סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ד' ספטמבר 25, 2024 12:21 am

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 605 הודעות ]  עבור לעמוד 1, 2, 3, 4, 5 ... 25  הבא
מחבר הודעה
הודעהפורסם: א' אפריל 08, 2018 11:17 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ו' יולי 21, 2017 5:18 pm
הודעות: 1941
בלוג: הצג בלוג (0)
לאבדיה יש עדיין לא מעט חסרונות -- מניירות של כוכב (לא במיוחד אהבתי את איך שהוא מגיב לחברים לקבוצה, למאמן ולשופטים), מחפף לא פעם בהגנה (אבל קורא מצבים נהדר וחוטף מצויין), שליטה מוגבלת ביד שמאל ואתלטיות ממוצעת ברמה האירופית ודי חלשה ברמת ה-נבא.

ובכל זאת, מה שיש לו זה יותר ממה שראינו מכל פרוספקט ישראלי צעיר מאז כספי (לדעתי הוא אפילו עולה על כספי כשהיה בגילו).

מייק שמידט, סקאוט שאני די מעריך מ-ESPN (היה לפני כן בדראפט אקספרס, לפני שהם נקנו למרבה הצער על ידי ESPN) התלהב מאוד ומאמין שבפירוש מדובר כאן על הדבר האמיתי -- פרוספקט נבא עתידי והשחקן הכי מבטיח בטורניר אלברט שוויצר שזה עתה הסתיים. אני לא בטוח שלא מדובר כאן על קצת יותר מדי הייפ, אבל בכל מקרה מעניין לקרוא מה יש לסקאוט שעוקב בקפידה אחרי כשרונות בינלאומיים להגיד:

Prospects at Albert Schweitzer
Deny Avdija | 6-8 point forward | Israel

Avdija stood out as the clear-cut top NBA prospect to take the floor in Mannheim. He dazzled with his transition passing, deep range on his jumper and overall instinctual game on both ends of the floor. The 17-year-old is a perfect fit in the modern NBA with his shoot-dribble-pass skill set and position-less style of play.

Avdija can still improve his shooting consistency, left hand and defense, as he's not the most explosive athlete. While the level of talent was a bit down at this year's event, it's easy to pencil Avdija in as the unquestioned future NBA player of the group.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' אפריל 08, 2018 11:26 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' מאי 03, 2016 10:18 pm
הודעות: 5120
בלוג: הצג בלוג (0)
נזכיר שהוא חתום עד 2023 במכבי.
http://www.sport5.co.il/articles.aspx?F ... 24&lang=HE


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' אפריל 08, 2018 11:51 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' ינואר 24, 2007 12:29 am
הודעות: 2783
בלוג: הצג בלוג (0)
לא צפיתי באדיקות, אבל לא זיהיתי איזה משהו מנייריסטי בולט. היה משהו שפיספסתי ? השפת גוף שלו הייתה נכונה, עט על כל ריבאונד כאילו זה ראסל ווסטברוק והריבאונד החסר לטריפל דאבל, מנהיג, מעודד את החברים.

כבר כתבתי בעבר נימוס ופאסיביות אלה התכונות הגרועות ביותר לשחקן צעיר. אני אוהב את הגישה שלו מאוד.

לאור מצוקת הכישרון בכדורסל הישראלי והפלטפורמה שהוא בחר להתפתח בה, נראה לי שאסתפק שיהיה שחקן יורוליג משמעותי. מה שיותר מעניין לאור מצוקת הגארדים הרכזים בכדורסל שלנו. אולי עוד שלוש -ארבע שנים יוכלו להתחיל לשלב אותו כתחליף רכז בנבחרת ולהקיף אותו בקלעים.

_________________
Another gem from Tommy Heinsohn.

“I tell ya. I’d have to deck Nate. I’d have to deck him. He be coming and I’d lay one of those picks on him and he’d have to pick his teeth up off the court


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אפריל 09, 2018 12:04 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' דצמבר 08, 2006 12:10 am
הודעות: 4723
בלוג: הצג בלוג (0)
האופי שלו מסריח. זה לא עניין של נימוס מול אסרטיביות, אלא טיפוס שחצן שבאופן כללי עף על עצמו.
אני זוכר עוד בטורניר הקודם איך אחרי שלשות הוא היה רץ לספסל של היריבה ומתגרה בהם (ילד בן 16, כן?).

