סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ב' ספטמבר 23, 2024 2:22 pm

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 23 הודעות ] 
מחבר הודעה
הודעהפורסם: ב' פברואר 25, 2019 8:09 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' מאי 03, 2016 10:18 pm
הודעות: 5120
בלוג: הצג בלוג (0)
מצ"ב המכתב הארוך (והמאוד מאוד תקיף !!) שהנהלת הפועל תל אביב שלחה היום - להלן המקור - עמוד הפייסבוק הרשמי של המועדון:
https://www.facebook.com/hapoeltlvbc/po ... __tn__=K-R
כמו כן מופיע גם באתר הבית של האדומים: https://hapoeluta.org/%D7%94%D7%A4%D7%9 ... AA-%D7%94/
ציטוט:
הפועל תל אביב פנתה היום במכתב ליו"ר איגוד הכדורסל, מנכ"ל האיגוד והיועצת המשפטית, זאת לאחר בחינת פסקי הדין של האיגוד בשנים האחרונות.

הפועל איבדה אמון בבית הדין ולא תופיע לדיונים משמעתיים עד לבירור טענותינו. מכתבנו המלא - מצורף.

1. בימים אלו סיימנו לאסוף ולנתח את כתבי האישום שהגיש תובע האיגוד עורך הדין טל אור כנגד קבוצות ליגת העל בכדורסל ובכללן הפועל תל אביב. כמו כן, נותחו הדרישות לעונש שביקש תובע האיגוד מבית הדין להטיל על הקבוצות, החלטות בית הדין ואירועים מהם בחר תובע האיגוד להתעלם וכלל לא להגיש כתבי אישום.

2. המציאות שעולה מניתוח החומרים חמורה, ומעלה שאלות קשות על תפקודו של תובע האיגוד ודיני בית הדין של איגוד הכדורסל. בנוסף, היא מצביעה על אפליה ברורה לכאורה של הפועל תל אביב - הן בגין המקרים בהן עמדה לדין לעומת קבוצות אחרות, הן בגין העונשים שביקש להטיל עליה תובע האיגוד והן בגין העונשים בפועל שקיבלה הקבוצה.

3. דוגמה לחוסר האחידות בהתנהלותו של התובע ניתן למצוא בשני מקרים שנדונו לאחרונה בבית הדין של איגוד הכדורסל. בעוד לאחר הדרבי התל אביב אותו סיכמו דוחות המשקיף והשופטים את המשחק כנקי מאירועים חריגים (פרט לזריקת קונפטי), מיהר תובע האיגוד להגיש נגד הפועל כתב אישום חמור המבוסס על תלונת מכבי תל אביב וביקש מבית הדין להטיל על הקבוצה עונש קשה של סגירת יציע למספר משחקים והארכת תוקף רדיוס על תנאי למשך שנה. לעומת זאת בחר תובע האיגוד לטפל בכפפות של משי במקרה בו עמדה הפועל חולון לדין, בגין נהמות גזעניות וזריקת חפצים שאף פגעו בשחקנים (כולל בקבוק שתיה מלא!) ובשופטים במסגרת חצי גמר גביע המדינה. במקרה זה, כפי שהובא לידיעתנו ביקש התובע מבית הדין להטיל עליהם קנס כספי של 25,000 שקלים שעמד כעונש על תנאי כנגד הקבוצה, בנוסף לקנס כספי של 10,000 שקלים על תנאי בהתפרעות הבאה. ללא רדיוסים, סגירות יציעים, סגירות שורות או שאר עונשים חריגים ובלתי מקובלים בשום ענף ובשום מדינה, ואשר שמורים אצל התובע להפועל תל אביב בלבד. הרי ברור לכולם כי בקבוק מלא בשתייה שמושלך אל הפרקט (ואף פגע באחד השחקנים) היה גורר ענישה כבדה הכוללת רדיוסים, סגירות יציעים וקנסות אסטרונומיים, אך כאמור עונשים אלה שמורים להפועל תל אביב.
כיצד ייתכן שבזמן שכנגד קבוצת הפועל תל אביב מופעלים חדשות לבקרים עונשי רדיוס, סגירת יציעים ועונשי רדיוס על תנאי מסתפק תובע האיגוד בעונש כספיים זעומים בבואו להכריע את דינן של קבוצות אחרות וכל זאת בהפרש של שבועיים בלבד

