סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ו' ספטמבר 27, 2024 10:32 am

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 299 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  הבא
מחבר הודעה
הודעהפורסם: א' ינואר 03, 2016 11:14 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ג' נובמבר 10, 2015 7:50 pm
הודעות: 136
מיקום: ירושלים
בלוג: הצג בלוג (0)
נערך.


נערך לאחרונה על ידי צדקן פרנצ'ייז בתאריך א' ינואר 03, 2016 11:49 am, נערך פעם אחת בסך הכל.

חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' ינואר 03, 2016 11:34 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ש' נובמבר 07, 2015 3:29 pm
הודעות: 745
בלוג: הצג בלוג (0)
באמת תהיתי מתי יצא ה"חוסיין".

תודה צדקן, השלמת את התמונה ביחס למידת הרצינות שבה יש להתייחס לטענותיך, לא בגלל ה"חוסיין" אלא כי עדיין, אחרי הכל, לא הבאת טענה אחת רצינית כנגד אובמה ואתה אשכרה מצפה שאדם חושב יתייחס ל: "ברק חוסיין אובמה הוא הנשיא הכושל ביותר של ארה"ב, עצלן ונרקיסיסט, ושרק הילת המשיחיות שהתקשורת המרכזית בארה"ב האצילה ומאצילה לו הביאה אותו עד הלום, על הטענה שרק הפחד האיום מההאשמה בגזענות היא שמנעה דיון אמיתי ופתוח במעלותיו וחסרונותיו" כטקסט לא-גזעני וראוי לויכוח ענייני.

אה, והציטוט שהבאת בסוף הוא מטומטם ממש. גזען הוא גזען כשהוא גזען, לא כשהוא בוחר לכסות על כך בהגדרות אחרות. העולם גדוש בגזענים שלא קוראים לעצמם גזענים.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' ינואר 03, 2016 11:48 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ג' נובמבר 10, 2015 7:50 pm
הודעות: 136
מיקום: ירושלים
בלוג: הצג בלוג (0)
אני חוזר בי.

אני מודה לך שעזרת לי להשלים החלטה שקיבלתי מזמן, וניסיתי ליישם למחצה לשליש ולרביע.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' ינואר 15, 2016 5:38 am 
מנותק
Senior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:14 pm
הודעות: 9217
בלוג: הצג בלוג (0)
אין לי מושג איפה אפשר לראות היילייטס מזה, אבל אתם מוכרחים לראות את הדיבייט של הלילה. טד קרוז וטראמפ בקרב ירידות גאוני. הטלוויזיה הכי טובה שאפשר לדמיין.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' ינואר 15, 2016 9:17 am 
מנותק
Junior

הצטרף: א' מאי 02, 2010 10:58 pm
הודעות: 4594
בלוג: הצג בלוג (0)
מה הבעיה של אדם חושב להתייחס לטענה שברק חוסיין אובמה הוא הנשיא הכושל ביותר של ארה"ב, עצלן ונרקיסיסט, ושרק הילת המשיחיות שהתקשורת המרכזית בארה"ב האצילה ומאצילה לו הביאה אותו עד הלום, על הטענה שרק הפחד האיום מההאשמה בגזענות היא שמנעה דיון אמיתי ופתוח במעלותיו וחסרונותיו?
הנה אני חושב ככה בדיוק.

_________________
נביא השבוע מחזור 5, עונת התשע"ו
Ara ja em puc morir!!!

ראובן כתב:
צוד הוא עדיין העשב השוטה הרשמי של הפורום. נא לכבד את זה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' ינואר 15, 2016 10:16 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ש' נובמבר 07, 2015 3:29 pm
הודעות: 745
בלוג: הצג בלוג (0)
שאדם חושב יצטרך לתת תימוכין לטענה הזאת, וייפול מהר מאד עוד בשלב האלימינציה הנדרשת להוכחת "הכושל ביותר בתולדות ארה"ב", יען כי הקודם לו.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' ינואר 15, 2016 11:49 am 
מנותק
Junior

הצטרף: א' מאי 02, 2010 10:58 pm
הודעות: 4594
בלוג: הצג בלוג (0)
טוב, די ברור ש"הכושל ביותר" זה סופרלטיב קצת מוגזם כי עם כל הכבוד הבנאדם הוא נשיא מספר 44, ואני מניח שהצדקן לא ישב והשווה אותו על פי פרמטרים מדידים לכל אחד ואחד מה43 הקודמים.
מצד שני, אתה אומר "יען כי הקודם לו", ולטעמי למשל (הפתעה הפתעה) בוש דווקא היה נשיא טוב בהרבה מאובמה. ככה שברור לחלוטין שכושל או לא כושל זה בעיני המתבונן.

