סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ש' ספטמבר 21, 2024 10:40 pm

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 109 הודעות ]  עבור לעמוד 1, 2, 3, 4, 5  הבא

הצביעו נא
כל קבוצה ותיקה נועלת חמישיית קיפרים, החדשים בוחרים מההיצע הנותר. 25%  25%  [ 1 ]
כל קבוצה ותיקה נועלת שלושה קיפרים. 25%  25%  [ 1 ]
כל קבוצה ותיקה נועלת שני קיפרים. 0%  0%  [ 0 ]
נעילת קיפר אחד בלבד. 0%  0%  [ 0 ]
התחלה מחדש. 50%  50%  [ 2 ]
בחירת קיפר אחד בלבד של כל קבוצה. 0%  0%  [ 0 ]
בחירת שני קיפרים לכל קבוצה. 0%  0%  [ 0 ]
סך הכל הצבעות : 4
מחבר הודעה
הודעהפורסם: ה' אפריל 18, 2013 6:53 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: א' מאי 24, 2009 7:36 pm
הודעות: 5697
בלוג: הצג בלוג (0)
קיראו נא קודם את הפירוט לפני ההצבעה, הצביעו נא והגיבו על העדפתכם.

1. כל קבוצה ותיקה נועלת חמישיית קיפרים, החדשים בוחרים מההיצע הנותר.

האופציה הזו היא הפחות מועדפת עליי אישית משום שלמצטרפים החדשים יהיו חיים קשים מאוד בעונות הראשונות של הליגה, כשכל השחקנים הבכירים מחוץ להישג ידם. הם ייצטרכו להיות מאוד יצירתיים ומאוד מוצלחים בבחירת השחקנים רק בשביל להיות תחרותיים בעוד שנתיים-שלוש, לא העונה.
בכוונה רשמתי חמישיית קיפרים ולא שישייה + סופמור כמו שסיכמנו, כי אם כבר בכל זאת הולכים על האופציה הזאת, כדאי לצמצם מעט את בחירת השחקנים של הוותיקים ולהוסיף אופציות לחדשים, בכך שלא ננעל שחקן שישי ייכנסו לפול שלהם שישה שחקנים טובים, ובכך שלא ננעל סופמור ייכנסו לפול שחקנים נחמדים שהיו מועדים לחמישייה/צעירים נחמדים כמו דראמונד שיאפשרו למצטרפים לפחות לבנות קבוצה לעתיד.

2. כל קבוצה ותיקה נועלת שלושה קיפרים. אחרי נעילת השלישייה, החדשים יבחרו חמישייה לפי עמדות מהשחקנים הנותרים, ואז הוותיקים יינעלו 2 שחקנים נוספים.
סוג של החלטת ביניים. אמנם קצת מבאס מבחינת הוותיקים שהתכוננו ליותר קיפרים ובנו את הקבוצה שלהם בהתאם, אך בתאכלס רובנו לא היינו עושים את הבחירות וההכנה משמעותית אחרת. יאפשר לכל אחד מהוותיקים להמשיך עם החלק הארי של השחקנים שהוא בחר, ויאפשר לחדשים לבחור מפול שחקנים גדול יותר. אמנם עדיין רוב השחקנים הבאמת בכירים יהיו אצל הקבוצות הוותיקות, אך זה יאפשר כניסה חלקה יותר לחדשים. הוותיקים יחזיקו בשחקנים הבכירים, החדשים יחזיקו שחקנים טובים יותר מהוותיקים בעמדות 4-5 (לא עמדות המגרש, עמדות הבחירה), וזה צפוי לשחרר את רוב השחקנים הצעירים המוצלחים למצטרפים החדשים.

3. כל קבוצה ותיקה נועלת שני קיפרים.
אותו דבר כמו באופציה השנייה, רק עם קיפר אחד פחות לנעילה. לי אישית לא משנה מדי בין אופציות 2-3, אופציה 3 תיתן יותר מרחב לחדשים, מה שנראה לי הוגן.

4. נעילת קיפר אחד בלבד.
כל אחד מהוותיקים יינעל קיפר אחד שבו אסור לגעת.
אחרי כן, כל אחד מהחדשים ייבחר שלושה שחקנים, מקסימום אחד מכל קבוצה וותיקה.
אחרי כן, כל אחד מהוותיקים ישלים חמישייה מהשחקנים שלו שלא נלקחו,
ואחרי כן, כל אחד מהחדשים ישלים גם הוא חמישייה מהשחקנים שנותרו.

5. התחלה מחדש.
אולי מבאס קצת מבחינת הוותיקים ש"בזבזו שנה", אבל אני אישית לא מתנגד לזה. ייתן סיכוי שווה לכולם, נתחיל מאפס כחבורה מספיק גדולה שברור שתמשיך להרבה שנים,
והוותיקים עדיין מקבלים יתרון מסויים בכך שכבר תרגלו את דראפט המכרז ברצינות ולא במוקים כמו החדשים, ואת החשיבה על נעילת חמישיית קיפרים.

6. בחירת קיפר אחד בלבד של כל קבוצה.
גם כן אופציה שוויונות למדי לדעתי. כל קבוצה וותיקה תנעל שחקן אחד, אז כל קבוצה חדשה תבחר שחקן אחד מהשחקנים שנשארו, וכך ניכנס לדראפט, כשרק אחריו ייכנס לתוקפו חוק חמישיית הקיפרים, שימשיך כך עד אין קץ.

7. בחירת שני קיפרים לכל קבוצה.
אותו רעיון כמו הקודם, רק שכל קבוצה תיכנס לדראפט עם שני שחקנים.


- אם למישהו יש אופציה נוספת, שתאפשר כניסה הוגנת לחדשים, שיציע ונוסיף..

_________________
אלון:
5 או 10 זה פשוט מדי. אני בעד שרוני יעשה חישוב של ממוצע כלשהו פר עמדה ונמצא מספר מעניין להכפיל אותו בוא נגיד pi או e. אח"כ כדי להוסיף אלמנט אקראי נבקש ממוק לחשוב על מספר נגיד 36D או 350CC ונראה כבר מה יצא.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' אפריל 18, 2013 8:12 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' דצמבר 01, 2006 2:49 pm
הודעות: 2527
בלוג: הצג בלוג (0)
מה זה השטויות האלו?
להצטרף לליגה קיימת, בטח לליגת קיפרים חזקה זו פריבלגיה. וככזו מתחילים בה מלמטה. בדיוק כפי שעודד בנה את עצמו מלמטה השנה בכדי להתחיל ולקטוף פירות משנה הבאה.

