Att כתב:
להיפך נורטון. כדי לבחור את לברון במקום ה-1 בדראפט או את דרואנט ב-2 לא צריך להיות גאון גדול. זה משהו שאפילו אני ואתה היינו עושים. אם המטרה היא אליפות ואם אליפות לוקחים עם כוכבים והדרך הכי טובה להשיג כוכבים היא דרך הדראפט (כפי שגם ג"ס הוכיחו) ואם ככל שאתה בוחר גבוה יותר יש לך סיכוי טוב יותר להשיג את אותו כוכב (כי לאחרים יש פחות סיכוי לקחת אותו לפניך), אז צריך להשיג בחירות דראפט גבוהות ורבות ככל האפשר. הינקי לא גאון גדול בבחירות דראפט (למרות שהוא לא רע סך הכל) אבל כאמור, האסטרטגיה היא נכונה. מוקצנת מדי (כי העלות של העליהום התקשורתי אולי גבוהה מהרווח) אבל נכונה.
רק שעל כל דוראנט יש גם אודן.
כמו שאמרתי, בסופו של דבר, סטטיסטית, עובדה - 65 אחוז מהבחירות הראשונות בשלושים השנים האחרונות היו אולסטאר (עם ממוצע הופעות של 6.5 אולסטארים לכל אחד מאותם 65 אחוז). רק 40 אחוז מהבחירות 2-5 (עם ממוצע הופעות של 4 הופעות אולסטאר לכל אחד מאותם אולסטארים). אלה המספרים. אלו המספרים שהאסטרטגיה של הינקי אומרת שיקרו. כלומר, בחמש בחירות דראפט בחמש שנים עוקבות (בהנחה המאד מאד ליברלית שבכל חמש השנים האלה הקבוצה מספיק גרועה בשביל להשיג בחירה טופ 5), 2-2.5 יהיו אולסטארים ששווים כ 8-9 אולסטארים ביחד.
ואחרי זה, צריך לקחת בחשבון ש:
א. אחרי שלוש שנים, הרוקי מהעונה הראשונה, אולסטאר או לא, יכול לקום וללכת. עם מה אתה נשאר בדיוק? לא יודע.
ב. שבינתיים לא בונים אף קבוצה מסביב, כי אחרת תהיה קבוצה טובה שלא תקבל בחירות גבוהות. כלומר, הרעיון הוא לאסוף זבל (ולא כמו שנניח עושה יוטה)
ג. שגרף השיפור של השחקנים שנבחרו גבוה, גם במקרה (המאד לא סביר) שהשניים הראשונים מחליטים להישאר בחרא קבוצה הזאת, יהיה כזה שאחרי 5-6 שנים. הבחירות מהשנתיים הראשונות כבר התבגרו מספיק בשביל להיות אולסטארים ברורים (שזה הגיוני, מה שלא הגיוני זה שהם יישארו בקבוצה) וחשוב מכך שהבחירות מהשנתיים האחרונות (אלו שבטוח בקבוצה) יתבגרו מספיק בשביל להיות כבר שווים אולסטאר באותה עונה, מה שסביר הרבה פחות.
אלו המספרים, אלו העובדות. כל דבר שכתבתי מנומק ובעל חשיבה ומהלך הגיוני. מה שהינקי עשה היה מטומטם, וברמות.
אלא שהרוב המוחלט של השחקנים נשאר אחרי החוזה הראשון. לא משתלם בחוקים הקיימים של הליגה לשחקן לעזוב ומעטים אלו שעושים זאת. ה-FA המשמעותי הראשון של לברון וגם זה של דוראנט ושאר החבר'ה היה אחרי שני חוזים, לא אחד. אפילו קאזינס נשאר למרות החורבה בסקרמנטו. כשאתה בוחר שחקן, למעט סיטואציות יוצאות דופן, אתה הלכה למעשה קונה את הזכויות אליו ל - (אם אני לא טועה) 9 השנים הראשונות בקריירה שלו. לגבי בחירת כוכבים, אתה אומר שבעצם יש כ-50% סיכוי לבחור אולסטאר בטופ5 (אם אתה מאמין בסקאוטינג שלך ואתה מנקה תופעות כמו קאהן למיניהם, אני מניח שתצפה למעט יותר), מה שאומר שאחרי 4-5 שנים, אתה תצפה להשיג לפחות 2 אולסטארים. זה משהו שלא תוכל לעשות בשוק החופשי ובהחלט התחלה טובה מאוד ליצירת קונטנדרית.