4. האפליה והקיפוח של הפועל תל אביב באים לידי ביטוי גם בטיפול בתלונות שהיא מגישה על מול תלונות של קבוצות אחרות. כך לדוגמא, ביום 6.2.19 הגישה הפועל תל אביב תלונה בצירוף צילומי טלוויזיה, המראים בבירור אוהד של קבוצת מכבי תל אביב מבצע תנועה של שיסוף גרון. תובע האיגוד שרק שבועות קודם לכן מיהר להעמיד את הפועל לדין על בסיס תלונה של מכבי תל אביב, בחר במקרה בו אנחנו הגשנו תלונה להעביר את החומרים לידי מכבי תל אביב זכות שלא ניתנה לנו ולבסוף החליט לא להעמיד את הקבוצה כלל לדין במקרה זה ולהסתפק בהחלטת מכבי להרחיק את האוהד ממשחק אחד. יודגש שמהפועל תל אביב מצפה תובע האיגוד ובית הדין לשלול מנויים לתקופות ארוכות ואף להגיש תלונות במשטרה. לא מתקבל על הדעת שתובע שאמור להיות נייטרלי, והשפעתו על בית דין פנימי שכזה משמעותית וברורה, ינהג באיפה ואיפה וחוסר אחידות כזה.

5. יש בליבנו גם על מדרג העונשים שמבקש תובע האיגוד מהדיינים להפעיל כנגד הפועל תל אביב. באופן אבסורדי, העונשים הן העונשים הכספיים והן עונשי הרדיוס וסגירת היציעים המופעלים כנגדנו כבדים בהרבה מהעונשים המוטלים על קבוצות אחרות בענף, יתרה מכך, העונשים המופעלים כנגד הפועל תל אביב חריגים גם בהשוואה לקבוצת ליגת העל בכדורגל כאשר בכדורגל התקציבים כידוע כפולים ומכופלים. בנושא זה אף עסק העיתונאי אור שקדי באתר וואלה כאשר פרסם בתאריך 14.1.18 כתבה, לפיה הפועל תל אביב תשלם סכום קנסות זהה לסכום הקנסות ששילמו באותה תקופה כל קבוצות ליגת העל בכדורגל יחד!

6. זאת ועוד, כשהגשנו לבית הדין טבלה המשווה בין העונשים הנהוגים בכדורגל אל מול העונשים אותם הוא מבקש להטיל עלינו ועלינו בלבד, הוא סירב לעסוק בסוגיה והטיל ספק בטענה - זאת על אף שנתוני העונשים בכדורגל חשופים לכל באתר ההתאחדות לכדורגל.

7. תובע האיגוד נחוש לפעול כנגד הפועל תל אביב. אם במטרה לרצות מישהו, או מכל סיבה אחרת שבגינה הוא בוחר לפעול בצורה שאינה מכבדת את מוסדות איגוד הכדורסל. פעולות אלה פוגעות פגיעה אנושה בהפועל תל אביב, עד כדי כך שהוא בוחר לפסול טענות שלנו במקום לבצע את עבודתו ולבחון את עצמו.

8. לאור כל האמור לעיל, ולאור החומר אשר מסכם את פעילות בית הדין של איגוד הכדורסל מיום חזרתנו לליגת העל, חומר אשר שנאסף אצלנו ונחשוף אותו בבוא העת, הגענו למצב בו איבדנו אמון בניקיון הכפיים של תובע האיגוד והמוסדות המשפטים ולכן איננו רואים טעם יותר להופיע בפני מוסדות אלו.