ככה זה בכל ליגה שמצרפים בה פרנצ'ייז חדש (ע"ע הNBA). הוא נידון להתחיל חלש. זה המחיר שמשלמים בכדי להכנס לליגה של הגדולים והמשקיענים.

אנשים כאן ישבו שנה שלמה ובנו רוסטרים, שיחקו באסטרטגיה מסויימת בכדי לבנות שושלת ואתה רוצה לבוא ולשנות להם את הבנייה? לא רציני בעליל.

אני יכול לומר לך שאם זו לא הייתה ליגת קיפרים, בוודאות הייתי מתחרה על התואר. היו הרבה צעדים, בחירות והמתנות שעברתי השנה רק מתוך ראייה לעתיד. אז עכשיו לבוא ולהגיד, עזבו, בואו נעשה פריש ונתחיל מחדש, זה מגוחך לחלוטין.

אנחנו בסה"כ ליגה קטנה ופול השחקנים החופשיים הטובים הוא עצום. מעבר לכך שלשחקנים החדשים יהיה יתרון אדיר בדמות תקציב גדול יותר בדראפט. ואם הם יסיימו את העונה בתחתית התקציב שלהם שוב יהיה גדול יותר (אלא אם תרצו לחזור לדראפט רגיל ואז הם יבחרו ראשונים) כך שהאדג' יהיה שם בכדי לבנות סגל חדש.

אני בכלל חשבתי להוסיף עוד משבצת של שחקן חופשי מכיוון שהסגלים שלנו גדולים. אז אתה עוד מחפש לפגוע בנו יותר מכך? מיותר מאוד בעיניי ולא רואה שום פסול בכך שפרנצ'ייזים חדשים יהיו חלשים בעונה הראשונה.
אגב, מכיוון שאנחנו דראפט תקציבי וכל קבוצה שומרת רק שישה שחקנים ולשחקנים החדשים יש יותר כסף, בפועל הם יכולים לבנות גם קבוצת אליפות כי הם לא צריכים לחכות לתור שלהם בכדי לבחור שחקן אלא פשוט להציע יותר על השחקן בו הם חפצים.


נ.ב. שאלה:
אנחנו לוקחים איתנו לשנה הבאה חמישה קיפרים ורוקי שנבחר השנה בדראפט. מה קורה בדראפט הבא? לוקחים עוד רוקי שחייב לעבור אתך לשנה הבאה? או שהרוקי הנבחר בדראפט יכול להמשיך איתנו על מעמד דומה?
לי אמנם יש את לילארד, אבל לכל השאר יש רוקיז שייקח יותר מעונה בכדי שהם יוכלו לקצור מהם את הפירות. האם לא יהיה נכון לאפשר בסוף השנה לפרנצ'ייז להחליט מי מבין השניים ימשיך אצלו? הרי גם כך הוא יצטרך לבחור בעונה הבאה שוב רוקי חדש. נראה לי רעיון חכם להפוך את משבצת הרוקי לכזו שבתום העונה יישב עליה הרוקי שבחרנו בדראפט האחרון, או זה שלפניו.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' אפריל 18, 2013 8:53 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: א' מאי 24, 2009 7:36 pm
הודעות: 5697
בלוג: הצג בלוג (0)
לא צריך להתעצבן.. הצעתי, לא קבעתי כלום. תרצו לקבל את אחת ההצעות, יופי, לא תרצו גם יופי.
אגב, אם אתה כבר מזכיר את עודד והכניסה שלו לליגת קיפרים רצה אז תזכיר גם את שלי, באתי ולקחתי אליפות ;)
תזכור גם שאנחנו בסך הכל בשנה ראשונה, זה לא שהושקעו פה שנים של בנייה, ותזכור גם שאנחנו חייבים להוסיף שחקנים חדשים. 6 זה מעט מדי, ולי לפחות לא כיף בצורה הזאת.

אגב2, אתה מדבר על סגלים גדולים אבל תזכור שאם ייצטרפו 2-3 שחקנים חדשים אז גם בהכרח נוריד את הרוסטרים. גם זה משהו שאני אישית לא אוהב, הסגלים גדולים מדי. 15 שחקנים בסגל זה המקסימום הרצוי לדעתי.

אגב3, האופציה הראשונה בסקר נותנת אפשרות לשמור על החמישייה הבכירה שלך, כמו שאתה רוצה.

_________________
אלון:
5 או 10 זה פשוט מדי. אני בעד שרוני יעשה חישוב של ממוצע כלשהו פר עמדה ונמצא מספר מעניין להכפיל אותו בוא נגיד pi או e. אח"כ כדי להוסיף אלמנט אקראי נבקש ממוק לחשוב על מספר נגיד 36D או 350CC ונראה כבר מה יצא.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' אפריל 18, 2013 9:12 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 12:50 am
הודעות: 1702
בלוג: הצג בלוג (0)
רק תיקון, התכנית המקורית היא של 6 קיפרים אחד בכל עמדה ועוד אחד ובנוסף רוקי. 6+1, לא 5+1

אתם יכולים להמשיך להתווכח ...


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' אפריל 19, 2013 7:53 am 
מנותק
Junior

הצטרף: א' מאי 24, 2009 7:36 pm
הודעות: 5697
בלוג: הצג בלוג (0)
ידוע אלון, אך ההצעה שלי היא לשכוח השנה מ6+סופמור קיפרים של הוותיקים, ולכל היותר (האופציה הראשונה בסקר) ללכת על חמישה לפי עמדות. זה גם לא ייפגע יותר מדי במי שבנה קבוצה השנה וגם ישחרר קצת אוויר לחדשים.
אם שאר החבורה של העונה מתקשה לקבל גם את זה, אני מציע שעל כל שחקן שנלקח מקבוצה ״וותיקה״ על ידי קבוצה חדשה ייתוספו לקבוצה הוותיקה 20$ לדראפט.

_________________
אלון:
5 או 10 זה פשוט מדי. אני בעד שרוני יעשה חישוב של ממוצע כלשהו פר עמדה ונמצא מספר מעניין להכפיל אותו בוא נגיד pi או e. אח"כ כדי להוסיף אלמנט אקראי נבקש ממוק לחשוב על מספר נגיד 36D או 350CC ונראה כבר מה יצא.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' אפריל 19, 2013 10:12 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' אוגוסט 15, 2007 6:28 pm
הודעות: 3542
בלוג: הצג בלוג (0)
צ'אנסי, קודם כל אין טעם בסקר אנונימי - ככה כל אחד יכול להצביע (אפילו גימל!)