מה שכן, שחקן שחקן. אני גם חושב שיורוליג תסריט הרבה יותר ריאלי עבורו מאנ.בי.איי (אתלט בינוני מינוס גם במונחים אירופיים), אבל זה לא שאנחנו מגדלים שחקני יורוליג כל שנה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אפריל 09, 2018 12:31 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 9985
בלוג: הצג בלוג (0)
אין ספק שיש לו פוטנציאל להגיע רחוק. הוא לא דונצ'יץ' (הסגנון אגב דיי דומה) והוא לא יהיה שחקן משמעותי, שלא לדבר אולי ה-MVP, ביורוליג בעוד שנתיים כמו שדונצ'יץ' עכשיו, אבל הוא פוטנציאל NBA לגיטימי כמו הרבה שחקנים אירופאים בכל שנה. חלקם בסוף נבחרים בדראפט וחלקם נעלמים בגיל 20 לליגות משניות באירופה.

אגב, איפה זה נכתב? מה המקור? לא ראיתי עדיין שכתבו על הפרוספקטים מהטורניר, חוץ מפה ושם בטוויטר.
ההייפ מוצדק בחלקו, כי גם מול קבוצות חזקות רואים ששילוב התכונות שלו מיוחד, אבל חלק מזה קשור גם לרמה הנמוכה יחסית בדיעבד של הטורניר. צרפת היו בסגל ב' שלהם, ארה"ב בסגל עשירי שלהם בערך, לא הייתה אף נבחרת מהגוש הבלקני וגם לא מדינות כמו ספרד וליטא ואפילו גרמניה שזכתה לא הייתה בסגל הכי חזק שיכלה להביא.
בכל מקרה הוא סיים בטורניר במקום השישי בנק', במקום השני בריב', במקום הרביעי בחסימות ובמקום השלישי במדד היעילות.
https://www.basketball-bund.de/wp-conte ... -FINAL.pdf

בשורה התחתונה: הוא שחקן מיוחד ולא שחקן שגדל לנו פה כל שנה. הוא מבין משחק, הכדור דבוק לו ליד ברמה של הרכזים הכי טובים, הקליעה שלו מצויינת מכל הטווחים והוא יכול לשחק בכמה עמדות. אני אגב לא שמתי לב שיש לו בעיה מיוחדת עם שמאל, אולי בסיומות, אבל בטח לא בכדרור.
הבעיה הכי גדולה שלו לדעתי בכל הקשור ל-NBA זה היכולת האתלטית שלו. מה ששמידט כתב ("הוא לא השחקן הכי אקספלוסיבי...") זה האמ-אמא של האנדרסטייטנט. הוא זריז מאוד אבל מבחינת כל מה שקשור בכוח מתפרץ הוא ממש לא שם. בטורניר הזה ראיתי אותו פעם ראשונה מטביע במתפרצת, וגם זה נראה בקושי. אולי הגוף שלו עוד מתפתח וזה יבוא לו בהמשך, אבל כרגע אין לו את המשחק הזה מעל הטבעת, שהוא יכול פתאום לבוא ולעלות לדאנק מהדהד או פשוט לסיים מעל ההגנה כמו פרוספקטים בכירים באירופה בגילו שהם סביב ה-2 מטר ומעלה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אפריל 09, 2018 2:13 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ו' יולי 21, 2017 5:18 pm
הודעות: 1941
בלוג: הצג בלוג (0)
הסקירה של שמידט היא מתוך כתבה מהאינסיידר (גישה בתשלום) של ESPN. כולל גם סקירה מעניינת על דונצ'יץ', בונגה וכשרונות אירופאים אחרים לקראת הדראפט. יש גם התייחסות ראשונה (שאני ראיתי לפחות) לפריק הצרפתי ויקטור וובמאנימה. רק בן 14 (יליד 2004), אבל כבר 2.08 עם מוטת ידיים מפלצתית של 2.30 (!) ולא מעט כישרון.

