סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ו' ספטמבר 27, 2024 7:20 pm

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 1220 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 49  הבא
מחבר הודעה
הודעהפורסם: ב' יוני 27, 2016 9:14 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' מאי 28, 2014 5:32 pm
הודעות: 206
בלוג: הצג בלוג (0)
לחמישה ימים? לא הייתי עושה את המסלול שלי. המרחקים די ארוכים (רק הנסיעה מאתונה למטאורה - המדהימה - זה יום שלם).
הייתי מתמקד באזור אחד, רצוי יחסית לא רחוק מהשדה בו אני נוחת.
ההתרשמות הכללית שלי מיוון היא בדיוק זו - אוכל טוב, מלא טבע עם טיולים בכל הרמות בערך, גם עתיקות אם מעניין ועיירות יפות.
לחמישה ימים, אולי שווה לבדוק מסלול בפלופונסוס. אולי חצי האי פילון. אפשר גם לנחות בסלוניקי ולטייל באזור הצפון-מזרחי. לא הייתי במקומות האלה ואני לא יודע, אבל בכולם אמור להיות שילוב של הדברים שאתה מחפש (טברנות במקום פאבים), וכמו שציינתי, יוון רק עשתה לנו חשק לעוד.

סלובניה נהדרת, אחלה אופציה. דיברו עליה מלא פה בת'רד.
בגיאורגיה גם נופים מהממים, וזה טיול אדיר בפני עצמו, אבל לא הייתי נוסע לחמישה ימים. מעבר לזה, בגיאורגיה (מחוץ לטביליסי ואולי בטומי שלא הגעתי אליה ואמורה להיות די מגעילה) אין פאבים. כמעט ואין מסעדות טובות. ואין בכלל בכלל בתי קפה. אפשר למצוא אוכל טוב אצל אנשים בבית אם אתה מתארח אצלם, אבל ממה שראיתי אין תרבות של ישיבה במסעדות (מחוץ לטביליסי) וההיצע הוא בהתאם.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 27, 2016 10:31 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' פברואר 12, 2009 2:48 pm
הודעות: 2076
בלוג: הצג בלוג (0)
נראה לי שאנחנו מתחילים להיסגר על יוון.

לחמישה ימים עם אפשרות להארכה של יום, האם עדיף כרתים (שראיתי שגם עשית) או יוון היבשתית?

ומאיפה אפשר לאסוף מידע?
יש לך דגשים מיוחדים להשכרת רכב?

_________________
מלבד זאת אני סבור שיש לפטר את הטרויקה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 27, 2016 11:01 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ש' פברואר 23, 2013 9:43 pm
הודעות: 981
בלוג: הצג בלוג (0)
הדגש שלי להשכרת רכב ביוון זה ליצור קשר עם חברות מקומיות שמגיעות לשדה התעופה/ יש להן שם משרד.
אני נוסע לרודוס וההבדל במחירים הוא די מהותי לעומת חברות השכרת הרכב מהארץ.

אישית, אני השנה חוזר לרודוס. שנה שעברה הייתי עם בת זוגתי המקסימה בכרתים. כרתים יפה, אין ספק. אבל אני מעדיף את רודוס.
דבר ראשון, אני זללן גדול ודווקא האוכל ברודוס היה לי הרבה יותר טעים.
שנית, כרתים הרבה הרבה יותר גדולה. הנסיעות הן נסיעות ארוכות של לפעמים שעתיים לכל כיוון. הכבישים לא מוארים בלילה, מפחידים, וכשאה נוסע ברכב שכור עם הילוכים מקרטעים זה כבר די טראומתי.
ברודוס יש פארק מים הרבה יותר טוב, ואני באמת אוהב פארקי מים.
בנוסף, כרתים יותר יקרה.