אני חושב שכדאי גם לדעת כמה שחקנים יהיו בליגה לפני שמחליטים.
זה יכול להשפיע על ההחלטה.
ולכן אולי כדאי לעשות את זה חודש לפני הדראפט ולא כבר עכשיו.

אני חושב שיהיה הוגן לעשות איזו וריאציה על הצעה 4. זה מה שראיתי גם כשחיפשתי ברשת איך עושים הרחבות כאלה.
מישהו שיותר דומה לסיבוב שהותיקים נועלים X שחקנים, החדשים בוחרים Y (עם הגבלה על כמה כל החדשים יכולים לקחת מקבוצה ותיקה ספציפית ) וככה עוד סיבובים עד שהגענו למספר הקיפרים הדרוש.

זורם גם על 2


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' אפריל 19, 2013 10:50 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' דצמבר 01, 2006 2:49 pm
הודעות: 2527
בלוג: הצג בלוג (0)
מצטער מאוד צ'ונסי, אלו הכללים שעל פיהם שיחקנו השנה:
ציטוט:
העונה אין קיפרים חוץ מרוקי אחד שכל קבוצה חייבת להחזיק, הרוקי חייב להיות שחקן שנבחר בדראפט על ידי אותה קבוצה. ניתן להחליף ברוקי אחר רק במהלך פגרת האולסטאר או בסוף העונה.

לפני כל עונה (מבחינתי אפשר להגדיר כבר עכשיו את ה-15/10/2013 כתאריך יעד לצורך העניין) כל קבוצה תצטרך להגדיר 7 קיפרים מהסגל שסיים את העונה שעברה, אחד מכל עמדה, אחד פתוח (כלומר יוטיליטי, לא משנה מאיזו עמדה) ורוקי שהיא בחרה בדראפט השנה. סך הכל, החל מהשנה הבאה יהיו לכל קבוצה 8 קיפרים (רכז, שוטינג, סמול, פאוור, סנטר, יוטיליטי, רוקי וסופמור).

כל קבוצה חייבת לבחור לפחות רוקי אחד בכל דראפט ולרוץ איתו שנתיים. אם קבוצה בחרה שני רוקים או יותר בדראפט, היא לא חייבת להצהיר מיד על מי מהם היא שומרת. אם קבוצה בחרה יותר מרוקי אחד והיא זורקת רוקי, ברגע שנשאר לה רק רוקי אחד בסגל, הוא הופך להיות הקיפר אוטומטית ואי אפשר לזרוק אותו עד שהוא מסיים את השנה השנייה (עריכה: פרט לחלונות ההחלפה בפגרת האולסטאר ובסוף העונה כמובן), גם אם אותה קבוצה לוקחת בחזרה רוקי שהיא בחרה וזרקה כפרי אייג'נט.

שיוך הקיפרים לפני הדראפט בשנים הבאות יהיה כמה שיותר קרוב למועד הדראפט כדי שנוכל לעשות שינויים בליגה (כמו להוסיף קבוצות למשל).

הקבוצה שסיימה אחרונה את הליגה תקבל בעונה הבאה תקציב של 220, זו שמעליה 210 וכן הלאה עד לראשונה שתקבל 170. עריכה: במידה ותצטרף קבוצה חדשה לליגה, היא תקבל בשנה הראשונה תקציב של 400 כדי לכסות על הפערים (התקציב של הקבוצה האחרונה בליגה הוא 220 ל-12 שחקנים, כלומר 18.66 לשחקן, של החדשה 400 ל-20 שחקנים, כלומר 20 לשחקן, יתרון קטן פר שחקן כדי לחזק את הסגל).

כל קבוצה תקבל חלון להחלפת הקיפרים במהלך פגרת האולסטאר שבו ניתן יהיה להחליף כל אחד מהקיפרים (כולל רוקים) בשחקן אחר שמתאים לעמדה של אותו קיפר (רוקי ברוקי, סופמור בסופמור, רכז ברכז וכן הלאה). במהלך הפגרה ניתן גם לעשות טריידים בין קיפרים כששוב, שניהם חייבים להיות באותה עמדה.

סעיף שאני בטוח ב-99% שלא יהיה בשימוש, אבל רק לצורך הרשמיות: במידה והקומיש חושב שמנג'ר פועל בצורה מנוגדת לרוח המשחק, נניח לצורך העניין-עושה טאנקינג, משחרר קיפרים, סתם הפך לגוויה מוחלטת או כל דבר אחר שתעלו על הדעת, הוא יכול לקנוס את המנג'ר בדראפט של העונה הבאה, להעביר את הקבוצה שלו למנג'ר אחר או לזרוק את הקבוצה מהליגה. למנג'רים בליגה תהיה זכות וטו על העונש במידה ויש רוב (כלומר במקרה של 6 משתתפים, לפחות 3 שמתנגדים).


ועל פיהם בלבד אני מוכן להמשיך.

כל מי שרוצה להצטרף לליגה קיימת, יצטרף על בסיס החוקים הקיימים. אני שיחקתי כל השנה בעבור הסגל שיש לי עכשיו ואני לא מוכן לשנות אותו.

יתרה מזאת, זו ליגת קיפרים! מי שנכנס לשחק בליגה כזו לא נכנס בכדי לקחת אליפות דווקא בעונתו הראשונה. זו גם הייתה ההסתכלות שלי השנה. לא יקרה שום דבר אם החדשים לא ייקחו אליפות בעונתם הראשונה. ושוב, אנחנו בסה"כ שש קבוצות, השוק מפוצץ בשחקני איכות, אין סיבה בעולם שהם לא יתחרו על התואר כבר בעונה הראשונה אם ידעו לנהל נכון את התקציב שלהם- שהוא גדול משלנו.

