סל ניוז
https://salnews.com/forum/

ליגת העל 3
https://salnews.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=20471
עמוד 1 מתוך 2

מחבר:  uriel17 [ א' אוקטובר 20, 2024 7:36 pm ]
נושא ההודעה:  ליגת העל 3

אני מקווה שאני סופר נכון ומדובר במחזור השלישי
מורגן נרשם למשחק, טוב שכך, צריך לשלב אותו ברוטציה ומול קרית אתא אנחנו אמורים לנצח גם אם הוא משחק במקום כריס ג׳ונסון

מחבר:  uriel17 [ א' אוקטובר 20, 2024 7:46 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 3

יוני אלון מאמין בצ׳אצ׳א
הוא בחמישיה עם ווילי
התרגיל שהוא מתפנה לשלשה מקבל עדיפות בספר התרגילים של הפועל

מחבר:  uriel17 [ א' אוקטובר 20, 2024 7:50 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 3

מה יהיה עם הזריקות עונשין שלנו?
מה יהיה עם הזריקות עונשין של ווילי?

מחבר:  xalmon [ א' אוקטובר 20, 2024 7:59 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 3

קחו כדור ורוצו

מחבר:  מיכאל [ א' אוקטובר 20, 2024 8:00 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 3

אני חושב שאחרי סדרת משחקים מספקת, אפשר לומר שווילי רחוק מלהיות הכוכב הגדול שעליו דיברו.

אני באמת ובתמים לא מבין מה האיכויות המיוחדות שלו ואפשר להבין שלא לחינם לא הסתערו עליו באירופה.

הוא עוד ינצח משחקים עבור הפועל (בגלל דומיננטיות פיזית במונחי הליגה שלנו), אבל זה רחוק מלהרשים (או לבנות על אפסייד מטורף לשנים הבאות).

מחבר:  xalmon [ א' אוקטובר 20, 2024 8:03 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 3

וויילי עם 4 נק' ו-6 ריב' ברבע הראשון, למתעניינים

מי שציפה למשהו אחר, לא הכיר את השחקן (או נוכל). את ערך החוזה נשפוט בעונה הבאה

מחבר:  הוקיץ' [ א' אוקטובר 20, 2024 8:30 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 3

אני לא חושב שיש למישהו בירושלים מה להיות מאוכזב מוויילי. יש לו כלים פיזיים מעולים, הוא ריבאונדר ברמה הכי גבוהה שיש, משחק עם המון אינטנסיביות. אחלה שחקן.
הבעיה, אם יש כזו, מגיעה מהמיתוג שלו כ-MVP של הליגה הטורקית כשבפועל זה תואר שניתן לשחקן שמסיים את העונה עם המדד הכי גבוה, גם אם זה בקבוצה שירדה ליגה.

מחבר:  xalmon [ א' אוקטובר 20, 2024 8:59 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 3

ארור היום שבו יצאנו מהאולם הזה

מחבר:  אבימאל [ א' אוקטובר 20, 2024 9:48 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 3

איזה שטויות.
1000 צופים בלחץ.
בא נחזור למלחה ולארז כץ.

מחבר:  אבימאל [ א' אוקטובר 20, 2024 9:49 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 3

קרית אתא לא קבוצת לליגה הראשונה

מחבר:  גמליאל [ א' אוקטובר 20, 2024 10:34 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 3

מיכאל כתב:
אני חושב שאחרי סדרת משחקים מספקת, אפשר לומר שווילי רחוק מלהיות הכוכב הגדול שעליו דיברו.

אני באמת ובתמים לא מבין מה האיכויות המיוחדות שלו ואפשר להבין שלא לחינם לא הסתערו עליו באירופה.

הוא עוד ינצח משחקים עבור הפועל (בגלל דומיננטיות פיזית במונחי הליגה שלנו), אבל זה רחוק מלהרשים (או לבנות על אפסייד מטורף לשנים הבאות).



בינתיים הוא מזכיר בעיקר את ג׳ון אוגבונו… פלגמטי קצת ולא מוצא את מקומו.

אני אבל כן שם את זה בעיקר על זה שהמשחק הקבוצתי לא קיים בהתקפה ובהגנה. בניגוד למוטלי שמייצר לעצמו וויילי שחקן יותר מוגבל התקפית ותלוי הרבה יותר בסיסטם ההתקפי. גם להנקינס למשל היה הרבה יותר קשה בקבוצה כמו שיש לנו השנה…

מחבר:  Lakic [ א' אוקטובר 20, 2024 10:50 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 3

התכווצות שרירים לבלאט - לא יחזור לשחק.
רק שלא יגלו בהמשך שזה קרע. באמת מפתיע ששחקנים נפצעים.
הורד ורנדולף זו גם רק שאלה של זמן...

מחבר:  uriel17 [ א' אוקטובר 20, 2024 11:12 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 3

מכבי יוצאת ממינוס 3 שתי דקות לסיום
לניצחון
סורקין ורנדולף

מחבר:  shmueliki [ ב' אוקטובר 21, 2024 12:13 am ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 3

ברמה הטכנית - מכבי כבר על סף קריסה: עומס גדול על השחקנים שחוזרים לישראל, משחקי ליגה צמודים שגוררים שיתוף שחקני המפתח עד דקות הסיום ברמת מאמץ גבוהה.
כבר יש להם גם שני משחקים להשלים (ליגה, וגמר גביע ווינר).
אוטוטו עוד שבוע יורוליג כפול, חלון נבחרות עוד חודש וכו'...
בינתיים במקביל ההנהלה רק ממזערת עלויות (לי בפועל הוא סביב העלות התיאורטית של מייקון, השכר של לויד + הבייאאוט שהתקבל עבורו - במאזן הפלוס), וקטש מתחנן בראיון סיום המשחק, שגם חוץ מהפצועים חסרים לו עוד שני שחקנים...

