סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ש' אוקטובר 05, 2024 11:14 pm

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 20 הודעות ] 
מחבר הודעה
הודעהפורסם: ב' דצמבר 23, 2013 6:05 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 23163
מיקום: OC
בלוג: הצג בלוג (0)
והחדשות העיקריות עבור אינדיאנה היא 4-5 מהשלוש בדרך ל 12 נקודות של גריינג'ר. אם הוא יהיה טוב, אינדיאנה הרוויחה המון. חוץ מזה סטיבנסון עם טריפל דאבל, כשהפייסרס משתווים לת'אנדר במקום הראשון בליגה.

_________________
תודה לאלוהי הבירה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' דצמבר 23, 2013 6:47 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 18390
בלוג: הצג בלוג (0)
הערה לגבי טורונטו לקורא עמוס לב: אחרי נצחונות רצופים בדאלאס ואוק סיטי, זה הזמן להודות בטעות. טורונטו היא קבוצת פלייאוף בלי רודי גיי. מצד שני, אפשר לחכות עוד כמה משחקים, אם אתה מתעקש.

מקווה שמסאי יוז'ירי לא יחכה כי הוא בדיוק היכן שאמר שלא יהיה, ב-no man's land. אין לי ספק שיוז'ירי הוא מנהל טוב - מנהל עסקאות באופן מוצלח, יודע לזהות כשרון, בוחר טוב למדי בדראפט אך מפזר חוזים עם נטייה קלה להפרזה (בייחוד מקגי) - אבל כרגע נראה שהוא נוטה לבנות קבוצות בינוניות פלוס, מאוזנות יחסית, עם כוכבים מדרג שני וספסל עמוק, ששוות סיבוב שני בפלייאוף לכל היותר.

המועמדים לטרייד במקרה של טורונטו הם שלושת הגדולים שלה בהרכב השחקנים הנוכחי: לאורי עם החוזה הנגמר שכנראה גם כך לא יישאר (ואם יישאר זו ככל הנראה תהיה טעות, הוא שחקן לא יציב מנטלית והחוזה הקרוב מניע אותו לא במעט), דאמר דרוזן שעשה קפיצת מדרגה כסקורר והוסיף למשחק שלו יכולת מסירה, אך עדיין לא קלע מספיק טוב מ-3 ומגן חלש יחסית (בליגה שמקדשת את שני הדברים הללו לאחרונה) ואמיר "אני יעיל עד מאוד" ג'ונסון, עם החוזה המוצלח והגישה הנכונה.
לאורי הוא המפתח להכל וטרייד שלו סביר גם אם יוז'ירי לא הולך על טאנקינג אלא רק על מיקסום נכסים.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' דצמבר 23, 2013 8:14 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' ינואר 21, 2010 9:48 pm
הודעות: 2797
מיקום: אילון
בלוג: הצג בלוג (0)
פורטלנד מקום ראשון, אינדיאנה והת׳אנדר שני.
לא ברור לי למה שטורונטו יעבירו את לאורי כשהוא גם שחקן מעולה וגם נתן הלילה שורה סטטיסטית מעולה. עם כל הכבוד לדראפט הכל כך טוב כביכול, אם חצי מהליגה תעשה טאנקינג לא כולם יקבלו את הבחירה הראשונה.
אני לא רואה הרבה מכללות השנה אבל בדראפט-נט יש למשל שחקן כמו גלן רובינסון בעשירייה הראשונה, יותר גבוה משהיה מדורג כשחשבו שייצא לדראפט לפני שנה. גלן רובינסון שחקן טוב, לא מדהים, והוא בערך איפה שטורונטו יבחרו אם יזרקו את העונה. לא הייתי נותן בשבילו את לאורי למשל.
טורונטו צריכה להמשיך ולהתנהל בחכמה. לאורי, דרוזן, ולנציונאס הם כבר 3 אבני פינה ראויות. אמיר ג׳ונסון ממשיך להשתפר וגם הוא שחקן רוטציה ראוי, גם ואסקז. יש להם עוד כמה שחקנים (טרנס רוס לדוגמא) שאני באופן אישי מחבב ויכולים להתפתח או להיות חלק בטרייד לעוד אבן פינה. יכול להיות שחסר להם שחקן שהוא ברמה מעל השחקנים הנ״ל, מישהו שהוא אול סטאר ברור. הדרך להשיג שחקן כזה בעיניי היא להיות סבלניים ולחכות להזדמנות הנכונה. יכול להיות שאפשר להביא מישהו כזה בדראפט אבל בהנחה שעם או בלי טאנקינג הראפטורס לא יזכו בלוטו הייתי ממשיך באופן תחרותי וסומך על סקאוטינג איכותי. הרבה מהרוקי׳ס המרשימים השנה נבחרו בקצה הלוטרי: קרטר-וויליאמס, טריי ברק, אנטקטונמפו. פול ג׳ורג׳ וסטפן קארי נבחרו בשנים האחרונות באזור הבחירה של טורונטו כרגע, נוביצקי וקובי כבר הול אוף פיימרים בטוחים כולל טבעות.
טורונטו צריכים להמשיך ולבנות זהות ותלכיד קבוצתי, למקסם את מיצוי הפוטנציאל הנוכחי ולשפר אותו בדרכים הרגילות. לעשות צעדים חכמים, אפילו טקטיים, אבל לא לזרוק את העונה לפח, אין שום סיבה כרגע.

