סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ב' אוקטובר 07, 2024 2:27 am

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 169 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  הבא
מחבר הודעה
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2014 6:25 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 15505
מיקום: במרתף
בלוג: הצג בלוג (0)
המושבע ה-13 כתב:
הקהל לא יבוא לראות קבוצות כושלות בכל מקרה. אבל אני חושב שאנחנו צריכים לעשות את המקסימום כדי שהכדורסלן הישראלי לא יעלם מהעולם

נבחרת ישראל בעוד שבע שנים :

כספי,מקל,כדיר,דאוסן,הרוש. מתאים לך ? ביכולת כזאת של חמישתם אנחנו במצב ביש...

אתה מעדיף שישחקו רק זרים בליגה כי אין מספיק ישראלים שיש להם מה למכור ? או לנסות לטפח את מי שיש פה ?


כן, רק שאין שום עדות לכך שהכדורסלן הישראלי יעלם מהעולם אם נעבור להגבלת זרים כמו בספרד נניח, להיפך, יש רק עדויות מכל אירופה שזה יעשה לו טוב כי זה יאלץ אותו להתמודד ברמות הכי גבוהות ולהשתפר כדי לקבל חוזים גדולים.

אני, בדיוק כמו ראי, מעדיף שהשחקנים הישראלים יצטרכו להתעלות כדי להתפרנס כי זה מה שיקדם את הכדורסל הישראלי, זה שלליאור אליהו יש חוזה מובטח בהרבה כסף במכבי או בירושלים רק כי יש לו כשרון וסייז לא מקדם אותו לשום מקום. אם הוא גם היה צריך לעבוד על המשחק שלו כל שנה רק כדי לקבל את אותם חוזי עתק, יכול מאוד להיות שהוא היה היום אחד הפאוורים הכי טובים ביורוליג או לכל הפחות בטופ-10-15, לא סתם עוד פאוור נחמד ביורוקאפ.

_________________
כורסה נוחה זה התחלה של סוף


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2014 6:41 pm 
מנותק
Junior
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ד' ספטמבר 25, 2013 6:23 pm
הודעות: 5461
בלוג: הצג בלוג (0)
Euro_Basket כתב:
המושבע ה-13 כתב:
יורו, זה לא שהצעתי באף שלב תקרת שכר ,אבל אל תשחק אותה תמים
אם הולכים לכיוון כזה, זה יהיה משהו ריאלי ברמה של מה שיש היום..
נניח אם המינימום הוא 3 מיליון דולר (נדמלי ) ,המקסימום יהיה 10 מיליון דולר ..בליגה יש רק 12 מקומות במקרה הטוב



שוב, אני לא מצליח להבין במה תקרת שכר עדיפה על איחוד של קבוצות?
קבוצות שלא מתאים להן שלמכבי יש תקציב גדול יותר, צריכות להתאחד ולהילחם ביחד בצורה ספורטיבית, כמו למשל איחוד ולא דרך קשירת ידיים ליריב.

לגבי כמות הקבוצות - הקטינו את המספר על מנת שלא יהיו כאן קבוצות שמקבלות 50-60 הפרש. אבל למה אותן קבוצות שבקושי יש להן אוהדים ואין להן איזושהי זהות (כי בכל זאת, השחקנים שמשחקים שם לא נולדו בעיר שהם מצייגים) לא מתאחדות ומעמידות יחד תקציב גדול יותר?

כל אוהדי הכדורסל ייהנו יותר אם יהיו כאן מספר קבוצות עם תקציבים של מעל 10 מיליון מאשר קבוצות "שוות" של 3 מיליון שהכוכב שלהן הוא גוני יזרעאלי או ניצן חנוכי.



אני לא בעד תקרת שכר אגב. אתה באמת חושב שהאיחוד קבוצות זה טוב? איך בדיוק? מי יתאחדו עם מי ולמה?
מכבי חיפה-נהריה זה טוב למישהו? נתניה-הרצליה יביאו יותר קהל? לא נראלי

_________________
אלופת המדינה 2012-2013


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2014 8:24 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ג' אפריל 14, 2009 1:21 am
הודעות: 250
בלוג: הצג בלוג (0)
כשיש שואו הקהל תמיד יבוא.
השאלה היא אם עושים את האיחוד על מנת להתחזק או לחסוך בעלויות. כי כאשר שתי קבוצות מתאחדות ונשארות עם תקציב בגובה של אחת מהן, זה מקרה שונה מאשר שתי קבוצות שהופכות לקבוצה חזקה ומבטיחה. אני ממש נגד המקרה הראשון.

כדי שהאיחוד יצליח צריך גם כמובן קרבה גאוגרפית.
נניח איחוד של ראשל"צ/נס ציונה לדעתי יכול להצליח (אפילו הצבע הכתום יישאר). אשדוד/אשקלון.
במקום להתמודד כל שנה כקבוצות מרכז טבלה ומטה תהיה להם קבוצה עם יותר קהל, תקציב גדול יותר ושחקנים אטרקטיביים יותר. זה כמובן ייתן להם סיכוי הרבה יותר גדול להתמודד על האליפות והליגה תהיה איכותית יותר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2014 12:22 am 
מנותק
Hall of Famer
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ה' יוני 19, 2008 12:53 am
הודעות: 12120
בלוג: הצג בלוג (0)
המושבע ה-13 כתב:
עברתי על מובילי בקטגוריות המדד השנה וניסיתי לרשום פה את כל אלה שמתחת לגיל 30 ... שים לב מה קיבלתי
7. דאוסן
9. זליקוביץ
10. הרוש
11. שולדנבראנד
16 טל דן
17 אלישי כדיר
21. נמרוד טישמן
24. עמית שמחון
25. בן רייס
27. ניצן חנוכי
28. עוז בלייזר
36. ניב ברקוביץ
37. יובל נעימי
39. אייל שולמן
41. אור סולומון
43. אלכס צוברביץ
45. סקוורר

תגיד לי אתה רציני? איך בדיוק פספסת את שני הראשונים בדירוג המדד - לימונד (שיהיה בין 30 בסוף אוגוסט) ואליהו (בן 29)??? ומה עם יוגב (מקום 13) וליפשיץ (15) וטל דן (16) ויבזורי (19)? או שזה לא התאים לנקודה שלך אז השמטת אותם? ד"א גם מקומות 4 ו-5 עדיין לא בני 30 (רק שהם מתאזרחים - טיוס ורוזפלט). בעצם רק 6 שחקנים (הלפרין, ניסים, טפירו, יאנגר, רוט ונאור) מהעשרים הראשונים עברו את ה-30... אז אני לא מבין מה ניסית להוכיח עם רשימה כל כך חסרה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2014 12:40 am 
מנותק
Hall of Famer
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ה' יוני 19, 2008 12:53 am
הודעות: 12120
בלוג: הצג בלוג (0)
ארז כתב:
קוף ירוק כתב:
אלמה מה לעשות שאנחנו חיים בעולם שגורר דבר.
לא נתייחס לליגות האלה, לא יהיו קבוצה באירופה.
לא יהיו קבוצה באירופה אז שחקנים יברחו.
ספונסרים לא יבואו. הליגה תהיה הרבה פחות מעניינת.

