סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ש' ספטמבר 21, 2024 4:53 pm

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 517 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 21  הבא
מחבר הודעה
הודעהפורסם: ב' יולי 01, 2024 2:04 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 18753
בלוג: הצג בלוג (0)
B.Grant44 כתב:
וכאן אני כבר בכלל לא מבין מה אתה רוצה. פרי אייג'נטס בקליבר של ג'ורג', אבל לא ג'ורג' הפציע לארבע שנים ב 54 מיליון לעונה בעצמו - אם הבנתי אותך נכון - לא גדלים על העצים.
סבבה, אז שכחתי מהארכת החוזה של סאגס - אבל בוא נגיד שהיא מסנדלת את הפואנטה שלך קצת יותר מאת שלי. כי בקיץ הבא, אחרי הארכות חוזה לפרנץ וסאגס, המג'יק כבר בטוח לא יהיו עם קאפ ספייס. אז אם זה לא ג'ורג', ולא מונק או די-לו שהוציאו את עצמם מהשוק החופשי (ומניח שבכל מקרה לא התכוונת לשחקן בקליבר שלהם), אז מי כן? תן אופציה קונקרטית מרשימת הפרי אייג'נטס, או מטרת טרייד סבירה והגיונית, אחרת אלו דיבורים באוויר.

אייזק נראה נהדר העונה כשסופסוף שיחק. בוא נראה עכשיו מה הוא יצליח לתת למג'יק עונה שנייה ברציפות. הוא יסיים בקיץ הבא חוזה בלתי מבוטל, יחסית למעט המשחקים ששיחק. אז מוקדם מדי לומר אם אני כאורלנדו מוותר או לא מוותר עליו. רק ציינתי שזו משכורת גבוהה יחסית שתרד מהספרים בעוד שנה.
כשאני כותב "סמוך על הפרונט אופיס שהם יודעים מה הם עושים", אני מתכוון בהיבט הכלכלי. עם כמה שאני מתמצא בחוקים ובמספרים מסוימים, אין לי את הידע מבפנים שיש לפרונט אופיס של המג'יק בשביל להעריך איך הפיי רול שלהם ייראה לאחר הארכות חוזים לכל הצעירים. אני יכול להשקיע בכך קצת מאמץ של תרגיל מחשבתי-חישובי, אבל זה לא כ"כ מעניין אותי בשביל להוכיח נקודה.
בשורה התחתונה, מבחן התוצאה יהיה האם אורלנדו תהפוך לקבוצת first apron עם החוזים החדשים של ואגנר, סאגס, באנקרו וקקפ. כי אם לא, אין פה שום פגיעה בגמישות כלכלית, להפך.

לגבי התמורה של קקפ, אל תזלזל בגרוש ללירה. זה בדיוק מה שקבוצה צעירה ועולה כמו המג'יק רוצה מהחתמה שכזאת. רול פלייר ברמה גבוהה, אלוף פעמיים כבר, שיוכל לתרום מבלי להפריע להתפתחות של הצעירים. את קפיצות המדרגה המשמעותיות הם יצטרכו לעשות באמצעות שיפור מבפנים.
לא אמרתי שהעונה השלישית בחוזה שלו לא רלוונטית, רק שלא צריך לעשות ממנה עניין (וזה נכון לגבי כל חוזה בערך, אולי למעט הכבדים באמת). אם הוא ימשיך להצדיק את המחיר שלו גם בעוד שנתיים, אז ייהנו מהתרומה שלו גם בשנה השלישית לחוזה. לחלופין, יוכלו לסחור בו בכל דרך אפשרית כמעט: למכור לקונטנדרית (בתרחיש הפסימי שבו המג'יק מדשדשים), לפרוק על קבוצה בבנייה, או לשלב עם חוזים אחרים בטרייד גדול.

