סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו א' ספטמבר 29, 2024 6:25 pm

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 539 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  הבא
מחבר הודעה
הודעהפורסם: ש' מרץ 21, 2015 11:26 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: א' מאי 24, 2009 7:36 pm
הודעות: 5697
בלוג: הצג בלוג (0)
אולי אגיב על כל השאר כשאגיע למחשב, אבל לפחות לגבי השורה האחרונה אני לא יכול להתאפק (או לא לגחך).
כל מי שחי פה בשני העשורים האחרונים ודאי מגחך על זה, כולנו יודעים טוב מאוד שיוקר המחיה לא ״במגמת שיפור מתמידה כבר שני עשורים״. לא במחירים עצמם (דירה, ביטוחים, סופרמרקט, סמים. מה שרק תרצה) ולא בהשוואת גידול מול השכר הממוצע.
אלא אם התכוונת למגמת שיפור בעיניו של יצחק תשובה ודומיו.

באם לא ירשת דירה, המשכנתא או שכר הדירה הם עיקר הוצאותיך. המחירים של הנ״ל קפצו בעשרות אחוזים (רק בשנים האחרונות, לא בשני העשורים) וזאת כמעט כל תלמיד חטיבה בישראל יודע. אז איזה ״מגמת שיפור בשני העשורים״ ואיזה נעליים (שגם מחירן עלה כנראה..).

שבוע טוב ומוצלח לך.

_________________
אלון:
5 או 10 זה פשוט מדי. אני בעד שרוני יעשה חישוב של ממוצע כלשהו פר עמדה ונמצא מספר מעניין להכפיל אותו בוא נגיד pi או e. אח"כ כדי להוסיף אלמנט אקראי נבקש ממוק לחשוב על מספר נגיד 36D או 350CC ונראה כבר מה יצא.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מרץ 22, 2015 12:21 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' ספטמבר 05, 2010 10:07 am
הודעות: 2199
בלוג: הצג בלוג (0)
אז זאת כנראה שיטה אצלך- להתעלם מעובדות ונתונים ולהעיף לאוויר סיסמאות. כמו ב'אורי אריאל רוצח ילדים (ואין צורך להגיב לטענות שלו באופן ענייני בגלל תירוץ מגוחך כזה או אחר)' כך גם עכשיו אפשר פשוט לכתוב 'כולם יודעים ש' ולצאת מנקודת הנחה שזה אמנם מספיק אל מול מספרים וטענות רציניות.

והשורה האחרונה הייתה שאני מקווה שאתה משתעמם בכיף. כנראה שהשיעמום מעביר אותך על דעתך.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מרץ 22, 2015 2:50 am 
מנותק
Junior

הצטרף: א' מאי 24, 2009 7:36 pm
הודעות: 5697
בלוג: הצג בלוג (0)
דעתי בסדר גמור, תודה. אני יותר דואג לדעתך שלך, נראה שפיתחת איזה אובססיה קלה. לא שמפריע לי, אתה מוזמן להמשיך לשרבב את שמי ולדבר על השעמום שאתה גורם לי גם בתכתובות שאני לא משתתף בהן, זה בעיקר מחמיא אז תודה לך יהודי יקר.
לגבי השיטה שלי - אתה טועה, ססמאות זה אתה. אני מאוד-מאוד-מאוד שמח בשבילך שמצאת בלוג שמספק מבחינתך את כל התחמושת שבעולם. יש בלוגים אחרים שטוענים אחרת, סתם שתדע אם לא גילית עד היום איך עובד האינטרנט.

לענייננו הספציפי - אני הגבתי על נושא הדיור, שאכן ידוע לכל ואני אכן יוצא מנקודת הנחה שזה מספיק כי כולנו כאן מכירים את הנושא. לזכותך אציין שהודעתך האחרונה אכן גרמה לי להיכנס לבלוג שנראה שהפך לתנ"ך שלך (מספרים!טענות רציניות! שמח בשבילך שמצאת מסמך שיכול לתמוך בדעתך, מי ייתן ותמצא רבים וטובים נוספים).
לחובתו של מחבר הבלוג ולטענותיו הרציניות אציין שגם הוא, דווקא בגלל נסיונו לחבר משהו רציני, יוצא קצת (בעצם הרבה) מגוחך בסעיף הדיור, (בו בזמן שאפילו הוא לא תומך בדבריך מההודעה האחרונה, אז לא ברור לי מה ניסית להציג או להשיג. להפסיק לשעמם? בזאת הצלחת רק חלקית).