אתה מדבר כאילו אנחנו חיים בבואה. תמנע מהקבוצות כמו מכבי והפועל ירושלים להתמודד באירופה אז הם באמת לא יהיו בליגה ואתה תשאר עם ליגה חובבנית בלי כסף, בלי שידורים, בלי עניין כי ברגע שהם לא יהיו אז גם אחרים לא ירצו להשקיע וכו'. ביצה ותרנגולת. את האיזון בעניין הזה חייבים למצוע וחייבים לתחשב כי זה חלק מהכדורסל האירופי. אתה רוצה כדורסל נטו בלי התייחסות ובלי קשר תקבל ליגה לאומית משודרגת.



לדעתי זה קשקוש (אל תיקח את זה אישית). אני לא רואה את מכבי תל אביב לא משחקת בליגה הישראלית, בטח ובטח את ירושלים.
דון שמעון בעצמו אמר שזה הלחם והחמאה של המועדון.

חוץ מזה, לפי היורוליג צריכה להיות לפחות נציגה אחת לכל ליגה, כך שאם תל אביב לא משחקת בליגה הישראלית, קבוצה אחרת תקבל את ההזדמנות להשתתף...

אני לא מדבר על למנוע מאף אחד שום דבר.
אני מדבר על תקרת שכר שחקנים בליגה הישראלית בלבד, מצידי, שמכבי תל אביב תחזיק סגל של 18 שחקנים, שחלקם רשום לליגה בארץ וחלקם לא, כפי שאמרתי, זבש"ם.

ראי מדבר על ליגה ללא הגנות הסתדרותיות - בבקשה, תקרת שכר, אפילו בליגה של המדינה הכי קפיטליסטית ישנה תקרה כזו שנועדה להגביר תחרותיות בליגה עצמה.
ספונסרים ותקציבים לאירופה לא צריכים (ולדעתי גם אינם) תלויים בליגה המקומית.

מבחינתי, שהליגה בארץ תהיה סופר תחרותית, עם 3-4 קבוצות שמתחרות כל שנה על האליפות, ושמכבי תל אביב לא תיקח תואר אירופי גם עוד 50 שנה, תואר אירופי של קבוצה מסוימת הוא לא מטרה של הליגה המקומית.
קבוצה שרוצה להתחרות באירופה צריכה לדעת לייצר תקציב הולם ולהתחרות בהתאמה.

ואם הליגה בארץ לא מספיק טובה ואטרקטיבית בשביל לייצר קבוצה שתדבר חזק באירופה, אז זה מה יש.
כמו שראי אמר - שיתמודדו.

אני אתייחס לשלושת המשפטים שהדגשתי:
1) בליגה מהמדינה הכי קפיטליסטית אין קבוצות שמתקשות להשיג תקציב מינימום ולכל קבוצה יש מספיק ספונסרים. אני לא מבין איך אפשר בכלל להשוות.
2) ולמה קבוצה שרוצה להתחרות בארץ לא צריכה לייצר תקציב הולם? הבנו, מכבי עשקו את הליגה במשך שנים וידה ידה ידה... למה אף קבוצה לא מסוגלת להביא משקיעים וספונסרים לאורך זמן? למה צריך להחליש את מכבי במקום שקבוצות אחרות ינסו להתחזק? למה לעזאזל ג'ף רוזן, אחרי שתי עונות כל כך יפות של חיפה - במקום לחפש משקיעים נוספים ולהתחזק, מוותר על מאמן מוכח כמו פרנקו בשביל מאמן שאיתו סיים במקום האחרון בליגה ועומד לוותר על ההשתתפות באירופה???
3) לא! שהקבוצות האחרות והשחקנים הישראלים העצלנים יתמודדו. אוהדים שלא אכפת להם מהתמודדות מול הקבוצות הטובות באירופה - שיצפו בליגה הלאומית.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2014 7:20 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ש' ספטמבר 01, 2012 6:31 am
הודעות: 246
בלוג: הצג בלוג (0)
rony כתב:
אני חושב שאפשר לפתור את העניין בדרך מאוד פשוטה שכבר העליתי כאן, מבטלים את ההגבלות על זרים ומטילים מס מותרות שישווה את המיסוי על הזרים למיסוי על ישראלים. אפשר גם להחיל אותו פרוגרסיבית, נניח 3 זרים בלי מס (או מס נמוך) ועליה במדרגות המס על כל זר נוסף עד לתקרה כלשהי כשהחל מהזר החמישי או השישי נניח יאלצו קבוצות לשלם במצטבר מס גבוה יותר מאשר על ישראלים, בכסף שיאסף מהמס אפשר לקדם ישראלים צעירים, למשל השקעה באקדמיה לכדורסל או כל רעיון אחר.

לא רואה סיבה שבגללה צריך להגן על הכדורסלן הישראלי יותר מאשר על מקבילו הספרדי או הרוסי או הטורקי, כמו שכבר נכתב כאן, בדיוק להיפך, תחרות שתחייב אותו להתאמץ ולהשקיע כדי להתשכר כמו שהוא רוצה רק תעשה לו טוב, זה לא שבעידן החוק הרוסי ראינו איזו פריחה של הנבחרת שאפשר לייחס אותו לחוק הזה, לא רואה במה הוא תרם לכדורסלן הישראלי.


כל ענייני ה"רוצים יותר זרים, תשלמו יותר", אם לא נעשה באופן אגרסיבי, מגדיל את אי השוויון.
תראה השנה - הקבוצות העשירות (מכבי, הפועל ירושלים, חיפה) החתימו 5 זרים ולא קיבלו את המענק ששווה פחות משליש אחוז מתקציב מכבי ת"א, בערך אחוז מתקציב הפועל ירושלים...
לעומתן, הקבוצות העניות היו צריכות להקריב כ-5% מהתקציב המתוכנן אם הן רצו זר נוסף..

אם תדבר באחוזים מהתקציב, תעשה יותר. אבל זה תחום שקשה להכנס אליו, וגם לא יתנו לך (לא מכבי תל אביב וכנראה גם לא הפועל).
תקרת שכר רלוונטית היא דוקא לא התקרה הקשיחה, אלא אחת שדומה לNBA, שבה אם עברת את הסכום המקסימלי, אתה משלם luxury tax של פי 2,3 ו4 יחסית לכמה עברת. אבל אז אתה פוגע בקבוצות שמשחקות באירופה (בוא נודה באמת, ריאלית אתה פוגע רק במכבי.)