לגבי אבדיה, כן הבעיה עם השמאל היא בעיקר שהוא מכריח לפעמים בימין מה שאמור לגמור בשמאל ובאופן כללי הולך חזק ימינה, מה שיקל על מגינים לסגור אותו בעתיד אם לא ישפר את זה (זוסמן למשל עושה את זה טוב יותר). צודק לגבי האתלטיות. אם היה אתלט ברמה אירופאית גבוהה אז אין ספק שהיה פוטנציאל לשחקן חמישיה ב-נבא. כמו שהחתול אמר, גם אני אסתפק בשחקן יורוליג ונבחרת בוגרת מוביל.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אפריל 09, 2018 2:42 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 21969
בלוג: הצג בלוג (0)
איני מכיר בכלל את הבחור
ולכן אולי מצנן "ממבט על שכזה"
שחקן היורוליג האחרון ( בערך , כשחקן משלים , רק לכמה שנים בודדות ... ) שגדל כאן בישראל הוא יוגב אוחיון , בן 31 כיום .
יש גם כמובן את כספי ומקל שהם סביב ה-30 .

אחריהם שממה מוחלטת , כולל שחקנים שאני מניח שהיה מאוד סביר שאכן שיגיעו לרמת יורוליג ( למשל שון דאוסן של לפני שנתיים-שלוש , עם ההצגות במדי ראשון בשלבי ההכרעה של הליגה הישראלית וכו' ) וזה לא התפתח לאיפה שציפו .
אז תרשו להיות ספקטי עד להודעה חדשה .

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אפריל 09, 2018 6:49 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' מרץ 02, 2007 2:45 am
הודעות: 4189
בלוג: הצג בלוג (0)
גם אני כמעט ולא ראיתי אותו אבל אני מצטרף לסקפטיות של שמואליקי או לפחות חושב שקצת מוגזם לקבוע על סמך טורניר אחד, שכנראה לא היה ברמה גבוהה במיוחד, שהוא יגיע לנבא. כל עוד הוא לא יראה שהוא יכול להתמודד מול שחקנים בגובה שלו, אבל לפי מה שכותבים כאן, הרבה יותר אתלטיים ממנו, אני חושב שאפשר לחכות עם ההתלהבות.

_________________
שמעון מזרחי תתפטר כבר


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אפריל 09, 2018 8:54 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' ינואר 24, 2007 12:29 am
הודעות: 2783
בלוג: הצג בלוג (0)
זהירות זה חשוב שחוצים כביש. אפשר לראות משחק או שניים ולעשות דיון ואפילו רחמנא ליצלן להתנבא.

אני שאלתי לגבי המניירות בטורניר הזה? בקיץ אני יודע וזוכר וכתבנו על זה. במשחק מול סרביה הוא בא מתודלק משום מה גם על פי דבריו. בסדר, זה עבר. בטורניר הזה ממה שראיתי הייתה לו גישה נכונה כל הזמן. גם שנגרים אחרים פיספסו לו אסיסטים למשל.

אני לא מבין מה המיני אובססיה על "לשחק מעל הטבעת" באנ. בי. איי יש לפחות שלושה שחקנים צעירים, מוצלחים מאוד בעמדות שונות שמראים שאפשר להיות יעיל גם בדרכים אחרות. שליטה בגוף וסיומת עם ספיגה של מגע (לאבדיה יש את זה בגדול לעומת כל שחקן ישראלי אחר צעיר או בוגר שראיתי) למשל - הם כלים לא פחות חשובים שיש לו.

יש לו צעד ראשון מהיר יחסית, והקליעה נותנת לו עוד קצת הזדמנות לעקוף את היריב. גם מול שחקנים אתלטים ברמת הגיל שלו ומול האמריקאים לא הייתה לו בעיה להגיע לצבע ולהניע את כל המשחק של הנבחרת משם.

שמריירים עליו לוקחים בחשבון את כל הדברים האחרים שהוא יכול בעזרתם להשתלט על משחק. ריבאונד אדיר (רוצה יותר מכולם), ראיית המשחק כולל מסירות על מגרש שלם ברמת הפינצטה. לדעתי, הוא גם שחקן הגנה טוב. מזיז רגליים מהר, משתמש בגוף שלו נכון עם ידיים למעלה. כמו שצריך.