נ.ב. אתה לקחת את אליפות הפרנצ'ייז עם קבוצה מוכנה שרצה, עם אחלה שינויים שעשית ועם יכלת להתמודד עם מכונה מבחינת השעות והחילופים. קודוס... עודד לא היה במצב שלך והוא בילה עונה שלמה בידיעה- בתחתית, בכדי לבנות עתיד ובכדי להיות שותף לליגה איכותית. כל מי שיצטרף לליגה שלנו, מחר או בעוד שנתיים, צריך לדעת מראש לאן הוא נכנס. זו התחייבות. ואני מעדיף שחקנים רציניים שלא רוצים סיפוקים מידיים. כי בליגה של שושלת זה לא מתאים. אתה רוצה אותם לשנים ולא לסטוץ שנתי.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' אפריל 19, 2013 11:00 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' אוגוסט 15, 2007 6:28 pm
הודעות: 3542
בלוג: הצג בלוג (0)
אם אלו פני הדברים נראה לי שאוותר.
כתבתי כבר בשרשור אחר שהפיצוי הכספי לא נראה לי מספיק, אפילו אם הוא יתפרש על פני פחות שחקנים

אבל אני זורם על הראש של H2H קיפרים :wink:


אגב, הסתכלתי על הליגת פרנזצ'ייז בהייד פארק וזה נראה פצצות לגבות! רעיון טוב


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' אפריל 19, 2013 11:25 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' דצמבר 01, 2006 2:49 pm
הודעות: 2527
בלוג: הצג בלוג (0)
מעולה- כנראה שזה לא מתאים לך.
רואה צ'ונסי, זה אחלה מדד לרצינות של שחקן להכנס למחויבות שכזו.

חבל שהיית נכנס סתם והופך לעציץ (וחוטף על זה בראש מאותו צ'ונסי...) זו ליגה לשנים.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' אפריל 19, 2013 12:40 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' אוגוסט 15, 2007 6:28 pm
הודעות: 3542
בלוג: הצג בלוג (0)
לעזאל, אלפרון איך הגעת למסקנה שהייתי הופך לעציץ?!
הייתי כל השנה בתחתית ב-H2H והמשכתי לשחק.
גם אם אני אכנס לליגה הזו בנחיתות ואפסיד אני אמשיך לשחק עד הסוף ושנה אחרי שנה
השאלה היא כמה נחיתות.

זה ש-6 שחקנים יקחו את 36 הראשונים ואז אני עוד אצטרך להתחרות איתם על השאר נשמע מוגזם בעיניי.

בכל מקרה הדיונים בשלב מוקדם, נראה מה יגידו השאר

(בהתחלה חשבתי שאתה תהיה דומה בנט בדיונים, אבל אתה יותר מיכאל בן ארי )


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' אפריל 19, 2013 12:52 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 12:50 am
הודעות: 1702
בלוג: הצג בלוג (0)
בבקשה תשאירו את הפוליטיקאים למקומות אחרים, כאן רק דימויים של מסולקנות ::yaz-yk: :ps_ih:

אני עוד לא יודע מה אני מעדיף מכל האופציות או שיש דרך אחרת אבל ברור לי שצריך לאפשר לחדשים איזה דרך להתחיל ולא מאפס. לטעמי היתרון הכספי בדראפט הוא זניח. נכון שזה סביר להניח שהם יהיו בנחיתות השנה אבל כדי לתת הרגשה טובה ולעודד צריך גם לשחרר קצת.
כולם שיחקו השנה לפי אותם הכללים ולכולם זה יכאב אבל אם רוצים להרחיב את הליגה ( ודי ברור שכולם רוצים) אז צריך לוותר ולספוג. מה גם שעניין ההרחבה עלה כבר לפני זמן לא קצר וכבר אז העלו רעיונות דומים, אז זו לא הפתעה מוחלטת.
מוק גם בNBA כשהכניסו קבוצה חדשה נתנו לה לבור מתוך הסגלים הקיימים ולא רק בדראפט. לא אותו דבר כמו כאן אבל נקודה למחשבה.
אם קבוצה חדשה בוחרת שחקן אחד מהקבוצה שלך עדיין יש לך 5 קיפרים ורוקי, שזה אומר ש 25 השחקנים הטובים (פחות או יותר) לא עומדים לבחירה בדראפט.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' אפריל 19, 2013 3:57 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' דצמבר 01, 2006 2:49 pm
הודעות: 2527
בלוג: הצג בלוג (0)
אתם מדברים שטויות, הנחת העבודה שלכם לא נכונה. בNBA יש עשרות קבוצות ומצאי שחקנים איכותי קטן.
אצלנו יש בסה"כ 6 קבוצות ופול עצום של שחקנים לבחור ממנו. יותר מכך, לא מדובר בהכרח ב36 השחקנים הכי טובים שאפשר לבחור מכיוון שאנחנו בוחרים על פי עמדה. כך למשל, אני מחוייב לקחת את קליי תומפסון כקיפר, בזמן שאוותר על ביג מן כמו ווצ'ביץ', קאזנס, סנדרס או איבקה. כל אחד מהם עדיף בכמה דרגות על קליי.
כמות השחקנים הפנויה היא חסרת תקדים ביחס לכל ליגה אחרת. אני לא חושב ששחקנים פעילים שייסדו את הליגה הזו ושיחקו כל השנה מתוך ראייה ארוכת טווח צריכים להיפגע מהרחבת הליגה.

יצא לי להכנס יותר מפעם אחת לליגות קיימות ולא ביקשתי שום הקלות. בטח אם מדובר בליגת קיפרים. אני משחק בליגת פרנצ'ייז כבר כמה שנים ושם לא הייתה לי שום אפשרות להתחרות על התואר כי הקבוצה שלי חלשה. זה בסדר גמור. זה היופי בליגה כזו, לכל אחד יש מדד אחר להצלחה בניגוד לליגה רגילה. ושם אגב, יש 11 קבוצות! תחשוב כמה קשה שם לגדול משנה לשנה. אבל זה מציאותי וזה מיוחד.

אם הם יבנו קבוצה נכון הם יוכלו להתחרות על התואר כבר השנה כי כאמור השוק מוצף שחקני איכות. ואם הם ישארו בתחתית זה יעזור להם לבנות קבוצה תחרותית לעונה הבאה. לא רואה מה הפסול בכך.

אם אתם רוצים שהיתרון של החדשים יהיה מהותי יותר בדראפט, תהפכו אותו לדראפט רגיל ותנו להם את המקומות הראשונים. כך תבטיחו להם את הבחירות הראשונות.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' אפריל 19, 2013 4:35 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: א' מאי 24, 2009 7:36 pm
הודעות: 5697
בלוג: הצג בלוג (0)
כל מילה אלון.

