סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ב' ספטמבר 23, 2024 7:31 am

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 129 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5, 6  הבא
מחבר הודעה
הודעהפורסם: ו' אוקטובר 12, 2012 3:58 pm 
מנותק
Hall of Famer
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ה' יוני 19, 2008 12:53 am
הודעות: 12117
בלוג: הצג בלוג (0)
רשמים נוספים מהמשחק:
הישראלים:
- שאפו לליאור אליהו. היה מאוד אקטיבי אתמול, הוביל מתפרצות מספר פעמים כמו שהוא יכול וצריך לעשות, היה לא רע בכלל בהגנה (3 חטיפות) ובריבאונד (5 ריב' הגנה - הביל את מכבי יחד עם תומאס) והתמודד מצויין מול קו קדמי מהסוג שבד"כ הוא מתקשה מולו (גבוהים פיזיים, ואתלטים כמו גיסט ולימה). השלב הבא הוא להיות יותר אסרטיבי ובמקום חדירה והוצאה או גויאבה לנסות ללכת חזק לטבעת.
- גיא פניני נראה שחזר לעצמו. קלע מ-3, מסר, סחט עבירות (כולל העבירה ל-3 בריצה של מכבי) והציק בהגנה כמו שהוא יודע.
- יוגב לא היה טוב אתמול, חלק מזה בגלל 2 העבירות המהירות שעשה, אבל גם כששיחק לא עשה יותר מדי (0-2 מהשדה ו-1 מ-4 מהקו בשלושת הרבעים הראשונים), עד כמובן לשתי השלשות המזליקיות הרצופות שקלע והאסיסט בסוף לשלשה (נראה לי של פניני).
- לאנסברג היה סביר. לדעתי לא ניצל מספיק את היתרון האתלטי שלו לחדור ועשה כמה טעויות בהגנה.
- רוט שיחק רק 5 דקות אבל היה טוב מאוד בריצה של מכבי במחצית הראשונה עם 2 אסיסטים ו-0 טעויות.

הזרים:
- היקמן לא הרשים אותי, לא יוצר מכדרור (2 איבודים רצופים בכדרור), לא מסיים מי יודע מה (למרות שבפעמיים שהחטיא לקח לעצמו את הריבאונד וקלע), אבל איכשהו סיים עם 16, 4, 4 וקלע 6 מ-6 מהקו.
- לוגאן היה טוב מאוד במחצית הראשונה וקצת נחלש בשנייה.
- לא זוכר מי מהגארדים שמר על קאלאווי רוב המשחק אבל הוא עשה עבודה גרועה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' אוקטובר 12, 2012 4:57 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ה' דצמבר 30, 2010 6:58 pm
הודעות: 8511
בלוג: הצג בלוג (0)
rony כתב:
באסטון שיחק 4 כי וויצ'יץ' היה גבוה יותר, כבד יותר, וגם השלים אותו טוב כי הוא יכל לקלוע מבחוץ. עכשיו, ברור שאני אשמח מאוד אם יגיע איזה וויצ'יץ' למכבי, אבל זה לא הכי ריאלי בעולם וכמו שכתבתי, אם מכבי תחליף את נק"מ, אני מעריך שהיא תחפש גבוה שיכול לקלוע מבחוץ, אם היא תמצא סנטר כזה אז תומאס באמת יזוז ל-4, אם היא תמצא פאוור כזה, שזה התרחיש היותר סביר בעיני, אז תומאס ישחק הרבה 5.

תמיד אפשר לשחרר את קיינר מדלי בשביל להביא את אותו הוויצ'יץ'... אומרים שהוא בכושר מצוין.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' אוקטובר 12, 2012 5:59 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' יוני 04, 2008 8:50 pm
הודעות: 1261
מיקום: באולם
בלוג: הצג בלוג (0)
רעיונות היכן לצפות במשחק של מכבי תל אביב במלאגה? או להוריד, אם יש...