מצד שני, החופים בכרתים מהממים וחאניה למשל יפהפייה. יש שם מפרצונים בחופים שזה נראה כמו גלויה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 27, 2016 12:30 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' מאי 28, 2014 5:32 pm
הודעות: 206
בלוג: הצג בלוג (0)
מסכים עם אבו שוקרי לגבי השכרת רכב - למעשה ככה אני משתדל לשכור רכב בכל מקום. לא אוהב את החברות הענקיות ומעדיף חברות מקומיות שמצאתי עליהן המלצות טובות. השירות מרגיש לי הרבה יותר נעים ואישי (כשמדובר בחברה טובה ומולצת ולא רמאים). ביוון הייתי ממליץ לנסות לשכור דיזל אם אפשר - ההבדל בעלות הדלק הוא משמעותי בהחלט. אנחנו שכרנו מחברה שנקראת Morphis Rent a Car ויושבת באתונה, היה אחלה (רציתי חברה אחרת שאני לא זוכר כרגע בשביל להשיג סיאט איביזה דיזל, אבל הרכב לא היה פנוי בתאריכים שלנו).

את כרתים עשינו בשישה ימים, רק הצד המערבי, וזה היה אחלה. בגדול יוון יותר מרשימה, אבל כרתים ממש ממש נחמדה, לחלוטין שווה טיול ואפשר להספיק חלק ניכר ממנה בחמישה-שישה ימים מלאים. אני חושב שהיא קצת יותר יקרה, אבל לא בשמיים. האוכל טעים מאוד, העגבניות של כרתים הן הכי טובות בעולם. ולגבי הכבישים - יש מקומות בכרתים שמסומן כביש במפה ואתה מגלה בפועל שמדובר בדרך עפר מפוקפקת. סתם שתדע. אנחנו עשינו את כרתים בשברולט אוויאו ידנית קטנטנה, והיא עמדה בזה בגבורה.

אהה, והחופים המערביים של כרתים מדהימים לחלוטין. אנחנו היינו באוקטובר והיה לנו יום אחד שהיה חם מספיק לבטן-גב בים, מניח שבאמצע ספטמבר זה בכלל סבבה.

אם יוון, אז כאמור ממליץ להסגר על אזור מסוים, כי המרחקים שם גדולים בהרבה והנסיעות ארוכות.

כמובן הכל תלוי איך אתם אוהבים לטייל.

מידע יש בשפע באינטרנט, בעברית ובאנגלית. חפש אתרים כמו "איי יוון" או כאלה, של חברות שמארגנות טיולים ביוון, יש שם לא מעט מידע. גם באתר של מסע אחר וכמובן למטייל אפשר למצוא מידע בשפע על כל אזור ואי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 27, 2016 1:41 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 18764
בלוג: הצג בלוג (0)
אני דווקא מאד התאכזבתי מרודוס. לינדוס יפהפיה. אבל מעבר ללינדוס לא חושב שיש יותר מדי מה לעשות ברודוס.
ההשכרה זה הזוי. רצינו לקחת מונית מהמלון ללינדוס. אני כבר לא זוכר מחיר, אבל זה היה אסטרונומי, אז הלכתי לאיזה חברת השכרת רכב שהייתה מול המלון ואני חושב ששילמתי משהו כמו שליש מהמחיר של המונית ליום שלם.

המלצה שלי לאי ביוון זה קורפו. אי יפהפה, אחד האיים היחידים ביוון שכולו ירוק. בנוסף, יש שם אזור מפרצונים מהמם, ממש תאילנד. כשאני הייתי שם בשנה שעברה המחירים היו מאד זולים. יותר יקר מרודוס, אבל זול יותר מכרתים.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 27, 2016 2:29 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' פברואר 12, 2009 2:48 pm
הודעות: 2076
בלוג: הצג בלוג (0)
טוב, איך שזה נראה כרגע אז הכיוון הוא צפון יוון. בעיקר כפרי זגוריה.

המסלול המסתמן הוא: סלוניקי - אדסה - ? - זגוריה - מצובו? - מטאורה (שאני מאוד רוצה) - חזרה לסלוניקי.