אז בבקשה:
"עליית מחירי הדיור לא משפיעה על מרבית הישראלים.
היא משפיעה בעיקר על צעירים שבמקרה התכוונו לרכוש את דירתם הראשונה בחמש השנים האחרונות".
"זו פחות או יותר המגמה השלילית היחידה, היא לא השפיעה על מרבית אוכלוסיית המדינה".
הוא בעצמו מספר ש-27% ממשקי הבית בישראל חיים בדירות שכורות, אבל שוכח (או מתעלם בכוונה כדי להתאים תוכן לאג'נדה) את הקשר בין עליית מחירי הדיור למחירי השכירות ומתעלם מכך. "העלייה השפיעה רק על אלפי צעירים", נובמת. לפי נתוניו שלו היא השפיעה, לכל הפחות, על שליש מהאוכלוסייה. בנימה אישית אוכל לציין שהוריי משכירים שתי דירות בחיפה ב-70% יותר ממה שקיבלו לפני עשור. הוצאות משק בית, לפי המודל המומלץ, צריכות להיות עד שליש מגובה ההכנסות. מן הסתם הוצאות משק הבית הן אלה שלוקחות את מרבית הכנסתו של משק בית ממוצע.
לך תגיד לשליש מהישראלים (שהוא בכלל לא סופר אותם כאמור) שזו פחות או יותר המגמה השלילית היחידה (פחות או יותר? חשבתי לתומי שמושגים כמו "פחות או יותר" לא אמורים להימצא בדו"ח כלכלי שמתיימר לסקר את כל המגמות באופן נרחב ומקצועי כביכול) לא יעודד אותם או את מצב העו"ש שלהם.
התוכן שמותאם לאג'נדה לא נעצר שם - הוא טוען שזו מניפולציה להראות את מחירי הדיור משנת X ולחתוך שם כי לפני הייתה ירידת מחירים. בזמן שהוא משתמש במניפולציה דומה ולוקח דו"חות מלפני שלוש שנים, כמה נוח כמובן להתעלם מכך שבשלוש השנים האחרונות הייתה עלייה נוספת של 15%. אנחנו מדברים, והניתוח עוסק, במצבנו הכלכלי היום, לא במצבנו לפני שלוש שנים. מי שמתעלם מהנושא הזה פשוט חוטא לאמת וכנראה עובד בשורות אג'נדה מסויימת. אתה לא יכול לספר לי שטוב פה, להתעלם משליש מדינה ששוכרת דירה, להתעלם מכך שהוצאות הדיור שלהם עלו ב-15% בשלוש השנים האחרונות (כשהשכר הממוצע, או החציוני, או מה שלא תרצה - לא הגיע לעלייה של 3% במהלך שלוש השנים האחרונות) ולמכור את כל זה בהצהרות מפוצצות על ""בורים, טיפשים, שטופי מוח, קונספירטורים, עוצמים עיניים" (אגב, למה? למה כל המלל המתלהם והמוכיח? חשבתי שהמספרים אמורים להוכיח ולהספיק). זה פשוט לעשות צחוק מכל העבודה הכנראה קשה שהוא עשה על הפוסט הזה.

"
חשבו על זה כך: האם הייתם מעדיפים להיות ישראלי בן 30 שמרוויח 10,000 ₪ לחודש עכשיו או בשנת 1990? בשנת 1990 10,000 ₪ יכלו לרכוש עבורכם הרבה יותר מוצרים מאשר כיום, מכיוון שהמחירים היו נמוכים יותר. הייתה אינפלציה מאז, והלמ"ס משתמש בה בחישוב השכר הריאלי שהוא השכר בניכוי האינפלציה. ובכל זאת, באמת הייתם רוצים לחזור לשנת 1990? באמת הייתם רוצים לנסוע במכוניות גרועות יותר, על כבישים גרועים יותר, לאכול אוכל גרוע יותר, לזכות לטיפול רפואי פחות טוב, ולשחק במחשב ב-Italy-1990 במקום ב-FIFA-15? כי כשאנחנו מציירים גרף של שכר ריאלי אנחנו מניחים שהתשובה לשאלה הזו היא חיובית עבור כל שכבות האוכלוסיה.
"
זה הסיכום הכי טוב שהוא מצא? הציטוט הנ"ל כ"כ טיפשי שאני מאוד מקווה שאין באמת צורך להסביר עד כמה הוא טיפשי וכולם כאן מבינים בעצמם.