מחבר:  עופר האדום [ ב' אוקטובר 21, 2024 1:28 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 3

הבעיה הכי גדולה של הפועל זה שיש בשני המפעלים שהיא משחקת כל כך הרבה קבוצות חלשות, שבדרך כלל הכישרון של 3-2 שחקנים שלה יספיקו לנצח אותן, ככה שאנשים יחשבו שהכל סבבה, עד שיתקלו ב4-3 הקבוצות הטובות ויקבלו כאפה לפרצוף, אבל אחרי שלושה ימים שוב יקבלו קבוצה חלשה והכל יראה בסדר.

מחבר:  הוקיץ' [ ב' אוקטובר 21, 2024 1:45 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 3

עופר האדום כתב:
הבעיה הכי גדולה של הפועל זה שיש בשני המפעלים שהיא משחקת כל כך הרבה קבוצות חלשות, שבדרך כלל הכישרון של 3-2 שחקנים שלה יספיקו לנצח אותן, ככה שאנשים יחשבו שהכל סבבה, עד שיתקלו ב4-3 הקבוצות הטובות ויקבלו כאפה לפרצוף, אבל אחרי שלושה ימים שוב יקבלו קבוצה חלשה והכל יראה בסדר.

אני בספק אם מישהו בירושלים מסתנוור מניצחון על קרית אתא.
משיטוט קצר בלוח המשחקים נראה שיהיה לכם רצף של ארבעה משחקים ביורוקאפ שכולל את ונציה, בורק, טורק טלקום, ולבסוף ולנסיה. רצף קשוח שכנראה יעיד יותר טוב לאן מועדות פניכם.

מחבר:  uriel17 [ ב' אוקטובר 21, 2024 3:42 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 3

גם קלוז קבוצה הרבה, הרבה יותר טובה מהמאזן שלה, פוגשים אותה מחרתיים

מחבר:  פרארי [ ב' אוקטובר 21, 2024 4:03 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 3

uriel17 כתב:
גם קלוז קבוצה הרבה, הרבה יותר טובה מהמאזן שלה, פוגשים אותה מחרתיים


תחושת בטן - הנקינס הולך לאמלל את וויילי ולאכול לנו את הלב עם כפית חלודה.
הלוואי, הלוואי, הלוואי שזה יהיה הפוך.

מחבר:  stavs [ ב' אוקטובר 21, 2024 6:04 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 3

הנקינס של העונה הראשונה שלו אצלנו הוא באמת 2 רמות מעל וויילי - זו לא ירידה על וויילי כמו שזה הלל לעונה ההיא של הנקינס, דרך אגב.
אם הוא נראה יוצא כמו בעונה האחרונה, אז זה מצ׳אפ שקול שיכול אפילו ללכת לכיווננו.

מחבר:  doron_ke [ ג' אוקטובר 22, 2024 10:34 am ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 3

מזכיר לי שאחד השדרים (נדמה לי ששלח) אמר שווילי הוא שדרוג אדיר לעומת הנקינס ;;-)))

מחבר:  עופר האדום [ ה' אוקטובר 24, 2024 7:41 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 3

מפורסם בספורט 5 שבינגהאם מחולון בדרך לולנסיה.

מחבר:  ודים [ ה' אוקטובר 24, 2024 7:45 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 3

זה היה עניין של זמן.
כל שחקן זר שמשחק פה, שיכול לקבל הצעה כספית זהה (ובטח אם טובה יותר, שלא לדבר על שדרוג לקבוצה כמו ולנסיה), למה שיישאר פה?
היוצאים מן הכלל זה שחקנים כמו הורד שיש להן נסיבות אישיות שנותנות לישראל עדיפות גדולה.

מחבר:  עופר האדום [ ה' אוקטובר 24, 2024 7:50 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 3

לכל הזרים יש סעיף בחוזה שהם יכולים לצאת ממנו באמצע העונה?

מחבר:  xalmon [ ה' אוקטובר 24, 2024 8:16 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 3

סעיף יציאה ליורוליג זה דבר אחד. עזיבה לקבוצת יורוקאפ (טובה ככל שתהיה; גם אם היא תזכה ביורוקאפ מי מבטיח לבינגהאם שיישאר) זה דבר די מביך, שלא אמור לקרות לקבוצה טופ BCL כמו שחולון אמורה להיות.

מחבר:  גמליאל [ ה' אוקטובר 24, 2024 8:18 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 3

עופר האדום כתב:
לכל הזרים יש סעיף בחוזה שהם יכולים לצאת ממנו באמצע העונה?


זה לא קשור לסעיף ולא קשור לחוזה בכלל. אלא למצב המלחמה פה. ההיסטוריה מראה שבפיב"א נוטים לשחרר שחקן שטוען שהוא לא מרגיש בטוח באיזור שיש בו מלחמה ולכן הקבוצות שלנו בכלל לא ינסו ללכת לבוררות (גם אם חתם אחרי המלחמה תמיד יכול לטעון שיש אסקלציה או משהו).

לכן צריך להתייחס לזה כאילו לכל זר פה יש סעיף יציאה לחו"ל בכל רגע.

עמוד 1 מתוך 2 כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/