מוק, אתה מגזים לגמרי. בגישה שלך גם אני לא הייתי מוכן להצטרף לליגה הזאת עכשיו.
ההשוואה לפרנצ'ייז ממש לא נכונה לדעתי. אתה שוכח שכשאני ועודד הצטרפנו, לא נכנסנו לואקום כמו כאן, לקבוצה חדשה לגמרי מאפס.
עודד נכנס למצב של בניית קבוצה לעתיד, נכון, אבל הוא נכנס לקבוצה שמחזיקה את כרמלו ובוש, ונכנס לליגה שהשחקנים הבכירים מפוזרים בה על פני 10 קבוצות אחרות, ועדיין, לאור מספר קיפרים נמוך יותר משיהיה כאן, הייתה לו אפשרות לבחור בדראפט, רגיל, ללא תחרות רצחנית במכרז, שני תותחי פנטזי כמו קארי והרפורד.

אז לפחות תראה טיפת גמישות. גם אתה עידן.. כל אחד מכם הלך לקצה אחר.

בכלל מוק, הפגיעה בך לא תהיה כזאת רצינית.
תוכל לנעול את לילארד, הארדן, קליי/גלינארי, ושניים מבין פקוביץ'/ביינום/איבאקה/קאזינס/רנדולף/פאריד/ווצ'ביץ'/סנדרס.
איבדת בסך הכל את וול/רוביו (בכך שלילארד ננעל על עמדת הפוינט ולא על עמדת סופמור) ואת אחד מהגבוהים שלך, במקום לנעול שלושה (pf,c,uti), תנעל שניים.

אלון, עם גישה הרבה יותר פתוחה משלך, יאבד את דראמונד ואחד מבין דיוויד לי/נוח/דאנקן/מארק גאסול/נוביצקי. "ייפגע" לא פחות ממך ואפילו יותר.

אני מבין אותך, כי אם היית יודע שהולכת להיות חמישייה ולא שישייה כנראה שלא היית מחליף את כרמלו על איבאקה וניקולה ווצ'ביץ'.
אבל צריכים לגלות טיפת גמישות, כי גם אתה אני מניח לא רוצה להישאר על 6 קבוצות בלבד.
צריכים למצוא פיתרון יצירתי שיציב את המצטרפים החדשים בעמדה שהם יכולים להיכנס ולהתחרות.

אולי דבר כזה :
כל אחת מששת הקבוצות המקוריות תנעל 5+1 וסופמור, לפי התוכנית המקורית.
לאחר מכן, מבין כל השחקנים שלא ננעלו על ידי הקבוצות המקוריות, החדשות ייבחרו בצורה חופשית, דרך הפורום, 10 שחקנים, + רוקי אחד למשבצת המחוייבת.

כך, כל הקבוצות המקוריות יוכלו לשמור על הבסיס אותו הם בנו, והקבוצות החדשות יקבלו יתרון על המקוריות בשחקנים ברמת האיכות 7-10, בנוסף ליתרון בעמדת הרוקי בה הן ייבחרו ראשונות.
יאפשר לקבוצות החדשות להיכנס לעונתן הראשונה עם בסיס חזק מאוד להתחרות בעונה הראשונה ו/או להחזיק חומרי טרייד רציניים כדי להשיג את השחקנים הנעולים מהמקוריות שהן חפצות בהם לעתיד.

_________________
אלון:
5 או 10 זה פשוט מדי. אני בעד שרוני יעשה חישוב של ממוצע כלשהו פר עמדה ונמצא מספר מעניין להכפיל אותו בוא נגיד pi או e. אח"כ כדי להוסיף אלמנט אקראי נבקש ממוק לחשוב על מספר נגיד 36D או 350CC ונראה כבר מה יצא.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' אפריל 19, 2013 5:10 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 15467
מיקום: במרתף
בלוג: הצג בלוג (0)
אני חייב להגיד שלמרות שאני מאוד רוצה שיכנסו שחקנים חדשים, אני יותר קרוב לדעה של מוק כאן, קודם כל, כי אם אנחנו משחקים כל השנה לפי חוקים מסויימים, אני לא רואה סיבה לשנות אותם בסוף העונה, אני בניתי קבוצה לפי היגיון מסויים ואם הייתי יודע שיש פחות קיפרים, הייתי בונה אותה אחרת, מה גם שנראה לי קצת מצחיק לשנות את החוקים בליגה בכל שנה אם אנשים ירצו לעזוב או להצטרף כי סביר להניח שבכל שנה יהיה משהו כזה. שנית, אני חושב שהחדשים לא ממש מעריכים כמה שחקנים ברמת קיפרים יעמדו להם לבחירה השנה, בטח ובטח אם לוקחים בחשבון שחלק מהשחקנים שכבר נמצאים אצל הקבוצות הותיקות לא יהיו שווים את מקום הקיפרים שנבזבז עליהם.

סתם לדוגמה, הלכתי לדראפט הרוטו מלפני שנתיים וחצי ובדקתי כמה מהשחקנים שאמורים היו להיות קיפרים (קרי-36 בחירות ראשונות לפי הפורמט שקבענו במקור) שווים את מקומם כיום לעומת כמה קיפרים איכותיים (כלומר-נבחרו מחוץ לטופ 36 בדראפט) היו זמינים על הלוח:

שחקנים שנבחרו ב-2010 טופ 36 שהם עדיין קיפרים ודאיים כיום:
דוראנט
לברון
כריס פול
הווארד
ווייד
דרון וויליאמס
דיוויד לי
סטפ קארי
ג'וש סמית'
אל ג'פרסון
כרמלו
ברוק לופז
בוש
הורפורד
ווסטברוק (סוף הסיבוב הרביעי, כמעט בחוץ)
דרק רוז

שחקנים שנבחרו בטופ 36 והם קיפרים גבוליים כיום:
נוביצקי (בגלל הגיל)
קובי (בגלל הפציעה)
פאו גאסול
רונדו
מונטה אליס
איגי
זאק ראנדולף
ג'ו ג'ונסון
דיוויד ווסט
מילסאפ
ג'ון וול
דריק רוז

שחקנים ברמת קיפרים כיום שנבחרו מחוץ לטופ 36:
בוזר (גבולי)
מארק גאסול
נואה (גבולי בגלל הפציעות)
גיי
קווין לאב
פירס
אולדריג' (בחירה 62!)
גריפין
היברט (גבולי)
טוני פארקר
ג'רו הולידיי
קאזינס
ניק באטום
קונלי
הארדן (בחירה 132!)
איבקה (בחירה 149!)