תציץ על סגל נבחרת העתודה השנה ותגיד לי כמה שחקנים משם אתה מכיר בשם כי ראית בליגה.
בהשוואה לעונה הקודמת - כמה מהם ראית משחקים בליגה?

החוק הרוסי הוא לא "אסור זרים", אלא "מותר 3". השחקן הצעיר לומד להתמודד עם כדורסל ברמה גבוהה (אמנם לא גבוהה כמו שיכל להיות עם 5 זרים, אבל אז הוא לא היה משחק), ואולי אולי אולי יצא משהו מהנבחרת מתישהו.
כשהשחקן ה10 והלאה הוא ישראלי צעיר, ובאופן מעשי הוא המחליף השני מהספסל לעמדה מסויימת, הוא רואה דקות, משחק עם שחקנים שגדולים עליו ולומד להתקדם.
היית יכול להגיד שזה מוריד לשחקן את השאיפות אם לא היה לו לאן להתקדם. אבל היום שחקנים צעירים רוצים NBA והראו להם שזה אפשרי עם עבודה קשה (שני השחקנים שהגיעו לשם והמאמן שבדרך ידועים בזה שהם עובדים קשה מאוד. לעומת שחקן בקבוצה שלי שטוענים שהוא לא "חיית עבודה"...) וגם קבוצות יורוליג/טופ יורוקאפ זה לא בשמיים והמשכורות שם גבוהות מאוד.

לטעמי צריך ללכת צעד קדימה עם החוק הרוסי ולהוסיף אליו הגבלה של עד מתאזרח אחד בקבוצה שייחשב כישראלי. אם המטרה היא לחזק את הנבחרת, אז להביא 15 מתאזרחים בקבוצות הליגה יתן מקסימום שחקן אחד, שגם הוא מעדיף ללמוד השנה ואולי יבוא שנה הבאה, אם עדיין ישחק בארץ...
בגלל שכרגע למכבי יש המון מתאזרחים שחתומים קדימה, ההגיון יהיה לקבוע מעכשיו שחוק כזה יחל בעונת 2016-7 ולחסוך את צעקות הקוזאק הנגזל..

מה אני צריך לראות את דונטה סמית, רודריק ורנדל כשאני יכול לראות את לברון, וייד ובוש.
מה ההנאה בלראות את קיצ'ן, ברייסי רייט ודאנקן כשיש לי את טוני, ג'ינובילי ודאנקן?

תן לראות כדורסל ישראלי שבו הישראלים מקבלים סיכוי. יש להם לאן להתקדם, כולם שואפים להגיע לקבוצות טובות יותר, חלקם הגדול שואף אירופה, כולם רוצים NBA, לכולם יש מניע לעבוד קשה. לשפוט את תוצאות החוק הרוסי תוכל לא השנה, אלא בעוד שנתיים, כשהוא עבד יותר מבשנת ההרצה שלו ולראות אם א. הצעירים שלנו נותנים תפוקה באליפויות אירופה ב. מצטייני המדד הישראלים צעירים מהגיל הממוצע של 29...


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2014 7:47 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 15505
מיקום: במרתף
בלוג: הצג בלוג (0)
יובל, אני שוב אשאל את מה שגם ראי וגם אני שואלים לכל אורך הת'רד הזה, בוא ותסביר לי איך חוקי זרים שעובדים בכל אירופה ושלא מפריעים לשחקן הספרדי נניח להתפתח, הם כאלו איומים לשחקן הישראלי? איך זה שבכל אירופה ההגנה על השחקן המקומי הולכת ופוחתת ובישראל שהיא המדינה עם אחת ההגנות הכי חזקות על השחקן המקומי הנבחרת רק הולכת ונחלשת מקמפיין לקמפיין? ואתה רוצה לחזק עוד את ההגנות האלו?

אתה באופן אישי אולי רוצה לראות את בן רייס יותר מאשר את דונטה סמית' ואת יוגב אוחיון יותר מאשר את טייריס רייס, אבל הקהל בסופו של דבר מצביע ברגליים, לא מעניין אותו כמה זרים יש כל עוד הקבוצה שלו משחקת טוב ומצליחה.

_________________
כורסה נוחה זה התחלה של סוף


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2014 8:28 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 18774
בלוג: הצג בלוג (0)
RYuval כתב:
rony כתב:

מה אני צריך לראות את דונטה סמית, רודריק ורנדל כשאני יכול לראות את לברון, וייד ובוש.
מה ההנאה בלראות את קיצ'ן, ברייסי רייט ודאנקן כשיש לי את טוני, ג'ינובילי ודאנקן?

תשאל את המושבע ה-13 את השאלה הזאת (אולי בניכוי של רודריק). אני משוכנע שאם היית עושה בדיקת אהדה כלשהי בחיפה, אז דונטה היה השחקן האהוד ביי פאר, ואחר כך סביר להניח שהיה מגיע רנדל.
גם בירושלים נהנו מאד לראות השנה את דאנקן, רייט וקיצ'ן, שפה בפורום לדוגמא קיבלו לא פחות מקום, אם לא יותר מאשר אליהו והלפרין. בטח קיבלו יותר אהבה מאשר אליהו.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2014 8:42 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ש' ספטמבר 01, 2012 6:31 am
הודעות: 246
בלוג: הצג בלוג (0)
זה נוח כשהקבוצה מצליחה.
כשהיא לא, אין לך עם מה להזדהות.
זה נכון שזו תופעה שמתרחשת גם ככה, שקבוצות שלא מצליחות לא מביאות קהל, אבל זה יהיה קיצוני לחלוטין - אין חיבור לשחקנים ואין הצלחות = ממש אין טעם להגיע.
ואם גם ככה אין קשר לעיר (שחקני בית) או לישראל בכלל, אז למה מראש לאהוד קבוצה שהיא לא הכי טובה (או לפחות השנייה, כי אני אוהב את האנדרדוג).
היו פה שנים בלי חוק רוסי והישראלים שיחקו פחות. זה ככל הנראה לא עבד לנו, אז תתן פה זרים בכמות בלתי מוגבלת והשחקן הישראלי ישחק מעט מאוד.
אין ספק שצריך לחזק את האימון בגילאים הצעירים, ועושים את זה עם האקדמיה וכד'.
חוק הצעירים החדש, אם יחזיק לאורך זמן (אמור להיות עד 2019, אאז"נ) יתן לקבוצות מניע לגדל שחקנים צעירים טובים (או לפחות להשקיע בשחקנים טובים) - בעיקר הקבוצות שלא יכולות להרשות לעצמן לקנות את אלו שכל השאר מגדלות.
אם אתה רוצה שיהיו פה ישראלי וחצי טובים בקבוצה ולא 7 ישראלים בקבוצה והרמה תרד במידה, אז אני בחרתי באופציה השנייה של ליגת הכדורסל הישראלית.
למה אנחנו לא יכולים להיות כמו ריאל מדריד שבלי הגבלת זרים יש להם 3-4 ספרדים? שאלה טובה. לא בטוח שהחוק הרוסי לבדו עונה על השאלה הזאת. למיסים בטוח יש קשר לעניין, כי אמריקאים מגיעים לכאן בברוטו שהוא כולו נטו...