אני אומר שלא צריך להוסיף 65 מיליון לפיירול שלך, לקבוצה בסיטואציה של אורלנדו, אלא אם אותו חוזה ייתן לך הבדל מקצועית. אני לא רואה את קק"פ מקדם באמת את אורלנדו, לכן לא רואה סיבה לזרוק כסף. לדוגמא, ה-22 מיליון של קק"פ יכול להיות בדיוק ההבדל בין לשמור את אייזיק על חוזה חדש, או לוותר כי אין מספיק כסף מתחת לתקרת מס המותרות. אפשר לחשוב על עוד דוגמאות שבשל ה-20 פלוס מיליון אורלנדו תיאלץ לוותר על מהלכים.
שוב, כמו במקרה של יונאס, אני לא רואה את התועלת המשמעותית מההחתמה של קק"פ, גם אם באנקרו אמר איזה משהו בראיון סוף עונה.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יולי 01, 2024 2:26 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: א' נובמבר 17, 2013 7:58 pm
הודעות: 2636
בלוג: הצג בלוג (0)
עמוס לב כתב:
B.Grant44 כתב:
וברצינות, על איזו גמישות כלכלית אתה מדבר? זו קבוצה שרק נכנסה לשלב הריבילד שלה, אין להם שום הארכת חוזה משמעותית באופק, אולי קיספרט יקבל עכשיו משהו. טרייד על קוזמה, שבו למשל יקבלו את האריסון בארנס ובחירת דראפט מהקינגס, יוכל לקצץ להם מהפיי רול (5.5 מיליון בדוגמה שנתתי). וזה לא החוזה הצנוע שנתנו ליונאס שימנע מהם להיות קבוצה עם קאפ ספייס משמעותי, בשביל לספוג משכורות תמורת נכסים.

להיפך, רשמתי שהחוזה של יונאס לא ישפיע על הגמישות הכלכלית שלהם ולכן זה לא אסון, אלא סתם ברמת ההזוי. באמת באמת שאני לא רואה שום סיבה שקבוצה בשלב של הוויזארדס יחתימו וטרן בצד היורד של הקריירה שלו ל-3 שנים. אני גם לא רואה שום סיבה שבעולם לשחק עם סאר רק כפאוור (טריפל ג'יי שהזכרת גם משחק סנטר, לא?) ויונאס וקוזמה יקחו לא מעט דקות שסאר צריך לקבל.



את הסיבות להחתמת יונאס כבר הסברתי. אני חושב שהוא מתאים מאוד בשביל לפתוח בסנטר, אז ממש לא רואה מה הזוי פה. השתרשות התפיסה שאסור לקבוצות בתהליך של התחלת בנייה להחתים וטרנים, זה הדבר ההזוי כאן.
שוב, תנכה שנה אחת מאורך החוזה, כי להעביר 10 מיליון לעונה זה באמת שום דבר, לדעתי יהיה פשוט להעביר אותו אפילו עם יתרת חוזה של שנתיים.
ואולי זה שהוא חתם לשלוש שנים זה הטרייד אוף על כך שמרוויח רק 10 מיליון לעונה.

סאר מן הסתם יקבל גם דקות בסנטר. אני לא חושב שזה שהולמס, באגלי (שני פציעים) וטריסטן ווקצ'ביץ' שם ימנע מבריאן קיף לתת לסאר זמן משחק בסנטר לאורך עונה שלמה.
לא הצלחתי למצוא נתונים שמראים כמה דקות טריפל ג'יי קיבל בסנטר, בעיקר בשנים הראשונות לקריירה שלו (שהרי רק הן רלוונטיות להשוואה בכל האמור לתקופת החוזה של יונאס). אבל בארבע העונות הראשונות שלו בליגה (לקחתי ארבע בגלל שבקושי שיחק בשלישית), הוא פתח בסנטר ב 9 משחקים בלבד, לפי הפרופיל שלו ביאהו. 38 פעמים בסה"כ לאורך כל הקריירה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יולי 01, 2024 2:59 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: א' נובמבר 17, 2013 7:58 pm
הודעות: 2636
בלוג: הצג בלוג (0)
עמוס לב כתב:
אני אומר שלא צריך להוסיף 65 מיליון לפיירול שלך, לקבוצה בסיטואציה של אורלנדו, אלא אם אותו חוזה ייתן לך הבדל מקצועית. אני לא רואה את קק"פ מקדם באמת את אורלנדו, לכן לא רואה סיבה לזרוק כסף. לדוגמא, ה-22 מיליון של קק"פ יכול להיות בדיוק ההבדל בין לשמור את אייזיק על חוזה חדש, או לוותר כי אין מספיק כסף מתחת לתקרת מס המותרות. אפשר לחשוב על עוד דוגמאות שבשל ה-20 פלוס מיליון אורלנדו תיאלץ לוותר על מהלכים.
שוב, כמו במקרה של יונאס, אני לא רואה את התועלת המשמעותית מההחתמה של קק"פ, גם אם באנקרו אמר איזה משהו בראיון סוף עונה.