_________________
נביא השבוע מחזור 5, עונת התשע"ו
Ara ja em puc morir!!!

ראובן כתב:
צוד הוא עדיין העשב השוטה הרשמי של הפורום. נא לכבד את זה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' ינואר 15, 2016 12:06 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 8:50 pm
הודעות: 30390
בלוג: הצג בלוג (14)
נראה לי שהצדקן הבהיר שהוא פורש מהדיון ומושך גם את הדברים שהוא אמר בנושא. אלא אם אתה רוצה להמשיך במקומו.

_________________
"ונניח שזה נכון - מי ידע מזה?" שמעון מזרחי על פרשת הפיצה
"המזל של מכבי הוא שחסכנו מהם להפסיד מול ירושלים בגמר" (מוטי אמסלם)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' ינואר 15, 2016 12:53 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 23144
מיקום: OC
בלוג: הצג בלוג (0)
לא אוהב את אובמה, אבל קשה לי באמת לומר שהוא כושל. לפחות לא לגמרי.

במצב הפנים אמריקאי - הוא עשה צעדים לא רעים בכלכלה. בסופו של דבר, המצב היום באמריקה טוב יותר בלא מעט מאשר ב 2008. אז נכון, שאפשר להאשים אז את הדמוקרטים עד מחר. אבל זה לא משנה. האבטלה כרגע נמוכה יחסית, אבל ההתקדמות של התעסוקה תכל'ס די איטית (יותר מהצפוי), יש INNOVATION באמריקה יותר מאשר בכל מדינה אחרת, שזה דבר חשוב מאד. עד כמה מזה זה אובמה ועד כמה זה גורמים חיצוניים? לא ברור, אבל קשה קצת לבוא אליו בטענות.

אנשים ציפו מאובמה להפוך דברים אבל קשה לעשות את זה כשאתה נשיא - ה OBAMACARE אמנם שנוי במחלוקת, ובאופן וודאי לגמרי לא יצר מהפכה של ממש באמריקה - אבל הוא כן שיפר את המצב, ובסופו של דבר יש יותר נהנים מביטוח רפואי משהיו פעם.
ליגליזציה ליברלית של סמים ושל נישואי גאים - לא יודע עד כמה אובמה הוא הסיבה המרכזית, אבל העובדה היא שדווקא בזמן כהונתו שני הדברים האלה קיבלו תוקף בלא מעט מדינות. לא בדקתי לעומק עד כמה ההשפעה של הבית הלבן על המדינות קיימת, ויכול להיות שבכלל לא. ועדיין.

מה הוא לא שינה? בעיניי, את שתי הבעיות המרכזיות של אמריקה כרגע - הנשק (עם חוקה או בלי, זה פשוט לא הגיוני וחייבים לשנות את זה מתישהו) והכלא. שני הדברים האלה הם הסיבה שאמריקה, מדינה מדהימה ככל שתהיה, יכולה להיות יותר טובה. יותר מדי נשקים, יותר מדי אנשים בכלא. (ויותר מדי גזענות על ידי שומרי חוק) . אלו שני דברים שצריך מאד לטפל בהם. אז נכון, גם נשיאים קודמים לא טיפלו בהם, אבל המספרים מראים שהמצב נעשה קשה יותר דווקא עם אובמה, בטח ובטח בתחום הנשק (דווקא בתחום הבעייתי השני, הכלא, יש שיפור, אם כי קל מאד)