_________________
You know I wish that there was some way that I could be outside playing basketball in the rain and not get wet. Now wouldn't that be great?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' אוקטובר 12, 2012 7:14 pm 
מנותק
Junior
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ה' אפריל 16, 2009 11:17 pm
הודעות: 3650
בלוג: הצג בלוג (2)
CP3 כתב:
רעיונות היכן לצפות במשחק של מכבי תל אביב במלאגה? או להוריד, אם יש...


http://forum.rojadirecta.es/showthread. ... 11-09-2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' אוקטובר 13, 2012 12:33 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 18754
בלוג: הצג בלוג (0)
את הניצחון בלאט צריך להעניק לרפשה. חתום בגדול על כל הניצחון בכל האספקטים. מבניית הקבוצה הרעה לטעמי, מבניית הסגל והאסטרטגיה שהוא תיכנן לעונה, מתוכנית המשחק הספציפית וכמובן כמובן בעיקר, מניהול המשחק. את כל מספרי הסיפורים על הכדורסל האירופאי החכם אני שולח לצפות במלאגה ובאחד המאמנים הבכירים באירופה (לפחות על פי הג'ובים שהוא מקבל).

הניצחון של מכבי הושג מסוף הרבע הראשון עד אמצע הרבע השני בערך, בדקות שקלאוויי לא היה על המגרש ומרקוס וויליאמס את לוקה זוריץ' חירבו כל ניסיון התקפי. בדקה השישית לרבע הראשון מכבי פיגרה 15-16 וזוריץ' נכנס לשחק. בדקה השמינית בשיוויון 17 קאלוואיי יצא ומרקוס וויליאמס עלה. קאלוויי חזר לשחק בדקה ה-15 ומכבי השלימה ריצה 9-26. מאותו רגע מלאגה רדפה אחרי מכבי עם רגעים קצרים של שיוויון.

20 שניות לתוך הרבע השני נשבר בעיני איזה שיא. דיוויד בלאט בדיוק הכניס את שון ג'יימס והוא היה השחקן ה-11 שמכבי זרקה לפרקט. בלאט תוך רבע אחד הצליח להכניס את כל שחקני הסגל שלו, זה די מדהים. בחצי הראשון העסק של שרשרת החילופים עבד נהדר, וכאמור התודות לרפשה. החזרה של מלאגה למשחק בדקות האחרונות של הרבע השני גרמו לבלאט לשנות טקטיקה ולהדק את הרוטציה לשמונה וקצת שחקנים (שבעה עם דקות רבות ודקות מעטות ללנדסברג, ג'יימס ונק"מ).

אני לא מבין את האכזבה משרמדיני. הוא בדיוק אותו שחקן שראינו בקאנטו. גבוה כבד, ללא משחק פוסט, אבל אחד שיודע לנוע חכם, מבין את המשחק, נבנה מהמשחק הקבוצתי ואלוף במשיכת עבירות. זה בדיוק מה שהוא נתן מול מלאגה. בתור סנטר מחליף, זה יכול להיות סביר, לא מדהים בעיני, בתור הסנטר העיקרי של הקבוצה זה לא מספיק לקבוצה שמכוונת גבוה.

בסופו של דבר למכבי יש מספר עקרונות שנשמרים מהשנים הקודמות. קודם כל המשחק הקבוצתי. דבר שני האתלטיות והחיפוש לשים נק' מהירות בכל הזדמנות. וכמובן המחויבות להגנה. השלב הראשון כנראה לא יהיה מאתגר במיוחד (גם סיינה אחרי ההפסד לאלבא לא נראים מפחיד), אבל סימני השאלה להמשך עדיין נשארו. הקו האחורי רעוע בעיני, הקו הקדמי לא מייצר הרבה נק' ומהמשחק אתמול נראה שמכבי תמות או תחיה על היכולת שלה לקלוע מחוץ לקשת וזה אף פעם לא דבר משמח.

לגבי שחקני המשנה - אני לא שמתי לב יותר מדי לנק"מ והוא בהחלט לא היה טוב, אבל אין לי מושג מה צריך לעשות איתו. אני חיבבתי את הבחור במדי מרילנד, אבל לא חשבתי שהוא יתאים לרמות הגבוהות באמת של אירופה, קבוצות שמכנוות לפיינל פור. קריירה כמו שהוא עשה עד כה בספדר הייתה משהו שחשבתי שהוא יכול להגיע אליו. לנדסברג, רוט וג'יימס היו מצויינים בדקות שמלאגה התפרקה. במחצית השניה זה נראה אחרת. רוט לא ראה מגרש (ובניגוד למה שהקוף רשם, הוא לא עשה עבודה גדולה ובוודאי שלא שיחק 13+ דקות, אלא 5.17 בלבד) ולנדסברג שנכנס שוב לא נראה בפוקוס ואני ממש לא בטוח שבלאט לא קיבל את ההחלטה הנכונה לא לתת לו שוב לשחק.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' אוקטובר 13, 2012 12:55 pm 
מנותק
Hall of Famer
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ה' יוני 19, 2008 12:53 am
הודעות: 12117
בלוג: הצג בלוג (0)
עמוס לב כתב:
20 שניות לתוך הרבע השני נשבר בעיני איזה שיא. דיוויד בלאט בדיוק הכניס את שון ג'יימס והוא היה השחקן ה-11 שמכבי זרקה לפרקט. בלאט תוך רבע אחד הצליח להכניס את כל שחקני הסגל שלו, זה די מדהים.