_________________
קיופיפלו על שם קיינטל וודס, סקוטי פיפן, לו ריד ולו יהי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' דצמבר 23, 2013 8:54 am 
מנותק
Junior

הצטרף: א' מאי 24, 2009 7:36 pm
הודעות: 5697
בלוג: הצג בלוג (0)
קיו, ההודעה הזאת נכנסת לטופ-3.
מסכים איתך לחלוטין, זה בערך מה שכתבתי בתגובה לכך שביל סימונס הציע לחצי ליגה לעשות טנקינג.

יש מצבים בהם יש הרבה היגיון לכוון את הקבוצה לכך שתניב בחירה טופ 5 בטוחה. אבל הכלל הראשון צריך להיות שזה באמת בטוח, הטופ-5.
הדוגמאות הטריות הן יוטה ופילדלפיה.

יוטה הגיעו לקיץ עם שני גבוהים סף-אולסטאר ורכז סף-חמישייה (מו) שסיימו חוזה, והם החזיקו 5 שחקנים על 5 עמדות, כולם נבחרי לוטרי, כולם עדיין על חוזה הרוקי שלהם.
במצב הזה, בטח כשאתה ביוטה, בטח כשהקבוצה אחרי שנים של מה נקרא "no mans land", אין שום טעם לרדוף אחרי עוד מקום 8, עדיף לתת לצעירים לרוץ, להתחשל, ולהשיג חבר רוקי ב-2014 שיגיע מבחירה גבוהה.

פילי גם כן היו בדרך לשום מקום, אבל מה שמיוחד בדרך שלהם זה שהמנג׳ר הינקי ידע להוציא לפועל את הטרייד המושלם.
בויתור על ג׳רו הולידיי אחד הוא הרוויח ארבע פעמים:
גם את האפשרות לבחור את הסנסציה MCW (הוא לא היה הבטחה גדולה שאתה בוחר ב-11 אם אתה ממשיך לבנות על ג׳רו שמשחק בעמדה שלו).
גם את נרלנס נואל, שיחזור בעונה הבאה אחרי חודשים של עבודה ויכול לצאת ממנו משהו, לכל הפחות טרייד צ׳יפ לשנה-שנתיים הקרובות.
גם את הבחירה של ניו-אורלינס, שצפויה עכשיו להיות בדיוק מה שצפינו בקיץ - בין 10-14.
גם הבטיח, כמעט, שהבחירה שלו בדראפט הבא תהיה טופ 5.
ועל כל זה, עדיין יש לו 3 נכסים מעניינים להעביר, החוזים הנגמרים והמיותרים מבחינת פילי של הווז וטרנר, ותאד יאנג שכבר ביקש טרייד באופן רשמי.