א. בעיניי קקפ מקדם את אורלנדו מקצועית ובנקודה זו נסכים שלא להסכים. ומן הסתם אני לא חושב שהוא צורף בשביל לרצות את באנקרו, זה פשוט באנקרו ש"חשף" את תכניות הפרונט אופיס שככל הנראה שותפו איתו.

ב. החוזים של פולץ, גארי האריס ואינגלס שהסתיימו עכשיו, פינו 41 מיליון מהפיי רול של המג'יק בהשוואה לעונה הקודמת, שבה הם היו רחוקים מלהיות קבוצת מס מותרות. למעשה, היה להם פיי רול של 131 מיליון כנגד תקרת שכר של 136 מיליון. תקרת השכר לעונה הקרובה היא 140.5 מיליון. אורלנדו, עם משכורת התחלתית משוערת של 20 מיליון לקקפ בחוזה החדש, עדיין לא מגיעה לרצפת השכר של 126.5 מיליון. בין השינויים שהוכנסו החל מהקיץ, קבוצות שלא מגיעות לסף הזה, צריכות לשלם לליגה את ההפרש, ובנוסף לא יקבלו את הנתח שלהן מתשלומי מס המותרות. מיותר לציין שאורלנדו תגיע לשם ועד לתקרה, קראתי דיווח שהם טרם סיימו את עסקיהם לקיץ זה.

ג. אולי לא פירטתי מספיק בתגובה הראשונית שלי, אבל חשוב להבהיר שגם אם ואגנר וסאגס מסכמים על הארכת חוזה עד תחילת העונה, היא נכנסת לתוקף רק החל מעונת 2025/26. כלומר, השכר המשולב שלהם לעונה הבאה הוא רק 16.2 מיליון. אז בפאסט פורוורד לעונת 2025/26, כרגע הפיי רול של המג'יק לאותה עונה, שמתבסס על המשכורת העתידית של קקפ (22 מיליון), באנקרו, קרטר, קול אנתוני, אנתוני בלאק, ג'ט הווארד והרוקי דה סילבה, הוא 78.2 מיליון. הפרוג'קשן הוא לקאפ של 154.6 מיליון, סף מס מותרות של 188 מיליון, והגבלות מסוג ראשון של first apron ב 196 מיליון. בוא נוסיף לשבעת השחקנים החתומים הנ"ל את ואגנר, סאגס ואייזק. כמה אתם רואה אותם מרוויחים ביחד? ההפרש מהקאפ הוא 76.4 מיליון, שניתן לחלק ביניהם. האם פרנץ יקבל סכומים זהים לאלו שסקוטי בארנס, שחקן הפרנצ'ייז המיועד של הרפטורס, בדיוק קיבל (45 מיליון לעונה לפני בונוסים)? אני מרשה לעצמי להעריך שמעט פחות. בוא נניח 40 מיליון לעונה (בטח שבעונות הראשונות של הארכת החוזה, כי בדר"כ המשכורות עולות מעונה לעונה, לפחות כך נהוג בהארכות לצעירים). כמה לסאגס, 20 מיליון לעונה? נשארנו עם 15 מיליון לאייזק פחות או יותר, וזה רק בשביל להגיע בול לתקרה. הפיי רול של המג'יק יהיה בהפרש של 109.8 מיליון מרף מס המותרות, לפני שמחשבים את הארכות החוזה הנ"ל ומהלכים פוטנציאלים אחרים. כמובן שניתן לשנות כל מיני דברים, למשל העברה של קול אנתוני תמורת חריגת טריידים ובחירות סיבוב שני.

ד. אייזק, עם כל הכבוד ליכולות ההגנתיות שלו, הוא שחקן מחליף עם היסטוריית פציעות משמעותית. אני רוצה לראות איזה הצעות הוא יקבל בקיץ הבא, והאם הן יהיו גבוהות משמעותית ממה שהמג'יק יוכלו להרשות לעצמם בשביל להשאיר אותו.


נקודה אחרונה ללא סעיף, מהי בדיוק ה"סיטואציה של אורלנדו"? כי יש מי שיגיד שהם בסיטואציה של לבנות על המומנטום החיובי שנוצר שם העונה, עם וטרן שמחזק אותם בהגנה מבלי לפגוע בריווח שכה נחוץ שם.