המדהים הוא שבלאט, בניגוד לקדנציה הראשונה שלו במכבי, לא עשה את החילופים בפאניקה, אלא הצליח כבר ברבע השני של המשחק לקלוט מי הגיע למשחק ומי לא וביצע התאמות לפי זה, וגם למרות ששרמדיני, נק"מ ואוחיון לא נכנסו טוב למשחק הוא נתן להם דקות בהמשך ולא קבר אותם על הספסל וזה השתלם במקרה של יוגב.
אני חושב שעם העזיבה של אוברדוביץ ואיבקוביץ, בלאט היום הוא המאמן הבכיר ביורוליג יחד עם מסינה (עם כל הכבוד לפיאנג'יאני).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' אוקטובר 13, 2012 1:56 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 18754
בלוג: הצג בלוג (0)
אני לא מסכים עם הניתוח שלך. זה נראה שכל השחקנים נזרקו למגרש כי זאת הייתה תוכנית המשחק והוא רצה לתת דקות לכולם. ההמשך כמעט לא היה קשור למי היה טוב או לא. אני מניח שהוא הלך הרבה יותר עם אליהו, כי הוא היה טוב. יכול להיות שגם פניני קיבל דקות לא מעטות בזכות היכולת ברבע הראשון. מעבר לזה, לא ראיתי חילופים בהתאם ליכולת. לנדסברג היה נהדר בדקות שהוא קיבל ברבע הראשון ותחילת השני והוא כמעט לא שיחק אח"כ. מורן רוט הראה יכולת טובה מאד עבורו בדקות שהוא קיבל בהתחלה ולא ראה פרקט אח"כ. גם שון ג'יימס לא ראה הרבה פרקט, ללא קשר למה שהוא הציג בדקות שהוא שיחק. היקמן היה בינוני עד חלש ובלאט הלך איתו. יוגב היה לא אפקטיבי וקיבל את ה-20 דקות שלו וניתן להניח שאם הוא לא היה מקבל את 2 העבירות מיד, זה היה מתנפח ל-25 דקות, שמן הסתם היו מתוכננות מראש. שארמדיני גם הוא קיבל את הדקות לא בהתאם ליכולת.

אין ספק שבלאט עשה התאמות בדקות השחקנים תוך כדי משחק, אבל זה לא היה מצב של בוא נבדוק ברבע הראשון מי טוב ועל פי זה ניתן להם לשחק, אלא התפתחות טבעית של המשחק ובעיקר התאמות להרכבים שמלאגה הציגה. אני חושב שבלאט קלט בחצי השני שהמשחק שמתפתח תפור על תומאס ומה שהגביל את הדקות של תומאס היו עבירות ולכן שרמדיני שיחק קצת יותר. אבל אפשר היה לראות שאת ההחלטה הזאת בלאט קיבל תוך כדי החזרה של מלאגה בסוף הרבע השני ולא מהדקות הטובות של מכבי, שבהן דווקא תומאס לא נראה טוב.