לא ראיתי שיש למורפיס סניף בסלוניקי. איך מוצאים חברת השכרה מקומית ואמינה??

_________________
מלבד זאת אני סבור שיש לפטר את הטרויקה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 27, 2016 2:34 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ג' פברואר 09, 2010 12:52 am
הודעות: 1269
בלוג: הצג בלוג (0)
עבר קצת יותר מעשור מאז שעשיתי משהו דומה ביוון אבל אנסה לשחזר, כמובן שהכל בעירבון מוגבל. לדעתי זה גם היה בספטמבר - מזג אוויר מצוין.
עשינו נסיעה יותר ארוכה משלך (קרוב לעשרה ימים) שמתוכם 2-3 ימים באתונה ועוד שבת שבה לא נסענו אז אולי זה מסלול אפשרי גם לך במיוחד אם אתה מגיע מסלוניקי.
נחיתה באתונה- נסיעה עם רכב לחבל זגוריה היפהפה- כפרים ציוריים, מסלולי הליכה ונוף מהמם - בעיקר קניון ויקוס. בדרך עצרנו במנזרי מטאורה (אם אתה בא מסלוניקי לא רואה סיבה לוותר על זה) כולל לילה ממש קרוב למנזרים. באתר הזה (http://www.epirus.co.il/) יש כמה הצעות וטיפים טובים. אני גם מבין ממנו שיש דרך מהירה יותר על אוטוסטרדה מאתונה ישירות לחבל זגוריה אבל מטאורה יפהפיה והנסיעה בכבישים המפותלים יותר לחבל זגוריה היא חוויה. בעיר יאנינה יש בית כנסת יהודי עתיק ואולי גם קהילה קטנטנה.

אחרי זגוריה (כולל שבת במצובו) נסענו לכיוון העיר וולוס והתחלנו סיבוב בחצי האי פיליון. חופים מופלאים, המלונות היו אז במחיר סביר (טרום המשבר ביוון) אפשרות לטייל בהרים (בחורף זה אזור של סקי אם אני זוכר נכון) או להיזרק בחופים.
שכרנו רכב דרך אופרן והיה סבבה. ישנו בצימרים שמצאנו בכל מקום (טרום ימי האינטרנט והבוקינגים למיניהם) והיה מעולה חוץ מכפר אחד בחצי האי פיליון שהתברר שפעיל בעיקר בעונת הסקי וישנו (אני ואשתי) לבד במשהו שנע בין טירה ישנה לבית דירות גדול ודי עתיק במרכז הכפר וכשאני אומר לבד אני מתכוון שאפילו לא נשאר מישהו בקבלה בלילה. נעלנו את עצמנו טוב והאמת היא שכשהחברה של הכפר שתו ויצאו לכיכר זה לא היה נורא נעים (למרות ששום דבר לא הופנה כלפינו).

_________________
"מה תזכור מנדב הכדורסלן?"
-"קודם כל אזכור את הכדור שהוא הוריד לי מהלוח שאחריו קלעתי סל ניצחון משלושת רבעי מגרש נגד ציבונה"
(דורון ג'מצ'י מסכם את הקריירה של נדב הנפלד)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 27, 2016 2:59 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' פברואר 12, 2009 2:48 pm
הודעות: 2076
בלוג: הצג בלוג (0)
מעולה! תודה

_________________
מלבד זאת אני סבור שיש לפטר את הטרויקה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 27, 2016 3:37 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' מאי 28, 2014 5:32 pm
הודעות: 206
בלוג: הצג בלוג (0)
על מטאורה באמת חבל מאוד לוותר, מקום מדהים. אנחנו הסתפקנו בכניסה למנזר אחד, הנופים הם העיקר.
ישנו ב-Dellas Boutique Hotel, יצא 70 יורו כולל ארוחת בוקר עשירה, אחלה מקום. שלחו אותנו ל-resturant meteora, שאכן הייתה מוצלחת ביותר. עם זאת, מטאורה זה עניין של חצי יום+-, לא יותר, ועדיף לעשות בבוקר-צהריים מוקדמים (חושב שהמנזרים נסגרים לקראת ערב). אנחנו הגענו לשם ישר מאתונה - נסיעה של יום שלם - ישנו לילה, מנזרים בבוקר והמשכנו למצובו (בערך שעה וחצי-שעתיים נסיעה אם אני זוכר נכון).