נערך לאחרונה על ידי B.Grant44 בתאריך ב' יולי 01, 2024 4:55 pm, נערך פעם אחת בסך הכל.

חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יולי 01, 2024 3:48 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 18353
בלוג: הצג בלוג (0)
B.Grant44 כתב:
Att כתב:
חוץ מאורלנדו, קבוצות לא משתוללות עד כה
אלא נותנות חוזים שרובם בעיניי הם חוזים טובים/סבירים


החוזה של קקפ בסדר גמור. הוא ירוויח 9 מיליון יותר ממה שגארי האריס הרוויח השנה, ומעבר לכך שהוא שדרוג רציני עליו, צריך לעשות התאמה לעלייה בקאפ.

אתה בטוח שאתה רוצה להשוות חוזים שזה עתה נחתמו לחוזה של גארי האריס?
זה שמישהו נתן פעם לגארי האריס חוזה מופרך לא אומר שצריך לשחזר את זה או לחשב את הדלתא ממנו...

אני מסכים כמובן עם הנימוקים של סבוניס ושל עמוסלב בהקשר של ואל' ושל KCP.
אלו החתמות לא מוצלחות.

אבל ה-FA נראה שונה מאוד מאוד מאוד מזה שהיה בעבר.
קבוצות משחקות אחרת לגמרי. רמת קבלת ההחלטות היא טובה לאין שיעור.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יולי 01, 2024 4:09 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: א' נובמבר 17, 2013 7:58 pm
הודעות: 2636
בלוג: הצג בלוג (0)
החוזה שניתן לגארי האריס לפני שנתיים - 26 מיליון לשנתיים - ממש לא היה מופרך. חוזה כזה הוא דוגמה קלאסית למה שקבוצה עשויה לעשות עם הקאפ ספייס שלה, כשאין לה אף פרי אייג'נט ריאלי להשיג, וכנראה שגם לא עסקה להשגת נכסים בתמורה לספיגת חוזה שמעניינת אותה. הם פשוט השאירו את האריס על חוזה סחיר מאוד, שסייע להם (יחד עם החוזה של אינגלס, בין היתר) להיות מעל רצפת השכר.

בכל מקרה, הפואנטה בחישוב הדלתא היתה להראות שקקפ והמשכורת שלו לא יכבידו במיוחד על הפיי רול של המג'יק.
והנאגטס היו מוכנים להציע לקקפ בדיוק אותו חוזה, אבל הוא העדיף את אורלנדו משיקוליו האישיים (יליד ג'ורג'יה הסמוכה; מיסוי נוח יותר). אגב, זה בדיוק מה שקרה לנאגטס לפני כמה שנים עם ג'רמיי גרנט, שהעדיף אותו חוזה בדיוק בדטרויט.
הסיקסרס ניסו גם הם להשיג את קקפ, כנראה שעל פחות ממה שאורלנדו השיגו אותו, אבל זה בגלל שאת רוב הקאפ ספייס שלהם הם נאלצו להקצות להחתמת ג'ורג'. כך שביקוש בטוח היה לו.

לא מפתיע אותי שאתה מסכים עם עמוס, הופתעתי מכך שעמוס החל להשתמש בנימוקים אטטיסטיים...


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יולי 01, 2024 4:09 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:14 pm
הודעות: 9214
בלוג: הצג בלוג (0)
אוקלהומה מחתימים מחדש את אארון ויגינס (47 ל-5) ואייזאה ג'ו (48 ל-4)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יולי 01, 2024 4:22 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: א' נובמבר 17, 2013 7:58 pm
הודעות: 2636
בלוג: הצג בלוג (0)
סאבוניס כתב:
קודם כל, האם החוזה של קקפ במגיק טוב? מוטל בספק לאור הגיל (32 השנה) ומה שהוא הראה בפלייאוף. זה מעבר רק לסטטיסטיקה. בלא מעט מהמשחקים היה נראה שהוא לא מסוגל יותר להקשות אפילו על אדוארדס ופשוט פתח לו נתיב חפשי לטבעת. אם סימני הגיל מתחילים לתת את אותותיהם גם בצד הזה של המגרש, זה חוזה לא טוב. וגם, דנבר ליד יוקיץ (בעיקר), מרי, גורדון ופורטר הייתה התאמה מושלמת בשבילו. אורלנדו התאמה לא רעה גם כן, אבל זה דרוש הוכחה.

