נורטון כתב:
אני לא חושב שזה אומר המון. אלג'ין ביילור הוא אחד מחמשת הפאוורים הגדולים של כל הזמנים, למרות שסביר להניח שהוא לא היה עובר את מבחן הזמן אבל בזמנו הוא היה מפעים. למען האמת, גם "האזרח קיין" בעיני רבים סרט הקולנוע הגדול מכולם, לא באמת עובר את מבחן הזמן.
טווין פיקס היתה גדולה לשעתה וזה טוב ויפה וכנראה שמגיע לה מקום גבוה בדירוג בגלל מה שהיא עשתה אז. אבל צריך לזכור - אפילו אז היא הצליחה אחרי עונה וחצי בדיוק לדעוך לגמרי ולאבד את כל אמון הקהל.
וכן, במידה מסוימת היא יצרה אבטיפוסים כאלה ואחרים. זה לא אומר שהיא עצמה שרדה, היא רק הניחה את היסודות והלכה לה. ואני מצטער, אבל לדעתי הסדרה מיושנת ומגוחכת לגמרי. אין אף דמות שהזדהיתי איתה כולל דייל קופר שנראה כמו קריקטורה ובאופן כללי יש פשוט יותר מדי דמויות במשהו שנראה בעיקר כמו אופרת סבון ארוכה מדי. אפילו הדמויות של לארה פלין בויל או שרלין פן לא מקבלות מספיק זמן מסך בשביל הזדהות ובנויות קצת כמו דמויות קרטון, שלא לדבר על בערך כל הדמויות האחרות. פלסטיקים שמקבלים דקה פה או דקה שם ופשוט לא מעניינים. סליחה, אבל בסופו של דבר כל מה שקורה בעונה הראשונה הוא משחק כסאות שבו השאלה העיקרית היא איך ליצור פאזל בן 25 חלקים, בו כל חלק נשוי לאדם מימינו אבל שוכב עם זה שמשמאלו. ממש כך. זה חוזר על עצמו וזה משעמם נורא. כי יופי, הבנו, כולם בוגדים ורק לזכור מי בוגד במי
לא ברור לי על סמך מה אתה אומר שהיא איבדה את אמון הקהל. המעריצים של הסדרה הם אלו שדוחפים, שואלים ומנדנדים כל הזמן ליוצרים שיצלמו עונה נוספת. אם כבר הסדרה הזו (שוב, הייתה מבין סדרות הקאלט הראשונות) יצרה קהל מעריצים וגרעין אדוק, בדיוק להיפך ממה שכתבת.
העניין של סדרות מתמשכות על עוד עונה ועוד עונה באותה תקופה אופיין בעיקר לאופרות סבון או קומדיות ולא על סדרת דרמה. העובדה שלא נוצר המשך גם אולי קשורה בעלילה - העלילה מסתיימת, התעלומה לכאורה נפתרת, ולא דרושה פה עוד מתיחה של העלילה כדי להמשיך את הסדרה. אם כבר הדבר מציג באופן שלילי את התופעה המודרנית בסדרות למתוח אותן סתם על הרבה עונות, לפתוח עוד ועוד עלילות, לעשות ספין אופים מיותרים (נרקוס, ברייקינג באד וכו') ולהוציא את המיץ רק בשביל עוד כסף ליוצרים.
ולגבי הדמויות - לא ברור לי אם אתה רציני או לא, אבל הן באופן מכוון נעשו בצורה קריקטורית. השוטר שאוכל דונאטס, המזכירה המטומטמת, הערס והפריחה של העיירה, המהגר, המוזר/ה, העשיר, הנער/ה החתיכה, הילדה הטובה שמסתבכת בצרות וכו' וכו'. יש פה איסוף מכוון של מוטיבים שחוקים מהעבר הטלוויזיוני, והגחכה שלהם. זו אחת מאבני היסוד של הסדרה...