9. אנו קוראים לראשי האיגוד לפתוח בבדיקה מקיפה בנוגע למדיניות העמדות לדין והענישה כנגד קבוצות הליגה, וכן להתנהלות תובע האיגוד והשיקולים המנחים אותו.

10. מועדון הכדורסל הפועל תל אביב, שהוא אחד מאבני היסוד של הכדורסל הישראלי, מצפה לבדיקה מקיפה של שלל טענותינו ולפעולת אופרטיביות של איגוד הכדורסל להפסקת האכיפה הבררנית כנגדנו והפגיעה הנלווית בכדורסל ובאמון בבית הדין. אנו מקווים שלא נאלץ לנקוט בצעדים נוספים בנושא.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' פברואר 25, 2019 8:21 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' מרץ 02, 2007 2:45 am
הודעות: 4189
בלוג: הצג בלוג (0)
בלי לבדוק את כל ההיסטוריה של פסיקות בית הדין, הדוגמא מחצי גמר הגביע מראה את המדיניות שמפלה בין קבוצות בצורה ברורה. על זריקת שקית גרעינים ובקבוק מים, מלא בחלקו ועל נהמות כלפי שחקנים שחומי עור נקנסה הפועל חולון ב 25,000 ש״ח כשמתוכם 20,000 זה הפעלה של עונשים על תנאי. כלומר שעל העבירות מחצי גמר הגביע הם נקנסו ב 5,000 ש״ח! על זריקת הקונפטי בהתחלת המשחק שעיכבה את המשחק לדקה או שתיים הפועל נקנסה גם ב 5,000 ש״ח. אכן עבירות שקולות זו לזו.

_________________
שמעון מזרחי תתפטר כבר


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' פברואר 26, 2019 2:14 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 38762
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
יש לי המלצה מפתיעה
תתעסקו בכדורסל
יותר מתגמל


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' פברואר 26, 2019 10:01 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 8:50 pm
הודעות: 30390
בלוג: הצג בלוג (14)
בלי קשר להפועל תל אביב, העונש שמצוין שם על חולון הוא בדיחה שלא תיאמן.

_________________
"ונניח שזה נכון - מי ידע מזה?" שמעון מזרחי על פרשת הפיצה
"המזל של מכבי הוא שחסכנו מהם להפסיד מול ירושלים בגמר" (מוטי אמסלם)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' פברואר 26, 2019 10:46 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 15860
בלוג: הצג בלוג (0)
לגמרי. זריקת בקבוק מים מלא על שחקן צריך לגרור עונש הרבה יותר חמור מאשר הפעלת קנס כספי מגוחך שהיה על תנאי.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' פברואר 26, 2019 11:00 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' מרץ 02, 2007 2:45 am
הודעות: 4189
בלוג: הצג בלוג (0)
עזבו, אוריאל רוצה שתתרכזו בכדורסל

אוריאל, עם כל הכבוד - כדי שיהיה אפשר ללכת לראות כדורסל וכדי שילדים יוכלו לבא לראות משחקי כדורסל, צריך לטפל בתופעות של אלימות בצורה הרבה יותר משמעותית, ואם מי שאמון על הענישה מסתפק בעונשים מגוכחים, אז זה בהחלט נושא ראוי לדיון בפורום על כדורסל.

_________________
שמעון מזרחי תתפטר כבר


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' פברואר 26, 2019 11:12 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ש' דצמבר 02, 2006 4:18 pm
הודעות: 49331
בלוג: הצג בלוג (6)
האם פעולה או חוסר פעולה נגד אוהדים (של הקבוצה אני מתכוון) אמורה להיות שיקול לדעתכם?
ולגבי היסטוריה ועבירות מצטברות?

_________________
אנחנו מגש היהודים שעליו לך ניתנה מדינת הכסף.
...הכרזה זו, במושב מועצת המדינה הזמנית (מגילת העצמאות)

ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את קרתגו ולבטל את חץ הפוזשן.


נערך לאחרונה על ידי ראי שעל הקיר בתאריך ג' פברואר 26, 2019 11:28 am, נערך פעם אחת בסך הכל.

חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' פברואר 26, 2019 11:28 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 4115
בלוג: הצג בלוג (0)
חד משמעית כן. מצד שני, לא בטוח ש״אילן, לא יפה ככה. תשתדל לראות את המשחק נגד נס ציונה בטלוויזיה כדי שנוכל להגיד שטיפלנו במקרה״, זה משהו שראוי לשם ״פעולה נגד אוהדים״.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' פברואר 26, 2019 2:03 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:38 am
הודעות: 4516
מיקום: שגרירות יפן
בלוג: הצג בלוג (0)
הינו פעם אחת השנה בבית הדין. לאחר הדרבי. גם השופטים וגם המשקיף צינו משחק שקט (למעט 4 הפסקות של קונפטי), אבל קיבלנו עונש על הקללות לפאנן ומזרחי בגלל תלונה של מכבי.

כמו כן תובע האיגוד מצולם בפייסבוק שלו מעודד את מכבי בהיכל בימי חמישי, אז הבנו שאין פה איש אוביקטיבי.

_________________
ג'ינג'י: מאת מרים ילן שטקליס:
"... רבים הצבעים עמך אדוני, תכלת פרשת על פני השמים, ולאמא שלי חומות העיניים, ירוק לעלה ולורד ורד, או לבן או אדום ועוד יש ועוד! רבים הצבעים עמך אדוני יפים ומרובים! ולמה בראת לך ילדים צהובים, אדוני, צהובים?..."


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' פברואר 26, 2019 2:32 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' מאי 03, 2016 10:18 pm
הודעות: 5120
בלוג: הצג בלוג (0)
מה הקשר? הם לא בני אדם? ברור שהם יהיו אוהדי מכבי כי הרוב שם מעל גיל 45-50 וכאשר הם היו נערים מכבי הייתה הקבוצה מספר 1 בישראל (לא שהיום היא לא, אבל פעם זה היה הרבה יותר חזק)

גם היועצת המשפטית של איגוד הכדורסל אוהדת שרופה שלכם, כמה שרופה? תועדה שרה בית"ר אנאלפבתים, מכבי חזירים...

תגיב ענייני במקום להציב בפנינו עובדות שכולנו יודעים. דרך אגב גם יו"ר המנהלת אוהד שרוף של מכבי. אם אני לא טועה יש לו גם מנוי להיכל (?). אז לא מדובר רק על יו"ר/תובע האיגוד.

ועכשיו עברתי שוב על ההודעה שלך. כתבת "קיבלנו עונש על הקללות לפאנן ומזרחי"...שזה מכבסת מילים שמתאימה לפוליטיקאים. תגיד את האמת ואל תזגזג מאחורי המילה "קללות". ראוי לציין שלא הפסקתם להשתמש בצמד המילים המכובד (NOT Really) נאצי ושואה.

אם כבר הטרוינה שלכם צריכה להתמקד בסיפור עם אוהדי חולון.
כולם יודעים שהם נוהמים בלי סוף ובכל זאת מתעלמים מכך בבוטות. אין כל צל ספק שדין שירי שואה כדין נהמות גזעניות. כאן בהחלט נהגו באיפה ואיפה וממזמן היו צריכים להיכנס בזה חזק יותר (כפי שנכנסו באוהדי בית"ר לכל הפחות). פה אני בהחלט איתך- ציינתם את זה רק ב"תת סעיף", לדעתי מדובר בקלף הרבה יותר חזק. על אחת כמה וכמה שחולון לא באמת נענשו, פשוט הפעילו עונש על תנאי. אבל מי אני שאשים את העובדות על השולחן? כל האיגוד בכלל אוהד הפועל ירושלים...סליחה מכבי ירושלים...


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' פברואר 26, 2019 2:58 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:38 am
הודעות: 4516
מיקום: שגרירות יפן
בלוג: הצג בלוג (0)
ואז השאלה היא למה מכבי לא עמדה לדין שהוא הותקף בהיכל?

