סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ב' ספטמבר 30, 2024 9:29 pm

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 82 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: Re: עטר במכבי חיפה
הודעהפורסם: ו' אוקטובר 26, 2012 11:16 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' ינואר 12, 2012 10:30 pm
הודעות: 1490
בלוג: הצג בלוג (0)
יואב כתב:
מכבי היא בהחלט קבוצה סבירה. הפועל ת"א, לטעמי, נהנתה מלוח משחקים נוח ביחס לזה של מכבי ובמיוחד לאור זה שקיבלה מכבי חיפה.
אני לא רואה את הפועל, בסגלה הנוכחי, מחזיקה מעמד בשתי החזיתות. מדובר בקבוצה חלשה סך הכול ועם הכל הכבוד לניצחון על מכבי חיפה. כעת כשתשחק היום בליגה האירופאית, בשני מול בית"ר ואז בליגה שוב ואז פעם נוספת אירופאית, נראה איך הם מתמודדים. שלושת המשחקים בליגה - בית"ר בטדי, נתניה באיצטדיון החדש ואז דרבי יעניק לנו מעט מושג על היכולת שלהם לתמרן בין שתי החזיתות בלי איזו פגרת נבחרת באמצע.

תשמח לשמוע שכבר בערך בדקה ה40 אתמול מול פלזן לשחקני הפועל לא היה אוויר...


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: עטר במכבי חיפה
הודעהפורסם: ו' אוקטובר 26, 2012 11:49 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' אוגוסט 12, 2008 12:34 am
הודעות: 4587
בלוג: הצג בלוג (0)
זה לא דבר שצריך לשמח אותי אלא משהו שהיה לי ברור שיקרה היות וראיתי את הפועל מתחילת העונה.
הניצחון בפנדל מול הפועל ר"ג, הנס שהצליחו להחזיק מחצית שלמה מול לחץ אדיר של סכנין, מול בני יהודה ששלטה ושלטה והחטיאה בלי הפסקה ובסוף הפועל גמרו את המשחק עם השני. מדובר בקבוצה לא רעה אבל עם קאדר שחקנים קטן מאוד ושכמעט ולא מייצרת רוטציות בין השחקנים. החולשה שלה בקישור האחורי וההגנה(שאותה מסתיר היטב עד כה אדל) לא תוכל להמשיך ולהסתיר את עצמה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: עטר במכבי חיפה
הודעהפורסם: ו' אוקטובר 26, 2012 8:35 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: א' מאי 24, 2009 7:36 pm
הודעות: 5697
בלוג: הצג בלוג (0)
יואב אתה קופץ למסקנות מהירות מדי לגבי הפועל. צריך לזכור גם שהקבוצה עברה מהפך ניהולי בקיץ ומהפך בצוות האימון אחרי שהעונה התחילה,
שתי סיבות שאי אפשר להמעיט בערכן שהביאו למה שכתבת על היכולת של הפועל במשחקים בפתיחת העונה נגד קבוצות חלשות יחסית.

הבעיות הניהוליות הביאו בין היתר לכך שטוטו תמוז הצטרף לקבוצה בשלב מאוחר, וההצטרפות שלו הביאה שינוי מהותי בסגנון הקבוצה ומעבר למשחק עם שלושה חלוצים באופן קבוע.

ההחלפה של שירזי באבוקסיס הביאה לשינוי תפיסה בתוך קבוצת השחקנים שהיו צריכים להתרגל לשיטה אחרת, פילוסופיית משחק אחרת, רוטציה אחרת.
ההחלפה של המאמן הביאה לכך שלהפועל יש היום 3 זרים שלא מוצאים את מקומם בקבוצה, פנטסיל, קוטיניו ופטקוביץ'. פנטסיל עוד רואה מגרש כמחליף וצפוי להיות בהרכב בהמשך העונה, השניים האחרים לא יישארו פה עד סוף העונה ויוחלפו באחרים.