לסיום, המלצה מפי הבלוגר עצמו -
"
מה אתם יכולים לעשות בנוגע לדברים שכתבתי כאן?
לא להיות טיפשים.
יש לכם עיניים, השתמשו בהן כדי לראות. צאו מנקודת הנחה שהמציאות מורכבת יותר מסיסמה כזו או אחרת. יש המון מדדים, ובמקרים רבים הם יתנו אינדיקציות מבלבלות. קבלו את המורכבות כמו שהיא. צפו לה. שום דבר לא פשוט בעולם הכלכלי, ואם נדמה לכם שמשהו פשוט אז אתם לא מכירים אותו מספיק לעומק. הטילו ספק במי שמוכר לכם סיפורים פשוטים מדי. הטילו ספק במי שמנסה לנחם אתכם. הטילו ספק במי שמנסה להסית אתכם.
"
אוהו, הוא אומר בעצמו את מה שאני כתבתי למעלה. יש המון מדדים, חלקם יראו כך וחלקם יראו אחרת. רעננה והבלוגר (עד אותו רגע, כך זה נקרא) יתייחסו רק למדדים שלהם, מי שיירצה להראות משהו אחר יציג מדד אחר, וכולם יעסקו בלבלבל את כולם לפי האג'נדה שלהם. כולם חוץ ממאות אלפי הילדים שמתחת לקו העוני, הם לא עסוקים בלבלבל אף אחד אלא רק בהישרדות יומיומית. בקיצור שלב ידיים עם הבלוגר החביב עליך וצא להסביר להם שהם טועים.

אקנח בברכת שבוע טוב,
ושמהשמיים לא רואים עור על ידיו של אורי אריאל מרוב דם שנוזל עליהן.

_________________
אלון:
5 או 10 זה פשוט מדי. אני בעד שרוני יעשה חישוב של ממוצע כלשהו פר עמדה ונמצא מספר מעניין להכפיל אותו בוא נגיד pi או e. אח"כ כדי להוסיף אלמנט אקראי נבקש ממוק לחשוב על מספר נגיד 36D או 350CC ונראה כבר מה יצא.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מרץ 22, 2015 7:46 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' ספטמבר 05, 2010 10:07 am
הודעות: 2199
בלוג: הצג בלוג (0)
אז אתה בעצם מסכים.
אתה בוחר להתעלם ממה שכתבתי וממה שכתב הבלוגר (אורי כץ, למעוניינים). אתה בוחר להתעלם מכמה דברים כמו למשל מזה שהבלוגר מסביר שמדד יוקר המחיה מכניס לתוכו את מחירי הדיור והשכירות ומתחשב בהם, בוחר להתעלם משלל הנתונים (מלבד מחירי הדיור) שמעידים על שיפור, להתעלם מהתשובה שנתתי לך על הפוסט הקודם שלך, מעצם הנושא שהועלה אי שם למעלה על האם ישנו הגיון להצביע ימינה בהתחשב במצב הכלכלי (ברור לך לפחות של בעלי הדירות יש הצדקה לכך? בעצם איתך כבר אי אפשר לדעת).
ואת כל זה אתה עושה אגב בכתיבת פוסט ארוך שבעצם מתעלם מזה שכתבתי אי שם למעלה (לפחות פעמיים) שיש עלייה במחירי הדיור. בזבוז דיו וירטואלית אבל באמת שאני כבר לא מצפה ממך ליותר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מרץ 22, 2015 8:47 am 
מנותק
Junior

הצטרף: א' מאי 24, 2009 7:36 pm
הודעות: 5697
בלוג: הצג בלוג (0)
אתה לא משהו בזה אז אני פורש, לא נעים לי. אם מישהו אחר מעוניין להשחית זמנו..
חיים יפים שיהיו לך אדון מכובד.