מצובו עצמה מקסימה. זו בעקרון עיירת סקי וכשאין סקי אז היא קצת ריקה (האמת שאנחנו היינו ממילא לפני העונה גם לזגוריה, והרבה מהמקומות שהגענו עליהם היו ריקים ודי שוממים). "מסלול הדובה" שעובר דרך העיירה מאפשר הליכה נעימה ונחמדה דרכה וגם בטבע שמסביב בהתאם לכושר ולזמן (המסלול המלא הוא בערך 40 ק"מ, לא מעגלי).

על כפרי זגוריה ממליץ שתקרא, האתר שהורטון קישר אליו הוא אחלה. קח בחשבון שהנסיעות בין הכפרים לוקחות זמן, יותר ממה שנראה במפה. כבישים צרים ומפותלים, עולים ויורדים. ממצובו לקיפי, שזה בערך הכפר הראשון, לקח לנו משהו כמו 4 שעות אני חושב. קיפי (kipoi) מקום חביב לעצירה לצהרים, אבל לא ממליץ לישון שם - הכפרים הבאים יפים הרבה יותר. אנחנו ישנו במונודנדרי, כפר יפה ונעים מאוד. באתר הנ"ל כתוב עליו שהוא ממוסחר ומרגיש מזויף, אנחנו לא הרגשנו את זה בכלל (אולי כי באמת היינו לפני העונה והיה די ריק). כמו כן, ממונודנדרי יורד מסלול נוח אל קניון הויקוס (אפשר להתקל בנחשים, לא יודע אם ארסיים או לא), וקצת מעל הכפר נמצאת נקודת התצפית הכי יפה באזור. משם המשכנו לפפינגו דרך אריסטי וויקוס (באריסטי יש ממש ריזורטים אם רוצים להתפנק, מניח שדי יקרים). כפר מגניב, אבל היה שומם וסגור בחלקו כשאנחנו היינו שם, שזה קצת ביאס. סה"כ עשינו בזגוריה יומיים וחצי, שני לילות. יכול להיות שאם היינו יותר בעונה וכל הכפר היה פתוח, היינו מעבירים בפאפינגו עוד לילה ומשקיעים יום שלם בטיולים רגליים. כמו שהיה, כל יום באיזור היה בערך ארבע שעות נסיעה (בממוצע, אני חושב שזה היה פחות ביום השני בין קיפי לפאפינגו, לא זוכר בדיוק) וחצי יום של הסתובבויות בכפרים ובמסלולים היוצאים מהם (אנחנו גם לא ממש בכושר :roll: ).

לא יודע כמה זמן נסיעה מסלוניקי לאיזור. קיימת אופציה של טיסת פנים ליואנינה, שיקול של עלויות וזמנים אני מניח.

באופן כללי - אחד הדברים הנהדרים ביוון הוא שכל האוכל טעים. בטיול של 10 ימים, אני חושב שהיו לנו רק שתי נפילות עם מסעדות - אחת מהן ג'ירוס שהיה מומלח באופן לא הגיוני בעליל, והשנייה במסעדת תיירים סתמית בפרגה, שהיה ברור שתהיה נפילה (והאמת שאפילו זה היה לא נורא יחסית). ממולאים, ומוסקה, וסלטים מגוונים (לא רק יווני. יש סלק בכל מקום, וסלטי כרוב-גזר, ועוד דברים טעימים). בזגוריה באחד הכפרים (נדמה לי פפינגו) אכלתי דג שהוצא באותו יום מהנהר, מעולה, ב-8 יורו כולל תוספות (נדמה לי שהיה איתו צ'יפס וירקות). ממולאים (צמחוניים לרוב) ומוסקה היו באיזור ה-6 יורו ברוב המקומות (מנה קבועה של פלפל ירוק ממולא ועגבניה ממולאת, בכל מקום).