חלק מהשינוי בפילוסופיית המשחק זה שאבוקסיס, תלמידו של גוטמן, הכניס שיטה אחרת לקבוצה, חלק מהשיטה של גוטמן שסיפרו עליה כאן בנושא אחר,
אותה שיטה שראינו מבוצעת כהלכה נגד מכבי חיפה, התבצרות בהגנה למשך רבע שעה שמשכה את כל חיפה קדימה ונתנה לאבוקסיס בדיוק את מה שהוא בנה עליו - יציאה של המגינים היריבים קדימה התקפה אחר התקפה, בעלייה הרביעית-חמישית-שישית הקשר האחורי כבר פחות ממושמע ופחות נע לאגף כדי לחפות על המגן, ואז נפתחת לך הדלת למתפרצת של סילון כמו טל בן חיים כשכל האגף שלו פנוי ולאמצע מצטרפים עם הפנים לשער שחקנים בעדיפות מספרית על ההגנה הרופפת של היריבה בדקות של "שיא הלחץ" שלה על השער היריב.


לגבי ההתמודדות של הפועל בשתי מסגרות- אז עוד 3 משחקים בלבד זה נגמר. שטויות, יש להם חצי עונה שלמה בלי אירופה על הראש.


ה"קאדר הקטן מאוד" של הפועל כולל 9 שחקני הגנה ברמה יחסית גבוהה בליגה הישראלית ( פנטסיל, חוטבא, דנין, אנטבי, באדיר, חיימוביץ', בן יוסף, שושן, פטקוביץ'.)
לא חושב שיש קבוצה בארץ עם קאדר הגנתי מרשים יותר. גם לא אצל היריבה על האליפות, עם מגן שמאלי שלא ידע בחיים שלו לעשות הגנה ומגן ימני שעוד יעלה לה בשערים תוך כדי שהוא גדל.

במרכז הקישור הקאדר הקטן מציג את דאבל דג'מבה, אבוטבול, גורדנה, קוטיניו והיהלום ממן.

בקישור ההתקפי ובחוד יש את גילי ורמוט, אלרואי כהן, מרעי, טל בן חיים, עומר דמארי, וטוטו תמוז.

או במילה אחת, נובמת.
איזה קאדר קטן שחזרת עליו בכמה הודעות ואיזה נעליים.
להפך, סגל ארוך מאוד, מאוד בקנה מידה ישראלי, גם בהשוואה לעבר וגם בהשוואה ליריבות של היום.

_________________
אלון:
5 או 10 זה פשוט מדי. אני בעד שרוני יעשה חישוב של ממוצע כלשהו פר עמדה ונמצא מספר מעניין להכפיל אותו בוא נגיד pi או e. אח"כ כדי להוסיף אלמנט אקראי נבקש ממוק לחשוב על מספר נגיד 36D או 350CC ונראה כבר מה יצא.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: עטר במכבי חיפה
הודעהפורסם: ו' אוקטובר 26, 2012 9:13 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' אוגוסט 12, 2008 12:34 am
הודעות: 4587
בלוג: הצג בלוג (0)
9 שחקני הגנה ברמה גבוה? אתה בטוח שהתכוונת לשחקנים שמנית ולא לאלו אחרים. שלא תסנוור אף אחד העובדה שהיא ספגה עד כה שער אחד בליגה. נראה איך זה יחזיק בעוד סיבוב, סיבוב וחצי.
נעבור על הרשימה שהעברת רגע בהגנה:
פנטסיל - נראה כמו הצל של השחקן שהיה פה במכבי ובקדנצייה הראשונה שלו בהפועל. מאבד כדורים ושחקן ליגה סביר. לא טוב ובטח לא רמה גבוה.
חוטבא, דנין, אנטבי - שלושה מגינים חלשים. לא פחות ולא יותר.
פטקוביץ - לא שיחק דקה מהרגע שנחת בשדה התעופה. איך קבעת שהוא רמה גבוה? בגלל שהוא זר? או שמא ואתה הולך לאימונים. ואחרי הריאיון שהעניק השבוע, סביר שהמרחק שלו מהדשא יהיה אפילו גדול יותר ממה שהיה עד עכשיו.
באדיר, חיימוביץ' - מרכז הגנה סביר במושגי הליגה. אם אתה חושב שהם מעבר לסביר גם במושגי הליגה, אז לא ראית את המשחקים של הפועל וכמות הפעמים בהם הובכה. יש להפועל שוער ליגה טוב מאוד שמחפה על הטעויות האלו עד כה.
בן יוסף - הבאת את בן יוסף כשחקן חיזוק. אם הוא לא פותח, מה זה אומר עליו?
שושן - הודח מההרכב בגלל חיימוביץ. את חיימוביץ הגדרתי כבלם חלש, אז אני מניח שאתה יכול לנחש מה אני חושב על שושן.

