סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ב' אוקטובר 21, 2024 3:25 pm

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 29 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: Re: פלייאין מערב
הודעהפורסם: ש' מאי 22, 2021 7:05 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 7:38 pm
הודעות: 15720
מיקום: עמוק באדמה
בלוג: הצג בלוג (0)
וואו איזו סיומת...

הגריזליס שמרו את קארי הכי טוב שאפשר עם דאבל טים חונק כל המשחק. עדיין סיים עם 39 נק' אבל 7 איבודים שהיו קריטיים מאוד. גם דריימונד במשחק טוב סה"כ אבל 6 איבודים קריטיים. גם וויגינס היה בסדר אבל במאני טיים קצת נחנק.

ממפיס עם 35 אדירות של ג'ה מוראנט, אבל לא פחות ממנו היה להם הלילה עומק שלא היה לווריורס - טילמן עם שלשות בקראנץ' טיים סיים עם 11 נק', גרייסון אלן כנ"ל 12 נק', ביין עם מהלך סיום של נבל מסרט של באטמן ו-10 נק', וכמובן גם קייל אנדרסון ויונאס ולנצ'ונאס שהביאו את הנסיון שלהם ממעמדי פלייאוף.

הגריזליס לא יעברו כנראה את יוטה, אבל בהחלט יכולים לעשות לה צרות ולנצח משחק או שניים.

_________________
nothing really matters

אין לי ראש למילים ארוכות וביבלברוקס מן מילה ארוכה שכזאת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: פלייאין מערב
הודעהפורסם: ש' מאי 22, 2021 9:44 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 8:50 pm
הודעות: 30392
בלוג: הצג בלוג (14)
עמוס לב כתב:
ראיתי משחק אן.בי.איי אחרי הרבה זמן. היה מוי כיף.
מאד ביאס אותי שמי שמסתכל על השורה הסטט' של החדגבה יכול לחשוב שהיה לו משחק סבבה. המחצית הראשונה הייתה אחת הביזיוניות שראיתי משחק במעמד שלו. זה לא ההחטאות, זה העובדה שדריימונד גרין ניגב איתו את הרצפה בהגנה. אחרי כמה זמן הוא אפילו הפסיק לנסות. מה שגרין עשה בהגנה במשחק הזה היה קליניקה למופת. היה איזה באק דור של הלייקרס שכשגרין הגיב אליו וניסה לסגור, השומר של השחקן עוד היה בטוח שהוא נצמד טוב מאד למתקיף. בחצי השני הלייקרס שינו תפקוד לדייוויס, העבירו אותו לעמדת הסנטר, מחוץ למלתעות של גרין ושיחקו איתו כפינישר בלבד. חדגבה היה זוועה במחצית הראשונה, ככה ככה במחצית השניה, סה"כ חלש מאד. זה היה משחק שבו הוא עשה דברים שלא רואים בסטט', רק לצד השלילי.
לעומת זאת לברון זה סיפור אחר. מחצית ראשונה חלשה. במחצית השניה שוב הלייקרס שינו תפקוד, הפעם של לברון וחזרו למה שעבד כל עונה שעברה. לברון הוא הרכז דה פאקטו של הלייקרס. עם דייוויס בסנטר הם גם הקיפו אותו ב-3 קלעים, שוב פעם מה שעבד נפלא בסדרת הגמר של שנה שעברה. לברון הרים את הרמה שלו והיה הכוח ההתקפי שהלייקרס היו צריכים בשביל המהפך.
אני לא התלהבתי מהמהלכים של הלייקרס בקיץ שעבר. אני חשבתי שאם שרודר בא על המשבצת של רונדו, זה עוד בסדר. במקום מנהל משחק מנוסה מהספסל, גאנר מהספסל. אבל מהתחלה דובר על מקום בחמישיה ושרודר פשוט לא השחקן שלברון צריך לידו. לא יכול להיות אפקטיבי, אפילו לא קצת, בלי הכדור. כלומר גם כשהוא טוב, לברון נוגע פחות בכדור וזה דבר לא טוב. במחצית הראשונה ראינו את הוורסט קייס סצנריו. אבל במחצית השניה, או ליתר דיוק ברבע הרביעי ראינו את הבעיה היותר גדולה. האיש הוא מיסמאץ' בהגנה. עד שווגל התעשת, שרודר עבר לענף השטיחים ונתן לסטפ קארי לפרפר אותו לכל כיוון. ההגנה של שרודר עלתה ללייקרס באובדן היתרון ובבור לקראת סוף המשחק, שאיכשהו הם הצליחו להוציא את עצמם ממנו.