_________________
אלון:
5 או 10 זה פשוט מדי. אני בעד שרוני יעשה חישוב של ממוצע כלשהו פר עמדה ונמצא מספר מעניין להכפיל אותו בוא נגיד pi או e. אח"כ כדי להוסיף אלמנט אקראי נבקש ממוק לחשוב על מספר נגיד 36D או 350CC ונראה כבר מה יצא.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מרץ 22, 2015 9:19 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' ספטמבר 05, 2010 10:07 am
הודעות: 2199
בלוג: הצג בלוג (0)
'כולם יודעים' שסיסמאותיך, הסתותיך והתעלמויותך יחסרו מאוד לדיון.
צ'או.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מרץ 22, 2015 12:45 pm 
מנותק
Hall of Famer
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ה' יוני 19, 2008 12:53 am
הודעות: 12117
בלוג: הצג בלוג (0)
פאפאלוקס כתב:
זה נטו עניין דתי.

אגב, זו גם אחת הפרקטיקות העלובות של השמאל "הלבן" (או לפחות של חלק ניכר ממצביעיו), כלומר להעלות תמיהה ש"איך זה שרוב המזרחיים שונאים ערבים, הרי הם ערבים בעצמם", שגורמת לניכור כלפיי אותו שמאל.
מצחיקים אותי אותם אשכנזים שמאלנים תל אביבים שההיכרות הכי עמוקה שלהם עם ערבים התרחשה באיזו מסעדה (או במוסך, או בשוק וכו') בה המלצר היה ערבי שהתייחס אליהם בחביבות, ומכאן הם מסיקים שהדרך לשלום סלולה. הם כמובן גם יעלו את הטענה המלגלגת בדבר המזרחיים הגזעניים, מצביעי הימין, שהם בכלל ערבים ששונאים ערבים. ביום שתחיו תחת ממשל מוסלמי, במידה בעלת רוב מוסלמי ותרגישו על בשרכם במה זה כרוך תהיה לכם זכות להתבטא בעניין.

קודם כל אני לא שמאלן אשכנזי תל אביבי אלא גר בשפלה אז נא לא להכליל :ni_zia:
שנית, הכרתי היטב מספיק ערבים ישראלים בחיי (אחד נוצרי ב3 שנות לימודי הקולנוע, אחד מוסלמי ב4 שנות לימודי ההנדסה וכמה קולגות בעבודה) כדי להבין שהם לא מעוניינים במותי ואין לי בעיה לחיות לצידם בארץ.
ודבר אחרון, אני יכול להבין את מה שכתבת על שנאה לערבים שבאה ממקום של מישהו שגדל בארץ ערבית וסבל מהם. אני לא יודע בן כמה אתה אבל האם גדלת בארצות ערב תחת שלטון ערבי או בארץ תחת שלטון ישראלי?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מרץ 22, 2015 1:29 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 4:01 pm
הודעות: 2263
בלוג: הצג בלוג (0)
אני לא, אבל הסבים שלי כן. הפנטיות הדתית האסלאמית ליוותה אותם לאורך כל חייהם, והתגברה ככל שחלום המדינה היהודית הלך והתגבר. זה שמערכת החינוך בישראל לא ממש שמה *** על הנושא ולא באמת מעוניינת להראות את הצד האפל שבחיים לצד המוסלמים (גם שם היו מסים מיוחדים ליהודים, גם שם היו הפקעות קרקעות ליהודים, הפקעות נכסים והפקעות - שלא לומר גזל - של עסקים וחשוב מכך, גם שם היו פוגרומים), כפי שבני עדות המזרח חוו על בשריהם, זה לא אומר שזה לא היה.