אבל:
ברצלונה עם 3 ספרדים בכל הסגל. מהעשירות באירופה, מ2 העשירות בספרד עם הספרדים הכי טובים, 55 דק' בממוצע ביחד ביורוליג.
צסק"א הקבוצה העשירה באירופה ועם הרוסים הכי טובים שכסף יכול לקנות - מקבלים 80 דק' ביחד בממוצע ביורוליג
ארמני מילאנו, האיטלקים הכי יקרים, 83 דק' בממוצע + 5-7 דקות במספר משחקים מצומצם לעוד שני איטלקים..
באיירן מינכן, קבוצת יורוליג בגרמניה (לא יודע תקציבים), מסוגלת להביא גרמנים מהטופ - 70 דק' בממוצע.
יוניקאחה, בערך 70 דק' בממוצע ביורוליג לספרדים שלה.
בודיבלניק קייב - ממוצע עצוב של כ-30 דקות. למעשה, הליטאים מקבלים יותר דקות בקבוצה מאשר האוקראינים.
טלקום בלגרד עם 100 דקות למקומיים ורק 4 זרים.
מכבי עם 39 דק' לילידי הארץ (הרבה יותר לאזרחים ישראלים, אבל זה לא שחקנים ש"התפתחו כאן וגדלו בגלל/למרות החוק הרוסי")
ריאל מדריד עם בערך 127. אבל מי כאן יוצא הדופן?

ספרד, איטליה, אוקראינה, בטח שרוסיה, מדינות גדולות מאיתנו פי כמה, עם מלאי שחקנים עצום, והקבוצות שמשחקות ביורוליג, העשירות בארצן שיכולות לקנות את השחקנים הכי טובים, לא מצליחות למצוא יותר מ2 וחצי לדחוף לחמישייה בכל זמן נתון.
יוצאי הדופן זה מדינות יוגוסלביה לשעבר, שם כנראה אימון הכדורסל הוא מדהים, והוא הספורט העיקרי. לשם אנחנו צריכים לשאוף, אבל כשנייצא כל כך הרבה שחקנים לאירופה, דבר איתי על ביטול החוק הרוסי.
יכול להיות שחוקי מס יקרים על זרים בשילוב עם מבחר גדול יכול לתת מספיק מקומיים מוכשרים לקבוצות הגדולות, אבל הם לא מקבלים בממוצע יותר דקות מהחוק הרוסי.
תשאל את מכבי מה הם מעדיפים - השוואה של המס של זרים וישראלים או חוק רוסי ולא יהיו הרבה התלבטויות.
לפחות החוק הרוסי תקף רק בליגה ונותן לקבוצה שלך את הצ'אנס לקחת את היורוליג עם 25 דקות במצטבר לילידי הארץ בגמר.

לא בדקתי בליגות עצמן ולא סיימתי את קבוצות היורוליג מתוך עצלות. מוזמנים לנסות, לא הייתה קבוצה שחישבתי ולא הכנסתי.


נערך לאחרונה על ידי RYuval בתאריך ג' יוני 17, 2014 9:25 am, נערך פעם אחת בסך הכל.

חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2014 8:56 am 
מנותק
Junior
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ד' ספטמבר 25, 2013 6:23 pm
הודעות: 5461
בלוג: הצג בלוג (0)
sir charles כתב:
המושבע ה-13 כתב:
עברתי על מובילי בקטגוריות המדד השנה וניסיתי לרשום פה את כל אלה שמתחת לגיל 30 ... שים לב מה קיבלתי
7. דאוסן
9. זליקוביץ
10. הרוש
11. שולדנבראנד
16 טל דן
17 אלישי כדיר
21. נמרוד טישמן
24. עמית שמחון
25. בן רייס
27. ניצן חנוכי
28. עוז בלייזר
36. ניב ברקוביץ
37. יובל נעימי
39. אייל שולמן
41. אור סולומון
43. אלכס צוברביץ
45. סקוורר

תגיד לי אתה רציני? איך בדיוק פספסת את שני הראשונים בדירוג המדד - לימונד (שיהיה בין 30 בסוף אוגוסט) ואליהו (בן 29)??? ומה עם יוגב (מקום 13) וליפשיץ (15) וטל דן (16) ויבזורי (19)? או שזה לא התאים לנקודה שלך אז השמטת אותם? ד"א גם מקומות 4 ו-5 עדיין לא בני 30 (רק שהם מתאזרחים - טיוס ורוזפלט). בעצם רק 6 שחקנים (הלפרין, ניסים, טפירו, יאנגר, רוט ונאור) מהעשרים הראשונים עברו את ה-30... אז אני לא מבין מה ניסית להוכיח עם רשימה כל כך חסרה.



רשמתי :אם לא היה חוק רוסי, בעוד 5-6 שנים אין פה כמעט שחקנים ישראלים ...

לא בדקתי תעודות זהות/תאריך לידה אלא הלכתי לפי הזכרון שלי אבל סך הכל אני חושב שהזכרון שלי לא רע
לימונד,יבזורי ואליהו לא יהיו פה בעוד 5-6 שנים.
ליפשיץ -לא מחזיק ממנו , לא ברור לי מה הוא עושה בליגת העל .נערך , בדקתי והוא יליד 1984
טיוס ורוזפלט , לא מאמין שיהיו פה בעוד 3 שנים (ככה זה מתאזרחים...)
יוגב -פספסתי ,צודק
את טל דן דווקא שמתי ,טעות שלך ....:-)

_________________
אלופת המדינה 2012-2013


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2014 9:37 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ש' דצמבר 02, 2006 4:18 pm
הודעות: 49446
בלוג: הצג בלוג (6)
יובל, חשבתי שהמודל והמטרה הסופית היא הצלחה של הנבחרות הלאומיות.
עכשיו, אילו נבחרות יותר מצליחות לדעתך? הנבחרות של יוגוסלביה לשעבר? או אלה של ספרד, רוסיה, צרפת?

_________________
אנחנו מגש היהודים שעליו לך ניתנה מדינת הכסף.
...הכרזה זו, במושב מועצת המדינה הזמנית (מגילת העצמאות)

ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את קרתגו ולבטל את חץ הפוזשן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2014 9:41 am 
מנותק
Junior
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ד' ספטמבר 25, 2013 6:23 pm
הודעות: 5461
בלוג: הצג בלוג (0)
RYuval כתב:
rony כתב:
אני חושב שאפשר לפתור את העניין בדרך מאוד פשוטה שכבר העליתי כאן, מבטלים את ההגבלות על זרים ומטילים מס מותרות שישווה את המיסוי על הזרים למיסוי על ישראלים. אפשר גם להחיל אותו פרוגרסיבית, נניח 3 זרים בלי מס (או מס נמוך) ועליה במדרגות המס על כל זר נוסף עד לתקרה כלשהי כשהחל מהזר החמישי או השישי נניח יאלצו קבוצות לשלם במצטבר מס גבוה יותר מאשר על ישראלים, בכסף שיאסף מהמס אפשר לקדם ישראלים צעירים, למשל השקעה באקדמיה לכדורסל או כל רעיון אחר.