ולגבי האמירה שהוא מהבכירים במאמני אירופה - אני מסכים בערך. לא הייתי מעמיד את בלאט באותה מדרגה עם מסינה. מסינה הוא הבכיר מכולם, אחר כך אפשר להעמיד את בלאט וגם את איבנוביץ' ואולי עוד מאמן או שניים.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' אוקטובר 13, 2012 3:00 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' פברואר 19, 2007 11:46 pm
הודעות: 4419
בלוג: הצג בלוג (0)
אני גם לא ממש מבין את הזלזול בפיאנג'יאני. הבנאדם עשה דברים נהדרים בסיינה למרות סגל באמת סביר ולא הרבה יותר מזה. הוא הצליח לבנות תלכיד מנצח מאסופת שחקנים שלא ממש עשו ניסים ונפלאות במקומות אחרים(חוץ ממקאלב כמובן, אבל עברו אצלו עוד שחקנים כמו מקנטייר וכו')ואנשים עוד מרשים לעצמם לבקר אותו על כך שלא הצליח לעשות את ה''צעד הנוסף להגעה לגמר היורוליג\זכייה ביורוליג'', בזמן שקבוצות עם תקציבי ענק ורוסטרים מרשימים בהרבה נשארות בחוץ.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' אוקטובר 13, 2012 3:10 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ש' אוגוסט 21, 2010 11:52 am
הודעות: 899
בלוג: הצג בלוג (0)
אני לא חושב שלהזכיר אותו כשלישי אחרי מסינה ובלאט זה בדיוק מזלזל....

_________________
"if life gives you lemons, make lemonade. but unless life also gives you sugar and water your lemonade is gonna suck"


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' אוקטובר 13, 2012 4:03 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 05, 2009 3:28 pm
הודעות: 569
בלוג: הצג בלוג (0)
בהקשר למכבי - חייבים להודות שהחיבור המקצועי והחברתי לקח פחות זמן ממה ששיערו שייקח,
בתקשורת כלל לא האמינו שהסגל הזה יתחבר.

נק"מ עדיין תעלומה, אבל אני בטוח שבמשחקי הבית הוא יבוא לידי ביטוי ויהיה מהבולטים בהם.
כרגע מכבי עוקצת בעיקר דרך משחק הריצה שלה, יצירת מצבים לשלשות של לוגאן, איתור שרמדיני
מתחת לסל ומהלכי גויאבה של אליהו.

יהיו משחקים בהם מכבי תצטרך להתעלות על עצמה בצבע, במשחק עומד, אני חושב שבלאט צריך לעבוד
על שיתוף פעולה בין שרמדיני לתומאס, בדומה לשילוב שהיה בין ניקולה לבאסטון. תומאס יכול לקלוע בדרכים מגוונות
אבל הוא בראש ובראשונה אתלט אדיר, הוא בנוי יותר להטבעות, לריבאונד, לחסימות, ההבדל העיקרי בינו ובין ג'יימס הוא שג'יימס איטי ממנו
ואין לו את האתלטיות של תומאס, אין לו קליעה טבעית בצבע, אבל הוא משתפר, הוא גם יכול לקחת זריקות מחצי מרחק ומה-3, למזלו
כרגע פחות דורשים ממנו תרומה התקפית, המצב שונה אצל תומאס, שצריך שיזינו אותו בכדורים.

מי שמרוויח מכל העניין הוא קודם כל שרמדיני שמתקשה להתמודד עם שחקנים פיזיים ממנו בפוסט, דווקא האופציה להכניס כדור לשחקן פנים כמו תומאס או מדלי שיכול להסתנן לסל (בדומה להנדריקס) יאפשר לשרמדיני להיות יעיל גם אם הוא ממעט לקלוע, ומצד שני, בהרכב בו הוא ישחק עם שון ג'יימס או אליהו, שרמדיני יכול להתמקם מתחת לסל כשחקן מטרה, לקבל את הכדור ואת העבירות שיבוצעו עליו אוטומטית ולייצר נקודות קלות מהקו, באופן הזה הוא יוכל לתת תרומה של סנטר מבלי להיגרר למשחק פיזי עבירות תוקף טפשיות, ובלי לתקוע את משחק ההתקפה, בשונה מסופו איתו מכבי נראתה לפחות מבחינה התקפית כמו המצב המנטלי שלו ביום נתון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' אוקטובר 13, 2012 4:15 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' מרץ 01, 2012 1:01 am
הודעות: 1271
בלוג: הצג בלוג (0)
שוב פעם אותו עניין. מכבי מנצחת וזה הקבוצה השניה שיש לה מאמן גרוע, בחירת שחקנים גרועה וכו. סהכ היה משחק טוב של מכבי ומסינה יש רק אחד טעד שנגיע אליו, אם בכלל, נדע. מעבר לכך הרבה קבוצות ביורוליג בנויות על הקליעה שלהן מבחוץ ובינהם גם כמה קבוצות שנחשבות גדולות.