גם בקישור אתה ממשיך להוסיף מידע שגוי ומוטעה בשביל שתשרת את המנטרה הסופית שלך(אתה יכול להיות עיתונאי ספורט בארצנו) -
אבוטבול עוד פצוע ולא ממש במצב לעזור להם בחודש העמוס שמצפה להם.
קוטיניו לא נספר מאז הגיע יוסי אבוקסיס.
דג'מבה זה הקשר האחורי האפריקאי החלש ביותר שנחת בארץ מאז דולי ג'ונסון.

אתה יכול להמשיך ולמנות פה עשרות שחקנים אבל בפועל, הפועל ת"א רצה עם קאדר של 8-9 שחקנים כשהרוטציה ביניהם כמעט ולא קיימת. לא רק "הכדורגל הישראלי" השם בכך שבמחצית השניה הם לא יכלו לרוץ. כשאתה משחק 72 שעות אחרי משחק כל כך אמצוינאלי עמוס לחץ כמו חיפה, אז אתה מגיע עם רגליים כבדות וקשות למשחק שלאחר מכן.
אתה חושב שהמסע האירופאי זה רק 'חודש' ונגמר? איוניר יכול לומר לך מה עשה לו המסע האירופאי בשלב הבתים ואיזה משקעים השאיר אצל הקבוצה שלו. המשברים מגיעים מהפסדים כאלו שבין הטיסות והמשחקים בארץ.


נערך לאחרונה על ידי יואב בתאריך ו' אוקטובר 26, 2012 10:25 pm, נערך פעם אחת בסך הכל.

חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: עטר במכבי חיפה
הודעהפורסם: ו' אוקטובר 26, 2012 9:28 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 15492
מיקום: במרתף
בלוג: הצג בלוג (0)
צ'ונסי, אני מבין קטן מאוד בכדורגל ובטח ובטח שאני לא מכיר את רוב השמות בסגל של הפועל ת"א כדי לחוות עליהם דיעה, אבל זה לא ממש הגיוני להגיד שפטקוביץ' וקוטיניו הם חלק מהקאדר העמוק והמרשים של הפועל כשרק כמה שורות קודם לכן אתה רושם שהם לא רואים מגרש וכנראה יוחלפו בקרוב.

_________________
כורסה נוחה זה התחלה של סוף


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: עטר במכבי חיפה
הודעהפורסם: ו' אוקטובר 26, 2012 11:06 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: א' מאי 24, 2009 7:36 pm
הודעות: 5697
בלוג: הצג בלוג (0)
מרשים רשמתי רק שהשמות בהגנה מרשימים יותר מהשמות בהגנה של מכבי, בסך הכללי.
הם חלק מהסגל העמוק כי הם חלק מהסגל העמוק. זוהי עובדה.
קוטיניו כרגע בקצה הרוטציה בקישור המרכזי, בלי אבוטבול שעוד יחזור. הוא לא צריך להיות זר סופר מרשים בשביל לתת יותר עומק להפועל בעמדה הזאת על פני שחקנים שרק עלו מהנוער שבדרך כלל נמצאים בעמדה הזאת ברוטציה.


יואב-
עם כל ההתגוננות המרשימה והתוקפנית שלך, לא חידשת דבר מלבד כך שאתה מחזיק בדיעות. שגויות אמנם, אבל לפחות יש לך.

א. כן, 9 שחקנים ברמה גבוהה יחסית לרמת הליגה הישראלית. כשאני אומר יחסית לליגה הישראלית אני מתייחס לכך שבין 8-9 שחקני הרוטציה בהגנה בין שלושת הקבוצות עם הסגלים הכי עמוקים בליגה, מכבי חיפה והפועל ומכבי ת"א, הסך הכולל של טיב השחקנים מבחינתי בהפועל עולה על היריבות.

פנטסיל- אכן נראה כמו צל, בגלל זה הוא לא בהרכב. כשיחזור לעצמו, ישחק בהרכב. אני אישית מעדיף את הצל של פנטסיל על חוכמת המשחק הלא קיימת של משומר במכבי חיפה, ואם הייתי אוהד מכבי ת"א הייתי מפחד מאוד מפציעה או היחלשות עם התגברות הלחץ והמעמד אצל עומר ורד שכן אין לו מחליף.