לגבי טורונטו, אני מסכים עם קיו, אבל רק בנושא העקרוני.
ספציפית לגבי טורונטו, ורק בגלל שמדובר באנדרו ויגינס, שבתור כוכב קנדי ואוהד הרפטורס יכול לעשות דברים בטורונטו מבחינת קהל שרק קובי בריאנט או לברון ג׳יימס יוכלו לעשות,
כן הייתי הולך על טנקינג אגרסיבי ומכוער אפילו.
ואחר כך הייתי אורז את הבחירה ה-2/3/4 אם הייתה יוצאת, ומחליף אותה יחד עם ואלנצ׳יונאס אפילו , או בחירות עתידיות נוספות, הכל כדי לקחת את הבחירה הראשונה ולהבטיח את ויגינס.

אבל מאסאיי כנראה לא רוצה לעשות את זה, כי הוא מתמהמה יותר מדי.
מצד אחד הצהיר קבל עם ועדה שכל הסגל למכירה למעט הליטאי,
מצד שני הקבוצה טובה ומשיגה יותר מדי נצחונות, לפחות יותר מדי עבור אוהדי הרפטורס שרבים מהם לובשים לאחרונה חולצות "tanking for wiggins" (סיפור אמיתי).

יכול להיות שהנצחונות האחרונים יזרזו אותו. הוא כבר סגר עסקה מול הניקס שדולאן הטיל עליה וטו, אולי יאיץ שיחות לכבוד חג המולד.
שאמפרט בתמורה ללאורי יכול להיות נחמד. לא יעזור לנצח יותר מדי, אבל יהיה בולדוג הגנתי לעתיד בתמורה לשחקן שלא בתוכניות. גם בחירה וסלרי דאמפ מקבוצה אחרת לא תזיק, צריכים להשיג בחירות בשביל ההצעה למי שתזכה בלוטרי.
אח״כ 29 שיחות אם צריך, עד שתמצא הקבוצה שתתן חוזה נגמר ובחירה בתמורה לדרוזן.
אח״כ אותה עבודה על אמיר ג׳ונסון, יכול לעניין את הבלייזרס של קיו.
אל תחשבו שזה לא על הפרק. מאסאיי חושב על האפשרות לעשות את זה בכל יום, כנראה גם בכל שעה. זה יהיה מגעיל, אבל אם זה ייעשה בזמן הקרוב זה ייתן סיכוי אמיתי על וויגינס.
במקום אחר זה כנראה לא היה שווה את זה. בטורונטו, להשיג את וויגינס זה מהלך שמשנה היסטוריה של הפרנצ׳ייז, זה יהיה ללא ספק המהלך המשמעותי ביותר מבחינת האוהדים בכל ההיסטוריה של הרפטורס, רק עצם ההגעה שלו לקבוצה.

_________________
אלון:
5 או 10 זה פשוט מדי. אני בעד שרוני יעשה חישוב של ממוצע כלשהו פר עמדה ונמצא מספר מעניין להכפיל אותו בוא נגיד pi או e. אח"כ כדי להוסיף אלמנט אקראי נבקש ממוק לחשוב על מספר נגיד 36D או 350CC ונראה כבר מה יצא.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' דצמבר 23, 2013 9:06 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' ינואר 21, 2010 9:48 pm
הודעות: 2797
מיקום: אילון
בלוג: הצג בלוג (0)
לא חשבתי על זה שוויגינס קנדי, אין ספק שזו הזדמנות. בכל זאת, לא נראה לי שהם הולכים לשם, ניצחו את דאלאס ואו קיי סי במשחקים רצופים, נראים יותר קרובים לפלייאוף מלזכיה בלוטו. במיוחד כשיש ריצה די המונית למקום האחרון בליגה. אכן דילמה.