בצד השני זה היה סטפ קארי שואו. כמה שכיף לראות את השחקן הזה. השחרור המטורף אחרי כדרור, או תנועה, השליטה בכדור, היכולת לסיים באזור הטבעת במיליון דרכים. נתן קליניקה. אבל עם כל האהבה ובאמת המשחק המדהים שהוא נתן, המשחק הזה די הדהד למה הקריירה של קארי מדהימה, אבל הוא לא יהיה אחד הגדולים באמת. הוא לא קלע שלשה ששלחה את המשחק להארכה. באמת כשאני חושב על הקריירה של קארי, אני לא זוכר (אבל אולי זה רק אני, אז תקנו אותי) רגע או משחק אייקוני באמת. לכל הגדולים, בוודאי שחקני החוץ היה את זה. מג'יק בתור רוקי פתח בסנטר, שיחק בכל העמדות ועם 42 נק' הוביל את הלייקרס ללא קארים לתואר. זה היה הקאמינג אאוט גיים שלו. אח"כ בקריירה היה הג'וניור סקייהוק ועוד. ללארי בירד היה את השוטאאוט מול דומיניק והרבה סלי ניצחון, כולל בפלייאוף. מייקל ג'ורדן עשה את הסיפתח בעונה השניה עם משחק האלוהים. אח"כ כמובן היה את "הזריקה", משחק השפעת, הריקוד האחרון, האסיסט לקר, משחק 55 הנק' מול הניקס בעונת החזרה ועוד ועוד. להאקים יש את החסימה על סטארקס במשחק 6 והטיפ אין במשחק מספר אחד בגמר מול שאק וכמובן הדומיננטיות המטורפת על רובינסון בפלייאוף של האליפות השניה. קובי הוא הבסט קלוז'ר אין דה גיים, אבל בעיני הרגע המכונן הוא לא MVP אחרי משחק 6-24 (Shocking), אלא המסירה לשאק בקאמבק ברבע השביעי, בעונת האליפות הראשונה מול פורטלנד ברגע הקריטי. המסירה הזאת הראתה שקובי, שכבר אז פלירטט עם אנוכיות והעדפת אנוכי על פני הקבוצה מוכן למכור את אמא שלו, או יותר גרוע מזה, לתת לשאק את התהילה, בשביל לנצח. ללברון כמובן שהיה את הקאמינג אאוט גיים ההוא מול דטרויט ומשחק ההד בנד והחסימה על איגי וגם השלשה האחרונה. לווייד היה את ההופעה הג'ורדנית בגמר 2006 והמחצית השניה ההיא מול אינדיאנה בסיבוב השני בעונת האליפות הראשונה של הביג 3 של ההיט, שכבר היה נראה שהניסוי נכשל פעם שניה. אפילו דוראנט היה זה ששבר את הקאבס בשתי האליפויות עם הווריירס ולא קארי. הרגע/משחק/זריקה המכוננים זה מה שחסר לסטפ קארי.

לגבי הפלייאין, אני נוטה לא לאהוב אותו, בגלל שזה משחק אחד, בגלל ש-20 קבוצות לפלייאוף (ופלייאין זה פלייאוף) מתוך 30 זה יותר מדי. אבל אם כבר פלייאין, אני כן אוהב את השיטה הנוכחית. לפחות נותנת יתרון באמת גדול לקבוצות שסיימו ב-8 הראשונות. ניצחון אחד ואתה בפנים. בשביל להשתחל לפלייאוף ממקומות 9-10 אתה צריך 2 לילות טובים.


מסתבר שלברון חסם את קרי שש פעמים בסידרה של 2016 (אני זכרתי אחת מצוינת במיוחד מהמשחק השישי, כיכבה לי בפרופיל בפייסבוק זמן מה). לא יודע כמה מכונן זה נחשב.

לגבי השיטה, אני לא מסכים. אם נניח היו קובעים את התוצאה של המפגש 7-8 בהטלת מטבע, זה עדיין היה נחשב יתרון בעיניך? בשורה התחתונה בעיני זה שם אחת מהקבוצות שזכו במקום בפלייאוף בעמדה של משחק יחיד מול קבוצה שמצאה את עצמה בחוץ. נכון שיש אופציית מילוט אבל למי שלא נמלט זה עדיין אכזרי. אני באמת לא מבין מה הבעיה בשתי סדרות של הטוב משלושה. שישה משחקים מול שלושה זה כזה הבדל? מדובר בסה"כ בעוד יום משחקים נוסף.