_________________
ג'ינג'י: מאת מרים ילן שטקליס:
"... רבים הצבעים עמך אדוני, תכלת פרשת על פני השמים, ולאמא שלי חומות העיניים, ירוק לעלה ולורד ורד, או לבן או אדום ועוד יש ועוד! רבים הצבעים עמך אדוני יפים ומרובים! ולמה בראת לך ילדים צהובים, אדוני, צהובים?..."


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' פברואר 26, 2019 3:19 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' מאי 03, 2016 10:18 pm
הודעות: 5120
בלוג: הצג בלוג (0)
אל תהיה שה תמים. אתה שוב סתם מסלף ומכבס. "תקפו".

חבורת אוהדי מכבי התקרבו למקום ישיבתו בהיכל, קיללו אותו בטירוף ואז הגיעו מאבטחים והעיפו אותם. מילא אם היו מכים אותו. אבל לשמחתי וגם לשמחתך לקלל מישהו זה עדיין לא עבירה במגרשי הספורט. לא שאני נוהג כל 5 דקות להוציא קללה מהפה שלי אבל עדיין אני מקבל קללות במגרשי הספורט על אחת וכמה שאני חלק מקהל גדול שבוא נגיד בלשון המעטה לא מרבה לשמור על הפה שלו.

תקיפה זה למשל מה שאוהד שלכם עשה בעונה שעברה בסיום המשחק בדרייב אין נגד הפועל ירושלים. זרק בקבוק זכוכית ופצע קשה מאבטחת. כאמור קיבל על זה 15 חודשי מאסר בפועל ושילם 20 אלף שקלים. זה תקיפה. לקלל איש ציבור, זה אולי לא נעים, אבל לא הייתי קורא לזה תקיפה במסגרת "עולם המינוחים" שמוסכם עלינו במגרשי הספורט.

ואתה שוב זולג מהדיון וחבל. יש לכם קלף יותר טוב ביד, תתמקד בסוף ההודעה הקודמת שלי.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' פברואר 26, 2019 3:40 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:38 am
הודעות: 4516
מיקום: שגרירות יפן
בלוג: הצג בלוג (0)
אדום88 כתב:
אל תהיה שה תמים. אתה שוב סתם מסלף ומכבס. "תקפו".

חבורת אוהדי מכבי התקרבו למקום ישיבתו בהיכל, קיללו אותו בטירוף ואז הגיעו מאבטחים והעיפו אותם. מילא אם היו מכים אותו. אבל לשמחתי וגם לשמחתך לקלל מישהו זה עדיין לא עבירה במגרשי הספורט. לא שאני נוהג כל 5 דקות להוציא קללה מהפה שלי אבל עדיין אני מקבל קללות במגרשי הספורט על אחת וכמה שאני חלק מקהל גדול שבוא נגיד בלשון המעטה לא מרבה לשמור על הפה שלו.

י.


מותר לקלל במגרשי הספורט? אז מדוע אנו נענשים על קללות למזרחי ורגב? ועכשיו הבנת מה בדיוק הטענה שלנו....

_________________
ג'ינג'י: מאת מרים ילן שטקליס:
"... רבים הצבעים עמך אדוני, תכלת פרשת על פני השמים, ולאמא שלי חומות העיניים, ירוק לעלה ולורד ורד, או לבן או אדום ועוד יש ועוד! רבים הצבעים עמך אדוני יפים ומרובים! ולמה בראת לך ילדים צהובים, אדוני, צהובים?..."


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' פברואר 26, 2019 3:51 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' מאי 03, 2016 10:18 pm
הודעות: 5120
בלוג: הצג בלוג (0)
חשבתי שזה ברור מאליו (מודה שהתלבטתי אם לערוך), אבל אתה בוחר להתעלם מכך בבוטות, אז אדגיש עבורך:

קללות כן
קללות שואה לא (או ביטויי גזענות, same thing)

עכשיו יותר ברור או שפשוט יש לך תוסף לכרום שמנטר את המילה "שואה" וכל פעם שאני כותב את זה בגוף ההודעה זה לא מופיע אצלך. ואז אני מתנצל שהאשמתי אותך בכך שאתה מתעלם מההודעות שלי...פשוט תכבה רק לרגע את התוסף הזה כדי שתוכל לעיין בהודעות שלי בשלמותם ולא לעבד רק 90 אחוז ממנה.