_________________
קיופיפלו על שם קיינטל וודס, סקוטי פיפן, לו ריד ולו יהי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' דצמבר 23, 2013 6:40 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 38864
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
כואב הלב על מיניסוטה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' דצמבר 23, 2013 7:07 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ה' נובמבר 06, 2008 11:36 pm
הודעות: 11189
מיקום: TX
בלוג: הצג בלוג (0)
מישהו מוכן להסביר לי את כל ההתלהבות הזאת מהמסאי הזה?
איך הפכה הליגה הזאת לליגה שלהעביר כוכבים תמורת כלום הופך אותך לGM טוב?
כלומר,ללא לאורי ודרוזן, זו קבוצת יורוליג בכל מה שקשור ליכולת לקלוע (אולי יורוליג זו הגזמה). אז למה זה טוב? כדי שיהיה סיכוי לקבל את פרקר ווגיניס? נו ואז מה? מה ההשתפכות הזאת על GM כזה? מאילה היה מקבל משהו בתמורה לגיי.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' דצמבר 23, 2013 7:16 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: א' מאי 24, 2009 7:36 pm
הודעות: 5697
בלוג: הצג בלוג (0)
א. את עיקר ההתלהבות ממאסאיי מספקת התקשורת האמריקאית. כאן לא מתלהבים ממנו יותר מדי, לפחות לפי הפוסטים. מנג'ר טוב, אחד מבין מספר טובים אחרים.
ב. את עיקר ההתלהבות ממאסאיי בתקשורת האמריקאית הוא מקבל בזכות תקופתו בדנבר, לא מה שאתה כותב כאן ושואל על טורונטו.
ג. לא מבין מה אתה רוצה ואיזה השתפכות, ועוד על איזה סיבות כביכול. אתה מציג את זה כאילו הוא מקבל את הקרדיט שלו על כך שהוא מנסה להשיג סיכוי טוב על פרקר וויגינס. כל מה שאתה כותב כאן לא מתחבר למציאות כלל וכלל.
ד. "מילא היה מקבל משהו בתמורה לגיי" ? מה..? אתה מודע למה היו האפשרויות שלו? כי אני לא. אבל לקבוע שהוא היה צריך לקבל משהו, בזמן שכל התקשורת סיפרה שההצעות היחידות היו חוזים נגמרים ותגיד תודה שלקחנו את החוזה שלו, אז מה מילא ומה הביקורת?
ה. איזה כוכב מאסאיי העביר בתמורה לכלום? אותו רודי גיי מהפסקה הקודמת? נובמת. מתחילת העונה הוא היה השחקן הברור ביותר בכל הליגה שקבוצתו מחכה לטרייד עליו, אף אחד לא הציע לאור מה שאנו יודעים, מעבר כאמור לחוזים נגמרים כפי שהציעה דטרויט באיזשהו שלב.

_________________
אלון:
5 או 10 זה פשוט מדי. אני בעד שרוני יעשה חישוב של ממוצע כלשהו פר עמדה ונמצא מספר מעניין להכפיל אותו בוא נגיד pi או e. אח"כ כדי להוסיף אלמנט אקראי נבקש ממוק לחשוב על מספר נגיד 36D או 350CC ונראה כבר מה יצא.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' דצמבר 23, 2013 9:22 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 18772
בלוג: הצג בלוג (0)
רק בשביל שלא יגידו שאני מתחמק. נכון להיום אני טעיתי לגבי טורונטו. אין ספק שהם נראים טוב יותר ללא גיי. עדיין לא הייתי משריין את האולם של טורונטו למשחקי הפלייאוף, כי זה המשחק ותקופה טובה מקפיצה אותך לפלייאוף, תקופה פחות טובה מעיפה אותך החוצה. נחיה ונראה מה יהיה העתיד בטורונטו, כרגע אין ספק שהעסקה עלתה להם במספר ניצחונות קריטיים במירוץ לתחתית.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' דצמבר 23, 2013 9:37 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ה' נובמבר 06, 2008 11:36 pm
הודעות: 11189
מיקום: TX
בלוג: הצג בלוג (0)
על התקופה בדנבר? מה הוא עשה יוצא דופן בדנבר? למה לא נגיד מציינים את הGM של פורטלנד על מה שהוא עושה בפורטלנד?
דנבר היתה קבוצה ליגת רגילה חביבה וזהו.
לא מבין מה טוב בלהעיף את כל השחקנים הסבירים שלך תמורת כלום. מאילה תשיג בחירות דארפט טובות אבל תמורת כלום? רודי גיי הוא עדיין אחד ה3 הטובים בליגה הזאת.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' דצמבר 23, 2013 9:47 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: א' מאי 24, 2009 7:36 pm
הודעות: 5697
בלוג: הצג בלוג (0)
שמע, זאת דעתך, ואני די מסכים איתה.
רק מה?
אני זוכר שיש עולם שלם מעבר לדעה הפרטית שלי, ומצטייר שאתה לא, מצטער.
הוא זכה בתואר מנג׳ר העונה שעברה, וזה היה בדנבר. אז כן, את ההילה שלו (שאתה מודע לכך רק תוהה עליה) הוא מקבל מתקופתו בדנבר, לא על חצי שנה בטורונטו. אז אני לא מבין את הפליאה שלך בשאלה הראשונה.