בטורניר הזה בניגוד לקיץ לא ראיתי אותו כל כך מוריד שחקנים עם הגב לסל. אני חושב שעם הגובה והטכניקה שלו זה שדה שהוא יכול לקושש בו עוד נקודות ברמות הגבוהות עם הנתונים הפיזיים שלו.

אוסטרליה אגב, סתם בשביל להשלים. באה עם הנבחרת הכי מוכשרת שלה מזה שנים, לפי כתבה שקראתי. אם אמצא אצרף.

_________________
Another gem from Tommy Heinsohn.

“I tell ya. I’d have to deck Nate. I’d have to deck him. He be coming and I’d lay one of those picks on him and he’d have to pick his teeth up off the court


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אפריל 09, 2018 10:46 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:21 pm
הודעות: 4655
בלוג: הצג בלוג (0)
השחקן הכי מוכשר שהיה פה מאז כספי ואולי יותר ממנו - חד משמעית

מה ייצא מזה? מוקדם לדעת, יש לו מי שדואג לו ולא ייתן לו להתייבש במכבי לאורך זמן.

אם לא יגיע להיות שחקן משפיע ביורוליג אז מישהו פישל בדרך.

_________________
לאמא שלך היו גם רגעים שבהם היתה לה פחות נחת. הגענו למשחק חוץ בחולון, וכל הקהל שם התחיל לשיר 'מוכתרי ההומו, מוכתרי ההומו'. רצתי אליה וצעקתי לה 'אסתר, אני נשבע לך שזה לא נכון, עם חצי מהבנות בקיבוץ הוא כבר היה'"
(עמית גל לאמיר מוכתרי)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אפריל 09, 2018 11:23 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 9985
בלוג: הצג בלוג (0)
החתול יובב כתב:
אני לא מבין מה המיני אובססיה על "לשחק מעל הטבעת" באנ. בי. איי יש לפחות שלושה שחקנים צעירים, מוצלחים מאוד בעמדות שונות שמראים שאפשר להיות יעיל גם בדרכים אחרות. שליטה בגוף וסיומת עם ספיגה של מגע (לאבדיה יש את זה בגדול לעומת כל שחקן ישראלי אחר צעיר או בוגר שראיתי) למשל - הם כלים לא פחות חשובים שיש לו.


זה כמו שתגיד: "מה האובססיה עם גובה? יש שחקנים 1.78 שהצליחו ב-NBA"
זה לא אובססיה, אלא אחד מכמה מדדים שמאוד משפיעים על הצלחה או אי הצלחה של שחקנים ב-NBA. יש שחקנים מיוחדים שהצליחו גם בלי יכולת אתלטית, אבל בכל הקשור לתחזיות עתידיות זה חיסרון משמעותי. עובדה שעדיין אני, וסקאוטים של ESPN, מחשיבים אותו כפוטנציאל NBA למרות שאין לו ניתור גבוה.


מבחינת הגישה שלו - מצפייה במשחקים בטורניר אבדיה "נובח" על שחקנים אחרים בכל הזדמנות ואחרי כל טעות, וגם נראה כמה פעמים מחליף מילים עם המאמן תוך הפגנת שפת גוף שלילית מאוד. בנוסף הייתה התקרית המכוערת והמיותרת לקראת סיום גמר גביע הנוער, כאשר כבר היה ברור שמכבי ת"א מפסידים ואבדיה התנהג בצורה מגעילה וכמעט התחיל מכות על כלום.
שוב, יש כאלה שיגידו שזה יכול להיות חיובי ומראה על חוצפה ובטחון ועל רצון עז לנצח, אבל כן יש עדיין עניין עם המניירות שלו.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אפריל 09, 2018 2:23 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' דצמבר 08, 2006 12:10 am
הודעות: 4723
בלוג: הצג בלוג (0)
מסכים עם שמואליקי. זה לא עניין של זהירות כמו ריאליות, היו פה לא מעט כוכבי נוער שהקריירה שלהם נגמרה בלא כלום.
אגב, אוחיון הוא אכן שחקן היורוליג האחרון שגדל פה, אבל אם רוצים למצוא שחקן יורוליג משפיע צריך ללכת עד טל בורשטיין.