חוטבא,דנין,אנטבי- חלשים לאיפה לא פחות ולא יותר? את דנין גם אני לא אוהב, אבל גם אותו אני לוקח הרבה לפני יואב זיו. באשר לשניים האחרים, לא פחות ולא יותר, הם עושים את מלאכת ההגנה, של מגן שמאלי נזכיר, באיכות של עשרות מונים על פני יואב זיו וטאווטחה, בעיקר אנטבי, המגן השמאלי הפותח. לא מעניין אותי שהוא בן 200, הוא כרגע המגן השמאלי לכל הפחות בין השלושה הטובים בארץ.

פטקוביץ'- אני אגלה לך סוד, משדרים כדורגל בינלאומי בארץ, ויש אפילו אינטרנט שבו אפשר לצפות בערך בכל משחק בליגה ראשונה בעולם. נסה את זה. ראיתי את פטקוביץ' מספיק משחקים בנבחרות סרביה השונות ובליגה הגרמנית בשביל לדעת שברמת הליגה הישראלית הוא שחקן ברמה גבוהה, שלא משחק גם בגלל שיש בסגל מספר בלמים ישראלים ברמה גבוהה יחסית גם כן.

לגבי השאר- סבבה שאתה חושב שחיימוביץ' בלם חלש, זה רק אומר שאין לך הרבה הבנה בעומק הליגה הישראלית או באיכות הליגה הישראלית.
חיימוביץ' אחד משלושת הבלמים הישראלים הטובים בליגה, לכל הפחות.
באדיר בלם ברמה גבוהה מאוד לליגה הישראלית. כנ"ל בן יוסף כשהוא כשיר.
שושן בתור בלם מחליף זה לוקסוס.

דג'מבה הקשר האפריקאי החלש ביותר?
:)
אין לי תגובה הולמת יותר.
הכי מצחיק שזה בא ממשתמש שלא פעם טוען פה נגד "הישראליות" ששופטים שחקנים/מאמנים מוקדם מדי.
נו מילא.

איווניר יכול לספר לי מה עושה מסע אירופי?
עוד :)
קבוצות אחרות של מכבי בעשר השנים האחרונות שלא היו באירופה מוכיחות לך שאם לאיווניר לא היה אירופה הוא היה דורס את הליגה?
נובמת.

_________________
אלון:
5 או 10 זה פשוט מדי. אני בעד שרוני יעשה חישוב של ממוצע כלשהו פר עמדה ונמצא מספר מעניין להכפיל אותו בוא נגיד pi או e. אח"כ כדי להוסיף אלמנט אקראי נבקש ממוק לחשוב על מספר נגיד 36D או 350CC ונראה כבר מה יצא.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: עטר במכבי חיפה
הודעהפורסם: ו' אוקטובר 26, 2012 11:10 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 7:52 pm
הודעות: 1745
בלוג: הצג בלוג (0)
הכיוון של צ'ונסי נכון. נכון שמתישהו הם יתחילו לקבל יותר שערים אבל זה גם נכון שמתישהו הם יתחילו לקבל צורה של קבוצה. יש להם חלוצים מצויינים, השלישיה עם היכולת הכי טובה מבין קבוצות הצמרת בארץ (גם ממכבי, שמשתפרת אבל נופלת - וברוב המקרים קמה - על הקריזות של גונזאלו), יש להם הגנה שאיכשהו עובדת (ליצנים ומבוגרים, אבל עובדת), ומאמן שעוד טעון הוכחה אבל יש לו שיטה סדורה, עבר במועדון עם הצלחות כחבר צוות מקצועי ופחות ניצן שירזי. אני מאוד חושש מהם. פגרת רבין באה להם בזמן כדי שיוכלו להרים את הראש ולהתחבר קצת עם המאמן. רק המחשבה על חוליית החלוצים ו"מה יהיה כשגילי ורמוט יתחיל לשחק כדורגל" מטרידה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: עטר במכבי חיפה
הודעהפורסם: ו' אוקטובר 26, 2012 11:24 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 7:52 pm
הודעות: 1745
בלוג: הצג בלוג (0)
צ'ונסי-

ורד לא שחקן הרכב. הוא פצוע, ועל העמדה שלו אמור לשחק סטיב גורי (וגם שיחק במשחק הבית האחרון). כשגורי לא שיחק עשה זאת שרן ייני.

אני לא משתגע על יואב זיו אבל אני יודע למה הוא משחק. הוא שחקן התקפה טוב (למרות קבלת החלטות לא טובה), הוא יורק דם במגרש ונלחם המון ועם כל הכבוד- הוא שחקן נבחרת פותח. מגנים שמאליים אין בארץ נורמאליים באף קבוצה. גם לא אנטבי שמהירות זה לא הצד החזק שלו כיום.