וגם אני למדתי באונ' והכרתי ערבים, חלקם אנשים נפלאים (אגב משום מה גם לי יצא להתחבר דווקא עם הנוצרים שבהם ועם חלקם אני עד היום בקשר פייסבוקי) וזה עדיין לא אומר כלום לגביי הבעיה הכוללת. הרי מעולם לא התיימרתי להכליל את כל הציבור הערבי, יש לי בעיה ספציפית עם הדת המוסלמית וכל מי שהוא מאמין בה בפנטיות. לצערי, רוב הציבור הערבי בישראל הוא עדיין מוסלמי קיצוני. ביום שהאסלאם יעשה את הצעד מדת הרצח והשטנה לדת ה love & peace (בדומה לתהליך שעבר על הנצרות), לא יהיה מאושר ממני. אבל אני בספק אם הנינים שלי יזכו לחיות כשזה אכן יתקיים, אם בכלל.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מרץ 22, 2015 2:11 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 4:01 pm
הודעות: 2263
בלוג: הצג בלוג (0)
מישהו פה ראה את מופע האימים של השמאלן הנאור אמיר חצרוני בתכנית הבוקר של קשת? מדהים! השמאל מרים אתר ראשו הגזעני והפשיסטי ביתר שאת לאחר הבחירות האחרונות: זה התחיל על יאיר גרבוז, נמשך עם אלונה קמחי ("תשתו ציאניד ניאנדרטלים מזויינים. ניצחתם") וגל ''איטבח אל יהוד" ווליניץ (''מסעודה, תמשיכי להירקב"), קמפיין "לא לתת" (כי ידוע שהנדבנים הגדולים ביותר הם המדושנים מהשמאל) ועכשיו אמיר חצרוני באמירות הכי עסיסיות ומדהימות ששמעתי אי פעם מגזען במדינת ישראל: ''שום דבר רע לא היה קורה אם ההורים שלך היו נשארים במרוקו ונרקבים שם", "אני בעד הגירה על בסיס רציונלי", "הייתי מתנגד חד משמעית להעלאתם ההמונית של יהודי המזרח ללא סלקציה מתאימה שתבטיח כי כעבור ששים שנה לא יהיה רוב לימין ולא יהיה קהל לעמיר בניון". תקשיבו, האמירות של הרב כהנא מחווירות לעומת ה - masterpiece הזה.

אני חייב לציין שאופן אישי אני מתמוגג! חומות הנאורות של השמאל הישראלי אט אט מתמוטטות להן, ופרצופם האמיתי נגלה לכל, בדיוק כפי שכבר שנים אני ושכמותי טוענים. עכשיו הרווחנו ביושר את הזכות להשתמש במילה פשיסט נגד השמאלנים! :mrgreen:

תודה לכם, גרבוז, קמחי, חצרוני, ווליניץ, סובול ורבים שכמותכם. תודה לכם על שעשיתם עבורנו את העבודה לקלה הרבה יותר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מרץ 22, 2015 2:19 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 12:04 pm
הודעות: 4265
מיקום: מול הטלוויזיה כרגיל
בלוג: הצג בלוג (0)
כלומר לפי דעתך ה״סלבריטיס״ האלו הם הדוברים של כמעט חצי מהעם? נובמת...
הם לא יותר הדוברים של השמאל מאשר מרזל או הצל הם הדוברים של הימין.
סלבריטיס משפיעים רק בראש שלהם את שאר העם הדעות שלהם לא מענינות בשיט.

_________________
The year is 2020: still no peace in the middle east
we are using implants to make voice calls
in other news Tim Duncan scored 15 points and 10 rebounds on another San Antonio win.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מרץ 22, 2015 2:24 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' ספטמבר 05, 2010 10:07 am
הודעות: 2199
בלוג: הצג בלוג (0)
רק לציין שגל ווליניץ טען שהפוסט שלו היה הומור שחור שלא הובן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מרץ 22, 2015 2:26 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 12:04 pm
הודעות: 4265
מיקום: מול הטלוויזיה כרגיל
בלוג: הצג בלוג (0)
כן, מכיר את אלו שמעליבים אותך ואז נותנים לך צ׳פחה על הכתף וצוחקים?
אם זה הולך כמו ברווז ונראה כמו ברווז...
כולם מודעים לאמירות שמשתוללות כרגע ורק אידיוט יזרוק ״הומור״ שחור לחלל האוויר בלי להסביר.

