סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ג' אוקטובר 01, 2024 10:28 pm

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 3 הודעות ] 
מחבר הודעה
הודעהפורסם: ה' מאי 29, 2014 1:26 am 
מנותק
Senior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:11 pm
הודעות: 8253
בלוג: הצג בלוג (1)
סן אנטוניו ספרס (30, 58, 60ׂׂׂׂׂׂׂׂׂ)
לא ממש צריכים את הדראפט. גם אם הם בוחרים נכון וגם אם לא, תמיד הם יכולים להחתים איזה פרי אייג'נט אנדראפטד, מהדי ליג, מאירופה או מהפועל ירושלים, להשתיל לו את שתלי הבורג והופה יש שחקן רוטציה, resistance is futile. אולי הגיע הזמן, האוואבר, לחשוב כבר על פוסט-דאנקן ולנסות להשיג כוכב. זו לא גישת ס"א קונבנציונלית אבל דוקא בגלל שהם לא עושים את זה בדרך כלל, אולי יש להם יתרון הפתעה. אם קווין לאב נניח באמת רוצה לנצח, והטימברוולבס מקבלים מס"א הצעה (מחורבנת, כי לס"א אין ממש נכסים שקבוצות אחרות אוהבות בטריידים), קווין לאב עלול לחסום כל הצעה אחרת על ידי סירוב להאריך את האופציה שלו. בכל אופן, אם הם בוחרים לפי הצרכים התיאורטיים שלהם, כנראה שילכו על שחקן פנים.

יוסטון רוקטס (25, 42)
לטעמי צריכים מאמן לפני הכל. מה בדיוק העניין של לאבד אמון בכל הספסל שלך בפלייאוף ?. מבחינת צרכים על המגרש, צריכים רכז שמתאים לשחק ליד הארדן, לא לין ולא בברלי הם פתרון לטווח ארוך לעניין, אבל קשה לראות מה הם יוכלו למצוא בדראפט, צריך שם שחקן עם סט כישורים מאד ספציפי (משחק אוף דה בול, הגנה, קליעה). גם את סטרץ'-4 החלומות שלהם הם כנראה לא ימצאו שם, צפויים להיות כרגיל פעילים בשוק הטריידים וללכת אגריסיבית על לאב או מלו.

ממפיס גריזליס(22)
צריכים כדורי ווליום לרוברט פרה, דחוף. בעלים אכפתי ואקטיבי זה נחמד, אבל לפעמים אפשר להגזים. כנראה ילכו על איזה פורוורד/קלעי בדראפט, לא ברור מה יהיה עם מייק מילר עדיין, וטיישון פרינס לא חי.

דאלאס מאבריקס(34, 51)
ייותר מהכל, צריכים לשכנע את נוביצקי לחתום על חוזה שלא מזכיר בכלל את החוזה של קובי. זה יתן להם מרווח נשימה לרדוף אחרי סטאר נוסף. הקיץ או בקיץ הבא. מה דעתכם נניח על כרמלו כפוקוס של ההתקפה עם נוביצקי ומונטה חיים מהדאבל טימים שלו ?

ניו אורלינס פליקנס(אין בחירות)
בעקרון צריכים לשבת בשקט ולתת למה שיש להתפתח. אין להם בחירות, והם צריכים להזהר ממהלכים אגרסיביים מדי, בעיקר בגלל שהם מאד רעים בזה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' מאי 29, 2014 6:06 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 23152
מיקום: OC
בלוג: הצג בלוג (0)
דעתי על כרמלו הפוקוס היא שמסכנים נוביצקי ואליס

_________________
תודה לאלוהי הבירה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' מאי 29, 2014 6:55 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 7:38 pm
הודעות: 15720
מיקום: עמוק באדמה
בלוג: הצג בלוג (0)
סן אנטוניו - אולי נראה עוד גניבת דראפט השנה. הבעיה היא שרוב השחקנים שנחשבים לפרוספקטים מעניינים הם לא כאלו שמעניינים את סן אנטוניו. סביר להניח שהם ילכו על מישהו בינלאומי.

יוסטון - מסכים בעניין המאמן. מעבר לכך, הם צריכים מישהו שיאזן קצת את השגעונות של הארדן ולהפוך אותו לשחקן יותר יעיל. אולי פארסונס, אולי רכז שחושב מסירה לפני זריקה. להארדן יש יכולות ניהול משחק, וחדירה אדירה וסחיטת פאולים, אבל כמות הנגיעות בכדור גורמת לכך שבדרך הקבוצה מפסידה משחקים. לין ואשיק כנראה יהיו על המדף בקיץ לכל מי שירצה לקנות. הם צריכים לחזק גם את הספסל. טרוי דניאלס היה שיחוק אדיר מול פורטלנד, אבל כזה שהוא גם לא ברור מאליו, ובכלל לא ברור איך רוקי ששיחק 5 משחקים בכל הקריירה מקבל פתאום דקות בפלייאוף.

ממפיס - מצב די דומה לדנבר ואטלנטה. שחקנים בינוניים פלוס, חלקם אפילו טובים (מארק גאסול, רנדולף, קונלי) אבל לא ייקחו את הקבוצה לטופ של הליגה.

דאלאס - זה כרמלו שיחיה מהדאבל טים על נוביצקי ולא להיפך. לא מבין בתקרת השכר החדשה כ"כ, אבל דאלאס בעיקר צריכה דם חדש. שחקן רוטציה תורם שהוא מתחת לגיל 30.

פליקאנס - צריכים להתגבש ולקוות לבריאות של ריאן אנדרסון. חדגבה הופך לחיה רעה מתחת לאף שלנו. אם ג'רו הולידיי יוכיח את עצמו ואריק גורדון יראה שיש לו עוד כמה קפצונים במחסנית, זו יכולה להיות קבוצה נחמדה. צריכים לצרף כמה שחקני הגנה.

_________________
nothing really matters

אין לי ראש למילים ארוכות וביבלברוקס מן מילה ארוכה שכזאת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 3 הודעות ] 

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: G, Google [Bot], אבו שוקרי, יוניק ו 27 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.