סל ניוז
https://salnews.com/forum/

ליגת העל 4
https://salnews.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=20479
עמוד 1 מתוך 3

מחבר:  uriel17 [ ו' אוקטובר 25, 2024 2:06 pm ]
נושא ההודעה:  ליגת העל 4

לוטן אמסלם, נראה כמו אחד שעשה התקדמות העונה, היה טוב נגד מכבי והוא קלע מוביל בנתיים גם נגד נסצי
42:40 לנסצי
עכשיו מתחיל הרצליה רמת גן

מחבר:  uriel17 [ ו' אוקטובר 25, 2024 2:07 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 4

אוסטין ווילי פצוע (כף יד)
לא ישחק במוצ"ש
סליחה בשם המעטפת הרפואית

מחבר:  עופר האדום [ ו' אוקטובר 25, 2024 2:17 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 4

השאלה אם בינגהאם ישחק בחולון.

מחבר:  uriel17 [ ו' אוקטובר 25, 2024 2:17 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 4

אם היו אומרים לכם שלוטן אמסלם וגיל בני עוזבים את הפועל ת"א ועוברים לגלבוע גליל
אחד קולע 12 נק והשני 0 נק
מי זה, מי?

מחבר:  uriel17 [ ו' אוקטובר 25, 2024 2:20 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 4

עופר האדום כתב:
השאלה אם בינגהאם ישחק בחולון.

ולנסיה רק מתעניינת הוא בטח לא עזב עדיין
אם בכלל יעזוב בסוף

מחבר:  Lakic [ ו' אוקטובר 25, 2024 3:31 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 4

איזה קאמבק של הרצליה נגד רמת גן - 0:18 בתוך הרבע האחרון.
שיוויון 75. 4 דקות לסוף. בואו.

מחבר:  Lakic [ ו' אוקטובר 25, 2024 3:55 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 4

Lakic כתב:
איזה קאמבק של הרצליה נגד רמת גן - 0:18 בתוך הרבע האחרון.
שיוויון 75. 4 דקות לסוף. בואו.

בני הרצליה מנצחת 86:88 אחרי 11:33 ברבע האחרון.
רק ניתן להבין את עומק הבור בו הייתה עד לתחילתו.
ג'ימי קלארק 26 נק', כריס סילבה דאבל דאבל 11 נק', 11 ריב', 5 אס' אבל 7 איבודים.

מחבר:  עמוס לב [ ו' אוקטובר 25, 2024 11:28 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 4

ואם נהיה יותר מפורטים, אז לרבע האחרון הקבוצות נכנסו בתוצאה 73-55 לר"ג. אחרי דקה כדורסל שתי הקבוצות החליפו סלים והתוצאה עמדה על 75-57 לרמת גנים. עוד דקה שבה שתי הקבוצות לא עשו כלום והרצליה יצאה להתקפה 8.07 לסיום המשחק בפיגור 18. מכאן הם רצו 0-18 במשך 4 דקות. ר"ג הוסיפה עוד נקודה מהעונשין, אך זה לא עצר את השטף ההרצלייני ו-2.22 דקות לסוף המשחק הריצה עומדת כבר על 2-25, כשר"ג לא קולעת סל שדה מאז דקה מתחילת הרבע. מכאן המשחק התאזן ו-51 שניות לסוף המשחק זה סוף סוף קרה, ר"ג קלעה סל שדה ראשון אחרי מעל 8 דקות ללא אחד שכזה. את תוצאת הסיום לאקיץ' כבר כתב.

מחבר:  Hacohen [ ש' אוקטובר 26, 2024 6:27 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 4

טוב, אז אחרי שרכשתי לאבא שלי 2 מנויי זהב לאליצור נתניה בקיץ, כנראה שאקפוץ הערב למשחק נגד מכבי תל אביב. לא ראיתי שום דבר שקשור לקבוצות האלה העונה. משהו שאני צריך לדעת? חוץ מזה שפריצקי חביבי בסגל שלנו וזה נחמד.

מחבר:  Lakic [ ש' אוקטובר 26, 2024 6:54 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 4

מה מקבלים עבור מנויי זהב? יש להם בוקסים?

מחבר:  Hacohen [ ש' אוקטובר 26, 2024 8:01 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 4

חח לא :)

מה תספרו על אילי דולינסקי? מאד מרשים בדקות הראשונות

מחבר:  uriel17 [ ש' אוקטובר 26, 2024 8:04 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 4

סבוניס, ודים, הוקיץ ועוד
הם מומחי הפורום לשחקנים צעירים
אתה יכול למצוא פתיל שבו סבוניס סוקר את השחקנים הצעירים הישראלים, השמות שלהם שם!