קיצר אף אחד לא בא אליכם בטענות שאתם סתם מקללים. אפילו אוהדי הרצליה, נס ציונה וגלבוע/גליל מקללים.

אתה רוצה שנפרט איזה קללות כן ואיזה לא? תחסוך מאיתנו. וגם אוריאל ימחק כי אני משער שנעלה פה דברים סופר גסים. שנינו מבלים מספיק זמן במגרשי הספורט, אני משער ששמעת את כל גווני הקללות, כולל היצירתיים ביותר שהדור הצעיר של היום כבר לא מכיר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' פברואר 26, 2019 4:05 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:38 am
הודעות: 4516
מיקום: שגרירות יפן
בלוג: הצג בלוג (0)
שמעון מזרחי תתאבד כבר. עמדנו לדין

איפה אבא של רגב עמדנו לדין
*בשני המקרים לא הופיע בדו"ח השיפוט אלא בגלל טענה של מכבי.

על שואה לא עמדנו לדין מאז שנה שעברה

אילו העובדות. גם ירושלים לא עומדת לדין על מזרחי תתאבד או סמי בכר מת.

_________________
ג'ינג'י: מאת מרים ילן שטקליס:
"... רבים הצבעים עמך אדוני, תכלת פרשת על פני השמים, ולאמא שלי חומות העיניים, ירוק לעלה ולורד ורד, או לבן או אדום ועוד יש ועוד! רבים הצבעים עמך אדוני יפים ומרובים! ולמה בראת לך ילדים צהובים, אדוני, צהובים?..."


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' פברואר 26, 2019 4:10 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 4115
בלוג: הצג בלוג (0)
ההיתממות של אוהדי הפועל ת״א מוכרת (וההשוואה בין תנועת שיסוף של אוהד בודד למה שעושים לפנאן בדרבי היא עוד נקודת ציון מגוחכת) אבל תמים גם מי שחושב שהקו האדום הוא דווקא שואה או גזענות. יש הרבה השפעה לתדמית של אוהדים והרבה סיבות ואפשרויות לעשות איפה ואיפה. לאוהדים של הקבוצה שאני אוהד, לשמחתי, כבר אין תדמית בעייתית, אבל אפילו בארנה שמעתי באוזניים שלי משקיף מסביר לגיא הראל שהוא חייב לציין בדו״ח השיפוט את העובדה ששרו לשמעון מזרחי את המילים הקשות ״בן זונה״...


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' פברואר 26, 2019 4:21 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' מאי 03, 2016 10:18 pm
הודעות: 5120
בלוג: הצג בלוג (0)
אצלנו בעת שהארגון אוהדים מתחיל בשירת תתאבד כבר רוב הקהל משתיק את אותם ילדודס. אבל אני כמובן בעד שנקבל על השיר הזה קנס, ובכלל אהיה מאושר אם אותם אוהדים שמתחילים את זה ישלמו את זה ולא הקבוצה. מינוס 10,000 שקל מהעובר ושב לאותו "מלצר" או "ברמן" (או כל עבודה פופולרית של אחרי צבא) כבר יעשו את העבודה אם שואלים אותי.

סמי בכר או גיא פניני מת זה הכי חמור שמצאת?

ואתה משקר, או לא מודע לעובדות. אני אבחר באופציה השנייה, כי נחמד לי להתדיין איתך בצורה מנומסת. רק לפני שלושה שבועות עמדתם לדין על שירי שואה ועל זה שאוהדים ביציע דימו את התלייה של פנאן (ובין היתר נכלל גם זריקת קונפטי שתמיד נענשים על זה בסכום מצחיק ושירת תתאבד השכיחה).