לגבי דנבר, נראה לי שיהיה קשה מאוד להיפטר מפורטר. אולי אם יוסיפו בחירות דראפט, קבוצות כמו וושינגטון או דטרויט יתפתו. אבל מה הן יכולות לתת לדנבר שימלא להן את שתי העמדות החסרות (פורטר וקקפ)?



יכול להיות. אבל במהלך העונה הוא בכל זאת נתן 10 נקודות למשחק, קלע מעל 40% מחוץ לקשת, ומה זאת אומרת "להקשות אפילו על אדוארדס"? אנטמן בפלייאוף הזה סחט השוואות, מוצדקות או לא, לג'ורדן...הוא חתיכת ספצימן פיזי שגדול על קקפ, אבל באורלנדו יש מספיק שומרים טובים בכל עמדות החוץ (ובכלל).

נכון, לדנבר היה את יוקיץ' וכוח האש של מארי ופורטר, אבל לאורלנדו יש שני סקוררים-פליימייקרים עם סייז, ופליימייקר שלישי - סאגס/בלאק.
בתרחיש הכי פסימי, קקפ דועך השנה, ואז ייוותרו לו שנתיים בחוזה - זה לגמרי סחיר, במיוחד כשיש לא מעט חוזים גבוהים יותר שעשויים להיות זמינים בזול (נניח, מקולום שעשוי לרדת לספסל ומרוויח יותר מדי - 30 מיליון - אפילו אם זה בתור שחקן שישי איכותי).

אני לא בטוח שפורטר חייב להישלח לקבוצה בבנייה תמורת נכסים. לדטרויט הוא באמת מתאים בגלל שלא מבוגר מדי, ומחזק את הקליעה מבחוץ. יש להם קאפ ספייס, אבל אין להם שחקנים מנוסים בעמדות הכנף. אני יכול לראות אותנו מצוותים אותו בחמישייה עם הגארדים הצעירים, אבדיה ואייטון. זה יעזור מאוד לספייסינג. לא יודע אם הנאגטס ירצו להחזיר את גרנט בתרחיש כזה, אולי תידרש קבוצה שלישית שתקלוט אותו (או את סיימונס + טיים לורד, אבל אין לי מושג מי ותמורת מה). חשבתי גם על עניין אפשרי של הרפטורס בו, במקום בארט, למרות שהוא מרוויח 10 מיליון יותר. אולי טרייד "החלפת גרביים" - החלפה ישירה של MPJ באנדרו וויגינס? ואז עם כריסטיאן בראון בחמישייה, תהיה תוספת משמעותית של אתלטיות.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יולי 01, 2024 4:53 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: א' נובמבר 17, 2013 7:58 pm
הודעות: 2636
בלוג: הצג בלוג (0)
הפייסרס ייאלצו להסתפק בשלושה שחקנים בלבד מהלוטרי של דראפט 2020...ג'יילן סמית חותם בשיקאגו על 27 מיליון לשלוש שנים. נראה לי שהוא יהיה השחקן הראשון שם עם גוגלס מאז הוראס גרנט.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יולי 01, 2024 5:04 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:14 pm
הודעות: 9214
בלוג: הצג בלוג (0)
נשים גם פה. הארטנשטיין חותם ל3 עונות ב-87 מיליון דולר אמריקאי באוקלהומה. סכום מדהים למישהו שהיה שחקן ספסל בניקס עד אמצע העונה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יולי 01, 2024 5:09 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: א' נובמבר 17, 2013 7:58 pm
הודעות: 2636
בלוג: הצג בלוג (0)
גורם לי להיזכר במשהו שכתבו עליו ברוטו וורלד לפני כמה שנים, כשעוד היה סנטר מחליף בקליפרס, אחרי משחק מסקרן שלו פנטזי-ווייז: there's gold burried in those hills


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יולי 01, 2024 5:18 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:14 pm
הודעות: 9214
בלוג: הצג בלוג (0)
דטרויט מחתימים את טוביאס האריס 52 מיליון לשנתיים. למה?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יולי 01, 2024 5:19 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 38758
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
כי דטרויט