לגבי אבדיה, זה ברור שהאתלטיות שלו היא חסרון משמעותי, במיוחד כשהוא עוד לא פגש גבוהים אמיתיים בחיים שלו (עם כל הכבוד לכמה אמריקאים שהולכים לשחק בקולג'ים עלומי שם). יש כוכבי יורוליג שלא הצליחו להתמודד עם הגובה והאתלטיות באנ.בי.איי, אז מן הסתם שיש הרבה סימני שאלה שמרחפים מעל אבדיה.
לגבי ההתנהגות שלו, מה שודים אמר. אין כאן שום קשר לאיזשהו משחק ספציפי מול סרביה, מספיק לראות את ההתנהגות שלו כל השנה בליגה לנוער.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אפריל 09, 2018 2:50 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:26 pm
הודעות: 4624
בלוג: הצג בלוג (0)
הוקיץ' כתב:
מסכים עם שמואליקי. זה לא עניין של זהירות כמו ריאליות, היו פה לא מעט כוכבי נוער שהקריירה שלהם נגמרה בלא כלום.
אגב, אוחיון הוא אכן שחקן היורוליג האחרון שגדל פה, אבל אם רוצים למצוא שחקן יורוליג משפיע צריך ללכת עד טל בורשטיין.


ליאור אליהו ויותם הלפרין היו שחקני יורוליג משפיעים לא פחות מבורשטין לטעמי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אפריל 09, 2018 3:01 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' דצמבר 08, 2006 12:10 am
הודעות: 4723
בלוג: הצג בלוג (0)
ליאור אליהו אולי, הלפרין היה שחקן מאוד מאוד שולי ברוב המוחלט של הקריירה שלו.
צריך גם לזכור שבורשטיין היה שחקן חמישייה בקבוצות הרבה יותר טובות מאשר הקבוצות בהן אליהו היה שחקן משפיע.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אפריל 09, 2018 3:17 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:26 pm
הודעות: 4624
בלוג: הצג בלוג (0)
בורשטין היה שחקן שולי יותר בקבוצות טובות יותר...

ליותם יש עונה של כמעט 14 נקודות ועוד עונה במכבי של קצת מעל 10 נקודות למשחק
בורשטין בשיאו היה שחקן של קצת פחות מ9 נקודות.

לא מזלזל בבורשטין לרגע, הוא נתן דברים מאוד חשובים כשחקן משלים לאחת הקבוצות הכי טובות בהיסטוריה באירופה (יש הטוענים הכי טובה) אבל לא חושב שקריירת היורוליג שלו הייתה משמעותית יותר משל יותם, בטח לא בפער ניכר.

נשאל אחרת - למה אתה מגדיר את בורשטין כשחקן יורוליג משמעותי ואת הלפרין (ואולי גם את אליהו) לא?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אפריל 09, 2018 3:25 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' דצמבר 08, 2006 12:10 am
הודעות: 4723
בלוג: הצג בלוג (0)
למה? כי הוא היה יותר משפיע.
כן, להלפרין הייתה עונה של 13 נקודות למשחק. בפאקינג אולימפיה לובליאנה. אתה משווה את זה לשחקן שקלע 8-9 נקודות למשחק והיה שחקן חמישייה באחת הקבוצות הגדולות בהסטוריה באירופית?
ואגב, מלבד שתי העונות האלו הלפרין היה שחקן מאוד שולי, יותר מבורשטיין. כך שלהגיד שבורשטיין היה תפקיד שולי יותר בקבוצות יותר טובות זה ממש לא נכון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אפריל 09, 2018 3:39 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:26 pm
הודעות: 4624
בלוג: הצג בלוג (0)
לבורשטין היה תפקיד שולי יותר מאשר הלפרין ב2 העונות האלו בקבוצות טובות יותר מהלפרין, זה ניסוח טוב יותר?

אולי הגזמתי עם זה שליותם הייתה קריירה משמעותית כמו לבורשטין, אבל סך הכל יותם היה שחקן יורוליג משמעותי (גם אם זה באולימפיה לובליאנה), לא רואה סיבה שלא...