_________________
The year is 2020: still no peace in the middle east
we are using implants to make voice calls
in other news Tim Duncan scored 15 points and 10 rebounds on another San Antonio win.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מרץ 22, 2015 2:29 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 18766
בלוג: הצג בלוג (0)
למה מה שאמר/רשם חצרוני זה פשיסטי? גם גזענות זה לא בדיוק, אלא אם אתה מגדיר את יהודי צפון אפריקה כגזע. ולא, אני ממש לא מזדהה בכלום עם מה שהוא אמר/רשם.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מרץ 22, 2015 2:34 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 4:01 pm
הודעות: 2263
בלוג: הצג בלוג (0)
רן כתב:
כלומר לפי דעתך ה״סלבריטיס״ האלו הם הדוברים של כמעט חצי מהעם? נובמת...
הם לא יותר הדוברים של השמאל מאשר מרזל או הצל הם הדוברים של הימין.

כשאתה מתייחס אליי אזי שהם סה"כ שכנעו את המשוכנע. אבל בהיבט היותר רחב, הם מראים לכלל עם ישראל בבמה המרכזית שיש פאשיזם וגזענות שמאלנית קשה. עד היום לא היתה "דמות שמאלנית גזענית" שניתן להזדהות איתה - בדומה לבן דביר והצל מהימין - לכן מדובר באירוע מכונן שתרומתו העיקרית היא תודעתית. הם לא מייצגים את כל השמאל, אבל מהיכרות אישית אני יכול להעיד שיש המונים כמותם. עד היום זה פשוט היה עטוף באריזה יפה, והנה, לאחר תוצאות הבחירות כנראה שכמה מהם כבר לא יכלו לשמור את דעותיהם האפלות בבטן וחשפו את פרצופם ברבים. ההנאה היא מרובה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מרץ 22, 2015 2:34 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 4:01 pm
הודעות: 2263
בלוג: הצג בלוג (0)
עמוס לב כתב:
למה מה שאמר/רשם חצרוני זה פשיסטי? גם גזענות זה לא בדיוק, אלא אם אתה מגדיר את יהודי צפון אפריקה כגזע. ולא, אני ממש לא מזדהה בכלום עם מה שהוא אמר/רשם.

ברור שיהודי צפון אפריקאי שונה בגזעו מיהודי יוצא גרמניה\פולין (כן, אני מהאסכולה שגורסת שיהדות זו דת ולא לאום במובן האתני). אם כבר נבחר בדרך שלך, אזי שדווקא שנאת ערבים ע"י מזרחיים לא צריכה להיכלל כגזענות שכן מבחינה אתנית הם דומים.

להגיד שצריך לבצע סלקציה ולהגביל עליית יהודים (מכל גזע שהוא) על מנת שלא ייווצר מצב שצד פוליטי מסוים על המפה זוכה לרוב לא נכנס להגדרה של פאשיזם?


נערך לאחרונה על ידי פאפאלוקס בתאריך א' מרץ 22, 2015 2:44 pm, נערך 3 פעמים בסך הכל.

חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מרץ 22, 2015 2:38 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 4:01 pm
הודעות: 2263
בלוג: הצג בלוג (0)
מכבי רעננה זל כתב:
רק לציין שגל ווליניץ טען שהפוסט שלו היה הומור שחור שלא הובן.

מאוד מפתיע, ואני לתומי כבר חיכיתי למסיבת עיתונאים רשמית בה הוא מודיע שהתכוון לכל מה שאמר מבלי לחזור בו מדבריו. :)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מרץ 22, 2015 2:45 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 18766
בלוג: הצג בלוג (0)
אז צר לי, הגזעני פה זה אתה. אני לא רואה שום הבדל ביני לבין יהודי אחר שבמקרה נולד במרוקו או בתימן. זה לא חובשי הכיפות שמספרים לי שאני אח שלהם וכולנו יהודים?
בדרך שלי יש הבדל בין יהודי מעדות המזרח לבין ערבים ולכן שנאת ערבים באשר הם ערבים היא גזענית.
ועדיין אני מחכה להסבר למה הדברים הפסולים של חצרוני הם פאשיסטיים.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מרץ 22, 2015 2:54 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 4:01 pm
הודעות: 2263
בלוג: הצג בלוג (0)
עמוס לב כתב:
אז צר לי, הגזעני פה זה אתה. אני לא רואה שום הבדל ביני לבין יהודי אחר שבמקרה נולד במרוקו או בתימן. זה לא חובשי הכיפות שמספרים לי שאני אח שלהם וכולנו יהודים?
בדרך שלי יש הבדל בין יהודי מעדות המזרח לבין ערבים ולכן שנאת ערבים באשר הם ערבים היא גזענית.
ועדיין אני מחכה להסבר למה הדברים הפסולים של חצרוני הם פאשיסטיים.