הבעיות האמיתיות הן במדיניות החוץ שלו - אני מאלו שמאמינים שאמריקה היתה צריכה להיכנס בסדאם חזק, עם או בלי קשר ל 9.11. סדאם אחראי לבד על מוות של מיליוני אנשים בהרבה יותר מתקרית אחת' וכולל כמה ג'נוסיידים קטנים מול הכורדים ומול השיעים בדרום. סדאם היה צריך ללכת כמו חלק גדול מהקולגות שלו, אבל אפילו יותר מהם. האיש הוא אחד הרוצחים הגדולים בהיסטוריה. אבל גם אם נניח שלא - לצאת מעיראק ולהשאיר כאוס לא נורמלי, זה בדיוק מה שגרם ל ISIS לעלות. לאובמה יש חלק לא מבוטל בזה. לא חושב שיש איזשהו ספק שכוח ההתרעה של אמריקה קטן משהיה לפני. ולאובמה עם ההתרפסות מול איראן והיציאה מעיראק בהחלט יש חלק בזה. הצבעתי פעמיים נגד אובמה כי אני חושב שהאינטרס של ישראל הוא נגד אובמה, וככה זה.
אגב ההתרפסות מול איראן, אני לא מומחה, וקראתי צדדים לכאן ולכאן בהסכם הזה. אבל דבר אחד אני יודע - אם יש לך שותפה היסטורית כמו ישראל שאומרת לך חד וחלק שהיא ממש ממש ממש מתנגדת, לא יזיק אם יתייחסו אליה.

אז מה היה לנו.
כלכלה - המצב טוב יותר. האם זה בגלל אובמה? לא יודע. כנראה שלפחות חלקית אבל בטוח שלא לגמרי. הוא לא רייגן.
זכויות ליברליות - המצב טוב יותר. האם זה בגלל אובמה? לא יודע, אבל כנראה שלא ממש.
מדיניות חוץ - אחד מהדברים האלה שתמיד שנויים במחלוקת. לדעתי הוא אדיוט, שמאלנים יגידו שהוא חכם.
הבעיות המרכזיות של אמריקה מחוץ לכלכלה - (1) ביטוח בריאות: ניסה לטפל, הצליח חלקית. (2) כלא וגזענות - כלום ושום דבר (3) נשק - שום דבר וכלום, בעצם גרוע יותר. בעיניי גם אפשר להכניס (4) בועות כלכליות (ובמקרה הנוגע אליי אישית - הלוואת לימודים, למרות שגם משכנתאות וסאב פריים נכנסים לפה וגם החוב האמריקאי הצומח תמידית) - הבועות עדיין קיימות שזה מדהים לאור משבר 2008, כי היית חושב שלא.

גזר דין: אנעארף, עוד נשיא. לא מתקרב ליכולות של רייגן או קלינטון (מאלו שחיו בזמננו) בשום תחום שהוא. מה שכן בטוח הוא שהוא גרוע לישראל בעיקר משום שהוא תומך בה פחות מקודמיו, ומבחינתי זה מכריע את הכף בקלות.

_________________
תודה לאלוהי הבירה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' ינואר 15, 2016 1:25 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ש' נובמבר 07, 2015 3:29 pm
הודעות: 745
בלוג: הצג בלוג (0)
צוד, במה זה מתבטא שבוש היה "טוב בהרבה" מאובמה?

נורטון, אני לא מסכים עם דרך הניתוח שלך, ויכול להציג את הדברים בצורה שתראה את אובמה כאחד הנשיאים המוצלחים של העת המודרנית (מה שאני באמת חושב שהוא). לא נכנס לזה כרגע. בעיניי הסיפא שלך היא המעניינת. אתה מודה בכנות מה שמעניין אותך זו הגישה שלו לישראל. אני חושד שצוד/צדקן לא מגלים את אותה המידה של כנות כשהם באים ומשליכים "נשיא כושל ביותר, עצלן, נרקיסיסט, הילת משיחיות" לדיון.

ואגב הגישה לישראל, אני בדעה שהיא מאד-מאד מקלה. לדעתי ישראלים פשוט לא מבינים עד כמה התמיכה של ארה"ב במדיניות הכיבוש (ולא, זה שאובמה/קרי זורקים מדי פעם שצריכים תהליך מדיני וחלאס כבר עם ההרחבה של ההתנחלויות לא נחשבת להתנגדות אקטיבית במיוחד) ע"י הזרמה מאסיבית של תקציבי "בטחון" וע"י ההגנה האוטומטית באו"ם היא לא מובנת מאליה. הקשר ההזוי בין הימין המשיחיסטי הדתי בישראל לימין המשיחיסטי הדתי באמריקה (זה שהוציא ממנו את הנשיא בוש הכה-אהוב, אוונגליסט אדוק מטקסס בדיוק כמו שהמתנחלים אוהבים) פשוט עיוור את הימנים מלראות כל אספקט אחר של התמונה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' ינואר 15, 2016 2:14 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ש' דצמבר 02, 2006 4:18 pm
הודעות: 49362
בלוג: הצג בלוג (6)
נדב, לגבי מדיניות החוץ שלו, עזוב שנייה את ישראל. לאורך תקופת כהונתו של אובמה, לא נראה לך ולו במעט שמידת ההשפעה של ארצות הברית נחלשה? שהתקבל הרושם שבעלי ברית של ארצות הברית נזנחים? שהמדיניות של "דמוקרטיה בכל מחיר בכל מקום מיד ועכשיו" היא קצת נאיבית?