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אפריל 09, 2018 3:47 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 9985
בלוג: הצג בלוג (0)
הוקיץ' כתב:
מסכים עם שמואליקי. זה לא עניין של זהירות כמו ריאליות, היו פה לא מעט כוכבי נוער שהקריירה שלהם נגמרה בלא כלום.
אגב, אוחיון הוא אכן שחקן היורוליג האחרון שגדל פה, אבל אם רוצים למצוא שחקן יורוליג משפיע צריך ללכת עד טל בורשטיין.

לגבי אבדיה, זה ברור שהאתלטיות שלו היא חסרון משמעותי, במיוחד כשהוא עוד לא פגש גבוהים אמיתיים בחיים שלו (עם כל הכבוד לכמה אמריקאים שהולכים לשחק בקולג'ים עלומי שם). יש כוכבי יורוליג שלא הצליחו להתמודד עם הגובה והאתלטיות באנ.בי.איי, אז מן הסתם שיש הרבה סימני שאלה שמרחפים מעל אבדיה.
לגבי ההתנהגות שלו, מה שודים אמר. אין כאן שום קשר לאיזשהו משחק ספציפי מול סרביה, מספיק לראות את ההתנהגות שלו כל השנה בליגה לנוער.


אז ריאלית המרחק בין אבדיה ל- nba הוא עדיין מאוד רחוק, אך עובדה שסקאוטים רשמו אותו בפנקסים שלהם כמועמד ל-nba.
הפוטנציאל שלו נמוך יותר משל כספי, אבל עדיין מאוד גבוה בסטנדרטים של ישראל. נחיה ונראה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אפריל 09, 2018 3:51 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 21969
בלוג: הצג בלוג (0)
אני אלך צעד אחד קדימה
מאז השחקנים שצוינו ( הלפרין , אליהו , אוחיון , כספי ומקל - פחות או יותר אותו הדור ) לא הצמחנו אפילו שחקן שאפשר לתת לו כמות סבירה של דקות בקבוצת יורוקאפ תחרותית ולהיות שקטים שהוא יתן את התרומה שלו באופן עקבי .
ללמדכם כמה המצב כאן קשה , וכמה "סטיות תקן" אבדיה ( או כל פרוספקט אחר ) צריך להיות מעל מה שמסביבו בכדי שבאמת יצא ממנו משהו .

אני מחזיק באותה הלוגיקה גם בענפי ספורט אחרים לאור הישגי הספורט הנהדרים שלנו בענפי הכדור , למשל ישי עוליאל בטניס ( נחשב אחד הטובים לגילו בגילאי הנוער , כיום כבר יש "זמירות" אחרות לגביו ... ) , מנור סולומון שאוטוטו עובר לסיטי בכדורגל וכו' וכו' ...

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אפריל 09, 2018 3:55 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ש' דצמבר 02, 2006 4:18 pm
הודעות: 49335
בלוג: הצג בלוג (6)
הלפרין בלובליאנה זו בסופו של דבר עונה אחת, בקבוצה מהדרג הנמוך ביורוליג (5 נצחונות ו-9 הפסדים, נפלה בשלב הראשון). הוקיץ' צודק לגמרי, אין פה בסיס להשוואה בכלל.

אני לא סותם את הגולל על אבדיה, אבל דווקא ההתנהגות שלו מעבר לכל דבר מקצועי לא מבשרת לי טובות. אולי אני טועה וזה יתועל לעבודה יותר קשה כדי להראות לכולם ולהצטיין, אבל בינתיים לא עושה רושם כזה מהמעט שראיתי.
אולי כשישחק קצת בבוגרים (בפורמט החדש של מכבי?) הוא יקבל קצת שיעור בצניעות.

