעייתיות.

2. אני הייתי מנסח את סימן השאלה אחרת (חוץ כמובן מלשאול על כל שחקן בסגל האם הוא לא יהיה אכזבה נוראית, או לחילופין לשאול מתי הפיוז של בלאט יישרף סופית): השאלה הכי מעניינת היא מי יגיע למכבי בינואר, וההימור שלי הוא שזה יהיה דווקא ישראלי, אחד מהשלושה כספי/הלפרין/בלו, שעל כל אחד מהם הועלתה הספקולציה שאולי כל הסטטוס הנוכחי שלהם זה מסך עשן לקראת ירח דבש מחודש של הצדדים האוהבים.

_________________
"ונניח שזה נכון - מי ידע מזה?" שמעון מזרחי על פרשת הפיצה
"המזל של מכבי הוא שחסכנו מהם להפסיד מול ירושלים בגמר" (מוטי אמסלם)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אוקטובר 08, 2012 1:13 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 18754
בלוג: הצג בלוג (0)
זה לא מישהו. זאת הייתה הכתבה של ירון ארבל לקראת עונת גוסינסקי/אדלשטיין בהפועל, לא הקבוצה של אדלשטיין. בכותרת כיכבו צמד המילים "אלטרנטיבה שפויה". אתה לא זוכר את הסערה שפרצה בפורום על כך? הייתה העלבות ותרעומת בסדר גודל צונאמי של הירושלמים.

לגבי לנגפורד, הסיבה שהיה לו שם רע היא קודם כל צמד המשחקים שלו בחימקי מול מכבי. הרי בתקשורת שלנו הכול נגזר ממה שרואים מול מכבי, כי תכ'לס לראות כדורסל אירופאי מעבר למשחקי מכבי וגג הפיינל פור של היורוליג, אפילו בשנים נטולות מכבי, זה גדול עליהם. אז במשחקים מול מכבי לנגפורד היה שכונתי ולא טוב (גם אפקט של הקבוצה שלו). סיבה נוספת היא מסע סיכול ממוקד שערך לו שרף, שטען שהוא טראבל מייקר ושחקן אגואיסט. הפתיחה החלשה של לנגפורד בתקופה שהוא נכנס לכושר רק העצימה את העליהום שהיה עליו בתחילה. אני חושב שבסוף העונה האיכויות של לנגפורד כבר היו ברורות ובתוך הקונצנזוס.

אני יכול למשל יכול להגיד שאני חשבתי שמכבי עשו החתמה מעולה עם לנגפורד, בהתאם לסיטואציה שנוצרה ובכלל החתמה עם פוטנציאל מצויין ללא קשר לסיטואציות.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אוקטובר 08, 2012 1:16 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 7:38 pm
הודעות: 15720
מיקום: עמוק באדמה
בלוג: הצג בלוג (0)
- העונה אין פיינל פור, אבל יש פיינל 2
- העונה למכבי אין זר אחד שאפשר להגיד עליו שהוא שובר שוויון. אין פה סופו, וגם לא לנגפורד, הנדריקס, פארמר, פארגו וכו'. זה נאמר כמובן לפני ההופעה הראשונה של מלקולם תומאס ולפני החזרה למגרשים של דווין סמית, שלדעתי יגיע עם הרבה יותר בטחון השנה דווקא בגלל שהוא ושון ג'יימס היחידים שנשארו בקבוצה.

בקיצור, היתרון העיקרי של מכבי הוא בעומק. דיוויד בלאט הוא המאמן המוביל בישראל, אבל זה לא שהוא לא הפסיד משחקים בקריירה שלו בליגה.

ביורוליג המצב נראה רע, ועם כל הכבוד לקסמים של בלאט, קשה לי לראות את מכבי עוברים את הטופ16.