אוי עמוס, אל תעשה את יותר ממה שזה באמת. עובדתית, אתה (אשכנזי?) שונה מיהודי שעלה מאתיופיה. אתה לבן הוא שחור, יש לכם עיניים שונות, ושיער מסוג שונה. עובדתית אתם בני גזע אחר, והמכנה המשותף לשניכם היא הדת היהודית. זה יהיה המצב גם אילו תאילנדי יחליט לעבור גיור כשר - הרבנות תכיר בו כיהודי לכל דבר ועניין וגם המדינה תכיר בו ככזה מבחינה לאומית (גם אם לא יעבור גיור אורתודוקסי אגב), בדיוק כמוך וכמוני. אז גם המדינה היא גוף שכולו גזענות?

והסברתי מדוע דבריו פאשיסטיים - לזעוק שהיה צריך להגביל עלייה מסוימת של יהודים מהחשש שיבוא יום ואותם יהודים יביאו לכך שצד מסוים על המפה הפוליטית יזכה לרוב, לא נשמע לך, ואף כהוא זה, כנגוע במאפיינים פאשיסטיים?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מרץ 22, 2015 3:18 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 9:15 pm
הודעות: 7257
בלוג: הצג בלוג (0)
א) חצרוני אינו שמאלני, רחוק מכך מאוד מאוד
ב) מה שהוא אמר אינו גזעני פר סה אלא שהוא בחר בדרך הפרובוקטיבית שלו להדגיש דווקא את הפן הפסאודו גזעני בדבריו. בגדול הטענה שצריך מדיניות הגירה שונה מחוק השבות אינה בלתי לגיטימית כשלעצמה.
ג) יותר מהכל, האיש רודף פרסום ופרובוקטור (וכנראה גם אדם מאוס)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מרץ 22, 2015 3:20 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 4:01 pm
הודעות: 2263
בלוג: הצג בלוג (0)
לגביי הטענה שהוא לא שמאלני:
"הייתי מתנגד חד משמעית להעלאתם ההמונית של יהודי המזרח ללא סלקציה מתאימה שתבטיח כי כעבור ששים שנה לא יהיה רוב לימין ולא יהיה קהל לעמיר בניון".

חוץ מזה, ברור שהיום הכל תלוי לפי אילו אמות מידה אתה בוחן את הדברים. בארצנו הקטנטונת ובשאר מדינות העולם הנאור, מזמן הורחבה ההגדרה של גזענות כך שאין שום ספק שדבריו של חצרוני נכנסים לתוכה. בעיניי דבריו הם גזעניים מובהקים גם אם היינו מצמצמים את ההגדרה הנ"ל בחצי, וצריך לצמצם את תחולתה למינימום שבמינימום על מנת שלא יראו בכך גזענות טהורה.

הצהרה לפיה יש לצמצם את תחולת חוק השבות לפי קריטריונים שהם מעבר ליהדות, היא לגיטימית שעה שהיא מתייחסת לכל היהודים בעולם באשר הם. מהשניה שההצהרה מתייחסת באופן בררני דווקא כלפיי יהודים מארצות ערב הרי שמכאן והלאה היא מאבדת כל צל ספק של לגיטימיות.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מרץ 22, 2015 3:33 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 1:59 pm
הודעות: 22647
בלוג: הצג בלוג (0)
מכבי רעננה זל כתב:
רק לציין שגל ווליניץ טען שהפוסט שלו היה הומור שחור שלא הובן.


כנ"ל אלונה קמחי לגביי טוביה טננבאום


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מרץ 22, 2015 3:34 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 9:15 pm
הודעות: 7257
בלוג: הצג בלוג (0)
הציטוט שלך מדבריו של חצרוני לא מתיחס לדברים שאמר באולפן וגם לא במה שצוטט באולפן. מה שנדון בתכנית הבוקר לא הזכיר את המוצא המזרחי (ציין במפורש גם בורשט אאז"נ), לא את הרוב לימין וגם לא את הקהל של עמיר בניון. הייתי יכול להפנות אותך לציטוטים של חצרוני נגד השמאל ועוד כאלה שנעשה בהם שימוש על ידי אנשי ימין.