ממשחקים של הפועל ת"א שראינו השנה ראינו קבוצה לא מתואמת עם הרבה חורים. אם הייתי הפועל, הייתי מאוד חושש מהדרבי כי הקישור הצהוב יהרוג אותם במרכז המגרש. התקווה הגדולה האדומה זה שהניצול מצבים יהיה מקסימלי עם מתפרצות מהירות, וכמובן כדורי גובה..


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: עטר במכבי חיפה
הודעהפורסם: ו' אוקטובר 26, 2012 11:27 pm 
מחובר
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 23150
מיקום: OC
בלוג: הצג בלוג (0)
לא מביו כלום בכדורגל, אבל תגידו לי הבאדיר הזה, הוא לא בן 300 בערך? אני די בטוח שאני זוכר אותו עוד מאמצע שנות התשעים בהפועל פתח תקוה

_________________
תודה לאלוהי הבירה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: עטר במכבי חיפה
הודעהפורסם: ו' אוקטובר 26, 2012 11:27 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' אוגוסט 12, 2008 12:34 am
הודעות: 4587
בלוג: הצג בלוג (0)
אתה מדבר על זה שראית את פטקוביץ' בנבחרות סרביה(אני הבנתי שהוא רשם מספר חד-ספרתי של הופעות בנבחרת הצעירה של סרביה), ובליגה הגרמנית שם הוא רשם 9 הופעות. מי יודע, אולי התמזל מזלך לצפות בעילוי בנקודות הזמן הנכונות בשביל לקלוט אותו באיזה משחק מתוך התשעה שרשם במשך שלוש עונות באיינטרכט פרנקפורט. ואם הוא שחקן טוב ועם כמה שהוא טוב לפניו חיימוביץ ובדיר "המעולים", לא היה ניתן למצוא לו ולו דקת משחק בגביע הטוטו? ראוי לציין שפטקוביץ הוא גם מגן, ולא רק בלם, אבל כנראה שעל הקווים רצים מאייקון ואלבס אז לעילוי מסרביה קשה למצוא מקום.

לגבי ורד, אני אוהד מכבי ת"א ולמרות שאני אוהב מאוד את עומר ורד, אני לא מפסיד שעות שינה בעקבות הפציעה שלו כי דווקא התגלה לו מחליף שהיה אחד מהשחקנים הטובים במשחק מול המוליכה, אשדוד, סטיב גוהורי.
חיימוביץ אחד משלושת הבלמים הטובים בליגה? לדעתי לא. לדעתי טיבי, צדק וקינן עולים עליו. השניים הראשונים עוד צעירים ולפניהם עקומת השתפרות(מאמין). לחיימוביץ לא ממש.

נכון, אני מרבה לומר כי צריך לתת זמן לפני שעושים משפטי שדה לשחקנים ומאמנים, אבל אחרי עשרה משחקים של הפועל והמון קבוצות אחרות, אני יכול להרשות לעצמי לחוות דעה על שחקן מסוים גם אם היא נחרצת. שחקן שכל משחק יש לו טעות אחת של מכירה(שפה של השכונה) ומשחק בעיקר לרוחב. גם התאקלים שלו הם לא משהו לכתוב עליהם בבית.

לגבי איוניר ומכבי, ציינתי בפרט את מכבי של איווניר כי שם הייתה תחושה שמגובה בתחילת עונה מצוינת שכללה גם ניצחונות וכדורגל טוב. שני אלמנטים שלא התרחשו בכל עונה בעשור האחרון והציפיות שנלוו לקבוצה הסתיימו מוקדם יותר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: עטר במכבי חיפה
הודעהפורסם: ש' אוקטובר 27, 2012 1:54 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' ינואר 12, 2012 10:30 pm
הודעות: 1490
בלוג: הצג בלוג (0)
לא ראיתי כמעט כדורגל ישראלי השנה אבל אם ההגנה של הפועל היא טובה בקנה מידה ישראלי (ויסלח לי אדל ועם כל הכבוד לבאדיר שאני מעריץ) אז המצב קשה...