_________________
אנחנו מגש היהודים שעליו לך ניתנה מדינת הכסף.
...הכרזה זו, במושב מועצת המדינה הזמנית (מגילת העצמאות)

ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את קרתגו ולבטל את חץ הפוזשן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' ינואר 15, 2016 4:53 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:14 pm
הודעות: 9217
בלוג: הצג בלוג (0)
זה אמנם שבע דקות של וידאו, שזה הרבה מעבר למה שאני מצפה מבנאדם סביר לצפות, אבל אני מאוד ממליץ.
טד קרוז הוא דיבייטר מדהים בעיני.
דונלד טראמפ הוא גאון שיווקי.

לדעתי זו אחת הפעמים היחידות בכל הדיבייטים שטראמפ הפסיד באקסצ'יינג' כזה. החוקים הם כמובן שאין שום משמעות למסרים שנאמרים, אלא מי יצא יותר גבר בסוף החלפת המילים.

הנושא המדובר בוידאו היא העובדה שקרוז לא נולד בארה"ב, אלא בקנדה. מאחר וקרוז נולד לאמא שהיא אזרחית אמריקאית, הוא קביל לרוץ לנשיאות ארה"ב. יש כל מיני מומחי חוק למיניהם שטוענים שהוא לא עומד בקריטריון של 'נטורל בורן'. טראמפ כמובן טורח להזכיר את זה בצורה הטראמפית הגאונית של "אני לא חושב שזה נכון, אבל הרבה אנשים אומרים ש".

קרוז לדעתי הפסיד בגדול באקסצ'יינג' מאוחר יותר (הוידאו השני ששמתי) עם טראמפ. הוא תקף את טראמפ על זה שהוא ממנהטן ואין הרבה שמרנים בניו יורק וניסה לשחק על "מדינת תל אביב" גירסת אמריקה. טראמפ קבר אותו מיד עם 5 דקות "מרגשות" על 9/11 שהכריחו את קרוז למחוא כפיים בהכנעה כי אי אפשר לא למחוא כפיים ל9/11.







חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' ינואר 15, 2016 4:56 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 18763
בלוג: הצג בלוג (0)
בצד אחד אני עם ראי בנוגע למדיניות החוץ של אמריקה. נראה שתחת הנשיאות של אובמה, המעמד הבינלאומי של ארה"ב נשחק.
מצד שני, אני מחכה להוכחה לגבי העצלנות של הנשיא אובמה. בוא נגיד שזה מריח בדיוק כמו השמצה גזענית.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' ינואר 15, 2016 6:43 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ש' נובמבר 07, 2015 3:29 pm
הודעות: 745
בלוג: הצג בלוג (0)
אז בניגוד לעמוס וראי, אני הקטן סבור שאין לי כלים אמיתיים לשפוט את ה"מעמד הבינ"ל של ארצות הברית". האם גדלה השפעתה, האם קטנה, האם נשארה כמות שהיתה. המון נתונים שאיני בקיא בהם, איני יכול להיות בקיא בהם, מניח שחלקם גם סודיים.

מה שאפשר לדעת בצורה קצת יותר ברורה זה שברק אובמה קיבל מג'ורג' בוש ג'וניור מדינה בהלם כלכלי לאחר משבר עצום, שתקועה בשתי חזיתות מלחמה מקיזות דם, ושיפר משמעותית את המצב. האיש העביר את אחת הרפורמות החברתיות-כלכליות המשמעותיות בהסטוריה האמריקאית. תסכימו איתו, תתנגדו לו-האיש איש עשייה. בכך מופרכת בקלות דוקטרינת ה"עצלן".

דוקטרינת ה"כושל ביותר" כה מגוחכת, מ2 טעמים:

1. אף אחד לא יכול למנות אפילו כשל אחד משמעותי של ממשלה אובמה ב2 הקדנציות עד כאן. ברור שהוא לא עשה בהצטיינות הכל, אבל היי-זה נשיא ארה"ב, לא משתמש טיפוסי בסלניוז שתמיד צודק ותמיד יודע ומבצע הכי טוב.