בנוגע לרודי גיי, שוב, זו דעתך והיא הגיונית ויכולה לעמוד במבחן.
אבל מה?
בפועל, לרודי גיי יש חוזה שאף אחד לא רצה לגעת בו, כולל טורונטו. כל ילד אוהב nba ידע שגיי על הטרייד-בלוק, ולפי הדיווחים ההצעה היחידה על השולחן, מלבד זו של הקינגס, היתה מדטרויט בתמורה לוילנואבה וסטאקי, סתם חוזים נגמרים.
הדיווחים גם אמרו שההצעה מהקינגס ישבה על השולחן למשך תקופה בה מאסאיי ניסה להשיג עסקה טובה יותר.
זה אומר שהוא בדק עם 27 משרדים אחרים את העניין שלהם בגיי, וזה אומר שההצעה הטובה ביותר הייתה מהקינגס.
אגב, גם כל מי שצופה במשחקים שלהם יגיד לך שטורונטו השתפרה מאוד אחרי הטרייד.
אז על מה הביקורת שלך?
הוא גם הביא את הטרייד הטוב ביותר שהיה יכול, אחרי שבדק במשך מספר חודשים, וגם שיפר את הקבוצה, ואתה בכלל נגד רעיון הטנקינג מבחינתם, אז הכל אמור להיות טוב מבחינתך בעסקה הזו.
וממני הוא מקבל ציון 100 על המהלך עם גיי.

_________________
אלון:
5 או 10 זה פשוט מדי. אני בעד שרוני יעשה חישוב של ממוצע כלשהו פר עמדה ונמצא מספר מעניין להכפיל אותו בוא נגיד pi או e. אח"כ כדי להוסיף אלמנט אקראי נבקש ממוק לחשוב על מספר נגיד 36D או 350CC ונראה כבר מה יצא.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' דצמבר 23, 2013 10:29 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ה' נובמבר 06, 2008 11:36 pm
הודעות: 11189
מיקום: TX
בלוג: הצג בלוג (0)
אולי זו בעיה אצלי. לא מובן לי איך שחקנים טובים (כן, לא כוכבים אבל שחקנים טובים) כמו אפללו,גיי ואחרים עפים בקלות תמורת כלום.
מובן לי טרייד על שחקנים כמו גאסול. לא מובן לי טרייד של אפללו תמורת בוטנים.
לגבי מסאי. אם כל התתלהבות זה מדנבר, אז לא ברור לי מה כ"כ מיוחד הוא עשה שם. באותה מידה פורטלנד העונה עם עונה טובה יותר הודות לGM שהביא את לופס ווויליאמס, או אפילו פיניקס עם החתמות טובות. מה שאני טוען שמסאי הוא סתם עוד GM בליגה הזאת. דנבר לקחה אליפות איתו או מה?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' דצמבר 23, 2013 10:43 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: א' מאי 24, 2009 7:36 pm
הודעות: 5697
בלוג: הצג בלוג (0)
שוב, זו דעתך, בפועל הוא זכה במנג׳ר העונה. יכול להיות שזה של פורטלנד ייזכה השנה.
אפללו לא עבר בחינם, מאסאיי העביר אותו לאורלנדו בעסקת האוורד וקיבל את איגי בחזרה.

דרך אגב, שלא תטעה, אני מסכים איתך על מאסאיי. בערך. כלומר לדעתי הוא כן אדם חכם מאוד ומנג׳ר טוב מאוד שמבין את המשחק ולא מתעסק בלשמור על התדמית ועל הכיסא כמו חלק נכבד מהקולגות שלו.
אבל גם לא התלהבתי משום דבר שעשה בדנבר. בכלל התחלתי לכתוב על זה פוסט ארוך בקיץ ובאמצע נמאס לי וגנזתי.

