נורטון כתב:
אכן, לא הבנתי משהו שבבסיסו הוא כל כך משולל היגיון והקשר היסטורי. בכל מקרה, הוא קרא לליפמן אדיוט אז אני יכול לקרוא לו ליצן. מה גם שלקרוא למישהו "אדיוט" רק על בסיס טיעון אידאולוגי (כפי שהבאת) ולא לוגי, זה גם די מוזר. במיוחד כאשר דווקא הטיעון שלך (כלומר של גורביץ') הוא הקונטרוורסלי.
חוץ מזה, שזה כל כך לא קשור לכלום חוץ מאשר לרטוריקה שלך. אפילו אם נניח שיש לי משהו נגדו, (ואין לי, אני לא מכיר אותו), אבל נניח שכן. מה, הוא חבר פורום שאסור לי לתקוף אותו אישית? יש איזושהי מדיניות איפשהי בפורום זה או אפילו בפורומים אחרים, שאסור לאדם לתקוף אישית מישהו שהוא לא חבר פורום, אם הוא אמר דברים מטומטמים? לא מבין מה אתה רוצה להגיד.
מדינת ישראל נתפסה כמדינה אלימה, כובשת וכו' וכו' גם לפני ביבי. לגבי המחקרים, אשמח להתוודע אליהם. (אגב, די ברור לי שיש כאלה, ואשמח להתוודע אליהם לא בגלל שאני מטיל בך ספק, אלא בגלל שאני בעיקר מטיל בהם ספק).
אני לא אומר שאסור לך. אני אומר שאם אתה בא עם אג'נדה שהוא אידיוט ולא הגיוני, שלא בצדק, זה פוגע באיכות הטיעונים שלך. ברור שמותר לך לכנות אותו בשמות, אבל אתה צריך לגבות את זה ובינתיים לא הראית שאתה יכול.
מחקרים? למשל:
http://www.news1.co.il/uploadFiles/967174708843232.pdf מהצד המוסלמי. יש כמובן גם רבים לאמריקאי והאירופאי, עשה גוגל. אגב, הדעה שהכיבוש מגביר את האנטישמיות היא משותפת לאנשים שחושבים מאד שונה זה מזה, למשל אהוד אולמרט וקלמן ליבסקינד.
תומר כתב:
הבלוג של גורביץ נראה לי לא פעם כמו משהו שמתבשל בלשכה הסודית של זקני הימין הישראלי כדי להראות שגם בשמאל יש הזויים.
מראובן למדתי את הטריק של לקרוא עד לאמירה האווילית הראשונה, אצל גורביץ אני לעתים מאוד רחוקות מתקדם מעבר לרבע הראשון של הפוסטים שלו (כאן זה היה "צריך לעמוד על כך שלא היו הפגנות המוניות אחרי שבעל יהודי כשר רצח את אשתו במגדל העמק" שהוא תמונת הראי של "אתם תמיד בעד הערבים, איפה הייתם כש...").
מצטרף להמלצות על אישתון (יותר) ובוגוסלבסקי (מעט פחות). לא חייבים להסכים עם הדעות של מישהו כדי להעריך את העבודה העיתונאית שלו ולא חייבים לחלוק עליו כדי לזהות שמדובר בקש וגבבה.
אני לא רואה את ההזיה במה שציטטת, וכדי להגיד על דברים "קש וגבבה" הייתי אומר שרצוי להראות דוגמאות טובות.
גינות מיכאל כתב:
האמירה "פרוטו-נאצים" ממש אין משמעותה "מקור הנאציזם". אני מקווה שאצלך זו טעות שנבעה מבורות/תום לב.