סה"כ רשמתי 45 שמות, אפשר להתווכח קצת אם יש מישהו שהשמטתי שצריך להכנס או שיש מישהו שהכנסתי שראוי להיות בחוץ, אבל הנקודה היא שלפני שנתיים שחקן שהיה נכנס לליגת קיפרים שיש בה 6 קבוצות עם 6 קיפרים לכל קבוצה שכבר משוריינים, היה יכול לעמוד היום עם שישיית קיפרים שכוללת לצורך העניין את טוני פארקר, ג'יימס הארדן, גיי, קווין לאב ולמרקוס אולדריג' ומשתתף שני היה יכול לעמוד, נניח, עם הולידיי, פירס, באטום, איבקה וקאזינס, וזה עוד בלי לכלול חבר'ה שבכלל לא היו על הלוח באותו דראפט כמו פול ג'ורג', קיירי אירווינג, טיי לאוסון וכו'. כלומר אם ליגת הקיפרים הייתה ליגה ותיקה ושחקן חדש היה נכנס אליה לפני שנתיים, הוא היה יכול להיות אחרי שתי עונות (כי אני מסתכל על הסטטיסטיקה שלהם בעונה האחרונה ולא לעונה הבאה) עם שישיית קיפרים שלדעתי לא נופלת בכלום מזו של אף אחת מהשישיות שהשחקנים הותיקים מחזיקים כיום, זה רק עניין של בחירה נכונה בדראפט.

מעבר לזה, צריך גם לזכור שהעובדה שזו ליגת קיפרים נותנת לרוקים גם לא מעט הזדמנויות בעונה הראשונה שלהם, אני לצורך העניין החזקתי העונה את קווין לאב שמבחינתי הוא קיפר לעונה הבאה למרות שהוא כמעט ולא שיחק העונה, זה אומר שאני מראש הייתי כמעט כל העונה עם בור ברוסטר ובעמדת נחיתות אינהרנטית בכל מה שקשור לכמות משחקים, לרוקי אין את המגבלה הזו, או לפחות לא באותה עוצמה כי אני ברגע שהחלטתי על קיפר חייב לרוץ איתו לפחות עד האולסטאר (ובמקרה של לאב-כל העונה, כי אני לא אוותר עליו), בזמן שלרוקי אין את המגבלה הזו. והרי כולנו יודעים שכל שנה יהיו כמה מאיתנו שיתקעו עם לפחות קיפר אחד שלא שווה את המקום שלו מצד אחד ושאי אפשר להחליף אותו מצד שני.

אז ברור שהמשתתפים החדשים לא יקלעו בול בכל בחירה, וסביר להניח שייקח להם יותר משנה אחת כדי לעמוד שווה בשווה מול הותיקים מבחינת הקיפרים, אבל אני לא רואה בזה אסון גדול ואני חושב שהפיצוי בעזרת התקציב המוגדל, גם כרוקים וגם בעונה אחר כך כקבוצות שסביר להניח שבעונה הראשונה יסיימו נמוך, בהחלט יכול להביא אותם לעונה השלישית במצב סביר לגמרי שבו הם עומדים בכבוד מול השחקנים הותיקים.

בכל מקרה, אני נשאר עם ההצעה המקורית שאומרת שהשחקנים הותיקים ישארו עם 6 קיפרים פלוס סופמור פלוס רוקי שהם יבחרו בדראפט הבא כקיפרים והחדשים לא יהיו חייבים לבחור סופמור אלא רק רוקי אחד כקיפר לעונה הבאה וכל השאר פתוח מבחינתם לגמרי. אם רוצים בכל זאת לעשות צעד לכיוון החדשים, אפשר אולי להוריד את הקיפרים מ-6 של 1 לכל עמדה פלוס 1 יוטיליטי ל-5 לפי עמדה, יותר מזה פשוט מעקר לגמרי את הרעיון של ליגת קיפרים.

_________________
כורסה נוחה זה התחלה של סוף


נערך לאחרונה על ידי rony בתאריך ד' יוני 19, 2013 12:33 pm, נערך פעם אחת בסך הכל.

חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' אפריל 20, 2013 5:45 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' דצמבר 01, 2006 2:49 pm
הודעות: 2527
בלוג: הצג בלוג (0)
אני לא מבין במה אני מגזים? שנה שלמה אני משחק באסטרטגיה מסויימת ומוותר ביודעין על התואר. ואז בסוף העונה אתה בא ואומר לי "פריש מיש"? לא הולך ככה.

ותסלח לי אבל אם כל משתתף חדש יעמיד תנאים בכדי להיכנס לליגה, אני מעדיף מראש שלא יכנס. בטח לא לליגה שאמורה להמשך שנים.

אני רוצה משתתף שמת להיות חלק מפורמאט שונה וייחודי עם ראיה ארוכת טווח ולא אחד שמחפש סיפוקים מידיים ומתפנק לי עוד לפני שהליגה החלה.

אתה מדבר על הסגל של אלון עם שני קיפרים שאחד מהם הוא פאקינג בוש! רק אלו שאני אשחרר מהסגל שווים שני בוש!

הרי על פי מה שקבענו, מראש אני לא יכול לקחת יותר משלושה גבוהים (פאוור, סנטר וחופשי) כך שאני משחרר לשוק שחקנים שהם קיפרים בכל קבוצה אחרת.
ולבוא ולהגיד לי, אה... כולה תוותר על וול. בזמן שחיכיתי לו יותר מחצי עונה! זה נראה לך לעניין?

תבדוק מכמה מהשחקנים שישתחררו אצלנו אפשר לבנות קבוצה לאליפות ולא תאמין. אלו כולה 36 שחקנים והם אפילו לא הטובים ביותר כי כאמור צריך לבחור לפי עמדות. יש לך ספק שגאלו\ קליי לא היו נכנסים אצלי לקיפרים אם לא הייתה הגבלה עמדתית?

חוצמזה ששחקן חכם יבחר פרוספקטים. כך למשל בליגת הפרנצ'ייז קלייד לקח לפני שלשו שנים את הארדן ותראה מה יש לו ביד השנה. רוקי חכם יבחר בשחקן צעיר עם פוטנציאל במקום להוציא כסף על שחקן מבוגר תותח. לעומת שחקן ותיק שיילך על התואר ויתפרע בכסף על תותח מבוגר. זה כל הרעיון בבניית פרנצ'ייז.