לא אהבתי את החוזה המופרך שנתן לננה. לא אהבתי את החילוף של ננה בתמורה לחוזה הלא פחות מופרך של ג׳אוול.
לא אהבתי את הטרייד על כרמלו. השחקנים הבינוניים שקיבל לא עזרו ולא יכלו לעזור בכלום.
לא אהבתי את הטרייד על איגי. היה ברור לי שזה השכרה לעונה, כתבתי על כך כבר באמצע העונה שעברה, שזה ברור שאיגי ייצא מאופציית השחקן שלו וייכנס לשוק החופשי בקיץ האחרון.
לא אהבתי גם את כל העבודה סביב כרמלו עד שהוא החליט לעזוב. היו מספר הזדמנויות לסדר לו חבר סופרסטאר, שמה של הנאגטס לא עלה כמתעניינת אף לא פעם אחת.

_________________
אלון:
5 או 10 זה פשוט מדי. אני בעד שרוני יעשה חישוב של ממוצע כלשהו פר עמדה ונמצא מספר מעניין להכפיל אותו בוא נגיד pi או e. אח"כ כדי להוסיף אלמנט אקראי נבקש ממוק לחשוב על מספר נגיד 36D או 350CC ונראה כבר מה יצא.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' דצמבר 23, 2013 11:11 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ה' נובמבר 06, 2008 11:36 pm
הודעות: 11189
מיקום: TX
בלוג: הצג בלוג (0)
מסכים איתך על הטריידים של דנבר.

האמת שלגבי אפללו התכוונתי שכעת בעונת שיא, שמו עולה כמועמד לאולסטאר. לא מובן לי. נכון שיש את אופיסדיפו אבל להעביר את אפללו בעונת שיא תמורת בוטנים. לא מובן לי.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' דצמבר 24, 2013 12:05 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 18772
בלוג: הצג בלוג (0)
דרך אגב, לא הזכירו זאת. לאב ופקוביץ' יחדיו עם 79 נק' ו-33 ריב'. האם היה צמד שעשה יותר? ולא, אני לא מחפש תשובה של השחקן השני ששיחק לצד צ'מברלין בעונת 50 הנק' שלו, אני מדבר על התקופה היותר קרובה.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' דצמבר 24, 2013 12:11 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 23163
מיקום: OC
בלוג: הצג בלוג (0)
והם בכל זאת הפסידו. אני מניח שאפשר לבדוק מספרים של אולג'ואן את סמפסון, ושל רובינסון את דאנקן.

_________________
תודה לאלוהי הבירה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' דצמבר 24, 2013 1:10 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 7:38 pm
הודעות: 15720
מיקום: עמוק באדמה
בלוג: הצג בלוג (0)
עמוס לב כתב:
דרך אגב, לא הזכירו זאת. לאב ופקוביץ' יחדיו עם 79 נק' ו-33 ריב'. האם היה צמד שעשה יותר? ולא, אני לא מחפש תשובה של השחקן השני ששיחק לצד צ'מברלין בעונת 50 הנק' שלו, אני מדבר על התקופה היותר קרובה.


במשחק ה-71 נק' של האדמירל, הוא ורודמן הרביצו 79 נק' ו-31 ריב'
לג'ורדן וביל קרטרייט היה 71 נק' ו-29 ריב'
שאק והוראס גרנט נתנו 71 נק' ו-35 ריב'
וכמובן שהיה את קובי ואת דווין ג'ורג', עם 81 נק' ו-13 ריב' ביחד

_________________
nothing really matters

אין לי ראש למילים ארוכות וביבלברוקס מן מילה ארוכה שכזאת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' דצמבר 24, 2013 1:33 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ב' יולי 26, 2010 4:21 pm
הודעות: 435
בלוג: הצג בלוג (0)
ספציפית לגבי ההופעה של לאב, הוא השחקן הראשון מאז האקים אולג'ואן ב1996 שמגיע לסטטיסטיקה של 45 נקודות, 19 ריבאונדים ו-6 אסיסטים במשחק אחד.