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יולי 01, 2024 5:27 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:55 pm
הודעות: 6609
בלוג: הצג בלוג (0)
הסכום נראה גבוה מדי (אבל למי אכפת? יש לפיסטונס עוד 24 מתחת לתקרה גם אחרי זה ושנה הבאה זה כבר חוזה נגמר), אבל אני בסהכ בעד.
הם צריכים וטרנס שיעזרו להם לנצח, נגיד, 25 נצחונות בעונה הקרובה (או לפחות להתחיל מרצפה שקרובה לזה). מאמין שבשביל זה טוביאס ועוד איזה תוספת אחת או שתיים, אמורים להספיק.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יולי 01, 2024 5:32 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 38758
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
למה הם צריכים 25 מה הבעיה עם 20 אבל עם כדורסל "הגיוני" שבו יש
מוביל כדור
קלעי שרץ על החסימות
קונקטור
שחקן גדול ונייד
שחקן גדול שחי בצבע

משהו שהוא איזה שהוא אב טיפוס של קבוצת כדורסל, ממנה אפשר לגזור שינויים והתאמות
בעיני הפוקוס של הפיסטונס זו הרכב מאוזן שיש בו יכולות כידרור, מסירה, קליעה וריבאונד


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יולי 01, 2024 6:01 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: א' נובמבר 17, 2013 7:58 pm
הודעות: 2636
בלוג: הצג בלוג (0)
הצירוף של טוביאס לדטרויט היה אחד המהלכים הצפויים מראש, הם הביעו בו עניין עוד בטרייד דד ליין. אני חשבתי שיביאו אותו על חוזה לשלוש-ארבע שנים, אז לדעתי על חוזה שנתיים זה מהלך סבבה לגמרי. לפי ESPN, היו להם 54 מיליון בקאפ ספייס אחרי הטרייד עבור THJ ולפני החתמת טוביאס, כלומר שעדיין נותרו להם באזור ה 27 מיליון. אם יצליחו להחתים גם את טיוס ג'ונס, יוכלו להעלות חמישייה של: טיוס-קייד-THJ-טוביאס-דורן, ופתאום כבר אין שום בעיות ספייסינג. אייבי יביא ניצוץ התקפי מהספסל, הולנד ואסאר המון אתלטיות ומוטור, פונטקיו וסטיוארט קליעה משלוש בעמדות 4-5. יש גם את מרכוס סאסר ששווה דקות כבאק אפ בפוינט.זה הבדל משמעותי לעומת הביזיון שהלך שם בעונה האחרונה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יולי 01, 2024 6:05 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: א' נובמבר 17, 2013 7:58 pm
הודעות: 2636
בלוג: הצג בלוג (0)
מה שכן מעניין לציין אבל, זה שבינתיים הפיסטונס צירפו שני וטרנים שבשנים האחרונות האבות שלהם התלוננו בפומבי על דקות המשחק ואופן השימוש בהם...עם אבא האריס אני מסכים, אין ספק שדחקו אותו לרול שולי בפילי. בדטרויט הם יוכלו לעשות יותר, רק מקווה בשבילם שיפנימו את ההיררכיה סביב קייד.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יולי 01, 2024 6:20 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ו' יולי 21, 2017 5:18 pm
הודעות: 1933
בלוג: הצג בלוג (0)
B.Grant44 כתב:
סאבוניס כתב:
קודם כל, האם החוזה של קקפ במגיק טוב? מוטל בספק לאור הגיל (32 השנה) ומה שהוא הראה בפלייאוף. זה מעבר רק לסטטיסטיקה. בלא מעט מהמשחקים היה נראה שהוא לא מסוגל יותר להקשות אפילו על אדוארדס ופשוט פתח לו נתיב חפשי לטבעת. אם סימני הגיל מתחילים לתת את אותותיהם גם בצד הזה של המגרש, זה חוזה לא טוב. וגם, דנבר ליד יוקיץ (בעיקר), מרי, גורדון ופורטר הייתה התאמה מושלמת בשבילו. אורלנדו התאמה לא רעה גם כן, אבל זה דרוש הוכחה.

לגבי דנבר, נראה לי שיהיה קשה מאוד להיפטר מפורטר. אולי אם יוסיפו בחירות דראפט, קבוצות כמו וושינגטון או דטרויט יתפתו. אבל מה הן יכולות לתת לדנבר שימלא להן את שתי העמדות החסרות (פורטר וקקפ)?