_________________
nothing really matters

אין לי ראש למילים ארוכות וביבלברוקס מן מילה ארוכה שכזאת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אוקטובר 08, 2012 1:28 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ה' אוגוסט 18, 2011 5:58 pm
הודעות: 172
בלוג: הצג בלוג (0)
סך הכל מכבי עם סגל די מאוזן, גם מבחינת העמדות וגם מבחינת ישראלים וזרים (כרגיל רוקנו את הליגה).
אם אנחנו מקבילים את העונה הזו לעונה שעברה, אז ניק קיינר מדלי אמור להיכנס לנעליים של דיוויד בלו. לפחות לפי גביע ווינר, הבנאדם לא מבריק בהגנה ודי חור בריבאונד. אם מצרפים אליו את אליהו, למכבי יש שני פורוורדים שיגרמו לה הרבה בעיות בהגנה.
השחקן השני שמעניין אותי הוא מלקולם תומאס שמאוד מזכיר לי את הנדריקס. הוא יוסיף את האלמנטים של הריבאונד והחסימה ומצד שני הרבה אנרגיות בהתקפה. גם מבחינת הסיטואציה הוא מזכיר את הנדריקס בזה שהוא אמור לשחק 4 אבל ישחק 5 רוב הזמן במכבי. לדעתי חסר לו את הסייז בשביל לשחק 5 וזה ייצור בעיה מול סנטרים באירופה.
בעיקר אפשר להגיד שאין למכבי אף שחקן "מושלם" בסגל, לוגאן והיקמן לא בדיוק רכזים, תומאס לא בדיוק סנטר ומדלי ואליהו בעייתיים בהגנה. על שלל בעיותיה, אני חשוב שלהגיע להצלבה יהיה הישג יפה מאוד.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אוקטובר 08, 2012 11:52 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' אוגוסט 15, 2007 6:28 pm
הודעות: 3542
בלוג: הצג בלוג (0)
דווקא השנה לכתוב "רוקנו את הליגה"? לנדסברג היה ברור עוד מתחילת השנה שעברה ומלבדו זה רק מורן רוט. אולי אתה מחשיב גם את לוגאן?

עמוס, ב-"על פיו ישק דבר" טענת שאין למכבי תחליף לאוחיון בליגה הישראלית? אתה באמת לא רואה אותם לוקחים אליפות בלי אוחיון, עם 30 דקות למורן רוט?
אני מסכים שביורוליג לרוט כנראה אין מה למכור אבל מבחינת הליגה אני לא רואה הפרש משמעותי

פניני מונה לקפטן. בהתחלה חשבתי על זה כסימן חיובי עבורו, אולי יעזור לו להיגמל מעישון, אבל במחשבה שנייה רוב הקפטנים האחרונים של מכבי לא קיבלו הרבה דקות - שלף, שארפ, בורשטיין (שאגב, חסר ברשימת העוזבים)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אוקטובר 08, 2012 5:59 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' אוגוסט 12, 2008 12:34 am
הודעות: 4587
בלוג: הצג בלוג (0)
בניגוד לשנים קודמות בהם המעקב שלי אחרי משחקי ההכנה והתגבשות הסגל היה בהילוך גבוה, השנה אני מאוד מאופק בכל הנוגע למכבי ת"א ועונת המלפפונים. אני מניח שזה בעיקר כי אני מבין שהסגלים של בלאט, ברובם, הם לא כפי שהם נראים. אני זוכר שבסגל שנבנה לפני שנתיים, בעונתו הראשונה של סופו, אהבתי לומר כי על הנייר לסגל הזה יש יותר חסרונות מיתרונות ואני לא רואה איך הוא מתרומם. אז אכלתי כובע ואולי אפילו שניים כשהקבוצה שיחקה כדורסל מצוין.