לא רואה סיבה שבגללה צריך להגן על הכדורסלן הישראלי יותר מאשר על מקבילו הספרדי או הרוסי או הטורקי, כמו שכבר נכתב כאן, בדיוק להיפך, תחרות שתחייב אותו להתאמץ ולהשקיע כדי להתשכר כמו שהוא רוצה רק תעשה לו טוב, זה לא שבעידן החוק הרוסי ראינו איזו פריחה של הנבחרת שאפשר לייחס אותו לחוק הזה, לא רואה במה הוא תרם לכדורסלן הישראלי.


כל ענייני ה"רוצים יותר זרים, תשלמו יותר", אם לא נעשה באופן אגרסיבי, מגדיל את אי השוויון.
תראה השנה - הקבוצות העשירות (מכבי, הפועל ירושלים, חיפה) החתימו 5 זרים ולא קיבלו את המענק ששווה פחות משליש אחוז מתקציב מכבי ת"א, בערך אחוז מתקציב הפועל ירושלים...
לעומתן, הקבוצות העניות היו צריכות להקריב כ-5% מהתקציב המתוכנן אם הן רצו זר נוסף..

אם תדבר באחוזים מהתקציב, תעשה יותר. אבל זה תחום שקשה להכנס אליו, וגם לא יתנו לך (לא מכבי תל אביב וכנראה גם לא הפועל).
תקרת שכר רלוונטית היא דוקא לא התקרה הקשיחה, אלא אחת שדומה לNBA, שבה אם עברת את הסכום המקסימלי, אתה משלם luxury tax של פי 2,3 ו4 יחסית לכמה עברת. אבל אז אתה פוגע בקבוצות שמשחקות באירופה (בוא נודה באמת, ריאלית אתה פוגע רק במכבי.)

תציץ על סגל נבחרת העתודה השנה ותגיד לי כמה שחקנים משם אתה מכיר בשם כי ראית בליגה.
בהשוואה לעונה הקודמת - כמה מהם ראית משחקים בליגה?

החוק הרוסי הוא לא "אסור זרים", אלא "מותר 3". השחקן הצעיר לומד להתמודד עם כדורסל ברמה גבוהה (אמנם לא גבוהה כמו שיכל להיות עם 5 זרים, אבל אז הוא לא היה משחק), ואולי אולי אולי יצא משהו מהנבחרת מתישהו.
כשהשחקן ה10 והלאה הוא ישראלי צעיר, ובאופן מעשי הוא המחליף השני מהספסל לעמדה מסויימת, הוא רואה דקות, משחק עם שחקנים שגדולים עליו ולומד להתקדם.
היית יכול להגיד שזה מוריד לשחקן את השאיפות אם לא היה לו לאן להתקדם. אבל היום שחקנים צעירים רוצים NBA והראו להם שזה אפשרי עם עבודה קשה (שני השחקנים שהגיעו לשם והמאמן שבדרך ידועים בזה שהם עובדים קשה מאוד. לעומת שחקן בקבוצה שלי שטוענים שהוא לא "חיית עבודה"...) וגם קבוצות יורוליג/טופ יורוקאפ זה לא בשמיים והמשכורות שם גבוהות מאוד.

לטעמי צריך ללכת צעד קדימה עם החוק הרוסי ולהוסיף אליו הגבלה של עד מתאזרח אחד בקבוצה שייחשב כישראלי. אם המטרה היא לחזק את הנבחרת, אז להביא 15 מתאזרחים בקבוצות הליגה יתן מקסימום שחקן אחד, שגם הוא מעדיף ללמוד השנה ואולי יבוא שנה הבאה, אם עדיין ישחק בארץ...
בגלל שכרגע למכבי יש המון מתאזרחים שחתומים קדימה, ההגיון יהיה לקבוע מעכשיו שחוק כזה יחל בעונת 2016-7 ולחסוך את צעקות הקוזאק הנגזל..

מה אני צריך לראות את דונטה סמית, רודריק ורנדל כשאני יכול לראות את לברון, וייד ובוש.
מה ההנאה בלראות את קיצ'ן, ברייסי רייט ודאנקן כשיש לי את טוני, ג'ינובילי ודאנקן?

תן לראות כדורסל ישראלי שבו הישראלים מקבלים סיכוי. יש להם לאן להתקדם, כולם שואפים להגיע לקבוצות טובות יותר, חלקם הגדול שואף אירופה, כולם רוצים NBA, לכולם יש מניע לעבוד קשה. לשפוט את תוצאות החוק הרוסי תוכל לא השנה, אלא בעוד שנתיים, כשהוא עבד יותר מבשנת ההרצה שלו ולראות אם א. הצעירים שלנו נותנים תפוקה באליפויות אירופה ב. מצטייני המדד הישראלים צעירים מהגיל הממוצע של 29...


הערה קטנה יובל , למכבי חיפה לא היו 5 זרים. קוביאן שוחרר יום אחרי שרודריק חתם

_________________
אלופת המדינה 2012-2013


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2014 9:59 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' פברואר 12, 2009 2:48 pm
הודעות: 2076
בלוג: הצג בלוג (0)
1. קודם כל מספיק עם השקר הזה של זרים/ מתאזרחים הם שכירי חרב והישראלים משחקים בשביל הסמל. לא חייבים לאכול את כל מה שקופמן ושות' מאכילים, מותר גם לפתח ראיה ביקורתית, רק טוב יצא מזה.
בואו נעשה תרגיל מחשבתי, דמגוגים יקרים שלי, כמה קבוצות עבר מורן רוט? וכמה לימונד?


2. הכדורסל הישראלי חולה בשחפת וכל מה שאתם מציעים זה סירופ נגד שיעול. באיזה דרג אנחנו בנבחרות הצעירות? זה בגלל שיש פה מיליון זרים בליגת העל??

3. יש לקחת בחשבון שהתחרות מולה ניצב השחקן המקומי באיחוד האירופאי היא אפילו יותר קשה. לא רק שהוא נדרש להתמודד מול אמריקאים בעלי יכולות אתלטיות עדיפות, הוא גם מתמודד מול שאר השחקנים חברי האיחוד. אז הרשימה הזו של שחקני ברצלונה דווקא מחזקת את הטיעון הנוגד את ההגנה ההסתדרותית.