לאב ופקוביץ' הם כוח התקפי אדיר, שגם משלימים אחד את השני בצורה טובה. הם גם ריבאונדרים טובים מאוד יחד, וקשה לתפוס עליהם מקום בצבע.
הבעיה בשילוב שלהם היא אחת: הם לא מהווים איום חסימה בכלל. כל גארד שחודר אחרי חסימה, יכול לטייל לצבע ללא חשש. בשנה שעברה פחות הרגישו את זה עם הידיים הארוכות של קירילנקו. השנה יותר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' דצמבר 24, 2013 1:47 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 38864
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
התותח המפוברק כתב:
עמוס לב כתב:
דרך אגב, לא הזכירו זאת. לאב ופקוביץ' יחדיו עם 79 נק' ו-33 ריב'. האם היה צמד שעשה יותר? ולא, אני לא מחפש תשובה של השחקן השני ששיחק לצד צ'מברלין בעונת 50 הנק' שלו, אני מדבר על התקופה היותר קרובה.


במשחק ה-71 נק' של האדמירל, הוא ורודמן הרביצו 79 נק' ו-31 ריב'
לג'ורדן וביל קרטרייט היה 71 נק' ו-29 ריב'
שאק והוראס גרנט נתנו 71 נק' ו-35 ריב'
וכמובן שהיה את קובי ואת דווין ג'ורג', עם 81 נק' ו-13 ריב' ביחד


מצחיק


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' דצמבר 24, 2013 4:40 am 
מנותק
Junior

הצטרף: א' מאי 24, 2009 7:36 pm
הודעות: 5697
בלוג: הצג בלוג (0)
satriani כתב:
מסכים איתך על הטריידים של דנבר.

האמת שלגבי אפללו התכוונתי שכעת בעונת שיא, שמו עולה כמועמד לאולסטאר. לא מובן לי. נכון שיש את אופיסדיפו אבל להעביר את אפללו בעונת שיא תמורת בוטנים. לא מובן לי.


אבל אף אחד עדיין לא העביר את אפללו. אמרו בתחילת העונה שהוא יועבר אם יקבלו בחירת דראפט. מאז אפללו משחק בערך 50% טוב יותר מששיחק בעונה שעברה, אז כנראה זה גם לא רלוונטי יותר מבחינת המג'יק.

אני רוצה לחזור שוב לנושא גיי.
עכשיו, כשהוא נתן כמה משחקים טובים בסקרמנטו, קל מאוד לבוא ולאמר שלא היו צריכים לוותר עליו בכזו קלות, או שקבוצות אחרות היו צריכות להציע לטורונטו חבילה שהייתה מנצחת בקלות את זו של סקרמנטו.
אבל לפני שגיי עבר לסקרמנטו, היה מאוד-מאוד קשה לאמר דברים כאלו.
היה לנו שחקן על הטרייד-בלוק, שהקבוצה שתיקח אותו מתחייבת בעיקרון (אלא אם ייצא מהחוזה בקיץ, לא היה סביר שיעשה זאת, לפחות לפי היכולת בטורונטו) לתשלום של 30 מיליון דולר עבור השנה וחצי הקרובות של גיי.
זה כסף של סופר-דופר-סטאר, אבל השחקן היה רבע עונה בטורונטו עם אחוזי קליעה מגוחכים, הגנה חלשה, תדמית ברצפה.
לא מספיק שלא תמכור יותר מדי חולצות עם הכיתוב gay מאחור, לא יהיו יותר מדי אנשים שיירכשו במיוחד כרטיס בשביל לראות שחקן כמו רודי גיי,
הוא אפילו לא עוזר לך במגרש, לפחות לפי מה שראו בטורונטו, כי שם הוא גרם להם להפסיד.
במחיר הזה, על כל המגרעות שהוצגו בטורונטו, אפשר להבין למה כמעט אף אחד לא רצה לגעת בו.

_________________
אלון:
5 או 10 זה פשוט מדי. אני בעד שרוני יעשה חישוב של ממוצע כלשהו פר עמדה ונמצא מספר מעניין להכפיל אותו בוא נגיד pi או e. אח"כ כדי להוסיף אלמנט אקראי נבקש ממוק לחשוב על מספר נגיד 36D או 350CC ונראה כבר מה יצא.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 20 הודעות ] 

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו 22 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.