2. במשמרת של הנשיא שקדם לו התרחשו התקפות הטרור המשמעותיות ביותר כנגד ארצות הברית אי-פעם, הוא פתח ב2 מלחמות שנתקע בהן שנים ולא הצליח להשיג את המטרות שלשמן יצא אליהן והתרחש משבר כלכלי עצום ששורשיו היו נטועים עמוק במערכת הבנקאית האמריקאית. אני חושב שהוא מועמד מצוין, ולכל הפחות טוב בהרבה ממחליפו, לתואר ה"כושל ביותר".

(אבל היי, הוא אוונגליסט, והוא מאמין שיהודים צריכים להתיישב בכל ארץ כנען כי יום אחד יגיע הארמגדון וישו יתגלה ויוכל לנצר או להשמיד את כולם רק כשהם יגשימו את ההבטחה האלוהית לאברהם שצאצאיו ישבו בארץ, אז הוא היה מדהים!).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' ינואר 16, 2016 4:12 am 
מנותק
Senior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:14 pm
הודעות: 9217
בלוג: הצג בלוג (0)
קרוז הצליח לעצבן את ניו יורק.

תמונה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' ינואר 16, 2016 9:41 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: א' מאי 02, 2010 10:58 pm
הודעות: 4594
בלוג: הצג בלוג (0)
אני לא מבין דבר וחצי דבר במדיניות הפנים של אמריקה, והיא גם לא כל כך מעניינת אותי.
מדיניות החוץ של אמריקה קצת יותר מעניינת אותי - והכי מעניין אותי היחס לישראל.
אובמה יצא בדיחה מול אסד, קיבל מארס איראני במו"מ על הגרעין, רוסיה חזרה להיות פקטור רציני בעולם כמו שלא הייתה מאז נפילת מסך הברזל, ומה שהכי מעניין אותי - היחס לישראל - בעעעעע. (כמובן בעיניים של מתנחל משיחי).
עצלן או לא עצלן - אין לי באמת מושג (זה חלק מהקופי פייסט שהבאתי מהצדקן, לא עקבתי אחרי כל אות וכל פסיק - מה שהופך אותי לעצלן), אבל בכל מקרה אני לא רואה איך זה קשור לגזענות, אלא אם כן תפתיעו אותי שיש איזושהי אקסיומה שכושים הם עצלנים.
הילה של משיחיות - הילארי קלינטון עצמה האשימה אותו במשהו דומה, בפריימריז של לפני שמונה שנים.

_________________
נביא השבוע מחזור 5, עונת התשע"ו
Ara ja em puc morir!!!

ראובן כתב:
צוד הוא עדיין העשב השוטה הרשמי של הפורום. נא לכבד את זה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' ינואר 16, 2016 9:41 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: א' מאי 02, 2010 10:58 pm
הודעות: 4594
בלוג: הצג בלוג (0)
אה ודאעש, כמובן.

_________________
נביא השבוע מחזור 5, עונת התשע"ו
Ara ja em puc morir!!!

ראובן כתב:
צוד הוא עדיין העשב השוטה הרשמי של הפורום. נא לכבד את זה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' ינואר 17, 2016 11:48 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:05 pm
הודעות: 2830
בלוג: הצג בלוג (0)
צוד, ברכותיי. עברת בהצלחה את מבחן הקריאה ושינון המסרים מגליונות 'ישראל היום'.

עד כמה שאני מבין (כמו גם רוב העולם המערבי) לאיראן אין יותר תכנית גרעין צבאי, וזה מבלי שהוטלו פצצות או נהרגו חיילים אמריקאיים. איזה מארס בדיוק היה כאן?
ופוטין הוא הדוגמא שלך? ההוא שאין לו יותר ידידים בעולם והכלכלכה שלו בהתדרדרות מתמדת? ההוא שמחסל את הדמוקרטיה ברוסיה והופך אותה לפארסה? ההוא שחושב שהפך את רוסיה לפאקטור בינלאומי ולמעשה מבודד אותה יותר ויותר?
ואסד? ההוא שרוסיה התנגדה להדחה שלו מתפקידו וכיום מוכנה להתפשר על סוריה מצומצמצת בהנהגתו ולו רק כדי שתפסיק להקיז דם במלחמה שם? אסד זו הדוגמא שלך? ההוא שמוכן להסתפק בסוריה הגדולה שהיא דמשק עם שרוול לים ולעלאווים?