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: עטר במכבי חיפה
הודעהפורסם: ש' אוקטובר 27, 2012 2:02 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' אוגוסט 12, 2008 12:34 am
הודעות: 4587
בלוג: הצג בלוג (0)
לא צריך להיות דרמטיים. הגנה פחות מנוסה כמו גבאי - חסארמה - צדק/טיבי - מאטוביץ בחזקת שוער טוב כמו עמוס עשתה פה שמות.
זה לא שפעם היה פה מדהים והיום כבר לא. הפועל היא קבוצה סבירה פלוס עם הגנת ליגה סבירה במונחי הליגה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: עטר במכבי חיפה
הודעהפורסם: ש' אוקטובר 27, 2012 2:12 am 
מנותק
Junior

הצטרף: א' מאי 24, 2009 7:36 pm
הודעות: 5697
בלוג: הצג בלוג (0)
פאנוש כתב:
צ'ונסי-

ורד לא שחקן הרכב. הוא פצוע, ועל העמדה שלו אמור לשחק סטיב גורי (וגם שיחק במשחק הבית האחרון). כשגורי לא שיחק עשה זאת שרן ייני.

אני לא משתגע על יואב זיו אבל אני יודע למה הוא משחק. הוא שחקן התקפה טוב (למרות קבלת החלטות לא טובה), הוא יורק דם במגרש ונלחם המון ועם כל הכבוד- הוא שחקן נבחרת פותח. מגנים שמאליים אין בארץ נורמאליים באף קבוצה. גם לא אנטבי שמהירות זה לא הצד החזק שלו כיום.

ממשחקים של הפועל ת"א שראינו השנה ראינו קבוצה לא מתואמת עם הרבה חורים. אם הייתי הפועל, הייתי מאוד חושש מהדרבי כי הקישור הצהוב יהרוג אותם במרכז המגרש. התקווה הגדולה האדומה זה שהניצול מצבים יהיה מקסימלי עם מתפרצות מהירות, וכמובן כדורי גובה..


ממה שאני זוכר גורי כל הקריירה שלו לא שיחק מגן ימני למעט מילוי חורים פעם ב.
גם שירן ייני כמובן לא מגן ימני.
לזה הכוונה בכך שלורד אין מחליף.

_________________
אלון:
5 או 10 זה פשוט מדי. אני בעד שרוני יעשה חישוב של ממוצע כלשהו פר עמדה ונמצא מספר מעניין להכפיל אותו בוא נגיד pi או e. אח"כ כדי להוסיף אלמנט אקראי נבקש ממוק לחשוב על מספר נגיד 36D או 350CC ונראה כבר מה יצא.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: עטר במכבי חיפה
הודעהפורסם: ש' אוקטובר 27, 2012 3:53 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 7:52 pm
הודעות: 1745
בלוג: הצג בלוג (0)
יש. אני לא חושב שורד יחזור להיות שחקן הרכב. הוא מסוגל לרוץ פחות ממחצית ועד שהוא ישפר את ההיבט הזה, בהינתן האלטרנטיבות של שחקן רכש וכלבויניק כמו ייני, הוא יתייבש בחוץ עד שיושאל לקבוצה קטנה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: עטר במכבי חיפה
הודעהפורסם: ש' אוקטובר 27, 2012 9:03 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 21969
בלוג: הצג בלוג (0)
אני לא ממש צופה במשחקי הכדורגל אבל בכל זאת כמה הערות מהצד :
* הפועל ספגה עד כה שער בודד ב-6 משחקים בליגה . גם באירופה קצב הספיגה שלה ( 7 שערים ב-5 משחקים ) בהחלט סביר .
* עם כל הבינוניות שלהם עד כה ( ע"פ הדיווחים , אני כאמור לא ממש יכול לשפוט ) , הם בקצב צבירת נקודות מצוין , ובהחלט יכולים לקוות לשדרוג באמצע העונה - עקב שיפור במצבת הזרים , והפחתה בעומס המשחקים .

אם אני צריך להמר היום - הפועל לוקחים אליפות ובצורה לא קשה מדי , נניח משהו בין 5 ל-10 הפרש ממכבי .

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: עטר במכבי חיפה
הודעהפורסם: ש' אוקטובר 27, 2012 9:10 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 15492
מיקום: במרתף
בלוג: הצג בלוג (0)
נו, גם בשנה שעברה בשלב הזה כולם הימרו על הפועל כאלופה אם זכור לי נכון.