הערה על רכב: זה איזור הררי, והכפרים האלה לא נבנו מתוך מחשבה על כלי רכב ממונעים. יש מקומות מאוד תלולים ויש גם מקומות צרים. אנחנו היינו עם סקודה אוקטביה ידנית ויחסית חזקה (יחסית לבנזין), היו מקומות שהיה צפוף למדי להכנס אליהם, והשתמשתי המון בבלם היד לביצוע זינוקים בעלייה. עוד סיבה טובה לשכור דיזל אם אפשר, ושווה גם לחשוב על אוטומט בשביל הזינוקים.הנהיגה עצמה ביוון היא בסדר. הכבישים במצב טוב למדי גם באיזורים כפריים נידחים יחסית כמו זגוריה, לא נתקלנו בכבישי עפר בדרך הנכונה (רק כשטעינו). הנהגים היוונים (זהירות, הכללה) הם לא משהו, חוקי תנועה זה עניין זניח ככל הנראה (לא יודע איך המשטרה מגיבה לעניין, ויש מצלמות תנועה, אבל היוונים לא מצייתים לתמרורים, כולל תמרורי עצור בצמתים, וגם לא מעניין אותם אם מותר לעקוף או לא). מצד שני, לא נתקלתי באלימות על הכביש כמו בארץ, בסה"כ הנהגים בהחלט אדיבים והנהיגה הייתה רגועה ולא מעצבנת. קטע ביוון שלא מדליקים אורות במהלך היום, רק בלילה או במנהרות (ביציאה ממנהרות יש שלט שאומר לכבות את הפנסים)

יוון זה כיף :D


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 27, 2016 4:21 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' פברואר 12, 2009 2:48 pm
הודעות: 2076
בלוג: הצג בלוג (0)
וואו המון תודה!

נתחיל לבנות את המסלול ואחזור לעדכן ולהתייעץ

_________________
מלבד זאת אני סבור שיש לפטר את הטרויקה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 27, 2016 4:36 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' מאי 28, 2014 5:32 pm
הודעות: 206
בלוג: הצג בלוג (0)
אגב, אחרי אריסטי הכביש לכיוון פאפינגו יורד מאוד עד שמגיע ממש לנהר, ואח"כ מתחיל לטפס. במקום בו הכביש חוצה את הנהר אפשר להחנות ולהכנס למים הצלולים הקפואים. אם אתם בקטע, ממליץ להתארגן מראש ולהגיע מוכנים מבחינת בגדי ים, מגבות וכאלה בשלוף בנסיעה הזו. לנו זה הגיע בהפתעה גמורה. זה גם מקום נהדר לפיקניק אם מתחשק