_________________
"אני יכול לספר לך מה קרה אבל אז אני אצטרך לשקר..."


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' אוקטובר 13, 2012 4:35 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 1:33 pm
הודעות: 18403
בלוג: הצג בלוג (0)
אגב, נניח שרפשה באמת הפסיד למלאגה את המשחק. זה בסדר גמור להעביר עליו ביקורת, כמו על כל אחד. אבל עפר שלח, כמנהג עמיתו אלי סהר, חייב ללכת צעד קדימה: "רפשה לא מבין שהוא צריך לעשות...", הוא אמר בשידור. כמובן, שלח מבין, רפשה לא מבין. ואם זה לא נראה לכם מוגזם, מה תגידו על "למרקוס ויליאמס אין יסודות הגנה בכלל, למרות שהוא היה בקונטיקט אצל קלהון". נו.

_________________
"לגבי הפועל תל אביב, קבע בית הדין כי התנהגות האוהדים כלפי רגב פנאן והקריאות לעבר שמעון מזרחי מהוות עבירה של התנהגות בלתי ספורטיבית של קהל אוהדים, למרות שהן בגדר המותר".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' אוקטובר 13, 2012 6:22 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' פברואר 19, 2007 11:46 pm
הודעות: 4419
בלוג: הצג בלוג (0)
Mako Regever כתב:
אני לא חושב שלהזכיר אותו כשלישי אחרי מסינה ובלאט זה בדיוק מזלזל....

כי לדעתי זה ממש לא ברור שבלאט עדיף עליו.

אגב אחריי צפייה בסיינה שהפסידה בבית לאלבה ברלין אני חושב שלא יהיה מוגזם לצפות ממכבי לסיים את הבית הזה ללא הפסדים כלל. זה פשוט בית ברמה של יורוקאפ.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' אוקטובר 13, 2012 6:53 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 8:50 pm
הודעות: 30390
בלוג: הצג בלוג (14)
אני לא חושב שבלאט הוא הבכיר במאמני אירופה, אבל לו קייס חזק מאוד להיחשב לטוב שבהם. המים מהסלע שהוא מוציא מהקבוצות שלו בשנים האחרונות, וזה שקבוצה באה למשחק הראשון של העונה ונראית כמו קבוצה של מאמן (טוב, גם מלאגה נראתה כמו קבוצה של מאמן, כשחושבים על זה, אבל זו לא מחמאה), זה מדהים פשוט.

אם בלאט ישיג את מה שפיני גרשון נכשל בו - תואר יורוליג עם אחת הקבוצות הבאמת עשירות, לדעתי הוא גם יקפיץ את עצמו למקום הראשון הכללי.

_________________
"ונניח שזה נכון - מי ידע מזה?" שמעון מזרחי על פרשת הפיצה
"המזל של מכבי הוא שחסכנו מהם להפסיד מול ירושלים בגמר" (מוטי אמסלם)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' אוקטובר 13, 2012 7:03 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ש' דצמבר 02, 2006 4:18 pm
הודעות: 49328
בלוג: הצג בלוג (6)
לא ממש ברור ההגיון - למה תואר יורוליג עם אחת הקבוצות הבאמת עשירות שווה יותר מתואר יורוליג עם אחת הקבוצות הלא באמת עשירות. הדעת נותנת שזה יהיה ההיפך.

_________________
אנחנו מגש היהודים שעליו לך ניתנה מדינת הכסף.
...הכרזה זו, במושב מועצת המדינה הזמנית (מגילת העצמאות)

ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את קרתגו ולבטל את חץ הפוזשן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' אוקטובר 13, 2012 7:53 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 38762
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
רובן אומר שאם בלאט יביא תואר יורוליג עם קבוצה לא ממש עשירה (קרי מכבי כיום) הוא עובר את גרזון שהביא את זה עם קבוצה ממש עשירה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' אוקטובר 13, 2012 7:58 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 8:50 pm
הודעות: 30390
בלוג: הצג בלוג (14)
זה לא מה שאמרתי. מה שאמרתי זה שלבלאט נותר לעשות מה שמסינה ואוברדוביץ' עשו - לקחת את היורוליג עם הכסף הגדול (וזה מה שפיני לא עשה, כשקיבל את הכסף הגדול של אולימפיאקוס ונכשל).

כמובן שאם הוא ייקח את היורוליג עם מכבי זה יהיה עוד יותר מרשים. בינתיים הוא לא עשה את זה, ואני מקווה שניצחון אחד על מלאגה לא גורם לאנשים לחשוב שהקבוצה של השנה מסוגלת לעשות את זה. בכל אופן, אם הוא ייקח אליפות השנה זה הופך אותו לא למאמן הגדול באירופה אלא לאחד המאמנים הגדולים אי פעם.