_________________
כורסה נוחה זה התחלה של סוף


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: עטר במכבי חיפה
הודעהפורסם: ש' אוקטובר 27, 2012 10:02 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' אוגוסט 12, 2008 12:34 am
הודעות: 4587
בלוג: הצג בלוג (0)
שמוליק, לא כל-כך הבנתי איך הגעת למסקנה הזו. זאת אומרת, איך היא מגיעה בהקשר של הפועל ולא נניח בהקשר של מכבי ואולי אפילו של אשדוד. אם אתה מחשב את קצב הנקודות שלהם כרגע שהוא 15 מ-18 אפשריות, וניזון מדעות של אחרים ובעצם מבין(אני מניח שכך אתה מבין) כי חולשתה של הפועל היא בשחקנים הזרים ובעומס המשחקים, אז מחשב שכשעומס המשחקים ייפחת וכשיגיע מועד העברות בינואר(אלא אם מאמין שהזרים יהיו בקו עלייה) ויתחזקו בזרים, אז קצב צבירת הנקודות של הקבוצה יישאר בערך זהה בעוד השאר ידעכו.

אז ככה - מעטים מאוד הזרים שמגיעים לפה בינואר ומשדרגים קבוצה. אני לא מדבר על אלו בתחתית שפיק הברכיים ממאבקים נגד הירידה שולחת אותם אל פנקס הצ'קים, אלא קבוצה כמו הפועל ששחקן זר אחד או שניים יכול להיות ההבדל בין אליפות לבין סגנות. לגבי עומס המשחקים, עד כה הוא לא באמת הורגש היות ופעם אחת המשחק נדחה נגד בית"ר נדחה עקב חג הסוכות ובהמשך הייתה פגרת נבחרת. הפועל תצטרך להתמודד עם העומס הזה כעת כשאין חגים ואין פגרות מתוכננות.

אגב, אז מה אם הפועל ספגה שער אחד? איך הרישא שלך מתחברת לסיפא שאומרת שהיא יכולה להשתפר ולצמוח אם יעשו כך וכך? מכבי היא הקבוצה האטרקטיבית בליגה עם 15 שערים ב-7 משחקים. אז מה?


נערך לאחרונה על ידי יואב בתאריך ש' אוקטובר 27, 2012 10:17 pm, נערך 2 פעמים בסך הכל.

חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: עטר במכבי חיפה
הודעהפורסם: ש' אוקטובר 27, 2012 10:13 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 21969
בלוג: הצג בלוג (0)
לתחושתי להפועל יש עוד טווח שיפור העונה , למכבי פחות .

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: עטר במכבי חיפה
הודעהפורסם: ש' אוקטובר 27, 2012 10:51 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' אפריל 10, 2008 11:22 pm
הודעות: 2360
בלוג: הצג בלוג (0)
איך מצד אחד אפשר להגיד שאתה לא צופה בכדורגל, מצד שני לעשות הערכות לפי סטטיסטיקות יבשות ותחושות בטן? כמובן שאפשר, אבל קשה להתייחס לזה ברצינות.

הפועל סה"כ קבוצה טובה לליגת הישראלית, בהחלט מועמדת לגיטימית לאליפות (במיוחד אחרי שחיפה יצאה כנראה מהמירוץ). ההגנה והקישור האחורי של הפועל, חלש, כבד, איטי ומאוד זקן. ביום שבו אנטבי, פנסטיל ובאדיר פותחים באותו הרכב, כל קבוצה סבירה עם חלוץ מהיר תביך הרבה מאוד את ההגנה הזאת (אגב, מה שבאמת קורה, רק זה לא מתורגם לשערים). לעומת זאת, הקישור ההתקפי וההתקפה של הפועל, כנראה הטוב בארץ ובכל משחק נתוך הם שווים איזה שני גולים לפחות.

מכבי, לפי הסגל שלהם, לא יותר טובים משנה שעברה או לפניי שנתיים, כנראה זה באמת בא מכיוון הצוות המקצועי. הבעיה של מכבי, שלפי השיטה שהם משחקים (יעני ברצלונה), הם צריכים שחקנים מהירים בהתקפה ואת זה אין למכבי. הקישור האחורי ומרכז ההגנה זה הצד הכי חזק במכבי (בנוסף לאניימה כמובן), מה שנותן למכבי את היכולת לשלוט ולהניע כדור ברוב שלבי המשחק, ככה שהקבוצה היריבה בקושי מגיעה למצבים. מכבי לא מרשימה עד עכשיו מבחינת יכולת, אבל אחריי הרבה שנים, היא מרשימה מבחינה מנטלית ובשורה התחתונה בציברת נקודות. אולי סוף סוף השנה זה יקרה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: עטר במכבי חיפה
הודעהפורסם: א' אוקטובר 28, 2012 12:29 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 21969
בלוג: הצג בלוג (0)
אפשר .
אני מספיק אמיתי כדי לסייג את מה שאני אומר בכך שאכן חסרה לי קצת "פרקטיקה" בתחום . בשנה שעברה אגב , גם "פתחו עלי עיניים" כשאמרתי כבר בשלב מוקדם של העונה שקריית שמונה תרוץ עד הסוף ...