_________________
"ונניח שזה נכון - מי ידע מזה?" שמעון מזרחי על פרשת הפיצה
"המזל של מכבי הוא שחסכנו מהם להפסיד מול ירושלים בגמר" (מוטי אמסלם)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: פלייאין מערב
הודעהפורסם: א' מאי 23, 2021 4:18 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 21981
בלוג: הצג בלוג (0)
rony כתב:
אני דווקא אוהב את השיטה של הפליי-אין הזה, יותר מעניין בעיניי. ובכלל, ההחלטה להכניס פליי אין היא בהחלט נכונה, קורה לא פעם שהקבוצות במקומות 7-8 מגיעות לסוף העונה פצועות ועל אדי דלק בזמן שלפעמים קבוצות שמסיימות 9-10 מגיעות אחרי ריצה חזקה שנקטעה מוקדם מדי, וזה מאפשר להכניס בקצה הפלייאוף את הקבוצות שחזקות יותר *כרגע*.

כל מילה
אני מזכיר שוושינגטון ואינדיאנה סיימו עם אותו מאזן, ואלה היו בקלות יכולים להיות דווקא הפייסרס במקום 8 בטבלת העונה הסדירה, ועם הסגל הנוכחי שלהם אולי היו חוטפים סוויפ חד צדדי סופר משמים.
גולדן סטייט אולי יותר מעניינת את הצופה הממוצע בגלל קרי, אבל גם הפער בעונה הסדירה בינה לבין ממפיס היה משחק אחד בלבד.
כלומר זה לא שהגיעו לאחר הפליי-אין קבוצות חלשות משמעותית (לעומת אלו ממקומות 7-8) לפלייאוף, ושבדיוק הלך להם קלף ביום נתון (או שניים).

אפשר להתווכח על המימוש (אולי סתם רק מפגש בין מקומות 8-9 נניח, באם הפער ביניהם קטן ממשהו), אבל אם זה מכניס עניין ותחרותיות גם לעונה הסדירה, ולדעתי לא פוגע יותר מדי בספורטיביות (הלייקרס, או כל קבוצה חזקה אחרת שכן מגיעה לפליי-אין איכשהו, הרי "לא אמורים" להפסיד שני משחקים רצופים בבית מול קבוצות נחותות מהן).
בסוף גם קבוצה שמסיימת ראשונה עם מספר ניצחונות כפול ממקום 8 יכולה להיות מודחת בסדרה עקב שבוע אחד עם הרבה פציעות או משהו - זה החלק הטוב והרע בכל הסיפור הזה.

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: פלייאין מערב
הודעהפורסם: ב' מאי 24, 2021 11:54 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 8:50 pm
הודעות: 30392
בלוג: הצג בלוג (14)
אוקיי, אחרי מחשבות מעמיקות, הנה שיטה שלדעתי טובה יותר ומממשת את אותם העקרונות.

הדרישות:

1. לא יותר משני ימי משחקים
2. קבוצות ממקומות 7-8 עולות אם ניצחו ניצחון יחיד, קבוצות ממקומות 9-10 צריכות לנצח שניים
3. מקומות 7-8 לא נפגשים זה עם זה (זו התוספת שלי)

המימוש:

יום משחקים ראשון: מפגש בהצלבה 7-10, 8-9

אם קבוצה מ7-8 מנצחת אז היא עולה (והיריבה שלה מודחת). אם שתיהן ניצחו אז הן עלו ואין צורך בעוד יום משחקים.

יום משחקים שני: אם היו שני ניצחונות של 9-10, אז פשוט מחליפים יריבות 8-10, 7-9. אם נשאר רק משחק אחד, אז שתי הקבוצות שנשארו משחקות מחדש זו מול זו. בכל מקרה המנצחת עולה.

גיוון: אפשר להחליף ביתיות בין היום הראשון לשני, זה הופך את זה לטיפה הוגן יותר בעיני.

_________________
"ונניח שזה נכון - מי ידע מזה?" שמעון מזרחי על פרשת הפיצה
"המזל של מכבי הוא שחסכנו מהם להפסיד מול ירושלים בגמר" (מוטי אמסלם)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 29 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו 9 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.