_________________
"ונניח שזה נכון - מי ידע מזה?" שמעון מזרחי על פרשת הפיצה
"המזל של מכבי הוא שחסכנו מהם להפסיד מול ירושלים בגמר" (מוטי אמסלם)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' אוקטובר 13, 2012 8:07 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ש' נובמבר 19, 2011 10:29 pm
הודעות: 1176
בלוג: הצג בלוג (0)
nadav_hacohen כתב:
אגב, נניח שרפשה באמת הפסיד למלאגה את המשחק. זה בסדר גמור להעביר עליו ביקורת, כמו על כל אחד. אבל עפר שלח, כמנהג עמיתו אלי סהר, חייב ללכת צעד קדימה: "רפשה לא מבין שהוא צריך לעשות...", הוא אמר בשידור. כמובן, שלח מבין, רפשה לא מבין. ואם זה לא נראה לכם מוגזם, מה תגידו על "למרקוס ויליאמס אין יסודות הגנה בכלל, למרות שהוא היה בקונטיקט אצל קלהון". נו.


יש סיכוי לא קטן שאותו עמית יהיה זה שיחליפו בעמדת הפרשן עם הצטרפותו של שלח לפוליטיקה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' אוקטובר 13, 2012 8:08 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 1:33 pm
הודעות: 18403
בלוג: הצג בלוג (0)
מהפח אל הפחת, כמאמר הפתגם הישן-נושן.

_________________
"לגבי הפועל תל אביב, קבע בית הדין כי התנהגות האוהדים כלפי רגב פנאן והקריאות לעבר שמעון מזרחי מהוות עבירה של התנהגות בלתי ספורטיבית של קהל אוהדים, למרות שהן בגדר המותר".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' אוקטובר 13, 2012 8:10 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ש' אוגוסט 21, 2010 11:52 am
הודעות: 899
בלוג: הצג בלוג (0)
ראובן כתב:
זה לא מה שאמרתי. מה שאמרתי זה שלבלאט נותר לעשות מה שמסינה ואוברדוביץ' עשו - לקחת את היורוליג עם הכסף הגדול (וזה מה שפיני לא עשה, כשקיבל את הכסף הגדול של אולימפיאקוס ונכשל).

כמובן שאם הוא ייקח את היורוליג עם מכבי זה יהיה עוד יותר מרשים. בינתיים הוא לא עשה את זה, ואני מקווה שניצחון אחד על מלאגה לא גורם לאנשים לחשוב שהקבוצה של השנה מסוגלת לעשות את זה. בכל אופן, אם הוא ייקח אליפות השנה זה הופך אותו לא למאמן הגדול באירופה אלא לאחד המאמנים הגדולים אי פעם.



הישגים זה דבר חשוב ואני לא מזלזל בהם - אבל מה שכל הזמן חוזרים עליו פה, היכולת לזהות קבוצה שמאומנת על ידי בלאט - זאת בעצם המחמאה הגדולה. וזה לא שכל הקבוצות שלו נראות אותו דבר (אוהב אמריקאים אבל לוקח מדליות עם רוסיה למשל).
אי אפשר להשוות אותו למסינה או אוברדביץ' מבחינת הישגים (ואגב, גם בסיינה שפכו סכומי כסף אדירים - פחות מהגדולות אבל לדעתי יותר ממכבי) מכיוון שמעולם לא עמדו לרשותו הכלים שעמדו לרשותם (וכן אני יודע שם לאוברדוביץ יצא להוציא מים מהסלע בהתחלה).
אם כל הכבוד לפיני, ובאמת שיש כבוד, השחקנים שעמדו לרשותו היו אדירים בכל קנה מידה ומעבר למה שאי פעם עמד לרשותו של בלאט. הכישלון שלו עם קבוצה אחרת, עם תקציב גדול ושחקנים לא רעים בכלל הוא כתם שקשה למחוק מבחינת היכולות שלו לאמן מחוץ לסיטואציה מאוד מסויימת שהוא היה בה.
בלאט מרשים ביותר מחוץ לחממה שלו במכבי תל אביב (וכן, אני יודע שהוא לא בדיוק הבריק באפס פילזן - אבל לא לגמרי באשמתו וחוץ מזה, ברור שהוא לא מושלם).