4. אכן ישנה הטיה להעדפת שחקן אמריקאי על פני הישראלי הנגרמת כתוצאה ממדיניות המס. אפשר וצריך למצוא לה פתרון שגם יאזן את זה וגם לא יפגע במכבי.
מכבי היא הפרה המניקה את כל הענף הזה. בלעדיה וללא ההצלחות שלה ביורוליג, הענף הזה יעורר ענין כמו הכדוריד. אז כל אלה שאצים רצים להמציא דרכים לפגוע במכבי, לא כורתים את הענף עליו הם יושבים אלא מבעירים את כל היער.

5. וההמשך של סוף הנקודה השניה, כל המתייפייפים שרוצים לראות ליגה "ישראלית - צברית" (כי מתאזרחים הם לא באמת, כאילו ההורים שלכם ילידי הארץ), בואו ותגידו את האמת כפי שהיא- כל הדרישות המצחיקות האלה לחוק רוסי, תקרת שכר ושאר ירקות הם רק אמצעי לפגוע במכבי בכסות של פטריוטיות גזענית.

ושאלה לסיום, שחקן בעל אזרחות ישראלית יליד בריה"מ לשעבר שעלה בשנות ה-90, הוא ישראלי "צבר"? מתאזרח? או אולי מישלינג?

_________________
מלבד זאת אני סבור שיש לפטר את הטרויקה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2014 10:09 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ג' אפריל 14, 2009 1:21 am
הודעות: 250
בלוג: הצג בלוג (0)
ציטוט:
מה אני צריך לראות את דונטה סמית, רודריק ורנדל כשאני יכול לראות את לברון, וייד ובוש.
מה ההנאה בלראות את קיצ'ן, ברייסי רייט ודאנקן כשיש לי את טוני, ג'ינובילי ודאנקן?


מה אני צריך לראות שחקנים ישראלייים בינוניים כשאפשר לשחק בשכונה כדורסל עם החבר'ה?
אתה מכיר מישהו שקונה כרטיס בגלל נעימי או חנוכי (שהם עוד נחשבים כאן לישראלים בכירים)?

ציטוט:
תן לראות כדורסל ישראלי שבו הישראלים מקבלים סיכוי. יש להם לאן להתקדם, כולם שואפים להגיע לקבוצות טובות יותר, חלקם הגדול שואף אירופה, כולם רוצים NBA, לכולם יש מניע לעבוד קשה.


אני לא אוהב את העובדה שהשחקנים מחזיקים את הקבוצות בביצים.
שחקן שחושב שהוא מספיק טוב לעבור לאירופה לא צריך חוק רוסי על מנת להוכיח זאת.
מה בעצם המטרה של הכדורסל הישראלי אם הישראלים הטובים לא משחקים בארץ (נתעלם רגע מעילויים שראויים ל-NBA)? הליגה שלנו צריכה להיות חממה לליגה הצרפתית או הבלגית וליגות סוג ג נוספות שמשלמות כמה שקלים יותר? או שהמטרה היא לחזק את הכדורסל הישראלי כך שהוא יהיה בטופ של אירופה?

השחקן הישראלי, שדואג אך ורק לעצמו ולא לכדורסל הישראלי, הצליח לעבוד על כולם בעזרת סיסמאות. ההגנה שהוא מקבל היא פשוט אבסורדית.
תאר לך שבהייטק היו מחייבים חברות בינלאומיות שפועלות בארץ להעסיק עובדים ישראלים לא טובים רק כי הם ישראלים, לתת להם לצבור ניסיון בשכר שגבוה מהשווי שלהם וזאת על מנת שלאחר מכן הם יברחו למקום עבודה שישלם להם יותר.
מבחינתי הסיטואציה כאן אינה שונה.

מישהו יכול למנות שם של שחקן ישראלי אחד עם פוטנציאל NBA או לרמות הגבוהות באירופה שלא הגיע לשם בגלל שלא קיבל דקות משחק?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2014 10:25 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 23163
מיקום: OC
בלוג: הצג בלוג (0)
אולי מה שאגיד כאן הוא מאד פרובוקטיבי או חדשני, אבל המטרה המרכזית של קבוצות כדורסל היא לא לגדל שחקנים לנבחרת, אלא לשחק כדורסל מהנה ולהביא המון אוהדים, למקסם הנאה (והקפיטליסט שבי יאמר - גם למקסם רווחים, אם כי הקורלציה מן הסתם גבוהה). רק שתדעו.

_________________
תודה לאלוהי הבירה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2014 10:26 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 23163
מיקום: OC
בלוג: הצג בלוג (0)
שכחתי להזכיר גם הצלחה ברמה הקבוצתית, שזו גם מטרה עליונה של קבוצות כדורסל.

כך או כך, כאמור, המטרה של "לגדל שחקנים" היא שולית ואולי אף פחות מכך. ובטח ובטח ש "לגדל שחקנים לנבחרת".

_________________
תודה לאלוהי הבירה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2014 10:30 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ג' אפריל 14, 2009 1:21 am
הודעות: 250
בלוג: הצג בלוג (0)
קובי כתב:
ושאלה לסיום, שחקן בעל אזרחות ישראלית יליד בריה"מ לשעבר שעלה בשנות ה-90, הוא ישראלי "צבר"? מתאזרח? או אולי מישלינג?


ואל תשכח את ה-NBA. הקבוצות מורכבות מחבורת מהגרים וצאצאים של עבדים אפריקאים שקיבלו אזרחות. זה כמובן מונע מהאוהדים להתחבר לקבוצות...

הכי מצחיק שכמעט כל אלה שמדברים על צביון, צבעי עור של כדורסלנים, כדורסל על "טהרת העם הישראלי", ההגדרה "מיהו ישראלי" וכו' הם אותם אלה שעוד לא סלחו לפיני גרשון על נאום המוקה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2014 10:40 am 
מנותק
Hall of Famer
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ה' יוני 19, 2008 12:53 am
הודעות: 12120
בלוג: הצג בלוג (0)
המושבע ה-13 כתב:
רשמתי :אם לא היה חוק רוסי, בעוד 5-6 שנים אין פה כמעט שחקנים ישראלים ...