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: עטר במכבי חיפה
הודעהפורסם: א' אוקטובר 28, 2012 12:55 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' אפריל 10, 2008 11:22 pm
הודעות: 2360
בלוג: הצג בלוג (0)
בהחלט אפשר. גם לא צריך להיות איזה שגיא כהן או אבי מלר, כדי לתת פרשנות לכדורגל הישראלי. בכל אופן, אם היית צופה במשחקים של הפועל, היית רואה דברים מעבר לסטטיסטיקה היבשה. למשל, את הכמות מצבים שקבוצות יריבות (יריבות כמו רמת השרון, רמת גן או בני סכנין) מגיעות אליהן ורק בזכות חוסר מזל לא כובשת, הריי המזל הזה יגמר מתישהו.

אגב, גם בסטטיסטיקה היבשה אתה יכול לראות שבשלב הבתים באירופה, הפועל ספגה 6 שערים ב3 משחקים, בשלב המוקדם הם שיחקו נגד קבוצה מלוקסנבורג עם כל הכבוד. גם בליגה, להפועל בחמשת המחזורים הראשונים הייתה הגרלה מאוד נוחה- רמת גן, הפועל חיפה, בני יהודה, רמת השרון, סכנין. בעצם הניצחון על מכבי חיפה, למרות שהם קבוצת תחתית עכשיו, זה הניצחון הראשון המרשים שלהם העונה בכל המסגרות.

עדיין, הפועל קבוצה לגיטימית להתמודד על האליפות.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: עטר במכבי חיפה
הודעהפורסם: א' אוקטובר 28, 2012 4:03 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 18382
בלוג: הצג בלוג (0)
אני חושב שמכבי תזכה באליפות אבל זה יהיה בפער לא גדול. אני מתחיל לחשוב שיותר מיכולת, בריאות ויציבות במועדון כדורגל בישראל חשובה יותר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: עטר במכבי חיפה
הודעהפורסם: ב' נובמבר 05, 2012 11:05 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 7:38 pm
הודעות: 15720
מיקום: עמוק באדמה
בלוג: הצג בלוג (0)
1-1 בבית מול בני יהודה.
מעניין מתי שחר "יגבה" את המאמן בכלי התקשורת (קרי יפטר אותו שבוע אחרי).

_________________
nothing really matters

אין לי ראש למילים ארוכות וביבלברוקס מן מילה ארוכה שכזאת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: עטר במכבי חיפה
הודעהפורסם: ש' נובמבר 10, 2012 12:19 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ו' פברואר 20, 2009 2:50 am
הודעות: 2283
בלוג: הצג בלוג (0)
מפורסם כבר בשני מקומות שעטר רוצה לשחרר את קטן, אם זה נכון אז זה סיום מגעיל לקריירה של שחקן גדול. מקצועית הוא לא הבעיה של חיפה, אולי יש איזשהי בעיה בחדר ההלבשה וקטן הוא זה שמדבר בעילום שם. בכל מקרה, למרות המצב הרע עד עכשיו לא רציתי לראות את עטר הולך, כעת אני די בעד.

_________________
13.6.13 לא תגנוב...


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: עטר במכבי חיפה
הודעהפורסם: ש' נובמבר 10, 2012 12:35 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' אוגוסט 12, 2008 12:34 am
הודעות: 4587
בלוג: הצג בלוג (0)
עטר עד עכשיו לא ממש הצדיק את שהוא ראוי לאמון הנדרש בכדי לצאת למהפכה שכוללת שחיטת פרה קדושה כמו יניב קטן.
לפי מה שהבנתי, בוקולי, שלא היה בסגל הקבוצה מפתיחת העונה מועמד לפתוח בהרכב. אם זו לא פניקה, אז מה כן?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 82 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 9 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.