יכול להיות. אבל במהלך העונה הוא בכל זאת נתן 10 נקודות למשחק, קלע מעל 40% מחוץ לקשת, ומה זאת אומרת "להקשות אפילו על אדוארדס"? אנטמן בפלייאוף הזה סחט השוואות, מוצדקות או לא, לג'ורדן...הוא חתיכת ספצימן פיזי שגדול על קקפ, אבל באורלנדו יש מספיק שומרים טובים בכל עמדות החוץ (ובכלל).


"לא הצליח להקשות אפילו על אדוארדס": צריך לקרוא כמו "אפילו לא הצליח להקשות על אדוארדס". כלומר, זה לא שהיה מצופה ממנו לעצור אותו. אבל היו לא מעט רגעים בסדרה הזו שבהם הוא נראה כמו שחקן הגנה לא טוב בכלל, מעבר לשיאו, שפתח לאדוארדס דרך לטבעת כמעט בלי התנגדות.

מעבר לזה, אני אישית לא חושב שזה חוזה נוראי ויש סיכוי שהוא ייראה סביר בשביל אורלנדו. אבל יש גם סיכוי, אם קקפ אכן החל בתהליך הירידה שלו, שהוא ייראה כמו גארד אחר שהגיע מדנבר על תקן צלף עם הגנה משובחת (האריס). ואם זה יהיה המצב, אז זה לא מעט כסף. בסה"כ מסכים אתך שזה הימור סביר, אבל בתחושה שלי הוא לא זה שיעשה את ההבדל בשביל המג'יק.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יולי 01, 2024 6:33 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ו' יולי 21, 2017 5:18 pm
הודעות: 1933
בלוג: הצג בלוג (0)
B.Grant44 כתב:
הצירוף של טוביאס לדטרויט היה אחד המהלכים הצפויים מראש, הם הביעו בו עניין עוד בטרייד דד ליין. אני חשבתי שיביאו אותו על חוזה לשלוש-ארבע שנים, אז לדעתי על חוזה שנתיים זה מהלך סבבה לגמרי. לפי ESPN, היו להם 54 מיליון בקאפ ספייס אחרי הטרייד עבור THJ ולפני החתמת טוביאס, כלומר שעדיין נותרו להם באזור ה 27 מיליון. אם יצליחו להחתים גם את טיוס ג'ונס, יוכלו להעלות חמישייה של: טיוס-קייד-THJ-טוביאס-דורן, ופתאום כבר אין שום בעיות ספייסינג. אייבי יביא ניצוץ התקפי מהספסל, הולנד ואסאר המון אתלטיות ומוטור, פונטקיו וסטיוארט קליעה משלוש בעמדות 4-5. יש גם את מרכוס סאסר ששווה דקות כבאק אפ בפוינט.זה הבדל משמעותי לעומת הביזיון שהלך שם בעונה האחרונה.


אין ספק שזו תהיה קבוצה טובה יותר (למרות שזה לא אומר שהיא תהיה טובה או אפילו סבירה). אבל מה האנד גול כאן? בחרת שלושה שחקנים בבחירה החמישית בדראפט שלוש שנים רצופות, וכולם הולכים לעלות מהספסל? וזה בשביל שחקנים בני 31 ו-32 שהם לא חלק מהעתיד של דטרויט? מה גם שהצעירים המדוברים לא ממש משתלבים טוב אחד ליד השני בגלל הקליעה שלהם, אז צריך לחשוב טוב עם מי אפשר לצוות אותם ואי אפשר להעלות אותם כיחידה מהספסל לדקות ארוכות.

אני לא תמיד מתחבר לטיעונים של אטט על טיים ליין וכאלה, אבל זה נראה לי כמו מקרה קיצוני של חיבור עקום בין צעירים שדורכים אחד לשני על המשבצת לותיקים שלא יובילו את דטרויט לשום מקום. לפחות קייד יקבל את הספייסינג שלו והזדמנות אמיתית לפרוץ, בעיקר אם יוסיפו עוד קליעה בעמדת הסקנד גארד / סמול פורוורד לידו.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יולי 01, 2024 7:40 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:55 pm
הודעות: 6609
בלוג: הצג בלוג (0)
הצעירים שדורכים אחד לשני על האצבעות זה משהו אחר, זו לא אשמת האריס.
נגעת בשורה האחרונה שלך יותר בנקודה - הוא אמור לתת לדטרויט עוד אופציה לפןרוורד עם קליעה מבחוץ שירווח את המגרש. מקווה שישאירו את פונטקיו ואז אחד מבין שני אלו יכול להיות תמיד על המגרש ולכפות על היעדר הקליעה מצד אוסאר/הולנד.