לא בדקתי תעודות זהות/תאריך לידה אלא הלכתי לפי הזכרון שלי אבל סך הכל אני חושב שהזכרון שלי לא רע
לימונד,יבזורי ואליהו לא יהיו פה בעוד 5-6 שנים.
ליפשיץ -לא מחזיק ממנו , לא ברור לי מה הוא עושה בליגת העל .נערך , בדקתי והוא יליד 1984
טיוס ורוזפלט , לא מאמין שיהיו פה בעוד 3 שנים (ככה זה מתאזרחים...)
יוגב -פספסתי ,צודק
את טל דן דווקא שמתי ,טעות שלך ....:-)

אז היית צריך לכתוב שחקנים מובילים מתחת לגיל 25. כתבת מתחת ל-30 ופספסת המון שחקנים כך שהזיכרון שלך לא משהו.
לגבי הערת ה-"ככה זה מתאזרחים" - קשקוש מוחלט! על שארפ, מרסר, ברודי, קורי קאר, בלו (ועוד רבים וטובים) שמעת?
גם לגבי ה"לא יהיו פה בעוד 5-6 שנים" - על מה אתה מסתמך? אם הם לא ייפצעו הם ימשיכו לשחק כל עוד משלמים להם. טפירו עדיין פה בגיל 200 וגם משה מזרחי שפרש ממזמן ואף אחד לא סיפר לו.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2014 10:43 am 
מנותק
Junior
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ד' ספטמבר 25, 2013 6:23 pm
הודעות: 5461
בלוג: הצג בלוג (0)
sir charles כתב:
המושבע ה-13 כתב:
רשמתי :אם לא היה חוק רוסי, בעוד 5-6 שנים אין פה כמעט שחקנים ישראלים ...

לא בדקתי תעודות זהות/תאריך לידה אלא הלכתי לפי הזכרון שלי אבל סך הכל אני חושב שהזכרון שלי לא רע
לימונד,יבזורי ואליהו לא יהיו פה בעוד 5-6 שנים.
ליפשיץ -לא מחזיק ממנו , לא ברור לי מה הוא עושה בליגת העל .נערך , בדקתי והוא יליד 1984
טיוס ורוזפלט , לא מאמין שיהיו פה בעוד 3 שנים (ככה זה מתאזרחים...)
יוגב -פספסתי ,צודק
את טל דן דווקא שמתי ,טעות שלך ....:-)

אז היית צריך לכתוב שחקנים מובילים מתחת לגיל 25. כתבת מתחת ל-30 ופספסת המון שחקנים כך שהזיכרון שלך לא משהו.
לגבי הערת ה-"ככה זה מתאזרחים" - קשקוש מוחלט! על שארפ, מרסר, ברודי, קורי קאר, בלו (ועוד רבים וטובים) שמעת?
גם לגבי ה"לא יהיו פה בעוד 5-6 שנים" - על מה אתה מסתמך? אם הם לא ייפצעו הם ימשיכו לשחק כל עוד משלמים להם. טפירו עדיין פה בגיל 200 וגם משה מזרחי שפרש ממזמן ואף אחד לא סיפר לו.


כתבתי מתחת ל-30 כי בעוד 6 שנים הם יהיו בני 35-36 ורוב השחקנים בגיל הזה כבר לא משחקים ,בטח לא בנבחרת ישראל
לגבי המתאזרחים ,על כל מתאזרח שהבאת שנשאר פה לעשור, יש חמישה לפחות שנמצאים פה שנתיים שלוש. למה ללכת רחוק ? טיוס רק לפני שנה עזב לאיטליה. בלו זה שכיר חרב, שחקן זר עם תעודת זהות ישראלית גם את זה כבר הבנו. לא בונה על מתאזרחים שיהיו פה בעוד 6 שנים. ממש לא !

_________________
אלופת המדינה 2012-2013


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2014 10:44 am 
מנותק
Hall of Famer
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ה' יוני 19, 2008 12:53 am
הודעות: 12120
בלוג: הצג בלוג (0)
Euro_Basket כתב:
קובי כתב:
ושאלה לסיום, שחקן בעל אזרחות ישראלית יליד בריה"מ לשעבר שעלה בשנות ה-90, הוא ישראלי "צבר"? מתאזרח? או אולי מישלינג?


ואל תשכח את ה-NBA. הקבוצות מורכבות מחבורת מהגרים וצאצאים של עבדים אפריקאים שקיבלו אזרחות. זה כמובן מונע מהאוהדים להתחבר לקבוצות...

הכי מצחיק שכמעט כל אלה שמדברים על צביון, צבעי עור של כדורסלנים, כדורסל על "טהרת העם הישראלי", ההגדרה "מיהו ישראלי" וכו' הם אותם אלה שעוד לא סלחו לפיני גרשון על נאום המוקה.

:bra_vo:


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2014 10:50 am 
מנותק
Junior
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ד' ספטמבר 25, 2013 6:23 pm
הודעות: 5461
בלוג: הצג בלוג (0)
sir charles כתב:
Euro_Basket כתב:
קובי כתב:
ושאלה לסיום, שחקן בעל אזרחות ישראלית יליד בריה"מ לשעבר שעלה בשנות ה-90, הוא ישראלי "צבר"? מתאזרח? או אולי מישלינג?


ואל תשכח את ה-NBA. הקבוצות מורכבות מחבורת מהגרים וצאצאים של עבדים אפריקאים שקיבלו אזרחות. זה כמובן מונע מהאוהדים להתחבר לקבוצות...

הכי מצחיק שכמעט כל אלה שמדברים על צביון, צבעי עור של כדורסלנים, כדורסל על "טהרת העם הישראלי", ההגדרה "מיהו ישראלי" וכו' הם אותם אלה שעוד לא סלחו לפיני גרשון על נאום המוקה.

:bra_vo:


נאום המוקה זה עוד סיבה לנגח אותו . אני שונא את פיני גרשון בגלל סיבות אחרות.

_________________
אלופת המדינה 2012-2013


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2014 11:04 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ש' ספטמבר 01, 2012 6:31 am
הודעות: 246
בלוג: הצג בלוג (0)
מבחינתי ישראלי הוא גם מתאזרח, אבל אחד שהגיע כדי לחיות במדינת ישראל. רוב המתאזרחים, כולל אלו בקבוצה שלי, יעזבו ברגע שיגמר להם החוזה בארץ.
מה הופך אותו לישראלי ראוי להגנה? הוא לא מחזק את הנבחרת, הוא לא נותן השראה לילדים להשקיע בכדורסל כדי להצליח כמוהו ולא מדרבן את הקבוצות להשקיע בנוער, אלא לחפש איזה מישהו עם שם משפחה יהודי שלא נבחר בדראפט...
ג'ו דאוסן (האב) יותר ישראלי מדייוויד בלו/שארפ לדעתי.

לא חסרה לי ביקורת על השחקן הישראלי והמערכת אכן עוזרת לו למקסם רווחים. הייתי מאוד שמח אם היו כאן חוזים לטווח ארוך. לא יודע למה לא רואים אותם מחוץ למכבי והפועל החדשה.

לעניינינו - למקסם רווחים - יש רק קבוצה אחת שיכולה להיות רווחית, ואני לא בטוח שהיא באמת רווחית.
הצלחה מקצועית בקנה מידה גדול יש רק למכבי.
אני מבין לגמרי את אוהדי מכבי שמרוצים מהמצב לפני החוק הרוסי, אבל הנבחרת היא בעצם הקבוצה של המדינה שצריך לחזק, ולא מכבי שמסתדרת לבד.
רוב הקבוצות לא יצליחו לעולם להגיע להצלחות של מכבי, והזדהות עוזרת להם לבדר את הקהל שלהם, כמו גם הצלחה מקומית, אבל כשאין סיכוי להצליח לזמן ארוך, קשה ליצור חיבור ובטח שקשה ליצור רווח. כך גם הגבלה של מכבי שיוצרת עניין בליגה שאחרת הייתה היום עם הרבה פחות משקיעים ועניין.