הייתי מקבל את הגישה שלך אם זו הייתה ליגה של עשר קבוצות. אבל כולה מדובר על 36 שחקנים וכאמור, לאו דווקא הכי טובים. את ההכי טובים (לברון, דוראנט, הארדן) גם ככה אף אחד לא ישחרר. אז מה הסיפור?

אני חושב שצריך להפסיק ליילל ולהתחיל לשחק. אתה זה שכל הזמן אמר שהוא מעדיף ליגה קטנה ואיכותית על פני גדולה ועציצית. בסה"כ הייתה אחלה עונה ואין לי שום בעיה להמשיך עם שישייה איכותית.

נ.ב. אתה תמיד יכול לנסות למשוך לפה שחקנים מהייד אם אתה כ"כ רוצה ליגה גדולה (רק קח בחשבון שנאש ישנה את כל הליגה...) או שאפשר להציע לשחקנים ברשת עם קריטריונים מסויימים, הם שולחים בקשות במייל ומפרטים למה הם עונים על הקריטריונים שלך. פעם בניתי ככה אחלה ליגה עם חבר'ה מארה"ב.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' אפריל 20, 2013 6:11 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 12:50 am
הודעות: 1702
בלוג: הצג בלוג (0)
הצעה:
כל קבוצה תשמור על הקיפרים כמו בתכנון המקורי, 6+1
שתי הקבוצות החדשות בוחרות 6 שחקנים כ"א. נראה לי שיבחרו שחקן אחד מכל קבוצה לא מהקיפרים או פשוט מכל השחקנים הלא מוגנים. ומכאן הולכים לדראפט.
לגבי רוקים הייתי מוותר לחדשים על הצורך להחזיק סופטמור בקבוצה השנה.
מסכימים על סכום שהם מקבלים לדראפט ( יש להם לבחור שחקן אחד יותר).

ככה התוכניות של הותיקים לא משתנות ולחדשים יש יתרון בבחירת השחקנים הראשונים.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' אפריל 20, 2013 6:17 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' אוגוסט 15, 2007 6:28 pm
הודעות: 3542
בלוג: הצג בלוג (0)
מתוך רצון לא לפגוע בסגלים של היוזרים הותיקים (ובסיכויי לקבל מספר של מסולקנת.. הממ.. מוק)
אני תומך בהצעה של אלון וצ'אנסי (אם יש הבדלים ביניהם לא שמתי לב )


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' אפריל 20, 2013 8:58 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 15467
מיקום: במרתף
בלוג: הצג בלוג (0)
אין לי בעייה עם ההצעה של אלון, כלומר הותיקים יסמנו את הקיפרים שלהם, אחריהם החדשים יסמנו 6 קיפרים לבחירתם, ומכאן הולכים לדראפט כשלחדשים תקציב מוגדל. במקור דיברנו על 170-220 לותיקים לפי מיקום ו-400 לחדשים מתוך הנחה שאין להם שחקנים בכלל, אם הם מתחילים עם 6 שחקנים, אז לפי חישוב של 20 דולר לשחקן, הם צריכים להתחיל עם תקציב של 280. כמובן שעל סופמור אפשר לוותר להם, אבל רוקי מן הסתם הם יצטרכו לבחור.

לטעמי האישי לשחקנים חדשים שבכל מקרה האופציות שלהם לבחירת קיפרים ראשונית הן שחקנים פחות טובים מאלו שיש אצל הותיקים עדיף דווקא שלא לקבל קיפרים מראש, כדי שהם לא יהיו מסונדלים אליהם לעונה שלמה, אלא פשוט להתחיל עם תקציב מוגדל ובלי מגבלה של קיפרים. אבל זו כבר בעייה שלהם, מבחינתי שתי האופציות קבילות לגמרי.

_________________
כורסה נוחה זה התחלה של סוף


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' אפריל 20, 2013 9:05 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: א' מאי 24, 2009 7:36 pm
הודעות: 5697
בלוג: הצג בלוג (0)
בשביל זה יש פורום, רוני ומוק קירבתם אותי לדעתכם.

עידן, יש הבדל בהצעות שלנו,
אבל אני מציע שפשוט באמת תצטרפו (עידן וביל, ועמוס לב אם עדיין מעוניין) ופשוט תבנו לטווח ארוך. בתאכלס אכן לא אמורה להיות בעיה גדולה מדי להתחרות אם הבניה תהיה נכונה.
לא רק שייצאו לבחירתכם לא מעט שחקנים מצויינים, שיכולים לתרום מיידית ובעלי פוטנציאל עתידי לא מבוטל,
אלא גם לכל אחת מהקבוצות הוותיקות יש חורים מסויימים בסגל. בעזרת ראייה עתידית תוכלו לקחת בקלות שחקנים שתוך שנתיים יהיו בלבל של השחקנים שננעלים עכשיו, ובעזרת תקציב קצת גדול יותר תוכלו להתחרות גם העונה על התואר.

אני מציע שכל אחד יינעל 5+1+סופמור כמתוכנן,
אחר כך, מכל השחקנים הפנויים שלא ננעלו, החדשים ייבחרו, לפי סדר שייקבע בהגרלה, 5 לפי עמדות +יוטיליטי אחד + רוקי אחד (לפחות בזה ניתן להם יתרון, לבחור רוקי לפני הוותיקים שייצטרכו לקחת אחד בדראפט, וכך גם ניכנס לדראפט עם מספר שחקנים שווה בין כל הקבוצות),
והחדשים יקבלו תקציב קצת גדול יותר.
סיכמנו על כך שהתקציבים נעים בקפיצות של 10 בין המקום האחרון לראשון, אז שהחדשים יקבלו 10 יותר מהמקום האחרון, אבל רוני, עוד צריכים לבחון בדיוק את התקציבים כשנדע כמה שחקנים אנחנו, כי הרוסטרים ייקטנו ככל שיהיו יותר קבוצות.
לדעתי גם צריך להוריד מהחדשים את ההגבלה בעונה הראשונה, כמו שהיה לנו העונה, על האיסור להחליף שחקני קיפרס מחוץ לחלונות המוסכמים, שיוכלו להחליף למשל שניים מבין הנבחרים שלהם מהרשימה הנ"ל על מישהו שהם באמת רוצים ושוכב בקבוצה אחרת כקיפר.