ולגבי דאע"ש? אובמה טוען דבר מאוד עקבי לגביהם - האיום הממשי שלהם הרבה פחות גדול מהאפקטיביות התקשורתית שלו. הוא טוען ש-1. ניתן להכיל אותם ו-2. הם יחוסלו בסופו של דבר, אבל הוא מעוניין לעשות זאת מבלי שייהרגו חיילים אמריקאיים. דאע"ש אינה איום קיומי על אמריקה.

לגבי היחס לישראל: ובכן, ישראל רק מקבלת ומקבלת מממשל אובמה. חבילת הסיוע מעולם לא הייתה נדיבה יותר. הדבר היחיד שהממשל מסרב להעניק לממשלת ישראל בתקופתו, זו לגיטימיציה להמשיך ולזרות חול בעיני הציבור האמריקאי: 'אל תגידו שאתם מעוניינים בהסכם שלום כשאתם עושים הכל כדי להבטיח את הכיבוש'.

_________________
ציפה דריפה אלמדלסי כתב:
בסה"כ מדובר, כבר כמה שנים, בג'יי.אר סמית לעניים. שזה לא רע לקונטנדרית


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' ינואר 17, 2016 12:31 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 8:50 pm
הודעות: 30390
בלוג: הצג בלוג (14)
צוד, רק לסגור את הנקודה של הגזענות - הטיעון על הגזענות הגיע מכך שהשם של אובמה נוסח כ"ברק חוסיין אובמה". תמיד יכול להיות שמי שמנסחים ככה את השם פשוט חשוב להם להביא שמות מלאים אבל בד"כ זה בא להבליט שהנשיא גורר איתו מוצא 'אפל' ושהמוצא הזה משפיע על ההחלטות שלו. זה בדיוק כפי שאני אחשוד באנטישמיות במישהו שיחליט לקרוא לפוליטיקאי אמריקאי בשם היהודי שלו מהשטעטל או הטענות על שינאת רוסים שמתבטאת באלה שמתעקשים לקרוא לליברמן "איווט".

עצם הזכות לחשוב שאובמה הוא נשיא כושל היא לגיטימית למדי (וממילא הוא בחר לעצמו שר חוץ נטול כל פיגמנטציה שמצליח למשוך את מרבית האש אליו).

_________________
"ונניח שזה נכון - מי ידע מזה?" שמעון מזרחי על פרשת הפיצה
"המזל של מכבי הוא שחסכנו מהם להפסיד מול ירושלים בגמר" (מוטי אמסלם)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' ינואר 17, 2016 12:50 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 18763
בלוג: הצג בלוג (0)
וכן, עצלנות זאת האשמה גזענית על כושים.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' ינואר 17, 2016 1:21 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ש' נובמבר 07, 2015 3:29 pm
הודעות: 745
בלוג: הצג בלוג (0)
מאדים כתב:
צוד, ברכותיי. עברת בהצלחה את מבחן הקריאה ושינון המסרים מגליונות 'ישראל היום'.

עד כמה שאני מבין (כמו גם רוב העולם המערבי) לאיראן אין יותר תכנית גרעין צבאי, וזה מבלי שהוטלו פצצות או נהרגו חיילים אמריקאיים. איזה מארס בדיוק היה כאן?
ופוטין הוא הדוגמא שלך? ההוא שאין לו יותר ידידים בעולם והכלכלכה שלו בהתדרדרות מתמדת? ההוא שמחסל את הדמוקרטיה ברוסיה והופך אותה לפארסה? ההוא שחושב שהפך את רוסיה לפאקטור בינלאומי ולמעשה מבודד אותה יותר ויותר?
ואסד? ההוא שרוסיה התנגדה להדחה שלו מתפקידו וכיום מוכנה להתפשר על סוריה מצומצמצת בהנהגתו ולו רק כדי שתפסיק להקיז דם במלחמה שם? אסד זו הדוגמא שלך? ההוא שמוכן להסתפק בסוריה הגדולה שהיא דמשק עם שרוול לים ולעלאווים?