משעשע (למען האמת, עצוב) שאנחנו בכלל מתווכחים על זה במקום להסכים.

כאילו מה, אתה אומר "לא עמדנו לדין על שירי שואה משנה שעברה" וחושב שזה יגרום לי לחשוב שהפסקתם עם זה?

חביבי אנחנו בעידן הטכנולוגי כאשר בשנת 2019 כל משחק מוקלט ומועלה לאינטרנט. אני לא צריך שתגיד לי "לא עמדנו לדין על שירי שואה משנה שעברה" (כאמור - פייק ניוז, גם אוהדי קבוצת הכדורסל וגם אוהדי קבוצת הכדורגל - שמבחינת אולטראס זה אותם נפשות פועלות - עמדו לדין על כך השנה) בשביל לדעת שבעבוע-בעבועה היו שירי שואה בדרייב אין גם השנה וגם שנה שעברה. במקום להילחם בי תצדיק אותי.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' פברואר 26, 2019 5:45 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:38 am
הודעות: 4516
מיקום: שגרירות יפן
בלוג: הצג בלוג (0)
אתה יכול לכתוב כמה שקרים שאתה רוצה. אחרי הדרבי עמדנו לדין. זו הפעם הראשונה מתחילת עונת 2018-2019.

עמדנו לדין בגלל תלונת מכבי לא בגלל מה שהשופטים והמבקר כתבו (הם ציינו רק את הקונפטי).

שש"ל ופאנן היו זניחים לגמרי במגרש. אבל ערוץ מכבי ומכבי הפכו אותם לעיקר, כדי שלא ידברו על ההפסד ב 10.

עכשיו בוא תנסה לתפוס אותי בשקר בנושא הנ"ל. אילו העובדות.

_________________
ג'ינג'י: מאת מרים ילן שטקליס:
"... רבים הצבעים עמך אדוני, תכלת פרשת על פני השמים, ולאמא שלי חומות העיניים, ירוק לעלה ולורד ורד, או לבן או אדום ועוד יש ועוד! רבים הצבעים עמך אדוני יפים ומרובים! ולמה בראת לך ילדים צהובים, אדוני, צהובים?..."


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' פברואר 26, 2019 5:57 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' מאי 03, 2016 10:18 pm
הודעות: 5120
בלוג: הצג בלוג (0)
טוב, אין עם מי לדבר. אני לא מבין מה הפואנטה שלך.

היו קריאות שואה מכוערות. זה נשמע בבירור בשידור המשחק. עמדתם לדין. קיבלתם עונש. מה אכפת לי אם סבתא שלי התלוננה על זה או מישהו ממכבי.

גם אם אנחנו (להלן: מועדון הפועל ירושלים) נשחק נגדכם, ויישמעו קריאות שואה והמשקיף לא יכלול את זה בדו"ח, אני אדרוש מהקבוצה שלי להתלונן על זה.
בוא תקרא לנו מלשינים וזהו, ואז סופית נחזור לכיתה ו' (חרם על המלשינים!)

אני פשוט לא מבין את הפואנטה שלך. כל מה שמפריע לך זה שקיבלתם עונש כי מכבי התלוננו על זה? אז אתה בן אדם עלוב. לא אתפלא אם כבר שעתיים אני "מבזבז את הזמן שלי" על עוד אחד מהאולטראס מאחורי הסל. כבר חשבתי שיש לי פה עסק עם אוהד הפועל תל אביב רציני ושפוי.

אשכרה כל מה שאכפת לך הוא "בגלל מי" קיבלתם את העונש. במקום להסית את הדיון על איך מעיפים את הקריאות האלה מהיציע שלכם. פשוט לא יאומן.