זה כן אני כתב:
Mako Regever כתב:
אני לא חושב שלהזכיר אותו כשלישי אחרי מסינה ובלאט זה בדיוק מזלזל....

כי לדעתי זה ממש לא ברור שבלאט עדיף עליו.


לפיאנג'יאני בינתיים יש ניסיון עם קבוצה אחת ביתית מאוד, מרשימה ביותר אבל בעלת פריכות מסויימת במשחקים חשובים(וכמו שאמרתי - תקציב לא קטן במיוחד) ואחרי הכול, גם אם בן אדם חושב שהוא לא השני אלא רק השלישי באירופה - אני לא רואה את זה כזלזול. במקרה הכי גרוע - חוסר הסכמה.

_________________
"if life gives you lemons, make lemonade. but unless life also gives you sugar and water your lemonade is gonna suck"


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' אוקטובר 13, 2012 8:21 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 1:33 pm
הודעות: 18403
בלוג: הצג בלוג (0)
אני בדעתו של מאקו לגבי פיאנג'יאני.

_________________
"לגבי הפועל תל אביב, קבע בית הדין כי התנהגות האוהדים כלפי רגב פנאן והקריאות לעבר שמעון מזרחי מהוות עבירה של התנהגות בלתי ספורטיבית של קהל אוהדים, למרות שהן בגדר המותר".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' אוקטובר 13, 2012 8:44 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ש' נובמבר 19, 2011 10:29 pm
הודעות: 1176
בלוג: הצג בלוג (0)
בעניין קצת אחר, מספר הצופים הנמוך (5900) שהגיעו לאולם במאלגה הוא כבר מגמה הנמשכת עוד מהעונה שעברה. בעבר, גם בימים פחות יפים האולם תמיד היה מלא במעל ל-10000 צופים. חבל.

לעומתה, צסק"א העבירה את משחקיה לאולם גדול יותר וכבר במשחק הפתיחה הגיעו קרוב ל-9000 צופים. לאולם השלום והאחווה הגיעו 8000 (יפה) לראות את אולי' מול קאחה. את פנרלוקר הגיעו לראות 8400 איש ואת מילאנו עם אפס ראו מקרוב רק 4000 איש בפורום די אסאג'ו (שתכולתו עומדת על 12000 מקומות). מספר הצופים הגבוה ביותר במחזור נמדד במדריד עם קרוב ל- 11000 צופים.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' אוקטובר 13, 2012 10:00 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 18754
בלוג: הצג בלוג (0)
נדב, לא כל שחקן שעבר אצל קלהון שמר או אפילו היה עם יסודות הגנה. מרקוס וויליאמס באמת היה חור הגנתי גם בתקופת יוקון. מצד שני הוא דיבר עליו כעל סקורר נטו ולא כרכז, בעוד שוויליאמס בתקופת יוקון היה רכז בהא הידיעה עם מספרי אס' גבוהים, ניהול משחק והיכולת לאזן בין הסקורינג שלו עצמו לבין שאר הקבוצה.

ראובן, קודם כל שבלאט ישיג דבר קטנטן שגרשון כן השיג וזה תואר עם קבוצה כלשהי, עשירה או שלא.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' אוקטובר 13, 2012 10:40 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 23118
מיקום: OC
בלוג: הצג בלוג (0)
לבלאט יש אליפות אירופה עם רוסיה. לא רע בכלל.

_________________
תודה לאלוהי הבירה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' אוקטובר 13, 2012 10:56 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ש' אוגוסט 21, 2010 11:52 am
הודעות: 899
בלוג: הצג בלוג (0)
ומתוך אותם הישגים של הרב פנסח הגרשוני, כמה אליפויות הוא השיג בלי בלאט לצידו(כשאפילו הוא ביהירותו כי גדולה מודה שבלאט היה יותר מע.מאמן רגיל)?

אליפות אחת, שנה אחרי שהוא זכה באליפות עם בלאט ועם סגל מדהים שברובו המכריע נשאר מהשנה שלפני.

ושוב אני אומר, אני לא חושב שגרשון מאמן רע - אבל אני לוקח את בלאט על פניו היום גם מול פיני בשיאו.

_________________
"if life gives you lemons, make lemonade. but unless life also gives you sugar and water your lemonade is gonna suck"


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 129 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5, 6  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו 16 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.