ולגבי דאע"ש? אובמה טוען דבר מאוד עקבי לגביהם - האיום הממשי שלהם הרבה פחות גדול מהאפקטיביות התקשורתית שלו. הוא טוען ש-1. ניתן להכיל אותם ו-2. הם יחוסלו בסופו של דבר, אבל הוא מעוניין לעשות זאת מבלי שייהרגו חיילים אמריקאיים. דאע"ש אינה איום קיומי על אמריקה.

לגבי היחס לישראל: ובכן, ישראל רק מקבלת ומקבלת מממשל אובמה. חבילת הסיוע מעולם לא הייתה נדיבה יותר. הדבר היחיד שהממשל מסרב להעניק לממשלת ישראל בתקופתו, זו לגיטימיציה להמשיך ולזרות חול בעיני הציבור האמריקאי: 'אל תגידו שאתם מעוניינים בהסכם שלום כשאתם עושים הכל כדי להבטיח את הכיבוש'.


תודה מאדים, חסכת לי.

ואני רק אוסיף, צוד, שלצורך דיון ענייני עדיף שלא תצטט כעמדתך משפטים שאתה לא מסכים איתם באמת. אם לדבריך אתה לא מסכים עם "הכושל ביותר" (ואפילו רק כי יש לבדוק תפקוד של 43 קודמים ואין לך כח לזה), ולא יודע לבסס את ה"עצלן"-אז למה לתמוך במשפט המופרך והמטופש ההוא של הצדקן? נסח טענה עצמאית משלך.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' ינואר 18, 2016 9:25 am 
מנותק
Junior

הצטרף: א' מאי 02, 2010 10:58 pm
הודעות: 4594
בלוג: הצג בלוג (0)
מאדים כתב:
צוד, ברכותיי. עברת בהצלחה את מבחן הקריאה ושינון המסרים מגליונות 'ישראל היום'.

תודה מאדים, חסכת לי (את הצורך להתייחס עניינית לטענות שלך כשאתה פותח עם משפט כזה).

ראובן, ה"חוסיין" רלוונטי כשרוצים לטעון שאובמה הוא פרו מוסלמי.
אם יהיה נשיא בשם ג'ון זלמן פוטר, ויהיה מי שיטען שהוא פרו ישראלי בצורה בוטה ולא הוגנת, בין השאר עקב העובדה שאמא שלו יהודיה, וכתימוכין לטענה יזכיר את שמו האמצעי של כבוד הנשיא - ובכן, אני לא רואה בזה שום דבר אנטישמי.

עמוס - שוב, לא היה לי מושג. בכל מקרה אני לא רואה קשר בין אובמה לעצלנות.

_________________
נביא השבוע מחזור 5, עונת התשע"ו
Ara ja em puc morir!!!

ראובן כתב:
צוד הוא עדיין העשב השוטה הרשמי של הפורום. נא לכבד את זה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' ינואר 18, 2016 10:26 am 
מנותק
Senior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 9:15 pm
הודעות: 7257
בלוג: הצג בלוג (0)
החוסיין לא רלוונטי ולא בטיח

אומר זאת בזהירות בתקווה שלא אצא מתנשא (טפו! מתנשא!): ברמת הטיעונים הזו באמת שלא שווה לקיים את הדיון


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' ינואר 18, 2016 11:04 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 18763
בלוג: הצג בלוג (0)
אפרופו המועמדים של הרפובליקנים, אז רוביו מצא פיתרון לדעאש, הוא קנה אקדח והוא כרגע ערוך להתמודד עם איום דעאש.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' ינואר 18, 2016 11:21 am 
מנותק
Senior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:14 pm
הודעות: 9217
בלוג: הצג בלוג (0)
לכל מי שרוצה לעקוב, אבל לא יודע את מי הוא צריך לעודד, אני ממליץ בחום על השאלון הבא:
http://www.isidewith.com/

זה קצת דורש מאמץ כי השאלות רציניות וצריך לחשוב על חלק מהן ואפילו לקרוא את חומר הרקע שהם מוסיפים(לא הכל גם בהכרח חופף לדעות שלך על דברים כאן), אבל זה מאוד מושקע ובאמת מקבלים תמונת טובה של מי מחזיק באיזה דעות.
הסוגיה היחידה שלא ברור לי זה איך הם באמת יודעים מה הדעות של טראמפ.

בסוף השאלון אתה מקבל רשימה מאוד מפורטת של כמה % התאמה יש לך עם כל מועמד, באיזה נושאים אתם מסכימים,באיזה לא, אפשר לעבור על כל שאלה. נחמד.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 299 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אבימאל ו 5 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.