דע לך שזה לא תקדים. אתם לא הקהל הראשון שנענש בדיעבד על סמך שידורי טלוויזיה. זה שמשקיפים מטומטמים זה לא אומר שלא צריך לטפל בדברים המכוערים האלה. רק חירש לא היה שומע את קריאות השואה. אם כל העולם שמע את זה מהטלוויזיה בוודאי שהוא גם שמע את זה. מי ישמע...אז משקיף אידיוט (אולי הוא אוהד הפועל ?!?!?!) לא רשם את זה בדו"ח. ממש טלית שכולה תכלת.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' פברואר 26, 2019 8:04 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' ספטמבר 15, 2013 4:35 am
הודעות: 1394
בלוג: הצג בלוג (0)
אדום88 כתב:
טוב, אין עם מי לדבר. אני לא מבין מה הפואנטה שלך.

היו קריאות שואה מכוערות. זה נשמע בבירור בשידור המשחק. עמדתם לדין. קיבלתם עונש. מה אכפת לי אם סבתא שלי התלוננה על זה או מישהו ממכבי.

גם אם אנחנו (להלן: מועדון הפועל ירושלים) נשחק נגדכם, ויישמעו קריאות שואה והמשקיף לא יכלול את זה בדו"ח, אני אדרוש מהקבוצה שלי להתלונן על זה.
בוא תקרא לנו מלשינים וזהו, ואז סופית נחזור לכיתה ו' (חרם על המלשינים!)

אני פשוט לא מבין את הפואנטה שלך. כל מה שמפריע לך זה שקיבלתם עונש כי מכבי התלוננו על זה? אז אתה בן אדם עלוב. לא אתפלא אם כבר שעתיים אני "מבזבז את הזמן שלי" על עוד אחד מהאולטראס מאחורי הסל. כבר חשבתי שיש לי פה עסק עם אוהד הפועל תל אביב רציני ושפוי.

אשכרה כל מה שאכפת לך הוא "בגלל מי" קיבלתם את העונש. במקום להסית את הדיון על איך מעיפים את הקריאות האלה מהיציע שלכם. פשוט לא יאומן.

דע לך שזה לא תקדים. אתם לא הקהל הראשון שנענש בדיעבד על סמך שידורי טלוויזיה. זה שמשקיפים מטומטמים זה לא אומר שלא צריך לטפל בדברים המכוערים האלה. רק חירש לא היה שומע את קריאות השואה. אם כל העולם שמע את זה מהטלוויזיה בוודאי שהוא גם שמע את זה. מי ישמע...אז משקיף אידיוט (אולי הוא אוהד הפועל ?!?!?!) לא רשם את זה בדו"ח. ממש טלית שכולה תכלת.

תגיד, רציתי לשאול כבר הרבה זמן. אתה מאובחן?

_________________
ציטוט:
הפועל "בנק יהב" ירושלים רואה ערך רב בקביעת הישגים ספורטיביים כקריטריון המרכזי להשתתפות במפעלים האירופאים ומכיוון שליגת האלופות מעניקה הזדמנות שווה לכל קבוצה באירופה להגיע למפעל, החליטה הקבוצה להירשם אליו בפעם הראשונה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' פברואר 26, 2019 8:13 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' מרץ 02, 2007 2:45 am
הודעות: 4189
בלוג: הצג בלוג (0)
מנהלים, אני חושב שצריך למחוק את ההודעה של חוצפן.

_________________
שמעון מזרחי תתפטר כבר


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' פברואר 26, 2019 8:29 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' מאי 03, 2016 10:18 pm
הודעות: 5120
בלוג: הצג בלוג (0)
חוצפן חיובי כתב:
תגיד, רציתי לשאול כבר הרבה זמן. אתה מאובחן?
נוטל ריטלין מתקופת השירות הצבאי, כיצד זה קשור?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' פברואר 26, 2019 11:02 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:19 pm
הודעות: 669
בלוג: הצג בלוג (0)
.


נערך לאחרונה על ידי oren_80 בתאריך ג' פברואר 26, 2019 11:06 pm, נערך פעם אחת בסך הכל.
נסחפת. די


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 23 הודעות ] 

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו 27 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.