משהו אחד שבאמת יצא לי לראות בשני משחקי הכנה שראיתי זה שיש מספר מסירות סרק בהתקפת מכבי, עד כשהכדור מגיע לפניני ומשום מה הוא זה שמייצר את הדברים בהתקפה. לתת לפניני ליצור זה משהו שעובד לעיתים בליגה(אני אגב חושב שיכולת המסירה שמייחסים לו היא אוברייטד והגיעה בעיקר לאחר איזה משחק שמוקם על הלואו-פוסט וחילק כדורים לשחקנים שחתכו ושלח גמר מזה כל פעם מחדש בערך) ובאירופה אין לזה שום סיכוי. ההקפצה הראשונה שלו כל-כך איטית שאני חושב שאפילו שאראס מסוגל לסגור לו את החדירה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אוקטובר 08, 2012 6:54 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ו' דצמבר 01, 2006 1:33 pm
הודעות: 14235
בלוג: הצג בלוג (0)
יש למכבי בעיות מצ'אפ לא פשוטות בליגה הישראלית והיא תצטרך למצוא את התתאמות הנכונות.ביורוליג יהיו לה חיים קשים אבל לדעתי היא תצליח להעפיל לטופ 16.אם היקמן ימשיך ךעשות יותר נזק מתועלת סיכוי גבוה שיוחלף בקרוב ,לא חסרים פליטי NBA ברמה סבירה ומעלה בעמדות בגארד שינופו מהמחנות הסופיים במהלך החודש הקרוב.....


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אוקטובר 08, 2012 8:05 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 1:59 pm
הודעות: 22635
בלוג: הצג בלוג (0)
שארפ כקפטן זכה להרבה דקות משחק יחסית בשנתיים הראשונות שלו כקפטן. לאחר מכן החלה הירידה בדקותיו.
הקפטן האחרון שגם בעונתו האחרונה היה שחקן של דקות רבות היה הנפלד ב-2002.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אוקטובר 08, 2012 9:45 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 21969
בלוג: הצג בלוג (0)
RREEDDTT. כתב:
יש למכבי בעיות מצ'אפ לא פשוטות בליגה הישראלית והיא תצטרך למצוא את התתאמות הנכונות.ביורוליג יהיו לה חיים קשים אבל לדעתי היא תצליח להעפיל לטופ 16.אם היקמן ימשיך ךעשות יותר נזק מתועלת סיכוי גבוה שיוחלף בקרוב ,לא חסרים פליטי NBA ברמה סבירה ומעלה בעמדות בגארד שינופו מהמחנות הסופיים במהלך החודש הקרוב.....


:shock: :shock: :shock:

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אוקטובר 09, 2012 7:38 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ו' מרץ 06, 2009 1:39 am
הודעות: 6798
בלוג: הצג בלוג (0)
עמוס, דווקא אליהו הוא באנקר?? ראינו במשחקים מול הקבוצות הגדולות והפיזיות כמה שהיכולות ההתקפיות שלו הן לא באנקר. אני חושב שלפחות אחד מצמד הגארדים לא ישרוד עד לחורף. כרגע המטוטלת נוטה לכיוון של היקמן לאור היכולת של לוגאן במשחקי ההכנה, אבל אי אפשר ממש לדעת( זוכרים איך אלן אנדרסון נראה בהתחלה?)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אוקטובר 09, 2012 11:39 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 18754
בלוג: הצג בלוג (0)
בקטגורית הבאנקר הכוונה לדברים שברור שיקרו.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' אוקטובר 10, 2012 11:46 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 8:50 pm
הודעות: 30390
בלוג: הצג בלוג (14)
גם כאן, אני לא חושב שמדובר בבאנקר. בלאט עשוי בקלות להתעצבן עליו ולהחליט שהוא מספסל אותו עד להודעה חדשה. באופן מוזר, לדעתי הבאנקר היחיד של מכבי הוא אוחיון.

_________________
"ונניח שזה נכון - מי ידע מזה?" שמעון מזרחי על פרשת הפיצה
"המזל של מכבי הוא שחסכנו מהם להפסיד מול ירושלים בגמר" (מוטי אמסלם)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' אוקטובר 10, 2012 12:24 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 12:53 pm
הודעות: 12654
בלוג: הצג בלוג (0)
כמו שנק"מ נראה כרגע, אני לא רואה את בלאט משחק משחקים כאלה עם אליהו כ"כ מהר.