להעלות מס על זרים תוך פגיעה מינימלית במכבי? אז במי פגעת? בתחרותיות בליגה. שגם ככה לא מטורפת ברוב העונות.
העלאת מס תפגע במכבי מאוד. גם בהפועל. יהיו פה זרים פחות טובים ונגיע פחות רחוק באירופה.

ברור שתקרת שכר זה כדי לפגוע במכבי. היא ואולי אולי הפועל הן היחידות שיפגעו מזה. פגיעה לטובת תחרותיות. צמצום פערים ע"י הנמכה ולא הגבהה. אם יש לך רעיון אחר שיביא 10000 צופים לנוקיה ו3000 לאשקלון גם במשחק ליגה נגד נהריה, המנהלת תשמח לשמוע.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2014 11:17 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ג' מאי 31, 2011 10:57 am
הודעות: 395
בלוג: הצג בלוג (0)
קובי כתב:
4. אכן ישנה הטיה להעדפת שחקן אמריקאי על פני הישראלי הנגרמת כתוצאה ממדיניות המס. אפשר וצריך למצוא לה פתרון שגם יאזן את זה וגם לא יפגע במכבי.
מכבי היא הפרה המניקה את כל הענף הזה. בלעדיה וללא ההצלחות שלה ביורוליג, הענף הזה יעורר ענין כמו הכדוריד. אז כל אלה שאצים רצים להמציא דרכים לפגוע במכבי, לא כורתים את הענף עליו הם יושבים אלא מבעירים את כל היער.



מכבי תל אביב היא הפרה המניקה ? ? הקבוצה שבמשך עשורים שלמים עשתה ככל שביכולתה לבסס את שלטון היחיד שלה ולמנוע כל תחרות מקבוצות אחרות ? , הקבוצה שהייתה לוקחת שחקנים ישראלים טובים רק כדי שלא ישחקו בקבוצות אחרות? הקבוצה שרק לפני 5 דקות לא רצתה לשחרר את נעימי לקבוצה מסוימת (חופש העיסוק מישהו?, ספורטיביות??), הקבוצה שהיו"ר שלה הוא היו"ר של האיגוד ??, הקבוצה שניכסה לעצמה את ערוץ השידור היחיד בזמנו, ואת המדינה כולה ?

הקבוצה שהבעלים שלה הם גם בעלים של ערוץ הספורט שלפחות ברמה העקרונית (למרות היותו ערוץ מסחרי וזכותו לעשות מה שהוא רואה לנכון) אמור להיות אובייקטיבי באופן ובמינון הסיקור של שאר הליגה ?
זו הפרה המניקה שלך ???, אם כבר יותר כמו בריון בבריכה שמטביע ילדים אחרים ונותן להם לנשום לפעמים רק כדי שיוכל להמשיך ולהטביע אותם (אחרת, לבד בבריכה יהיה לו משעמם, ובלעדי הילדים האלה איך הוא ירגיש כזה גיבור)
ההצלחות של מכבי תל אביב ביורוליג לא קשורות ולא בכלום לליגה, אם כבר, המצב היום הוא כזה שגם אם קבוצה נוספת תשחק באירופה המיתוג של מכבי תל אביב כל כך חזק (לאור השנים בהם הייתה הקבוצה היחידה כמעט בטלויזיה) שהיא תקבל מעט כסף על זכויות שידור.

תעשה לי טובה,
גם אני כשהייתי ילד וגדלתי על האתוס הזה חשבתי כמוך, רצה הגורל והתפכחתי והיום אני מבין את המצב לאשורו (קצת כמו שמשרד הביטחון מחזיק מדינה כדי שיוכל להמשיך ולשאוב תקציבים שהיו יכולים להגיע למקומות טובים יותר).

אם כמו שאתה טוען, ללא ההצלחה של מכבי תל אביב הענף יעורר עניין כמו הכדוריד, אז זה המצב הטבעי ושיהיה כך. "ההנשמה המלאכותית" שאתה מייחס לתל אביב היא ממש לא חיובית. הענף שאתה חרד שיכרתו, הוא רקוב מבפנים.
אם צריך כמה שנים של "שיממון" כדי לבנות מחדש את הענף הזה, אז זה מה שיהיה, בטח עדיף על קיבוע המצב הנוכחי.

אני בעד ליגה ראשונה מקצוענית, תחרותית, ללא מונופולים וללא הגנות הסתדרותיות שמכריחות הרכבים מאולצים, משכורות מנופחות וכו'.

הבנייה צריכה להיעשות מלמטה, בבתי הספר לכדורסל, שם צריכים ללמד כדורסל ולא לנסות ולנצח בכל מחיר.
ומלמטה למעלה, יעלו ויבואו שחקנים ישראלים טובים וראויים וישחקו בליגה המקצוענית, באירופה ובארה"ב.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2014 11:24 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 23163
מיקום: OC
בלוג: הצג בלוג (0)
אם המצב הטבעי הוא כדוריד, אז זה לא כמה שנים של שיממון. אלא זה שיממון לדורות.

_________________
תודה לאלוהי הבירה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2014 11:32 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' פברואר 12, 2009 2:48 pm
הודעות: 2076
בלוג: הצג בלוג (0)
ארז, לפחות אתה מספיק הגון להודות במניע האמיתי. אם זה כל מה שיצא מההודעה אז דיינו.

יש לי הקבלה יותר טובה בשבילך ממשרד הביטחון, חברת "טבע". טבע כ"כ גדולה ששום חברת תרופות בישראל לא יכולה להתפתח בצילה.
לא זו אף זו, טבע מנצלת את כוחה המונופוליסטי ומכופפת את ידי הרגולטור וקופ"ח כדי לשמור על האינטרסים שלה.

ע"פ ההיגיון שלך, למרות שהתשתית המדעית, כלכלית, תעשייתית בארץ אינה יכולה לתמוך בתעשיית תרופות שתתחרה בשוק הגלובלי (מלבד טבע, כמובן), צריך לחסל את טבע כדי שאולי אולי ההנחה שגויה וביום מן הימים תצמח כאן תעשיית תרופות המבוססת על מספר חברות ענק שיתחרו בהצלחה בשוק הגלובלי.

אזהרה לקורא יאיר לפיד, אין להתייחס ברצינות לנכתב לעיל (לכו תדעו, הבנאדם חושב שהפתרון לשוק הדיור הוא בהגדלת הביקוש)

_________________
מלבד זאת אני סבור שיש לפטר את הטרויקה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 169 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו 12 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.