_________________
אנחנו מגש היהודים שעליו לך ניתנה מדינת הכסף.
...הכרזה זו, במושב מועצת המדינה הזמנית (מגילת העצמאות)

ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את קרתגו ולבטל את חץ הפוזשן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אפריל 09, 2018 4:10 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 18755
בלוג: הצג בלוג (0)
הלפרין ב-2008 נבחר לחמישייה השניה של היורוליג. זה הישג שבורשטיין לא התקרב אליו.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אפריל 09, 2018 4:20 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' דצמבר 08, 2006 12:10 am
הודעות: 4723
בלוג: הצג בלוג (0)
ודים כתב:
הוקיץ' כתב:
מסכים עם שמואליקי. זה לא עניין של זהירות כמו ריאליות, היו פה לא מעט כוכבי נוער שהקריירה שלהם נגמרה בלא כלום.
אגב, אוחיון הוא אכן שחקן היורוליג האחרון שגדל פה, אבל אם רוצים למצוא שחקן יורוליג משפיע צריך ללכת עד טל בורשטיין.

לגבי אבדיה, זה ברור שהאתלטיות שלו היא חסרון משמעותי, במיוחד כשהוא עוד לא פגש גבוהים אמיתיים בחיים שלו (עם כל הכבוד לכמה אמריקאים שהולכים לשחק בקולג'ים עלומי שם). יש כוכבי יורוליג שלא הצליחו להתמודד עם הגובה והאתלטיות באנ.בי.איי, אז מן הסתם שיש הרבה סימני שאלה שמרחפים מעל אבדיה.
לגבי ההתנהגות שלו, מה שודים אמר. אין כאן שום קשר לאיזשהו משחק ספציפי מול סרביה, מספיק לראות את ההתנהגות שלו כל השנה בליגה לנוער.


אז ריאלית המרחק בין אבדיה ל- nba הוא עדיין מאוד רחוק, אך עובדה שסקאוטים רשמו אותו בפנקסים שלהם כמועמד ל-nba.
הפוטנציאל שלו נמוך יותר משל כספי, אבל עדיין מאוד גבוה בסטנדרטים של ישראל. נחיה ונראה.

רשמו אותו בפנקסים כי הכשרון קיים, אבל כמו שאתה יודע הרוב המוחלט של אלה שנרשמים בפנקסים לא מגיעים בסופו של דבר.
בסופו של דבר גם כספי, אולי השחקן הכי מוכשר שצמח פה אי פעם (או לפחות אחד המוכשרים), הוא שחקן אנ.בי.איי גבולי מאוד מבחינת כישרון נטו. זה האופי בעיקר שהביא אותו לעשות קריירה כל כך ארוכה מעבר לים.
זה לא אומר שלאבדיה אין סיכוי, אלא שריאלית גם אם הוא יהיה "רק" שחקן יורוליג משפיע למשך הרבה שנים (כמו בורשטיין) זה יהיה יפה מאוד.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אפריל 09, 2018 4:23 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' מרץ 02, 2007 2:45 am
הודעות: 4189
בלוג: הצג בלוג (0)
אז ראיתי עכשיו חלקים מהמשחק נגד אוסטרליה שהנבחרת שלה מאוד גבוהה עם שני שחקנים של 2.08 ו 2.11 וחוסר האתלטיות של אבדיה לעומתם בלט. אז נכון, זה רק משחק אחד, אבל בעיני, עד שהוא לא יראה שהוא יודע לשחק גם נגד שחקנים פיזיים הרבה יותר ממנו, שזה מה שהוא אמור לפגוש בנבא, הוא לא יוכל להגיע לשם, אלא אם כן הוא יפתח יכולות אחרות ברמה גבוהה מאוד.

_________________
שמעון מזרחי תתפטר כבר


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אפריל 09, 2018 4:38 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' ינואר 24, 2007 12:29 am
הודעות: 2783
בלוג: הצג בלוג (0)
באופן תיאורטי כאמור האם הוא מסוגל להיות שחקן שולי באנ. בי. איי היא שאלה פחות מעניינת. קודם כל אירופה, קודם כל שחקן שישנה את הנבחרת. אלה מטרות קרובות יותר.