_________________
פעם הייתי Homer.
אף פעם לא תחלו בקדחת!


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' אוקטובר 10, 2012 12:36 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 8:50 pm
הודעות: 30390
בלוג: הצג בלוג (14)
אני דווקא כן, אבל זה לא משנה, עצם העובדה שיש למכבי שני שחקנים זרים על המשבצת של אליהו הופכת את מעמדו הפוטנציאלי לשברירי מאוד ובטח שלא לבאנקר.

_________________
"ונניח שזה נכון - מי ידע מזה?" שמעון מזרחי על פרשת הפיצה
"המזל של מכבי הוא שחסכנו מהם להפסיד מול ירושלים בגמר" (מוטי אמסלם)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' אוקטובר 10, 2012 12:56 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 1:01 am
הודעות: 1850
בלוג: הצג בלוג (0)
בליגה בארץ המעמד של אליהו די בטוח בחמישיה
כי בלאט צריך שני ישראלים אז ההרכב הראשון יהיה לדעתי:
אוחיון, לוגאן, סמית, אליהו, ג'יימס/ שרמדיני
ביורוליג הסיפור שונה כי אפשר לשחק גם עם תומאס ומדלי יותר בעמדה שלו
אז אם הוא ימשיך לא לשמור לדעתי הוא ישחק פחות.

לגבי הזר שיישאר בחוץ אני מעריך שזה יהיה כל פעם אחד מבין לוגאן/היקמן
או תומאס/מדלי, כרגע זה הולך יותר לכיוון של היקמן


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' אוקטובר 10, 2012 1:03 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 8:50 pm
הודעות: 30390
בלוג: הצג בלוג (14)
אני שוב אזכיר את הפיינל פור שבו מכבי הפסידו את האליפות ואליהו בילה על הספסל.

בלאט הוא אדם חכם יותר מצביקה שרף, אבל גם לו יש פיוזים קצרים. אם אליהו לא ימצא חן בעיניו, ויוסיף על זה איזה ראיון מהסוג שהוא נתן לפני הפיינל פור ההוא, לך תדע מה יקרה. זה כמובן תסריט אופטימי (מודולו העובדה שאני אישית מאוד אוהב את אליהו), אבל הוא אפשרי.

_________________
"ונניח שזה נכון - מי ידע מזה?" שמעון מזרחי על פרשת הפיצה
"המזל של מכבי הוא שחסכנו מהם להפסיד מול ירושלים בגמר" (מוטי אמסלם)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' אוקטובר 10, 2012 1:06 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 1:01 am
הודעות: 1850
בלוג: הצג בלוג (0)
אם מכבי תפסיד לירושלים מלאגה וסיינה יכול להיות גם שהיקמן לא יישאר פה הרבה
הכל אפשרי אז נחיה ונראה , פתיחת עונה לא פשוטה למכבי

11.10 - מלאגה
14.10 - ירושלים
18.10 - סיינה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' אוקטובר 10, 2012 1:07 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 15468
מיקום: במרתף
בלוג: הצג בלוג (0)
בעיני דווקא היקמן יהיה זה שלא ישאר מחוץ לסגל בליגה כדי לנסות לתת לו בטחון ולהכניס אותו לכושר יותר טוב מול יריבות חלשות יותר. בסופו של דבר, נראה לי יותר סביר שמישהו מהשלישיה שרמדיני/ג'יימס/תומאס ישב כי בליגה כולם משחקים 5 ואין צורך בשלושתם בהרכב באותו משחק ובכל מקרה, כל עוד זה בליגה בארץ מכבי יכולה להסתדר גם לדקות מסויימות עם עם הרכב מהיר שכולל קו קדמי עם שניים מבין נק"מ/אליהו/פניני.

_________________
כורסה נוחה זה התחלה של סוף


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 19 הודעות ] 

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot], דניאל ו 8 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.