הארדוואי אני די קצת מקווה שלא יעלה בחמישייה, אבל הוא אמור לתת עוד ספייסינג, גם ליד קייד וגם ליד אייבי (בהנחה שהם ישחקו קצת יותר לסירוגין העונה), ואני מקווה שיביאו עוד גארד וטרן אחד (טיוס ג׳ונס זה סבבה, אפשר גם מישהו פחות בכיר, אולי גארי האריס) ואולי גבוה הגנתי לספסל, כשבסוף המטרה שכל אלו יעשו במידה פחותה יותר את מה שעשו ון וחיט, ברוקס וג׳ף גרין ביוסטון העונה - יעזרו לקבוצה חברות כמו קבוצת כדורסל ולהפסיד פחות מ60 משחקים.
עם כל כמה שהפיסטונס עוד רחוקים הרבה מלהיות קבוצה טובה, לסיים מקום אחרון שוב לא רק שלא צריכה להיות מטרה שלהם, אלא צריך להיות משהו שהם נמנעים ממנו כמו מאש. המועדון הזה זקוק באופן נואש לניסיון אמיתי לנצח כמה שיותר משחקים ולחלוטין הגיע הזמן לשים חלק מהצעירים במקום שבו יש להם את התנאים לנצח *קצת* יותר ובמצב שבו יש מהם אפילו קצת ציפיות לנצח כמות מינימלית של משחקים.
זה היה חתיכת רשלנות מקצועית אם לא היה מוחתם אף שחקן במעמד של האריס הקיץ.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יולי 01, 2024 8:32 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 23112
מיקום: OC
בלוג: הצג בלוג (0)
יש נוהג בפורום הזה ובכלל, לדבר כנגד החתמת וטרנים שהם שחקנים טובים אבל לא ממש, ולא מזיזים יותר מדי את המחט.
הבעיה שאני רואה במקרו עם ליגה שלא מצדיקה החתמות של ולנצ׳יונאס או טוביאס האריס, היא שהיא תהפוך לליגה שבה לא יהיו שחקני אמצע, והכל עוד עשוי לקרוס. אם לא יהיה בטחון כלכלי לשחקנים טובים בסך הכל לחשוב על חוזה שלישי או רביעי בליגה, זה יחלחל דרך הליגה למוטיבציה להצטרף לליגה בכלל, וזאת תהיה בעיה.
אז תגידו, שרק קונטנדריות יחתימו שחקנים כאלה בשביל להשלים את הגרוש ללירה לאליפות? תגידו, אבל יש פחות מעשר קונטנדריות כל שנה, זה לא משאיר המון מקום לשחקנים האלה.

או במילים אחרות, לא יודע אם זה טוב לוושינגטון או לא, אבל לליגה - זה בהחלט מצוין שולנצ׳יונאס חתם שם.

_________________
תודה לאלוהי הבירה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יולי 01, 2024 8:37 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 12:09 pm
הודעות: 9618
בלוג: הצג בלוג (0)
אז דרק וויט האריך בארבע שנים והסלטיקס סגרו את החמישיה שלהם על חוזים ארוכים. שזה יהיה נהדר לבעלים הבא של הקבוצה :roll:


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יולי 01, 2024 9:42 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:14 pm
הודעות: 9214
בלוג: הצג בלוג (0)
קליי בדאלאס. 50מ ל-3 שנים. אין לו 3 שנים ברגליים


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יולי 01, 2024 9:45 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' נובמבר 09, 2023 8:22 pm
הודעות: 856
בלוג: הצג בלוג (0)
היה חותם בלייקרס ומקבל את החומר של לברון


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יולי 01, 2024 9:48 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 23112
מיקום: OC
בלוג: הצג בלוג (0)
מה שכן בעולם שבו ג'ורג' הפצוע תמידית מקבל פי שלוש, זה חוזה ממש בסדר לשחקן באותו גיל

_________________
תודה לאלוהי הבירה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יולי 01, 2024 10:03 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:14 pm
הודעות: 9214
בלוג: הצג בלוג (0)
גולדן החתימו את דיאנתוני מלטון לעונה אחת. שחקן שאני אוהב אם יישאר בריא


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 517 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 21  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו 24 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.