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 28, 2016 6:28 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ש' דצמבר 02, 2006 4:18 pm
הודעות: 49370
בלוג: הצג בלוג (6)
חזרתי מסלובניה וקרואטיה והיה אדיר. עשינו כל מה שתכננו והוספנו עוד קצת.
את המסלול בין פוסטוינה לאגם בלד עשינו בדרך עוקפת, שמטפסת על האלפים הסלובנים, אני ממליץ עליה מאד למרות שהנהיגה קשה למדי (כבישים מאד מפותלים).
נוסעים מפוסטוינה מערבה, לכוון איטליה, ולפני הגבול האיטלקי עולים צפונה בכביש 103 לכוון נובה גוריצה. אחרי נובה גוריצה הכביש נצמד לנהר יפהפה בטבע טורקיז בשם איסונזו (Isonzo), ובעיירה בשם קנאל (Kanal) יש גשר שעובר לגדה המערבית שלו. ממש ביציאה מהגשר יש בית קפה וגלידריה מצויינים שאפשר לשבת בהם על הנהר עם נוף הגשר והעיירה ממול.
ממשיכים עם הכביש, עכשיו ממערב לנהר. בסופו של דבר הכביש נפרד מהנהר ועולה למקום שנקרא טולמין. קרוב לטולמין יש מקום שנקרא Tolminska Gorica, חלקת טבע מדהימה בשולי הפארק הלאומי טריגלאב, עם נחלים שוצפים, מפלים, ונקודת משיכה אחת ידועה במיוחד - סלע בצורת ראש של דוב שנתקע באוויר בין שני הרים, מעל נחל ומפל. מומלץ ביותר.
מטולמין ממשיכים עם הכביש לכוון קובאריד, שם פונים לצפון מזרח לכוון מגרש החנייה של מפל קוזיאק (Kozjak). קצת קשה למצוא את המקום, הוא לא משולט טוב. החנייה עולה בערך יורו לשעה, שעתיים זה מספיק בהחלט. משם יש שביל הליכה, שוב על נהר טורקיזי, אל המפל שהוא אחד המדהימים.
משם נסיעה צפונה ועלייה לאלפים דרך מעבר שנקרא מעבר ורשיץ' (Vršič Pass), כביש מאד מפותל מטפס את ההרים ומביא אתכם לנוף אלפיני של ממש בגובה של בערך 1500 מטר. קר שם, גם בקיץ. קחו סוודר.
ממשיכים צפונה ויורדים מהצד השני של הרכס ומתחברים לכביש המהיר בין יסניצה ולובליאנה, קרוב לגבול האוסטרי. נוסעים עליו מזרחה ודרומה (לכוון לובליאנה) עד היציאה לכוון בלד.
מסלול מומלץ ביותר.

_________________
אנחנו מגש היהודים שעליו לך ניתנה מדינת הכסף.
...הכרזה זו, במושב מועצת המדינה הזמנית (מגילת העצמאות)

ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את קרתגו ולבטל את חץ הפוזשן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 29, 2016 1:14 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ש' דצמבר 02, 2006 4:18 pm
הודעות: 49370
בלוג: הצג בלוג (6)
תיקון קל לגבי הנהר בתחילת המסלול - "איסונזו" זה השם האיטלקי שלו (למעשה מבוטא "איזונצו"). בסלובנית הנהר נקרא "סוצ'ה".

_________________
אנחנו מגש היהודים שעליו לך ניתנה מדינת הכסף.
...הכרזה זו, במושב מועצת המדינה הזמנית (מגילת העצמאות)

ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את קרתגו ולבטל את חץ הפוזשן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 29, 2016 11:04 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 18764
בלוג: הצג בלוג (0)
אני טועה, או שזה הנהר שהיו עליו איזה 14 קרבות במלחמת העולם הראשונה בין האיטלקים לאוסטרים?

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 29, 2016 11:24 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ש' דצמבר 02, 2006 4:18 pm
הודעות: 49370
בלוג: הצג בלוג (6)
אתה לא טועה.
אולי בגלל זה הוא קיבל כזה צבע טורקיז?..

_________________
אנחנו מגש היהודים שעליו לך ניתנה מדינת הכסף.
...הכרזה זו, במושב מועצת המדינה הזמנית (מגילת העצמאות)

ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את קרתגו ולבטל את חץ הפוזשן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' יולי 01, 2016 1:57 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:17 pm
הודעות: 3585
בלוג: הצג בלוג (0)
ורק להשלים את ההמלצה של ראי (עשיתי גם אני את המסלול הנ"ל) - ראפטינג בסוצ'ה עם העונה מאפשרת...


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יולי 06, 2016 12:22 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 6:49 pm
הודעות: 1402
בלוג: הצג בלוג (0)
פיאמונטה.