שחקנים בכירים שצפויים להיות זמינים לבחירת המצטרפים :
pg - ג'נינגס, סטיב נאש, טוני פארקר מייק קונלי, ואסקז, דראגיץ',רוביו, ג'ף טיג, אייזיאה תומאס, קמבה ווקר, לאורי, ג'רו הולידיי, לין.
sg - ג'ו ג'ונסון, ג'ינובילי, מתיוס, תורנטון, טייריק אוואנס, אפללו, ברנדון נייט, מאיו, בראדלי ביל, ג'ורג' היל, טרנר, דרוזן, קליי תומפסון, קאווי לאונרד או קובי בריאנט, איגי, JR, גורדון.
sf - חלק נכבד מהשמות מהקטגוריה הקודמת, גריינג'ר, יאנג, דנג, בארנס, איליאסובה, פרסונס, פירס, האריס.
ובשתי עמדות הפנים הרשימה כל כך ארוכה והזמן שלי קצר, אז רק נשאיר אתכם עם הידיעה שיש כל כך הרבה שחקנים טובים בכמה קבוצות עד שלא ברור בכלל מי יישאר ומי לא.
בהחלט יש עם מה לעבוד.

_________________
אלון:
5 או 10 זה פשוט מדי. אני בעד שרוני יעשה חישוב של ממוצע כלשהו פר עמדה ונמצא מספר מעניין להכפיל אותו בוא נגיד pi או e. אח"כ כדי להוסיף אלמנט אקראי נבקש ממוק לחשוב על מספר נגיד 36D או 350CC ונראה כבר מה יצא.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אפריל 23, 2013 12:06 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ה' יולי 26, 2007 8:47 am
הודעות: 656
בלוג: הצג בלוג (0)
קצת לא נכנסתי לכאן בזמן האחרון כי חשבתי שאתם דנים בליגות שכבר אין לי עניין בהן.
אין לי בעיה עם ההצעה האחרונה ואשמח להיכנס לפיה.
בתנאי שמוק יתן לי את הארדן, כמובן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' אפריל 27, 2013 7:50 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' אוגוסט 15, 2007 6:28 pm
הודעות: 3542
בלוג: הצג בלוג (0)
קפיצה של 10 לא תספיק לדעתי כי החדשים בוחרים ממאגר איכות של סיבובים 4-5 לעומת ה-6 האחרונים שבוחרים מסיבובים 1-3
(שרב ול"ג בעומר - אני לא יכול להסכים ישר בלי להדליק אש)


אבל יש זמן לדבר על זה באוגוסט, כשנדע מי מה מו :-ok-:


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' יוני 28, 2013 11:18 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' אוגוסט 15, 2007 6:28 pm
הודעות: 3542
בלוג: הצג בלוג (0)
יאללה מתי מתחילים?
מבטיח גם לא לקחת את נואל בבחירה ראשונה :wink:


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' יוני 28, 2013 6:49 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: א' מאי 24, 2009 7:36 pm
הודעות: 5697
בלוג: הצג בלוג (0)
4 חודשים בערך להתחלת העונה, בערך 3 חודשים עד שמתחילים להתעסק בעונה. כן, אי אפשר לחכות.

המהלכים האחרונים בליגה לדעתי מסמנים שלמשתתפים החדשים שייכנסו לליגת הקיפרים יהיה הרבה יותר קל משחשבו.
יש המון שחקנים שאף אחד לא חשב עליהם אבל אמורים עכשיו להיות מפלצות פנטזי בעונה הבאה.

ואקום באטלנטה, פילדלפיה, יוטה, בוסטון.
טיג אם יישאר באטלנטה, קארטר-וויליאמס ונואל יקבלו את הבמה בפילי, פייבורס קנטר וברק מקבלים את המושכות ביוטה, ג'ף גרין הסקורר הראשי בקבוצה בלי ריבאונדר רציני וליד רכז מפנק כמו רונדו (גרין בריא יהיה מפלצת טופ 10 בעונה הבאה, אני חותם על זה מעכשיו.)

בלדסו כנראה בדרך לקבל את המושכות של אורלנדו, אם כך הוא פוטנציאל חזק לטופ 20.

השניים שהפריעו לג'אוול מגי להילחם על מלכות החסימות בעונה שעברה הלכו מדנבר (קופוס וקארל).

_________________
אלון:
5 או 10 זה פשוט מדי. אני בעד שרוני יעשה חישוב של ממוצע כלשהו פר עמדה ונמצא מספר מעניין להכפיל אותו בוא נגיד pi או e. אח"כ כדי להוסיף אלמנט אקראי נבקש ממוק לחשוב על מספר נגיד 36D או 350CC ונראה כבר מה יצא.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יולי 01, 2013 8:10 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' אפריל 14, 2011 9:49 am
הודעות: 1850
מיקום: מלונה
בלוג: הצג בלוג (0)
לפני שבכלל אני מנסה ללמוד איך לשחק.
מהי כמות הזמן המינימלי שצריך להשקיע במשחק?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יולי 01, 2013 8:44 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 15467
מיקום: במרתף
בלוג: הצג בלוג (0)
charlie5 כתב:
לפני שבכלל אני מנסה ללמוד איך לשחק.
מהי כמות הזמן המינימלי שצריך להשקיע במשחק?


הדראפט עצמו לוקח בסביבות שעתיים פלוס מינוס, תלוי בעיקר בכמה אנחנו נהיה מהירים, וכדאי גם לעשות קצת הכנות לדראפט, לעשות מוק-דראפטס, לקרוא קצת על שחקנים. אחרי שבחרת, אתה בהחלט יכול להסתדר גם עם 5-10 דקות כל יום, אבל כמובן שאפשר גם להשקיע יותר מזה.

בכל מקרה, לדעתי אנחנו לא נקבל שחקנים חדשים לליגת הקיפרים שהיא ליגה שקבוצות אמורות לרוץ בה לאורך שנים, אם תרצה, תוכל לשחק עונה אחת בליגה רגילה כמו שביל ועידן עשו ואז אם יתאים לך, תוכל להצטרף לליגת קיפרים. הנקודה היא שבליגה רגילה זה לא אסון אם יהיו גוויות (שחקנים שבחרו בדראפט והפסיקו לשחק באמצע העונה) פה ושם, בליגת קיפרים אנחנו לא רוצים להגיע למצב הזה אז משתדלים לקחת רק שחקנים עם ותק של עונה לפחות.

_________________
כורסה נוחה זה התחלה של סוף


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 109 הודעות ]  עבור לעמוד 1, 2, 3, 4, 5  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.