אם לוקחים בחשבון שהוא יבסס מהר את הקליעה שלו ברמת הבוגרים, עובדה זו לצד הטעיות הגוף והיציאה הסבירה פלוס מהמקום תקנה לו כניסה בטוחה לאזור הצבע, משם בדרך כלל הוא מעדיף למסור, אופציה שנייה ברמה האירופאית הגבוהה יכולה עדיין להיות זמינה בשבילו כבדרך כלל הוא מעדיף לחדור עד הסוף וכפי שאמרתי הוא נהדר בסיומת עם ספיגה של מגע. ברמת אנ בי איי הצבע נעול וסגור יותר בשביל זה הוא צריך לפתח יותר את המשחק חצי מרחק שלו. לא מזיז לי המשחק מעל הטבעת והאתלטיות שיעבוד על עצירה ועלייה מחצי מרחק, שיעבוד על תנועות עם הגב לסל. אלה כלים שיכולים לפרנס אותו ברמות הגבוהות במידה והוא מפתח אותם.

וכמו שודים בזמנו כתב. ברמת הנבחרת יכולת המסירה שלו יכולה לייתר את חרדת האין פוינט גארדים המסתמנת.

אישית לא רואה איך לכספי הצעיר היה פוטנציאל גבוה ממנו. עוד פעם אתלטיות? לאבדיה יש כמה תכונות שלכספי לא היה.

_________________
Another gem from Tommy Heinsohn.

“I tell ya. I’d have to deck Nate. I’d have to deck him. He be coming and I’d lay one of those picks on him and he’d have to pick his teeth up off the court


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אפריל 09, 2018 4:41 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 9985
בלוג: הצג בלוג (0)
הוקיץ' כתב:
ודים כתב:
הוקיץ' כתב:
מסכים עם שמואליקי. זה לא עניין של זהירות כמו ריאליות, היו פה לא מעט כוכבי נוער שהקריירה שלהם נגמרה בלא כלום.
אגב, אוחיון הוא אכן שחקן היורוליג האחרון שגדל פה, אבל אם רוצים למצוא שחקן יורוליג משפיע צריך ללכת עד טל בורשטיין.

לגבי אבדיה, זה ברור שהאתלטיות שלו היא חסרון משמעותי, במיוחד כשהוא עוד לא פגש גבוהים אמיתיים בחיים שלו (עם כל הכבוד לכמה אמריקאים שהולכים לשחק בקולג'ים עלומי שם). יש כוכבי יורוליג שלא הצליחו להתמודד עם הגובה והאתלטיות באנ.בי.איי, אז מן הסתם שיש הרבה סימני שאלה שמרחפים מעל אבדיה.
לגבי ההתנהגות שלו, מה שודים אמר. אין כאן שום קשר לאיזשהו משחק ספציפי מול סרביה, מספיק לראות את ההתנהגות שלו כל השנה בליגה לנוער.


אז ריאלית המרחק בין אבדיה ל- nba הוא עדיין מאוד רחוק, אך עובדה שסקאוטים רשמו אותו בפנקסים שלהם כמועמד ל-nba.
הפוטנציאל שלו נמוך יותר משל כספי, אבל עדיין מאוד גבוה בסטנדרטים של ישראל. נחיה ונראה.

רשמו אותו בפנקסים כי הכשרון קיים, אבל כמו שאתה יודע הרוב המוחלט של אלה שנרשמים בפנקסים לא מגיעים בסופו של דבר.
בסופו של דבר גם כספי, אולי השחקן הכי מוכשר שצמח פה אי פעם (או לפחות אחד המוכשרים), הוא שחקן אנ.בי.איי גבולי מאוד מבחינת כישרון נטו. זה האופי בעיקר שהביא אותו לעשות קריירה כל כך ארוכה מעבר לים.
זה לא אומר שלאבדיה אין סיכוי, אלא שריאלית גם אם הוא יהיה "רק" שחקן יורוליג משפיע למשך הרבה שנים (כמו בורשטיין) זה יהיה יפה מאוד.

אנחנו מסכימים לגבי אבדיה, אבל אולי פשוט יש לנו פירוש שונה למילה פוטנציאל, כי זה מה שנשאלנו בתחילת האשכול.
לא על כל שחקן צעיר אתה יכול להגיד שיש לו פוטנציאל NBA (שכמובן לא מבטיח כלום), אבל אבדיה כן שם.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 605 הודעות ]  עבור לעמוד 1, 2, 3, 4, 5 ... 25  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Att, B.a.c, bangalaDesh, Google [Bot], הודי, עופר האדום ו 21 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.