מישהוא היה?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יולי 06, 2016 12:24 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 12:09 pm
הודעות: 9628
בלוג: הצג בלוג (0)
כן.
דל פיירו.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יולי 06, 2016 12:56 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 6:49 pm
הודעות: 1402
בלוג: הצג בלוג (0)
שמעתי שגם פאולו רוסי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יולי 06, 2016 2:03 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 6:49 pm
הודעות: 1402
בלוג: הצג בלוג (0)
אין ספק שעזרת לי המון.

תודה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יולי 06, 2016 2:50 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:05 pm
הודעות: 2830
בלוג: הצג בלוג (0)
ת'כלס טיול באיטליה בעקבות התחנות בקריירה של שחקנים גדולים יכול להיות נחמד. נניח באג'יו.

_________________
ציפה דריפה אלמדלסי כתב:
בסה"כ מדובר, כבר כמה שנים, בג'יי.אר סמית לעניים. שזה לא רע לקונטנדרית


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יולי 06, 2016 10:29 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 12:09 pm
הודעות: 9628
בלוג: הצג בלוג (0)
מיכאל, בכיף!

מאדים, מרצ'קלו מסטרויאני גם אחלה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יולי 19, 2016 1:00 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 21969
בלוג: הצג בלוג (0)
shmueliki כתב:
עם הפנים לקיץ - טס לשוויץ , כפי הנראה נוחת בג'נבה ( ושוהה שם 3-4 ימים ) , חוזר דרך ציריך ( יום בודד ) ובאמצע נמצא במערב המדינה באיזור ברן/ביל .
המלצות מיוחדות לערים הנ"ל ולנוספות באיזור ברן ?

אז זה קורה עוד יומיים .
אם יש למישהו משהו להרחיב בנוגע לנ"ל - אשמח .

בפרט ( וכלקח מנסיעות קודמות לאירופה - שבזמן אמת אתה מגלה שמסעדות ובתי כנסת שבדקת עליהם כבר לא בהכרח פעילים ... ) שואל לגבי מסעדות כשרות ובתי כנסת בג'נבה .

רוב תודות .

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יולי 19, 2016 1:12 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ש' דצמבר 02, 2006 4:18 pm
הודעות: 49370
בלוג: הצג בלוג (6)
המלצה ראשונה - אם אתה שוכר אוטו, שכור אותו בצד הצרפתי (שדה התעופה משותף לשתי המדינות). הרבה יותר זול.
ותהרוג אותי אין לי מושג מה יש לעשות בז'נבה 3-4 ימים אם אתה לא דיפלומט או איש עסקים עשיר מאד. לטעמי עיר משעממת, אוברייטד בטירוף. ומאד מאד יקרה, אפילו יחסית לשאר שווייץ.

_________________
אנחנו מגש היהודים שעליו לך ניתנה מדינת הכסף.
...הכרזה זו, במושב מועצת המדינה הזמנית (מגילת העצמאות)

ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את קרתגו ולבטל את חץ הפוזשן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יולי 19, 2016 1:37 am 
מחובר
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 23144
מיקום: OC
בלוג: הצג בלוג (0)
כמו שאי מניח שככר כתבתי. למה?

יום בגנבה והאגם, יום בין לוזאן, מונטרו ווווי, יום בציריך , האגם והאוטליברג, יום בלוצרן פילאטוס והאגם. אפס ימים בבאזל וברן. אינטרלאקן שווה יום אבל רחוקה
לא מכיר מסעדות כשרות בגנבה אבל שתי אלו שבציריך הן ברמה מאד מאד נמוכה מכל בחינה שהיא, וגם יקרות

אומר זאת שוב, אני מבין מישהו שיבוא ויטייל בשוויץ בשביל הטבע והנופים שבין הערים, למרות יש טובות וזולות ממנה. אבל בחיי שאין לי מושג למה שמישהו יטייל בערים המשעממים והמאד יקרים של המדינה הזאת

תיהנה

_________________
תודה לאלוהי הבירה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 1220 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 49  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 9 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.