בכלל, חצרוני הקפיד להתבטא בפרובוקטיביות יתר בכל נושא שלא יהיה, כולל נגד נשים וילדים, מדובר ברודף צומי טיפוסי ולא במי שאפשר לגזור ממנו לגבי מחנה פוליטי או אחר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מרץ 22, 2015 3:37 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 4:01 pm
הודעות: 2263
בלוג: הצג בלוג (0)
לסיפור חצרוני יש שני חלקים: הראשון הוא הודעה שכתב בפייסבוק בה מופיעים הציטוטים האמורים. לינק: http://www.kikar.co.il/166796.html. והנה המקור, כדי שחלילה לא יעלה החשש שדבריו שונו: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 8989f40750
והחלק השני בתוכנית הבוקר בקשת, שבה ציפו שיחזור בו מדבריו ויתנצל, וקיבלו את הרפש הזה.


אגב, זה נהיה מצחיק מרגע לרגע, חצרוני פרסם פוסט בפייסבוק בו נאמר הדבר הבא: "אין סיבה לתת אזרחות ישראלית לכל זבל אנושי מכלומניסטן בלבד שיש לו סבתא יהודיה". מדהים.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מרץ 22, 2015 3:53 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 9999
בלוג: הצג בלוג (0)
פאפאלוקס כתב:
מישהו פה ראה את מופע האימים של השמאלן הנאור אמיר חצרוני בתכנית הבוקר של קשת? מדהים! השמאל מרים אתר ראשו הגזעני והפשיסטי ביתר שאת לאחר הבחירות האחרונות: זה התחיל על יאיר גרבוז, נמשך עם אלונה קמחי ("תשתו ציאניד ניאנדרטלים מזויינים. ניצחתם") וגל ''איטבח אל יהוד" ווליניץ (''מסעודה, תמשיכי להירקב"), קמפיין "לא לתת" (כי ידוע שהנדבנים הגדולים ביותר הם המדושנים מהשמאל) ועכשיו אמיר חצרוני באמירות הכי עסיסיות ומדהימות ששמעתי אי פעם מגזען במדינת ישראל: ''שום דבר רע לא היה קורה אם ההורים שלך היו נשארים במרוקו ונרקבים שם", "אני בעד הגירה על בסיס רציונלי", "הייתי מתנגד חד משמעית להעלאתם ההמונית של יהודי המזרח ללא סלקציה מתאימה שתבטיח כי כעבור ששים שנה לא יהיה רוב לימין ולא יהיה קהל לעמיר בניון". תקשיבו, האמירות של הרב כהנא מחווירות לעומת ה - masterpiece הזה.

אני חייב לציין שאופן אישי אני מתמוגג! חומות הנאורות של השמאל הישראלי אט אט מתמוטטות להן, ופרצופם האמיתי נגלה לכל, בדיוק כפי שכבר שנים אני ושכמותי טוענים. עכשיו הרווחנו ביושר את הזכות להשתמש במילה פשיסט נגד השמאלנים! :mrgreen:

תודה לכם, גרבוז, קמחי, חצרוני, ווליניץ, סובול ורבים שכמותכם. תודה לכם על שעשיתם עבורנו את העבודה לקלה הרבה יותר.


אז מעכשיו דברים שאיזה תמהוני אמר בתוכנית הבוקר הם סמל לכל השמאל?
רק ערס מרוקאי חובב מוזיקה מזרחית יכול לכתוב הכללות מפגרות כאלה. כל כך מתאים למרוקאים האלה. אולי תחזור למרוקו?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' מרץ 22, 2015 4:01 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 4:01 pm
הודעות: 2263
בלוג: הצג בלוג (0)
ודים אתה בנאדם נחמד, ולכן אני פשוט אפנה אותך לקרוא את יתר הודעותיי בנושא. אולי זה יגרום לך לבצע עריכה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 539 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 6 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.