מחבר:  Hacohen [ ש' אוקטובר 26, 2024 8:25 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 4

סך הכל קבוצה נחמדה נתניה. המאמן שלי מהקטסל מאמן אותנו מסתבר. חבל שהשארנו כרגע את כל ההפרש על קו העונשין. דולינסקי הזה יהיה שחקן.

מחבר:  Lakic [ ש' אוקטובר 26, 2024 8:36 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 4

יש שחקנים שהם טובים בכדורסל ויוקובאיטיס הוא אחד מהם.
מאוד נהנה כשהוא על המגרש. קשה לי לומר עד כמה זה יוכל לבוא לידי ביטוי ביורוליג במכבי הנוכחית כפי שהיא נראית כרגע, אבל לפחות בליגה המקומית הוא אמור לעשות מאוד יפה. לדעתי גם ליד סייבן לי, זה יכול להיראות טוב. יש לו קאץ אנד שוט תענוג.

מחבר:  Hacohen [ ש' אוקטובר 26, 2024 8:42 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 4

לא רק קץ' אנ' שוט, גם עלייה מהמקום ויופי של שליטה בקצב משחק. מחצית 16 למכבי, לא שהיא לא יותר טובה-היא הרבה יותר טובה-אבל עדיין לא מעט מההפרש על נתניה. המון שטויות כמו החטאות עונשין, עבירות תוקף, איבודי שחקנים בהגנה. יכל להיות יותר צמוד.

מחבר:  הוקיץ' [ ש' אוקטובר 26, 2024 8:57 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 4

אז מסתבר שדולינסקי חזר מוקדם מהפציעה שלו, פתח בחמישיה, ואפילו סיים כקלע המוביל במחצית של נתניה עם 9 נקודות. אחלה דולי.
לשאלתך נדב, הוא כישרון מאוד מיוחד בעיני. שחקן יורוליג בפוטנציה, אם כי יש הרבה מה לשפר.

מחבר:  דניאל [ ש' אוקטובר 26, 2024 9:11 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 4

עם כל הכבוד לפציעות של ירושלים, אני אומר מראש שזה לא תירוץ להפסד הערב לחולון, לאור העובדה שירושלים משחקת עם 5 זרים מול 4 של חולון, ועם 5 ישראלים בכירים (אחרי הפציעה של לוי) מול 4 של חולון. יהיה מעניין לראות איך יונתן אלון מנהל את הרוטציה הערב

מחבר:  דניאל [ ש' אוקטובר 26, 2024 9:14 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 4

הוקיץ' כתב:
אז מסתבר שדולינסקי חזר מוקדם מהפציעה שלו, פתח בחמישיה, ואפילו סיים כקלע המוביל במחצית של נתניה עם 9 נקודות. אחלה דולי.
לשאלתך נדב, הוא כישרון מאוד מיוחד בעיני. שחקן יורוליג בפוטנציה, אם כי יש הרבה מה לשפר.

באיה עמדה אתה רואה אותו שחקן יורוליג? 4 או 3?

מחבר:  Hacohen [ ש' אוקטובר 26, 2024 9:17 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 4

הוא שאמרתי לכם, ההפרש במחצית היה על שטויות של נתניב ולא גדולה של מכבי. רק 5 בסוף רבע 3. אם אחוזי העונשין היו סבירים, היינו מובילים.

מחבר:  דניאל [ ש' אוקטובר 26, 2024 9:18 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 4

רנדולף פצוע?

מחבר:  Hacohen [ ש' אוקטובר 26, 2024 9:26 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 4

איזה שחקן זה איתי מושקוביץ כשנחה עליו הרוח. לגבי דולינסקי והעמדה, ובכן מכבי היא קבוצת יורוליג, ואני לא רואה פה שום בעיה שהוא ישחק 3. מוריד כדור נחמד מאד, רץ מהר.

מחבר:  Hacohen [ ש' אוקטובר 26, 2024 9:35 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 4

איפה אורן 80? נתניה 6/19 מהעונשין. מתי היה דבר כזה?

מחבר:  Hacohen [ ש' אוקטובר 26, 2024 9:42 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 4

2 דקות לסוף, 6 למכבי, נתניה החטיאה 14 זריקות עונשין. פראיירים.

מחבר:  xalmon [ ש' אוקטובר 26, 2024 9:48 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 4

חולון לא משלמים משכורות או משהו? מה זה צריך להיות?

מחבר:  עופר האדום [ ש' אוקטובר 26, 2024 9:49 pm ]
נושא ההודעה:  Re: ליגת העל 4

הפועל שוחטת את חולון המביכה (ממש) 25 הפרש במחצית הגנתית מצויינת, וגם משחק התקפי נהדר בעיקר של הארפר קרינגטון וג׳סטין סמית׳. אבל חולון מביכה ממש, הזוי לראות מה גודס עשה מהרכב כזה מוכשר ועמוק.

עמוד 1 מתוך 3 כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/